Side 97 af 145 FørsteFørste ... 4787949596979899100107 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det med Acosta klinger ikke helt godt i mine ører, for det lyder, som om hans forcer primært ligger i defensiven. Har vi ikke allerede tre centrale midtbanespillere, der kan knokle og tage returløb og komme i vejen for modstandernes spil, men ikke har særligt godt blik for fremadrettede afleveringer og kun meget sjældent kommer med i feltet?

    Det er jo meget fint, at Gregus har et godt spark fra distancen, og Matic har også vist nogle evner i den retning, men med Kvists meget defensive udgangspunkt, burde der være plads til en spiller i stil med Mukhtar, der formår at bringe sig i farlige positioner, sætte en mand af og tage de dybe løb helt til baglinjen. Ligesom Delaney i øvrigt også kunne.
    Medmindre han bliver købt til forsvaret. Ser også gerne en central midtbane med offensive kvaliteter i stedet for bare at kunne løbe længe og spille bolden til siden.

  2. #1442
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    ... burde der være plads til en spiller i stil med Mukhtar, der formår at bringe sig i farlige positioner, sætte en mand af og tage de dybe løb helt til baglinjen. Ligesom Delaney i øvrigt også kunne.
    En Mukhtar-type vil jo fuldstændig smadre balancen på midtbanen, med mindre vi da også skal til at spille med markant mindre offensive fløje og backs. Vi kommer ikke til at se en 10'er (som Mukhtar) i vores system.

    Delaney-Mukhtar sammenligningen forstår jeg heller ikke. Delaney havde primært sine styrker i nærkamps- og hovedspillet, ligesom han havde et enormt løbepensum og tydelige lederegenskaber. At han så i sidste halvsæson også blev decideret målfarlig skal både krediteres hans egen udvikling, men så sandelig også den stabilitet, det gav at spille foran Zanka, Johansson, og Kvist.
    "everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die"


  3. #1443
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af sunepede Se meddelelser
    En Mukhtar-type vil jo fuldstændig smadre balancen på midtbanen, med mindre vi da også skal til at spille med markant mindre offensive fløje og backs. Vi kommer ikke til at se en 10'er (som Mukhtar) i vores system.

    Delaney-Mukhtar sammenligningen forstår jeg heller ikke. Delaney havde primært sine styrker i nærkamps- og hovedspillet, ligesom han havde et enormt løbepensum og tydelige lederegenskaber. At han så i sidste halvsæson også blev decideret målfarlig skal både krediteres hans egen udvikling, men så sandelig også den stabilitet, det gav at spille foran Zanka, Johansson, og Kvist.
    Uden at tolke for meget på Ace's ord tror jeg han håber på en offensivt tænkende central midt i stedet for en defensiv tænkende centralmidt. Hvis det er tilfælde er jeg meget enig. Vi kan nogle gange godt virke lidt låste i vores opspil. Der ville det hjælpe med en central kreativ midtbanespiller måske mere ala Lotbotka/Schöne end Mukhtar til vores system...

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,367

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Et af vores store problemer pt. er, at vi angriber med for få spillere ad gangen. Der er simpelthen brug for, at en af de centrale af og til tager det lange løb og kommer med i feltet - eller finder en fri position i mellemrummet mellem forsvar og midtbane. I et af Johanssons mange lettere mislykkede raids op ad banen i går fandt han faktisk en stor åbning lige foran Vardars felt - men bolden blev fint lagt midt i ingenting, for både Kvist og Gregus var stoppet ved midterlinjen. Der mangler i mine øjne noget dynamik, og det behøver altså ikke at smadre nogen balance. I Kvist har vi nærmest en femte forsvarsspiller.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har svært ved at se hvem der skal skal være 6'er
    Hvis Kvist er ude eller har formtab. Vi har to 8ere og
    og selvom de hver især har sine begrænsninger er
    det ikke en 8'er mere vi savner. Vi har desuden Keita og Toutouh
    der kan spille 8'er. 10'eren findes ikke i vores system og selv hvis vi
    skulle skifte system (sker ikke)findes de i truppen; Kusk, Toutouh og Falk ville alle
    kunne tage den plads med 3 centrale på midten. Næ en god 6'er
    med kompetencer i pasningsspillet vil være perfekt.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1447
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,542

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se hvem der skal skal være 6'er
    Hvis Kvist er ude eller har formtab. Vi har to 8ere og
    og selvom de hver især har sine begrænsninger er
    det ikke en 8'er mere vi savner. Vi har desuden Keita og Toutouh
    der kan spille 8'er. 10'eren findes ikke i vores system og selv hvis vi
    skulle skifte system (sker ikke)findes de i truppen; Kusk, Toutouh og Falk ville alle
    kunne tage den plads med 3 centrale på midten. Næ en god 6'er
    med kompetencer i pasningsspillet vil være perfekt.
    Jeg ser netop Gregus som 6'er med en god pasningsfod.. Men jeg synes i høj grad det er en felt-felt "8'er" type vi mangler.. Gerne en Delaney-klon.. Det er dog langt fra alle centrale midtbanespillere der enten er en ren "8'er" eller ren "6'er".. Så simpelt er det bare ikke og det handler vel også om hvilken rolle de tildeles på holdet.. Er dog overbevist om at Ståle leder efter en som er god på bolden og som kan være med til at holde flow i spillet samtidig med at løbekapciteten er i top..

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1448
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Alexander Scholz ville jeg virkelig gerne se i Fc.København
    24 år og anfører i Standard Liege
    Lidt urealistisk måske, men liege har spillet forfærdeligt de sidste par år udover i pokalen som de vandt sidste år. Liege har været ude og sige at Scholz skulle videre nu og KBH kunne da være en god destination og han er lige præcis den ledertype vi mangler i forsvaret

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #1449
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Gudskelov

  16. #1450
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Alexander Scholz ville jeg virkelig gerne se i Fc.København
    24 år og anfører i Standard Liege
    Lidt urealistisk måske, men liege har spillet forfærdeligt de sidste par år udover i pokalen som de vandt sidste år. Liege har været ude og sige at Scholz skulle videre nu og KBH kunne da være en god destination og han er lige præcis den ledertype vi mangler i forsvaret
    Transfermarkt vurderer ham til 4 mio €
    https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/153582

    Kan også dække højrebacken.-)

  17. #1451
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg så at Johan Djourou er transferfri fra Hamborg.
    https://www.transfermarkt.com/johan-.../spieler/34561

    Han kan dække centralt forsvar, defensiv midtbane og højre back. Det er 3 -i-en, så er der vel råd til hans at matche hans løn på 780.000$ per år.
    I mine øjne ville det være en super-signing.
    Hvad siger I? Er det ikke en spiller efter Ståles hoved?
    1,91 høj, teknisk dygtig spiller med højrefod. Dækker flere pladser. (det kunne vi godt bruge)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1452
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg så at Johan Djourou er transferfri fra Hamborg.
    https://www.transfermarkt.com/johan-.../spieler/34561

    Han kan dække centralt forsvar, defensiv midtbane og højre back. Det er 3 -i-en, så er der vel råd til hans at matche hans løn på 780.000$ per år.
    I mine øjne ville det være en super-signing.
    Hvad siger I? Er det ikke en spiller efter Ståles hoved?
    1,91 høj, teknisk dygtig spiller med højrefod. Dækker flere pladser. (det kunne vi godt bruge)
    Ikke et uinteressant navn. Rutineret og bl.a. tidligere anfører i HSV, så hans lederevner vil helt sikkert være tiltrængt. Men også nogle ting, der taler imod: Han har ikke spillet ét minut siden 8-0-nederlaget til Bayern i februar. Og husker ham også som en spiller, der ofte løber ind i skader. Jeg tror, at han er for langt fra kampform til, at det er ham, der bliver satset på.

  20. #1453
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg så at Johan Djourou er transferfri fra Hamborg.
    https://www.transfermarkt.com/johan-.../spieler/34561

    Han kan dække centralt forsvar, defensiv midtbane og højre back. Det er 3 -i-en, så er der vel råd til hans at matche hans løn på 780.000$ per år.
    I mine øjne ville det være en super-signing.
    Hvad siger I? Er det ikke en spiller efter Ståles hoved?
    1,91 høj, teknisk dygtig spiller med højrefod. Dækker flere pladser. (det kunne vi godt bruge)
    På papiret ligner han en klassesigning. Men mon ikke han kan få sjovere tilbud?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #1454
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Ikke et uinteressant navn. Rutineret og bl.a. tidligere anfører i HSV, så hans lederevner vil helt sikkert være tiltrængt. Men også nogle ting, der taler imod: Han har ikke spillet ét minut siden 8-0-nederlaget til Bayern i februar. Og husker ham også som en spiller, der ofte løber ind i skader. Jeg tror, at han er for langt fra kampform til, at det er ham, der bliver satset på.
    Nej tak. Han minder meget om Zanka hvilket er fint, problemet er bare at han har endnu flere hjerneblødninger end Zanka.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1455
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej tak. Han minder meget om Zanka hvilket er fint, problemet er bare at han har endnu flere hjerneblødninger end Zanka.
    Zanka er den bedste CB, FCK nogensinde har haft.

    Djourou er et afdanket ringvrag.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •