Side 98 af 145 FørsteFørste ... 48889596979899100101108 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ja der er kæmpe forskel fra at spille Bundesliga, og til at komme til Danmark. Men Djourou er simpelthen en skandale, og har været det i lang tid. Det bedste Hamborg har gjort i lang tid, var at smide ham helt ud af holdet (og endda fra træning, hvor han ikke var velkommen) sidste sæson. Et stort nej tak, til en sådan overbetalt klovn i forsvaret.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1457
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Savner lidt konkrete rygter. Er der ikke nogen der har set Henke ved Parken eller Marcelo Delgado på en jysk træningsbane?

    Kunne være fedt med 2 reelle forstærkninger inden CL playoff kampene. Synes virkelig vi savner en stærk CM og i forsvaret. Sjældent Ståle melder så åbent ud om transfers men Twitter mm lader til at være gået helt dødt.
    FORZA L'EQUIPE FC

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Savner lidt konkrete rygter. Er der ikke nogen der har set Henke ved Parken eller Marcelo Delgado på en jysk træningsbane?
    Hmm. Plejer vi ikke snarere at holde øje ved 3 Falke Møbler?


  6. #1459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ja der er kæmpe forskel fra at spille Bundesliga, og til at komme til Danmark. Men Djourou er simpelthen en skandale, og har været det i lang tid. Det bedste Hamborg har gjort i lang tid, var at smide ham helt ud af holdet (og endda fra træning, hvor han ikke var velkommen) sidste sæson. Et stort nej tak, til en sådan overbetalt klovn i forsvaret.
    Det lader til at Sheffield Wednesday får glæde af Djourous efter ovenstående at dømme tvivlsomme kvaliteter: http://www.thestar.co.uk/sport/footb...deal-1-8687674
    "Tag jer sammen Brøndby !! atter bløder mit Brøndby hjerte .. stod med følelsen, at jeg ville have en Brøndby tus, men den må vente , for jeg bliver da kun til grin nu" (Samz3n på sso efter nederlag til Reid)

  7. #1460
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    På Malmøs forum er der løs snak om, at Magnus Eikrem skulle være på vej til os, da han ikke er til stede ved træningen idag. Hvis det er sandt, er det en kende uambitiøst, synes jeg.
    Vil altid elske Ståle

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1461
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne godt tænke mig

    Guélor Kanga hans kontrakt ender 30-06-2018 (offensiv midt)

    Og
    Alexander Scholz (center back)
    og han måtte gerne tage Ishak Belfodil med =) hans kontrakt udløber om et år.. så hans pris må være til at betale.
    Ishak Belfodil (offensiv midt / angriber)
    https://www.youtube.com/watch?v=Z1xYY-cLELI

    De burde kunne hentes.. håber blindt =)
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1462
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Scholz koster ikke under 30 millioner tror jeg, men han ville være perfekt.
    Fischer spiller i mainz nu. Er han heller ikke god nok der så er det nok nærmere bøf end os der skal kickstarte ham.
    de andre kender jeg ikke.

  12. #1463
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Eikrem ville da være en genial signing - ikke ligefrem til at gå ind i start 11'eren måske, men han er den perfekte spiller til bredden. Han har kontraktudløb om 6 måneder, så han kan nok erhverves for små penge, han kan bruges på alle positioner på midtbanen og så snakker vi altså om en mand der har lavet 16 mål og 34 assist i 82 kampe for Malmø.
    Han har en vanvittig god højre fod, og slår milimeter præcise dødbolde. Et aspekt der har haltet gevaldigt efter afgangen af Ludwig.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #1464
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Eikrem ville da være en genial signing - ikke ligefrem til at gå ind i start 11'eren måske, men han er den perfekte spiller til bredden. Han har kontraktudløb om 6 måneder, så han kan nok erhverves for små penge, han kan bruges på alle positioner på midtbanen og så snakker vi altså om en mand der har lavet 16 mål og 34 assist i 82 kampe for Malmø.
    Han har en vanvittig god højre fod, og slår milimeter præcise dødbolde. Et aspekt der har haltet gevaldigt efter afgangen af Ludwig.
    Men vi har da netop ikke brug for en breddespiller. Vi skal hente 1-2 spillere, som kan forstærke os nærmest fra dag 1. Her ser jeg ikke Eikrem for at være ideal, håber selv på en hylde højere oppe.

  15. #1465
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Eikrem ville da være en genial signing - ikke ligefrem til at gå ind i start 11'eren måske, men han er den perfekte spiller til bredden.
    Jo sikkert en udmærket breddesigning. Men Ståles udmelding om nye spillere kom i enden af en formuleret ambition om at hæve niveauet med 30 procent, hvis vi skal have noget at gøre iCL. Det bidrager breddesignings vel ikke til.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-sig-comeback/

    Jeg er ligeglad hvem vi henter, for det her er simpelthen så meget vigtigere end en ny cm eller cb - Falk når han er tilbage kan gøre hele forskellen for om det bliver EL eller CL

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1467
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Kunne godt tænke mig

    Guélor Kanga hans kontrakt ender 30-06-2018 (offensiv midt)

    Og
    Alexander Scholz (center back)
    og han måtte gerne tage Ishak Belfodil med =) hans kontrakt udløber om et år.. så hans pris må være til at betale.
    Ishak Belfodil (offensiv midt / angriber)
    https://www.youtube.com/watch?v=Z1xYY-cLELI

    De burde kunne hentes.. håber blindt =)
    Everton var vist efter Belfodil tidligere. Bare for at sætte tingene i perspektiv. Jeg har også kigget Hand vej men det er simpelthen to hylder over hvad vi kan hente, er jeg bange for.

  20. #1468
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-sig-comeback/

    Jeg er ligeglad hvem vi henter, for det her er simpelthen så meget vigtigere end en ny cm eller cb - Falk når han er tilbage kan gøre hele forskellen for om det bliver EL eller CL
    Absolut!

    Men det må vel anses som yderst tvivlsomt, om han får lov at spille en rolle i Play Off.

    Desværre.

    Zan

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1469
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Eikrem vil være en underlig Ståle-signing. Han er en luksusspiller, oplagt offensiv midt i en 4-3-3. Mok har han en pasningsfod i international klasse, og en god teknik, men samtidig er han langsommere end BØF's centralforsvar og lige så nærkampsstærk som Peter Madsen vs. Dumcan. Jeg tror simpelthen ikke på ham i FCK, så skal Ståle i hvert fald fuldstændig ændre taktik.

    Blandt Malmø BøfBøf's tilhængere mener de jo også, at manden kun er god mod små hold, hvor hans pasninger kan bruges til at åbne en Horsens-agtig defensiv.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1470
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det med Acosta klinger ikke helt godt i mine ører, for det lyder, som om hans forcer primært ligger i defensiven. Har vi ikke allerede tre centrale midtbanespillere, der kan knokle og tage returløb og komme i vejen for modstandernes spil, men ikke har særligt godt blik for fremadrettede afleveringer og kun meget sjældent kommer med i feltet?
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du bygger det der på, men flere af de amerikanske medier tegner et noget andet billede af ham, synes jeg. Tidligere i den her tråd blev der linket til denne video, hvor han bliver beskrevet som en spiller, der har indflydelse på spillet overalt på banen. Her omtales han som dygtig med bolden, god med begge fødder og som en type, der skaber sammenhæng mellem forsvar og angreb. Her står, at han er en boks-til-boks midtbanespiller, og her bliver det beskrevet, hvordan han har en stor motor og et stort løbepensum. Her bliver han sammenlignet med Blaise Matuidi, fordi de begge er spilintelligente, begge er afgørende for deres holds opbygningsspil og begge kan skabe målgivende chancer, og her bliver han blandt meget andet kaldt for en komplet midtbanespiller, der er dygtig til at fordele bolden.

    Egentlig lyder han efter min mening som noget nær prototypen på en central midtbanespiller hos os.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •