Side 95 af 145 FørsteFørste ... 458592939495969798105 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Rasmus Thelander skal vaek fra Graekenland.
    Han spillede godt i Aab - var dygtig paa bolden og duelstaerk - og han havde en solid start dernede. Har dog ikke hoert noget til ham paa det sidste.
    Men han virker maaske til at have de samme spillemaessige kompetencer som nyindkoebet Luftner(?).
    Anyway, jeg saa gerne en forstaerkning i det forsvar, og med 26 år på dåbsattesten - og Rasmus Thelander er jo fra AB - saa han maa da kunne lokkes :-)
    Ståle vil have centerforsvarere af skandinavisk landsholdsklasse. Der har Thelander aldrig været, og der er ikke noget, der tyder på, at han er på vej dertil.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nej, det er nok sandt. men vi hentede da Kris Stadsgaard, som på mange måder er i samme spillerkategori. Jeg tror heller ikke at det er en transfer, som sker. Men med tanke på det mangelfulde forsvar, så må Ståle & Co. vaere opmaerksomme paa spillere. Og Rasmus Thelander maa vaere en der er i overvejelserne. Han bliver nok fundet for let, men stadig.
    Der er ogsaa plusser hos ham; Dansk, staerk i duellerne, kender ligaen, har vundet den og kan spille fodbold (kontra sparke). Han er ikke top - det erkender jeg - og jeg medgiver ogsaa, at han nok ryger til Broendby eller lignende. De ville tilgengaeld godt kunne bruge ham, derunde paa Vestegnen. Og han vil helt sikkert kunne forstaerke dem - og andre hold i suppen.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. #1413
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Nej, det er nok sandt. men vi hentede da Kris Stadsgaard, som på mange måder er i samme spillerkategori.
    Bob bob. Jeg er enig i at Rasmus Thelander i 1landet omfang selvfølgelig har været på FCKs radar, men han er dog et skridt eller to under Kris Stadsgaard. Stadsgaard havde trods alt 30+ kampe fra La Liga og Serie A da vi hentede ham.

    Thelander har i øvrigt spillet under 13 timers fodbold (kamp) i de seneste 15 måneder. Han er ikke et FCK-emne.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1414
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der er brug for ledertyper. Hvis der skal hentes en midterforsvarer, er det vigtigste, at det er en, der i teorien kunne overtage anførerbindet fra dag et. Altså en ledertype, gerne som har erfaring som anfører fra tidligere. Det er det altoverskyggende mål. Det er derfor Sviatchenko, Bjelland eller Granqvist er gode bud.

    Også derfor Sebastian Larsson ville være en god signing. Truppen virker jo hovedløs og bange pt., efter ledertyperne er smuttet.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Bob bob. Jeg er enig i at Rasmus Thelander i 1landet omfang selvfølgelig har været på FCKs radar, men han er dog et skridt eller to under Kris Stadsgaard. Stadsgaard havde trods alt 30+ kampe fra La Liga og Serie A da vi hentede ham.
    Og man kunne desuden tilføje, at Stadsgaard var et kæmpemæssigt flop, hvilket gør det lidt sjovt at fremhæve ham som argument for, at vi skulle hente Thelander!
    HIC SUNT LEONES

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1416
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg argumenter ikke for at vi henter ham. Jeg nævnte ham blot da jeg er sikker på han er et emne. Han figurerer helt sikker på et listen med en masse andre.
    Men jeg er lidt uenig omkring stadsgaard. Han var ikke et kæmpe flop a la Pape Diouf. Kris var uheldig med skader og et hold der bare ikke fungerede. Står gerne på mål for påstanden om at han kunne være blevet en succes under andre forhold.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Bob bob. Jeg er enig i at Rasmus Thelander i 1landet omfang selvfølgelig har været på FCKs radar, men han er dog et skridt eller to under Kris Stadsgaard. Stadsgaard havde trods alt 30+ kampe fra La Liga og Serie A da vi hentede ham.

    Thelander har i øvrigt spillet under 13 timers fodbold (kamp) i de seneste 15 måneder. Han er ikke et FCK-emne.
    Hvad der taler for Thelander (ud over at han koster tæt på gratis) er, at han spillede på det hold som smadrede FCK i liga og pokal, og hvorfra Ståle allerede har hentet de to andre profiler. Jeg er heller ikke Thelander-fan og kan heller ikke se ham løse vores problemer med bolden og organisationen, men han kunne bidrage med noget hårdhed og noget styrke i luftrummet både offensivt og defensivt, hvilket i den grad er savnet efter afgangen af vores 3 bedste headere i Zanka, Corner og Delaney.
    Hvis riget fattes penge (især hvis vi ryger ud i dag) og vi skal have en forsvarer mere, så kan jeg sagtens se ham som kandidat hos Ståle.

    Personligt håber jeg på noget bedre og ikke mindst spillere i kampform. Vi er i den grad ramt af, at vores indkøb de sidste 1-1½ år enten kommer fra skader eller fra manglende spilletid (Boile, Okore, Thomsen og til en vis grad kusk), og at det tager alt for lang tid fær de er tilbage i omdrejninger.

  13. #1418
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kampen er ikke engang slut men står i skrivende stund 4-1. Vi er dermed sikret europæisk gruppespil som var hele præmissen for at vi går ud og henter flere spillere - ergo vi skal ud og købe forstærkninger. Spændende.

    edit: Den blev 4-1 og nu hvor Gregus ikke er med i de næste to kampe i europæisk sammenhæng så kunne man håbe på en hurtig signing til midt-midt. Udover det så måske en central forsvarsspiller.
    Tvivler på at vi henter en højre back selvom vi ser ret tynde ud på den position. Kvist kan også spille den.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En ny centerforsvarer må have førsteprioritet.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1420
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Erik S i Celtic er nok ikke aktuel. Han er også blevet skiftet ud i første halvleg mod Rosenborg kan jeg se. Han er nok blevet skadet.
    Siggurdsson er måske et godt bud. Ved ikke med Bjelland

  18. #1421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vigtigt fra post-march-interviewet med Ståle. FCK er i markedet efter to nye spillere. Der skal dog være tale om forstærkninger, hvis de skal landes.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1422
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vigtigt fra post-march-interviewet med Ståle. FCK er i markedet efter to nye spillere. Der skal dog være tale om forstærkninger, hvis de skal landes.
    Og i det netop afholdte pressemøde udbyggede han dette. Vi er ikke tæt på nogen spillere pt. Dem vi vil have er for dyre, og dem der vil til os er for dårlige. Men vi kigger på central midt og central forsvar. Og kvalifikationen har gjort, at budgettet nu er vokset, så der er råd til forstærkninger.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1423
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og i det netop afholdte pressemøde udbyggede han dette. Vi er ikke tæt på nogen spillere pt. Dem vi vil have er for dyre, og dem der vil til os er for dårlige. Men vi kigger på central midt og central forsvar. Og kvalifikationen har gjort, at budgettet nu er vokset, så der er råd til forstærkninger.
    Altså kommer der to spiller til FCK inden 1/9, og de to spillere er på et niveau der får FCK til at fremstå som vindere af vinduet endnu engang. Jeg er pludselig gået fra pessimist til optimist. Alt i alt en god aften.

  23. #1424
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Altså kommer der to spiller til FCK inden 1/9, og de to spillere er på et niveau der får FCK til at fremstå som vindere af vinduet endnu engang. Jeg er pludselig gået fra pessimist til optimist. Alt i alt en god aften.
    Det er vist den optimistiske tolkning ;-)
    Ståle sagde, at det ser svært ud.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1425
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har ikke set andet en højdepunkter med ham, men kunne Keita ikke gøre en forskel pt.? Han er tilmed den suverænt billigste løsning.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •