Side 96 af 145 FørsteFørste ... 468693949596979899106 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Altså kommer der to spiller til FCK inden 1/9, og de to spillere er på et niveau der får FCK til at fremstå som vindere af vinduet endnu engang. Jeg er pludselig gået fra pessimist til optimist. Alt i alt en god aften.
    Vil gerne se navne før jeg erklærer os som vindere af vinduet. - Faktisk vil jeg mene at vi kun kan stå som tabere af vinduet, da konkurrenterne uanset hvad er tættere på os.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1427
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vigtigt fra post-march-interviewet med Ståle. FCK er i markedet efter to nye spillere. Der skal dog være tale om forstærkninger, hvis de skal landes.
    Og her fra EB:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erjagt/6764650
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. #1428
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der er lidt rygter vedr. den amerikanske landsholdsspiller, Kellyn Acosta. Han er central defensiv midt, og kan også spille begge backs. PSV skulle eftersigende også være interesseret.

    https://www.bigdsoccer.com/fc-dallas...ummer-transfer

    https://www.transfermarkt.com/kellyn...spieler/189895

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis det er muligt, vil Stefan Johansen være den perfekte spiller at få ind. Løbestærk, fremragende pasningsspiller med erfaring. Så er spørgsmålet bare, om Ståle kan få overbevist om at muligheden for CL er bedre end Championship.

    Kan man ikke hente en virkelig dygtig spiller til den centrale midtbane, så jeg dog hellere Keita tilbage end yderligere et middelkøb.

    En central forsvarsspiller med lederegenskaber er naturligvis også nødvendig. Man kunne håbe på, at Lyngby sender Krasnador ud iaften, så Granqvist måske bliver tidligere ledig.

    Jeg synes også det er useriøst kun at have tre angribere, hvilket Ståle egentlig burde vide efter sidste efterår. Bendtner er selvfølgelig mit store ønske, men ellers skal det være en type som blander Ailton og Santins kvaliteter.

    I den ideelle verden blev der også hentet en højreback, men med Ankersen på vej tilbage og Høgli på kontrakt året ud, er det nok først aktuelt til vinter. Endelig kunne man sagtens argumentere for at bytte tre af kantspillerne ud med én virkelig god. Men det må nok blive en anden god gang.

  7. #1430
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    I den ideelle verden blev der også hentet en højreback, men med Ankersen på vej tilbage og Høgli på kontrakt året ud, er det nok først aktuelt til vinter. Endelig kunne man sagtens argumentere for at bytte tre af kantspillerne ud med én virkelig god. Men det må nok blive en anden god gang.
    Rygtet om at vi skulle være interesseret i Acosta kunne der godt være noget om. Især fordi han virker til at være en fleksibel spiller der kan spille højre back, eller venstre for den sags skyld. Han har tidligere spillet back, men er blevet omskolet til defensiv midt senere, som er hans nuværende position. Derved har Ståle flere muligheder på højre back positionen, så vi ikke er så tynde på den plads ved skader og karantæner som vi er nu, og når Høgli forsvinder.

    Han virker til at have den profil som mange efterspørger herinde, og som holdet i den grad mangler på central midt. I hvert fald hvis man skal tro på hvad der bliver udtalt om ham i denne video og hvad han også selv udtaler.
    Hvis det er sandt at FCK har meldt sig som interesseret (sammen med PSV og en tysk klub), så må man formode at han er en af de spillere Ståle udtaler som værende for dyr (før kvaltifikation til europæisk gruppespil), og ikke en af de spillere der selv skulle have henvendt sig til FCK, og som Ståle siger ikke er god nok.

    Han er 22 år, så han har alderen og derved videresalgspotentiale til at forsvare et højt transferbeløb når Ståle banker på Hørsholt's dør. I følge rygtet skulle han koste mellem 3 og 5 millioner USD?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1431
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvis det er muligt, vil Stefan Johansen være den perfekte spiller at få ind. Løbestærk, fremragende pasningsspiller med erfaring. Så er spørgsmålet bare, om Ståle kan få overbevist om at muligheden for CL er bedre end Championship.

    Kan man ikke hente en virkelig dygtig spiller til den centrale midtbane, så jeg dog hellere Keita tilbage end yderligere et middelkøb.

    En central forsvarsspiller med lederegenskaber er naturligvis også nødvendig. Man kunne håbe på, at Lyngby sender Krasnador ud iaften, så Granqvist måske bliver tidligere ledig.
    Jeg tror, at Stefan Johansen og Andreas Granqvist meget vel kunne stå allerøverst på en liste over Ståles top-targets. Men tror desværre også, at det blandt andet er den type spillere, som Ståle henviser til, når han taler om dem, der er for dyre enten i transfer eller løn.

    Granqvist er anfører i Krasnodar og tjener givetvis kassen derover. Derudover er han blevet 32 år, så det er måske også absolut sidste udkald. Han ville være fænomenal forstærkning lige nu og her, men tror desværre, at han økonomisk er helt uden for rækkevidde.

    Det samme tror jeg gælder Stefan Johansen. Han er en kæmpe profil i Fulham, og når man ser, hvad der er af penge selv i Championship, er han desværre ikke realistisk. Han må ellers betegnes som prototypen på den spiller, vi sukker efter på den centrale midtbane.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1432
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    edit: Den blev 4-1 og nu hvor Gregus ikke er med i de næste to kampe i europæisk sammenhæng så kunne man håbe på en hurtig signing til midt-midt. Udover det så måske en central forsvarsspiller.
    Tvivler på at vi henter en højre back selvom vi ser ret tynde ud på den position. Kvist kan også spille den.
    Får man ikke kun en spilledag, når det er to gule?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1433
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg tror, at Stefan Johansen og Andreas Granqvist meget vel kunne stå allerøverst på en liste over Ståles top-targets. Men tror desværre også, at det blandt andet er den type spillere, som Ståle henviser til, når han taler om dem, der er for dyre enten i transfer eller løn.

    Granqvist er anfører i Krasnodar og tjener givetvis kassen derover. Derudover er han blevet 32 år, så det er måske også absolut sidste udkald. Han ville være fænomenal forstærkning lige nu og her, men tror desværre, at han økonomisk er helt uden for rækkevidde.

    Det samme tror jeg gælder Stefan Johansen. Han er en kæmpe profil i Fulham, og når man ser, hvad der er af penge selv i Championship, er han desværre ikke realistisk. Han må ellers betegnes som prototypen på den spiller, vi sukker efter på den centrale midtbane.
    Mht. Granqvist kunne man håbe, at der udover lønnen også kunne være andre faktorer, der kunne trække i retning af København. Krasnodar er noget af en udørk, og Granqvist har angiveligt allerede hævet +20 mio. om året derovre efter skat siden '13 - så måske vil FCK betyde en kærkommen mulighed for at rykke familien tættere på civilisationen uden af den grund at lide økonomisk nød?

    Det samme kunne måske gælde for min absolutte drømmesigning: Sveriges og CSKA's midtbanegeneral Pontus Wernbloom. Måske endnu mere urealistisk - men igen, med to små børn kunne København måske trække, selvom lønnen er mindre. Andre ting må betyde noget, når man har kontoen fyldt med petrodollars i forvejen. Han har også et år til kontraktudløb.

  14. #1434
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Granqvist må være helt udelukket. Han skulle have planer om at tage tilbage til Helsingborgs når hans kontrakt udløber i 2018, men allerede nu har Krasnodar tilbudt ham en kontrakt til 2019 med en årsløn på 30 mio. kr.

    Selv hvis han selv var interesseret i at sige nej til 20 eller 30 mio. om året for at komme til København, så lyder klubben ikke interesseret i at slippe ham før tid.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1435
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mht. Granqvist kunne man håbe, at der udover lønnen også kunne være andre faktorer, der kunne trække i retning af København. Krasnodar er noget af en udørk, og Granqvist har angiveligt allerede hævet +20 mio. om året derovre efter skat siden '13 - så måske vil FCK betyde en kærkommen mulighed for at rykke familien tættere på civilisationen uden af den grund at lide økonomisk nød?

    Det samme kunne måske gælde for min absolutte drømmesigning: Sveriges og CSKA's midtbanegeneral Pontus Wernbloom. Måske endnu mere urealistisk - men igen, med to små børn kunne København måske trække, selvom lønnen er mindre. Andre ting må betyde noget, når man har kontoen fyldt med petrodollars i forvejen. Han har også et år til kontraktudløb.
    Stefan Johansson, Granquist, Wernbloom. Jeg bliver lykkelig hvis det er samme hylde Ståke kigger på, for det er reelt den hylde vi skal ramme, hvís vi skal være sikre på successen.
    Sekundært håber jeg det tidligere så omtalte skyggehold, indeholder nogle lidt billigere og mindre profilerede spillere, der kan det vi mangler.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1436
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er lidt rygter vedr. den amerikanske landsholdsspiller, Kellyn Acosta. Han er central defensiv midt, og kan også spille begge backs. PSV skulle eftersigende også være interesseret.

    https://www.bigdsoccer.com/fc-dallas...ummer-transfer

    https://www.transfermarkt.com/kellyn...spieler/189895
    Vi har drømmene fulde af guld *klap klap*
    Vi har drømmene fulde af guld *klap klap*

    Når Kellyn rydder op, kan jeg mærk' det I min krop!
    Vi har drømme fulde af guld! *klap klap*


    Jeg kan allerede mærke at Kellyn bliver et hit!

  19. #1437
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Stefan Johansson, Granquist, Wernbloom. Jeg bliver lykkelig hvis det er samme hylde Ståke kigger på, for det er reelt den hylde vi skal ramme, hvís vi skal være sikre på successen.
    Sekundært håber jeg det tidligere så omtalte skyggehold, indeholder nogle lidt billigere og mindre profilerede spillere, der kan det vi mangler.
    Mon ham Juan Felipe Ribeiro fra Varda kunne være den midtbanespiller, man måske går efter? Han kan noget andet, end dem vi har, er nok ikke vildt dyr i hverken løn eller transfer, og så har Ståle selv udtalt, at han er en rigtig dygtig midtbanespiller, som burde spille et bedre sted. At han er låst i Europa tror jeg ikke, betyder det vilde.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1438
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ham Juan Felipe Ribeiro fra Varda kunne være den midtbanespiller, man måske går efter? Han kan noget andet, end dem vi har, er nok ikke vildt dyr i hverken løn eller transfer, og så har Ståle selv udtalt, at han er en rigtig dygtig midtbanespiller, som burde spille et bedre sted. At han er låst i Europa tror jeg ikke, betyder det vilde.
    Tror faktisk ikke han er låst, fordi det kun er kvalkampe. Og ja, han er meget dygtig, men tror ikke Ståle hiver en 29-årig (snart 30) brasilianer ind på midten i vores yderst komplicerede 4-4-2, hvis erfaring hovedsageligt består af brasiliansk fodbold og Vardar. Det ville hvertfald være meget ulig Ståle.
    Vil altid elske Ståle

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #1439
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Granqvist må være helt udelukket. Han skulle have planer om at tage tilbage til Helsingborgs når hans kontrakt udløber i 2018, men allerede nu har Krasnodar tilbudt ham en kontrakt til 2019 med en årsløn på 30 mio. kr.

    Selv hvis han selv var interesseret i at sige nej til 20 eller 30 mio. om året for at komme til København, så lyder klubben ikke interesseret i at slippe ham før tid.
    Den med kontraktforlængelsen var vist en and, iflg. Krasnador selv.

    Så umiddelbart må man jo forholde sig til, at Granqvist selv for nyligt har udtalt, at han ikke vil udelukke FCK i sommeren 2018.

    Det ser svært ud denne sommer, men selvfølgelig skal man gøre forsøget, når han er den absolut bedst egnede kandidat og har været Ståles ønskespiller i ti år.

    De spillere klubben skal bruge, er dem som er svære at tiltrække.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1440
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det med Acosta klinger ikke helt godt i mine ører, for det lyder, som om hans forcer primært ligger i defensiven. Har vi ikke allerede tre centrale midtbanespillere, der kan knokle og tage returløb og komme i vejen for modstandernes spil, men ikke har særligt godt blik for fremadrettede afleveringer og kun meget sjældent kommer med i feltet?

    Det er jo meget fint, at Gregus har et godt spark fra distancen, og Matic har også vist nogle evner i den retning, men med Kvists meget defensive udgangspunkt, burde der være plads til en spiller i stil med Mukhtar, der formår at bringe sig i farlige positioner, sætte en mand af og tage de dybe løb helt til baglinjen. Ligesom Delaney i øvrigt også kunne.
    HIC SUNT LEONES

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •