Side 89 af 145 FørsteFørste ... 39798687888990919299139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Er han ikke en typisk 10'er? Svært at se ham passe ind.
    Det ændrer ikke på at han er vanvittig god, kommer fra en klub der er vant til presset og hvor det forventes at der vindes hver kamp - en klub der minder lidt om vores egen og dem der så Malmø kampene, han rev det hold i stykker.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1322
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det ændrer ikke på at han er vanvittig god, kommer fra en klub der er vant til presset og hvor det forventes at der vindes hver kamp - en klub der minder lidt om vores egen og dem der så Malmø kampene, han rev det hold i stykker.
    Jeg håber personligt, vi en dag får en træner, der kunne finde på at ansætte en kreativ midtbanespiller. Men det er en anden diskussion...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1323
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber personligt, vi en dag får en træner, der kunne finde på at ansætte en kreativ midtbanespiller. Men det er en anden diskussion...
    Både Matic og Gregus har i glimt vist kreativitet. Det er bare ikke øverst i arbejdsbeskrivelsen det svære..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. #1324
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber personligt, vi en dag får en træner, der kunne finde på at ansætte en kreativ midtbanespiller. Men det er en anden diskussion...
    Vi ønsker simpelthen vores træner væk.....?

    Det er jo et spørgsmål om balance. Vi spiller oftest med meget offensive kanter og ekstremt offensive backs, så må de to centrale nødvendigvis være gode til at holde balancen. Og som andre nævner må Gregus/Matic jo faktisk gerne gå med frem og de har jo også evner på dette område.

    Jg er ret sikker på, at der ikke er noget i Ståles filosofi, som forbyder kreative spillere centralt. Faktisk tror jeg, at Matic netop er købt pga de evner. Men balancen er nu en gang vigtigst.
    Sidst redigeret af k@sper : 25.07.17 kl. 11:53

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1325
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi har ophævet kontrakten med vores forsvarstalent Joel Felix, der istedet skifter transferfrit til Twente FC i Holland

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...g-fck-spiller/

    Han er vel blevet overhalet af Luca Racic ?

  9. #1326
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi ønsker simpelthen vores træner væk.....?

    Det er jo et spørgsmål om balance. Vi spiller oftest med meget offensive kanter og ekstremt offensive backs, så må de to centrale nødvendigvis være gode til at holde balancen. Og som andre nævner må Gregus/Matic jo faktisk gerne gå med frem og de har jo også evner på dette område.

    Jg er ret sikker på, at der ikke er noget i Ståles filosofi, som forbyder kreative spillere centralt. Faktisk tror jeg, at Matic netop er købt pga de evner. Men balancen er nu en gang vigtigst.
    Du er en trofast klubstøtte, Kasper. ;-)

    Jeg er helt med på, at Ståle er en dygtig træner og taktiker, og jeg tager hatten af for hans bedrifter med FCK. Jeg ønsker ham ikke fyret, men jeg kan ikke lade være med at håbe, at vi en dag - måske - får en træner, der står for en lide mere offensiv og spændende strategi. Ståles filosofi er super effektiv, men den er også temmelig kedelig, hvis du spørger mig.

    Mht. Matic og de andre midtbanespillere, der er her nu, er jeg med på, at de kan noget offensivt, men de er altså ikke kreative typer. Og i den udstrækning, de er, tror jeg, at det meget faste system, de spiller, piller ret meget kreativitet ud af deres spil. Jeg gad godt, at vi spillede med en opryddertype og en kreateur på midtbanen, men det kræver nok en ny træner. Hvilket jeg så vil glæde mig til, mens jeg samtidig glædes over Ståles succes med det stramme system.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #1327
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Vi har ophævet kontrakten med vores forsvarstalent Joel Felix, der istedet skifter transferfrit til Twente FC

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...g-fck-spiller/

    Han er vel blevet overhalet af Luca Racic ?
    Det tegner da ikke godt, når vores talenter smutter transferfrit til Twente... Når de er interessante der, burde de vel også være interessante for os?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det tegner da ikke godt, når vores talenter smutter transferfrit til Twente... Når de er interessante der, burde de vel også være interessante for os?
    En hollandsk midt/nundklub?
    -_-

  13. #1329
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I og med at vi har ophævet hans kontrakt og lade ham smutte gratis, tænker jeg at vi ikke har set nogen fremtid i manden. De talenter vi anser for at være gode nok til vores 1. hold sælger vi jo for +20 mio. til topklubberne i Holland :-)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1330
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er en trofast klubstøtte, Kasper. ;-)

    Jeg er helt med på, at Ståle er en dygtig træner og taktiker, og jeg tager hatten af for hans bedrifter med FCK. Jeg ønsker ham ikke fyret, men jeg kan ikke lade være med at håbe, at vi en dag - måske - får en træner, der står for en lide mere offensiv og spændende strategi. Ståles filosofi er super effektiv, men den er også temmelig kedelig, hvis du spørger mig.

    Mht. Matic og de andre midtbanespillere, der er her nu, er jeg med på, at de kan noget offensivt, men de er altså ikke kreative typer. Og i den udstrækning, de er, tror jeg, at det meget faste system, de spiller, piller ret meget kreativitet ud af deres spil. Jeg gad godt, at vi spillede med en opryddertype og en kreateur på midtbanen, men det kræver nok en ny træner. Hvilket jeg så vil glæde mig til, mens jeg samtidig glædes over Ståles succes med det stramme system.
    Jamen mange tak ;-)

    vi har jo spillet med Atiba centralt og det gik da udmærket. Så det bør jo også være muligt med Ståle. Som nævnt, så tror jeg ikke, at der nødvendigvis er noget i Stålet filosofi, som forbyder en kreativ spiller centralt. Men en spiller som både kan holde balance og være kreativ er måske for svær at finde.

    Skal man spille med en ren 10'er eller noget ala Muhktar i BIF , så har du ret i, at vi nok skal skifte filosofi/system, og det bliver nok ikke med Ståle.

    Hele debatten om hvor underholdende /ikke underholdende vi spiller på hører nok til i en anden tråd :-)

  16. #1331
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er Keita ikke lige præcis den type spiller, I efterspørger?

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1332
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er Keita ikke lige præcis den type spiller, I efterspørger?
    Jo, så man kan jo kun begræde, at han ikke er blevet hentet hjem for at tage kampen op med Matic og Gregus. Den moderne udgave af Hjalte og Kristensen.

    Og så kan man i den grad frygte, at Ståle kunne blive fristet til et hurtigt salg, skulle interessen fra udlandet stige yderligere.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1333
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det tegner da ikke godt, når vores talenter smutter transferfrit til Twente... Når de er interessante der, burde de vel også være interessante for os?
    Joel Felix var kun den 3. bedste midterforsvar på vores u19 hold. Så slemt er den tab heller ikke.
    Både Rasic og Vesterlund var foran Felix, og de var begge 1. års u19 spillere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1334
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jo, så man kan jo kun begræde, at han ikke er blevet hentet hjem for at tage kampen op med Matic og Gregus. Den moderne udgave af Hjalte og Kristensen.

    Og så kan man i den grad frygte, at Ståle kunne blive fristet til et hurtigt salg, skulle interessen fra udlandet stige yderligere.
    Keita har kontrakt til 2020, så han kommer hjem til vinter, spilles ind, bliver kæmpe profil i 18-19 sæsonen og sælges så for 35 millioner i sommeren 19 da kontrakten kun var et år endnu. Nu 35 årige Kvist forlænger en sæson.

  23. #1335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Hvem kan være uenig i det, jeg synes blot tidspunktet var ærgerligt.
    Jeg kan være uenig i det.

    Jeg handler, og jeg har flere aktier, der slet ikke udbetaler udbytte. Jeg tror at de færreste tænker på udbytte som det væsentlige, når de handler med aktier. Oftest tænker man på at købe en aktie der er lavt værdisat mhp at sælge den, når den forhåbentlig stiger. Når en virksomhed udbetaler udbytte, så falder aktiekursen tilsvarende med udbyttebetalingen, så i praksis får aktionæren slet ikke noget ud af udbytteudbetalingen.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •