Side 90 af 145 FørsteFørste ... 408087888990919293100140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Joel Felix var kun den 3. bedste midterforsvar på vores u19 hold. Så slemt er den tab heller ikke.
    Både Rasic og Vesterlund var foran Felix, og de var begge 1. års u19 spillere.
    Jeg kender ikke deres niveau, jeg undrer mig bare over, at en klub som Twente gerne vil ham. Det er jo trods alt ikke Helsingør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1337
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kender ikke deres niveau, jeg undrer mig bare over, at en klub som Twente gerne vil ham. Det er jo trods alt ikke Helsingør.
    Hey, West Ham vil åbenbart have Julian Kristoffersen. Agenternes veje er uransagelige!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1338
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg vil gerne foreslå, at der kigges på følgende.

    Højre back: Mattias Johansson (transferfri, tidl AZ), Linus Wahlquist (Norrkoping, 1,5 år tilbage)

    Center forsvar: Andreas Bjelland (Brentford, 1 år tilbage), Diego Polenta (Nacional, 1 år tilbage), Rasmus Thelander (Panathinaikos, 1 år tilbage)

    Central Midt: Nahitanz Nandez (Penarol, 1 år tilbage), Robin Lod (Panathinaikos, 1 år tilbage), Guelor Kanga (Røde Stjerne, 1 år tilbage), Adam Maher (PSV, 1 år tilbage)

    Angriber: Moussa Konate (FC Sion, 1 år tilbage), Nikola Vlasic (Hadjuk Split, 1 år tilbage), Miler Bolanos (Gremio, 1 år tilbage)

    Så et par drømmere: Luan (Gremio, 1 år tilbage, og med mileskridt ny transferrekord i suppen) Joel Campbell (Arsenal, 1 år tilbage)
    Sidst redigeret af AndreasHR : 26.07.17 kl. 16:33

  5. #1339
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk...yrkiske-mestre

    Erik Sviatchenko rygtes til tyrkiske Besiktas, som vandt det mesterskabet i seneste sæson og derfor skal spille CHL. De har bl.a. hentet Pepe i dette vindue og skulle eftersigende være interesseret i at gøre Erik til hans makker i det centrale. To ting i det her rygte:

    1) Hvis det virkelig passer, så er Erik S. langt ude for vores rækkevidde. Både økonomisk og prestigemæssigt.
    2) Det nævnes, at Celtic gerne vil sælge. Altså er Erik S. på markedet denne sommer!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1340
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk...yrkiske-mestre

    Erik Sviatchenko rygtes til tyrkiske Besiktas, som vandt det mesterskabet i seneste sæson og derfor skal spille CHL. De har bl.a. hentet Pepe i dette vindue og skulle eftersigende være interesseret i at gøre Erik til hans makker i det centrale. To ting i det her rygte:

    1) Hvis det virkelig passer, så er Erik S. langt ude for vores rækkevidde. Både økonomisk og prestigemæssigt.
    2) Det nævnes, at Celtic gerne vil sælge. Altså er Erik S. på markedet denne sommer!
    Jeg ser Erik S. som værende urealistisk. Det er rigtigt at han ikke har haft den bedste sæson, men sidste sæson havde han er supersæson og blev betragtet som den måske bedste forsvarer i Skotland. Dette er blevet bemærket flere steder, og tror ikke han får svært ved at finde en ny klub i England eller andre steder. Han har også givet udtryk for han gerne vil til England - så ikke umiddelbart en spiller der er på vej hjem til Danmark.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1341
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vist nok som så mange andre, synes jeg, at vi mangler nogle spillere til både det centrale forsvar og den centrale midtbane. Samtidig kan jeg meget godt lide at have et nogenlunde overblik over, hvem vi måske kunne forventes at hente til, og selvom de senere års køb af eksempelvis Verbic, Gregus, Matic, Lüftner og Sotiriou har smadret enhver illusion om, at den slags overblik overhovedet kan skabes på en fyldestgørende måde for os fans, så kan det dog laves i en mere eller mindre mangelfuld udgave. Desuden synes jeg måske nok, at i betragtning af hvor mange seniorfodboldspillere der er i verden, bliver der lige lovligt meget namedropping og Google-, Youtube og Football Manager-scouting over det, hvis jeg bare smider nogle navne på bordet. Derfor har alle dem jeg nævner en eller anden relation til KBH.

    Forresten har jeg kun taget spillere på centrale pladser med. Jeg ville sådan set gerne have en kantspiller (ikke at det er realistisk, men mit personlige favoritkøb ville være Christoffer Remmer), men jeg mener bare helt grundlæggende, at de centrale pladser er vigtigst.

    Jeg deler listerne op i to indlæg. Forhåbentlig vil det øge overskueligheden lidt.

    --------------------------------------------

    Ragnar Sigurdsson

    Heldigvis behøver jeg næppe skrive det helt store om Ragnar, for der har simpelthen ikke været ret mange nyheder om ham det seneste stykke tid. I hele 2017 har han kun optrådt fire gange for Fulham, og kun de to af gangene har han fået fuld spilletid. Den seneste af de to var for øvrigt i midten af januar, mens han senest fik ni minutters spilletid i april måned. Så det korte af det lange er, at han mildest talt ikke er inde i varmen hos cheftræneren, og hvis man skal bedømme noget efter, hvordan deres fans omtaler Ragnar på Twitter (selvom det selvfølgelig altid er taknemmeligt og skal tages med et gran salt), så har han næppe den store fremtid i klubben.

    Det er forresten et år siden, at Ståle her fortalte om sin aftale med Ragnar omhandlende, at Ragnar skulle komme hjem til København i denne sæson. Han har kontrakt med Fulham indtil næste sommer.

    Erik Sviatchenko

    Efter at Sviatchenko var startet rigtig stærkt hos Celtic, røg han længere ud i kulden sidste efterår. Det fik i april Sviatchenko til her at udtrykke sin utilfredshed, men samtidig også melde ud at han forestillede sig at hans fremtid var hos Celtic. For godt tre uger siden blev hans direkte konkurrent, Dedryck Boyata, så alvorlig skadet, og det forventes at han er ude i over to måneder endnu, men alligevel har Sviatchenko ikke været fast mand i startopstillingen siden. Således har Celtic spillet fire kampe siden Boyatas uheld, og kun i den ene træningskamp og den ene Champions League kvalifikationskamp fik Sviatchenko spilletid. Så vidt jeg ved, spiller han vist heller ikke i aftenens kamp mod Rosenborg grundet en lille skade.

    Derudover går rygter i langt de fleste skotske medier på, at de vil købe en erstatning for Boyata. Her er sågar en artikel fra før Boyatas skade, hvor det bliver påstået, at Brendan Rodgers sandsynligvis vil købe en ny central forsvarsspiller i det her vindue.

    Seneste nye rygte er det her, hvor det påstås at Besiktas vil leje Sviatchenko, mens Celtic hellere vil sælge ham. Samtidig nævnes det, at Sviatchenko også gerne selv vil skifte klub, og hans agent siger desuden, at der er interesse fra Tyrkiet og England.

    Alexander Milosevic

    Hvis Besiktas ender med at hente Sviatchenko, kunne det blandt andet betyde, at Milosevic igen skal væk fra klubben. Efter at han i starten af 2015 skiftede fra AIK Solna til Besiktas, har han stort set kun oplevet nedture. Hans start dernede var fyldt med skadesproblemer, og faktisk har han kun spillet to kampe for Besiktas (og kun den ene var med fuld spilletid), og selvom han siden spillede en del under lejeophold hos først Hannover og siden Darmstadt, så endte begge ophold med at klubberne rykkede ud af Bundesligaen og ikke ønskede at købe Milosevic fri.

    I januar blev det her nævnt, at Olympiakos havde kig på Milosevic, og her står der, at i lejekontrakten med Darmstadt var indføjet en frikøbsklausul på cirka 11 millioner svenske kroner.

    Faktisk blev vi sat i forbindelse med Milosevic i sidste sommers transfervindue, da det her rygtedes, at Besiktas havde budt på Erik Johansson og at Milosevic indgik i buddet.
    Milosevic har kontrakt med Besiktas til sommeren 2018, og det seneste jeg har set om ham er et vagt rygte, der sendte ham til kroatiske Rijeka i denne sæson på en lejeaftale.

    Andreas Maxsø

    For et år siden fortalte Maxsø selv her, hvordan og hvorfor han havde afvist, at skifte til KBH. Kort efter forlængede han desuden sin aftale med Nordsjælland, og i vinters blev han her citeret for, at han skal væk fra Nordsjælland nu her denne sommer. Forleden meldte CV så ud her, at parterne arbejder på, at Maxsø skal skifte klub, men intet nærmere om hvor den klub eventuelt kunne have hjemme.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1342
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Via instagram er ankersen begyndt at trtræneænd igen ������ håber han snart er klar igen

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1343
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sebastian Larsson

    32-årige Sebastian Larsson har brugt de sidste 16 år i engelsk fodbold hos først Arsenal, så Birmingham og senest Sunderland, og derudover var han med til EM i både 2008, 2012 og 2016.

    Larsson er for tiden kontraktløs, efter at hans kontrakt med Sunderland udløb denne sommer, og han valgte at forlade klubben, selvom de tilbød ham en forlængelse. Det er lidt uklart, hvad hans intentioner for fremtiden egentlig er, for trods at hans agent i slutningen af maj her blev citeret for, at Larsson absolut ikke skulle tilbage til Sverige, hvor der ellers var og er stor interesse for ham, så meldte Larsson selv blot en uge senere ud her, at han skam ikke helt ville udelukke Allsvenskan. I den første artikel står desuden, at han gerne vil fortsætte i England, samt at klubber fra Tyrkiet og Kina skulle være åbne for, at tilknytte ham. For nogle uger siden stod der da også i denne artikel, at Brighton, Trabzonspor og nogle unavngivne klubber i den næstbedste engelske række kunne blive hans nye arbejdsgiver. Interessen fra tyrkiske klubber blev dog lagt lidt ned her, hvor Mellemøsten samtidig blev nævnt som en mulig fremtidig destination.

    KBH er afgjort en større klub end samtlige svenske muligheder, men når Larsson selv melder ud, at han stadig føler sig vældig motiveret og at han gerne vil fortsætte på højest mulige niveau, samt at hans navn er så godt, som det nu engang er, i England, så tvivler jeg ærlig talt på, at vi kan lokke ham til. Ikke desto mindre synes jeg nu, at han er et spændende emne.

    Alexander Fransson

    Fransson brød igennem i 2015-sæsonen, da han som midtbanens styrmand var med til at vinde det svenske mesterskab til Norrköping.
    Efterfølgende blev vi her sat i forbindelse med ham. Han endte dog med at blive solgt til Basel i det vindue, men opholdet er ikke blevet den succes, han havde håbet på. Det kan man læse mere om her, hvor det også kommer frem, at han ikke vil søge aktivt væk fra Basel allerede. Siden er det ikke desto mindre kommet frem her, at han har overvejet muligheden for, at finde sig en anden klub.

    Nu kan jeg ikke tysk, men som jeg kan tolke det, forudsiger en avis her, at Fransson vil få det svært under Basels nye træner, mens en anden avis her vist skriver, at han ikke var imponerende på holdets nyligt afholdte træningslejr.

    Anders Trondsen

    Det er ikke mere end halvanden måned siden, at vi her blev kædet sammen med Anders Trondsen, hvilket så var yderligere en måned efter, at Ståle her fortalte om, hvordan han mange gange havde snakket med Sarpsborg om Trondsen.

    I slutningen af maj blev det nævnt her, at Groningen havde kig på Trondsen, og et par uger efter fortalte Sarpsborgs sportschef her, at de sidste år sagde nej til tre bud på ham fra hollandske klubber. I den artikel står der også, at over ti klubber fra diverse steder i Europa har ham på deres radar.

    Her står, at han ikke er afvisende for, at skifte klub i dette vindue, og forleden kom det så frem her, at en skandinavisk storklub havde fået afvist et bud på Trondsen, og at den klub angiveligt skulle være Rosenborg.

    Ganske kuriøst startede Trondsen i øvrigt sin landsholdskarriere som back, men stod fast på sit ønske om at spille på den centrale midtbane, hvilket han siden er kommet til. Jeg har hørt om den type før.

    Ismael

    For lidt over et år siden blev vi blandt andet her rygtet interesseret i Ismael.

    Her bliver det påstået, at Kalmar i sidste vinters transfervindue afviste bud på mellem fem og seks millioner svenske kroner fra AIK Solna og Metz, og ikke så længe efter blev det annonceret eksempelvis her, at Ismael havde forlænget sin kontrakt med et enkelt år, så den nu løber til udgangen af 2018.

    For en måned siden blev det så rygtet her, at Kalmar havde accepteret et bud på cirka ti millioner svenske kroner fra den tjetjenske klub Akhmat Grozny (det er den, der tidligere hed Terek, og hvor Ailton spillede for nogle år siden), men at Ismael selv ikke havde den helt store lyst til, at flytte til Tjetjenien. Det er således ikke mere end nogle uger siden, at det blev påstået blandt andet her, at Malmø også havde budt omkring ti millioner for ham, men seneste nye er ikke desto mindre kun nogle timer gammelt, da det her blev fortalt, at Ismael alligevel er taget til Tjetjenien, for at se på forholdene i klubben. Her bliver det faktisk ligefrem påstået, at han skal til lægetjek hos Grozny, og dermed er det måske allerede for sent, hvis vi havde noget ønske om at tilknytte ham.

    Mats Rits

    I vinterens transfervindue fortalte Tipsbladet her historien om, at vi havde kig på Mats Rits, og nogle måneder senere blev Rits så blandt andet her selv citeret for, at KBH havde været forbi og besigtige ham flere gange.

    Med forbehold for mine ikke-eksisterende evner til at tale belgisk, tror jeg nok, at sportsjournalisten Frank Dekeyser i april nævnte her, at både Anderlecht og Club Brugge ville have Rits, men i starten af juni fortalte et belgisk medie vist så her, at et andet belgisk medie mente at vide, at de to klubber havde trukket følehornene lidt til sig, fordi prisen på Rits skulle være i omegnen af 3.5 millioner euro.

    Rits forlængede i vinteren 2016 sin kontrakt med Mechelen, så den løber til udgangen af 2019.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    En anden mulighed kunne jo i øvrigt være, at snakke med Halmstad om muligheden for, at vi henter Keita hjem allerede nu. Han har eftersigende imponeret ret så meget derovre. På den anden side er det måske ikke nogen god plan, hvis vi kan ende med at være afhængige af en så uerfaren spiller i selve motorrummet på banen. Måske er det bedst, at han får lidt spilletid på højt niveau et andet sted først.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1344
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Må indrømme at jeg godt kan lide tanken om Sebastian Larsson , han kænpet rø... ud af bukserne, er bold sikker og ikke minst et godt spark. Kan være akkurat det vi trænger og tilmed gratis !
    Sidst redigeret af Sir Lanng : 27.07.17 kl. 08:57

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1345
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han er ikke gratis *kæphester*

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1346
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En fin lille analyse fra FC Sofa omkring vores midtbaneissues. Jeg er bekymret!

    http://fcsofa.dk/benjamin/

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #1347
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En fin lille analyse fra FC Sofa omkring vores midtbaneissues. Jeg er bekymret!

    http://fcsofa.dk/benjamin/
    Jeg er fuldstændig enig i hans analyse af Matic, desværre.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1348
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://www.fck.dk/nyhed/falk-tilbage-paa-graes

    https://www.fck.dk/nyhed/ankersen-traener-med-igen

    Vi må håbe, at Falk og Ankersen hurtigt bliver klar. De er savnet!

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #1349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En fin lille analyse fra FC Sofa omkring vores midtbaneissues. Jeg er bekymret!

    http://fcsofa.dk/benjamin/
    Hold da helt op nogle fantastiske analyser ham Fcsofa Benjamin skriver, har lige læst dem alle igennem. Er der en her inde der kender ham ? Hvis det er tilfælde kan du så ikke spørge ham om han vil skrive her inde også efter hver kamp.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  26. #1350
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Hold da helt op nogle fantastiske analyser ham Fcsofa Benjamin skriver, har lige læst dem alle igennem. Er der en her inde der kender ham ? Hvis det er tilfælde kan du så ikke spørge ham om han vil skrive her inde også efter hver kamp.
    Godt skrevet - fremtiden vil vise om du får ret. Dine analyser fejler i al fald intet. Uros og Gregus, har i al fald ikke styrket truppen indtil videre, og er de indkøbt mhp Europa, ja så er de fejlkøb!

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •