Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Helt ned på jorden igen.

    Kampen vises for øvrigt kun på Viasat Xtra-kanalen som kun Viasats parabolkunder kan se, og så på Viaplay. Skidt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Helt ned på jorden igen.

    Kampen vises for øvrigt kun på Viasat Xtra-kanalen som kun Viasats parabolkunder kan se, og så på Viaplay. Skidt.
    Lidt mærkeligt at de ikke viser den fx på kanal 9 istedet for OB-AGF, hvor der ret beset ikke er meget på spil, da de begge spiller i nedrykningsspillet.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Lidt mærkeligt at de ikke viser den fx på kanal 9 istedet for OB-AGF, hvor der ret beset ikke er meget på spil, da de begge spiller i nedrykningsspillet.
    Ikke meget på spil? Vi er 12 point foran nr 2. Ob og AGF kæmper for livet i ligaen og er i en situation, hvor alle point er enormt vigtige. Taber Horsens og vinder SIF (gud forbyde det), så bliver det helt hysterisk vigtig, om man ender i den ene gruppe eller den anden i nedrykningsspillet, hvilket AGF og OB spiller om.

    Mht vores egen kamp, så krydser jeg fingre for, at spillerne er i stand til at rejse sig ovenpå skuffelsen. Det vil være en kæmpe bedrift at gå gennem grundspillet ubesejret (gerne med en sejr til slut).

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Tipper 0-1 eller en trist 0 -0 kamp, håber på følgende 11

    Olsen
    Høgli-Zanka-Erik-Boilesen
    Kusk-Toutouh-Kvist-Verbic
    Cornelius Santander

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Tipper 0-1 eller en trist 0 -0 kamp, håber på følgende 11

    Olsen
    Høgli-Zanka-Erik-Boilesen
    Kusk-Toutouh-Kvist-Verbic
    Cornelius Santander
    Jeg sidder også med en lidt speciel følelse.
    Kæmpe kontrast til kampene imod Ajax. Sikkert skuffede og trætte spillere. Og SIF der har overrasket positivt, og idag spiller the match of the season - hjemme imod FCK.

    Lige netop derfor er jeg stor tilhænger af dit bud på en opstilling, hvor flere spillere skal ind og vise sig frem.
    Jeg synes personligt at Pavlovic er ved at udvikle sig til en mindre farce, men ville erstatte ham med Santander idag. Men tænker han stadig er skadet?? Har ikke kunne finde noget.

    Og så har vi jo prøvet kontrasten før, kan man sige... Ståles evne til at holde fokus trækker i vores retning.

    Tipper dog (desværre) kun 1-1.

    Zan

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Olsen
    Høgli-Zanka-Erik-Boilesen
    Verbic-Matic-Kvist-Toutouh
    Cornelius-Santander

    Havde startet med Kusk, hvis kampen skulle spilles i Parken. Afhængigt af udviklingen af kampen kunne man skifte Ludwig ind i stedet for (en på det seneste halvmat) Toutouh og flytte Boilesen frem. Kommer vi bagud kunne vi skifte Kusk ind for Toutouh og flytte Verbic over i venstre, alternativt skifte Erik ud med Kusk, og spille med 3-mands-forsvar.

    Vi skal bare forblive ubesejret
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Kontrasten imellem at spille på et fyldt Amsterdam arena og så Silkeborg foran 2500 kan vel næppe værre større ...og indrammer meget godt FCK's dilemma som klub..

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Kontrasten imellem at spille på et fyldt Amsterdam arena og så Silkeborg foran 2500 kan vel næppe værre større ...og indrammer meget godt FCK's dilemma som klub..
    Disse udfordringer ser du hos en del klubber på vores niveau, som alligevel formår at klare sig fornuftigt, ved at snuppe mesterskabet år efter år, samt have en solid europæisk kampagne.

    Det kunne dog også være rart at vi kunne fylde Parken til hver eneste kamp, så vores spillere kunne vende sig til sådanne kulisser. Når man tager størrelsesproportionerne fra Silkeborg/Kbh. Så står det sgu sløjt til i Kbh., og så er det vel ok at være 2500 i Silkeborg ;-)

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Erik Johansson ude med et vrid i knæet i morgen.. Forventes klar efter landsholdspausen. Mon ståle stiller med Zanka og Boile i centerforsvaret

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af erikwa Se meddelelser
    Erik Johansson ude med et vrid i knæet i morgen.. Forventes klar efter landsholdspausen. Mon ståle stiller med Zanka og Boile i centerforsvaret
    Mon ikke det bliver Anton, hvis han kan spille 90 min. Boilesen kom i vejen for meget mod Ajax, men forsvaret var jo om muligt endnu mere hullet i 2. halvleg end i 1 - selvfølgelig også fordi vi skulle satse lidt. Jeg er ret sikker på, at Boilesen starter ude, men når Anton bliver skadet efter 17 min, så kommer han nok ind.

    Det er svært at vurdere truppens status på småskader og slid efter torsdag, men jeg vil tro, at Ståle stiller op med A-kæden, hvis det er muligt. Både fordi vi kommer til en landsholdspause, hvor vi kan være lidt ligeglade med spillernes slid, og da han nok ved at denne kamp er mentalt svær. Det er vigtigt, at vi kommer ovenpå igen efter skuffelsen.

    Byder på denne:

    Olsen
    Ankersen, Zanka, Anton, Ludwig
    Kusk, Matic, Kvist, Verbic
    Corner, Santander

    Jeg tror Toutouh starter ude pga træthed. Hvis ikke, så ofres Kusk nok.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Zanka Anton er vel oplagt ? Så kan Boile starte på backen eller vente til Ludwig skal ud. Så træls vi ikke har fået en mere interessant ung angriber ind omkring holdet end Julian. Hvert minut han spiller er spildt og han kommer sikkert til at blive skiftet ind imorgen.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Helt ned på jorden igen.

    Kampen vises for øvrigt kun på Viasat Xtra-kanalen som kun Viasats parabolkunder kan se, og så på Viaplay. Skidt.
    Rasende skidt. Og umuligt at refærdiggøre med sportslige årsager.

    Bemærk, at førstevælger (på 3+) er Brøndby-Lyngby: ok, der er (ud over den sædvanlige grund at TV3 ❤ at komme på Brøndby Stadion) medaljer på spil.
    Men andenvælger er Canal 9's kamp, og den er AGF-OB: To hold, der begge er strandet kilometer fra slutspilsstregen.
    Og derefter kommer de to kampe, der er slutspil på spil i. Så de skal ikke give os "denne gang prioriterer vi det sportslige"-sludderet.

    Det havde været fremragende stil at sende de andre kampe på en af de utrolig mange elektroniske platforme, der er – som en åben kanal på Viaplay, via de apps man har til YouSee og de andre udbydere, som en livetransmission på tv3sport.dk a la FCKTV's reserveholdskampe.

    Men nej, man kan købe Viaplay, kan man. Ved I hvad? Fuck jer.

    Jeg bliver flået for kabel-tv i forvejen, fordi de rettigheder I har købt tvinger priserne i vejret hele tiden, og min grund til at blive hængende er, at så får jeg alle kampene live. Og så skal fanden stå i om jeg gider købe den samme vare én gang til.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Rasende skidt. Og umuligt at refærdiggøre med sportslige årsager.

    Bemærk, at førstevælger (på 3+) er Brøndby-Lyngby: ok, der er (ud over den sædvanlige grund at TV3 ❤ at komme på Brøndby Stadion) medaljer på spil.
    Men andenvælger er Canal 9's kamp, og den er AGF-OB: To hold, der begge er strandet kilometer fra slutspilsstregen.
    Og derefter kommer de to kampe, der er slutspil på spil i. Så de skal ikke give os "denne gang prioriterer vi det sportslige"-sludderet.

    Det havde været fremragende stil at sende de andre kampe på en af de utrolig mange elektroniske platforme, der er – som en åben kanal på Viaplay, via de apps man har til YouSee og de andre udbydere, som en livetransmission på tv3sport.dk a la FCKTV's reserveholdskampe.

    Men nej, man kan købe Viaplay, kan man. Ved I hvad? Fuck jer.

    Jeg bliver flået for kabel-tv i forvejen, fordi de rettigheder I har købt tvinger priserne i vejret hele tiden, og min grund til at blive hængende er, at så får jeg alle kampene live. Og så skal fanden stå i om jeg gider købe den samme vare én gang til.
    Man kan være nok så rasende over, at vi skal betale ekstra for at se kampen. Det nægter jeg nok også.

    Men jeg forstår ikke, at du er uenig i begrundelsen med sportslige årsager. Faktisk synes jeg (hvis man ser bort fra, at jeg ikke kan se FCK), at de fortjener ros for rent faktisk at vælge de kampe med mest sportslig interesser først. Og der ligger vores kamp helt objektivt set nederst. Tager jeg mine FCK-briller af, så finder jeg det forfriskende, at man vælger de "spændende" kampe frem for de sædvanlige røvsyge BIF/FCK vs lortehold som defaultvalg på de gode sendetidspunkter.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan være nok så rasende over, at vi skal betale ekstra for at se kampen. Det nægter jeg nok også.

    Men jeg forstår ikke, at du er uenig i begrundelsen med sportslige årsager. Faktisk synes jeg (hvis man ser bort fra, at jeg ikke kan se FCK), at de fortjener ros for rent faktisk at vælge de kampe med mest sportslig interesser først. Og der ligger vores kamp helt objektivt set nederst. Tager jeg mine FCK-briller af, så finder jeg det forfriskende, at man vælger de "spændende" kampe frem for de sædvanlige røvsyge BIF/FCK vs lortehold som defaultvalg på de gode sendetidspunkter.
    Hvordan i alverden ligger AGF-OB over vores?

    Hvis det handler om at nå 10.-pladsen, denne mikroskopiske bedrift i det store billede, skulle det jo være Esbjerg-Horsens der bliver vist. Horsens kan i det mindste nå det selv med uafgjort.

    AGF-OB kan aldrig nogensinde blive 1/5 så relevant som en kamp, hvor Silkeborg faktisk har en chance for at nå slutspillet hvis resultaterne går deres vej, og hvor vi spiller om guld.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvordan i alverden ligger AGF-OB over vores?

    Hvis det handler om at nå 10.-pladsen, denne mikroskopiske bedrift i det store billede, skulle det jo være Esbjerg-Horsens der bliver vist. Horsens kan i det mindste nå det selv med uafgjort.

    AGF-OB kan aldrig nogensinde blive 1/5 så relevant som en kamp, hvor Silkeborg faktisk har en chance for at nå slutspillet hvis resultaterne går deres vej, og hvor vi spiller om guld.
    SIF kan ikke nå slutspillet (de skal hente 3 point og 8 mål) og ligger lunt i nedrykningsspillet. FCK er i de flestes øjne allerede mestre. Dvs, der (meget) groft sagt næsten intet er på spil.

    OB og AGF er store traditionsklubber i kæmpe problemer. Det er en god historie i sig selv. Derudover er pointene i denne kamp uhyre vigtige, for som jeg nævner tidligere i tråden, så kan forskellen på en 11. og en 12. plads grundet opdelingen i puljer være enorm.
    Du har ret i, at EFB_ACH også er vigtig, men AGF-OB er bare lidt mere sexet.

    Skulle man endelig brokke sig over prioriteterne, så må det være, at BIF/LFC ikke er nær så interessant sportsligt, som de andre. Men her kigger man nok på, at det er 2 vs 3 i ligaen og ikke så meget pointforskellene.

    Jeg er sgu også bitter over, at jeg ikke kan se FCK. Men jeg synes, at deres begrundelse holder denne gang.

    Edit:
    Taber Horsens og vinder SIF, så har nr 11 2 eller 0 point til en plads udenfor nedrykning playoffkampene. Nr 10 vil have mindst 6 point i sikkerhed. (med lidt hurtig hovedregning)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København (20.07.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 22.07.14, 18:28
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •