Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det havde været fremragende stil at sende de andre kampe på en af de utrolig mange elektroniske platforme
    Det giver overhovedet ingen mening at pisse premiumkunder - i denne sammenhæng kunder med hele superligapaletten af kanaler på regningen - af som man gør her. Fint nok at man ikke viser den på live-kanalerne eller streamer til alle, men det kan da ikke være et issue overhovedet at streame en kamp til de kunder, der betaler mest for netop det produkt.
    Mvh,
    Bopa


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Jeg håber, Boilesen starter inde på venstre back i dag, og så ofte som muligt fremover, så han kan komme helt op i omdrejninger og blive spillet ind på holdet. Han skal være førstevalg efter sommerferien, så der ligger en fremtidig risiko i at lade Augustinsson spille sæsonen færdig som fast mand. Og da salget af Augustinsson jo allerede er sikret, er der ingen kommercielle incitamenter til at skulle vise et salgsemne frem. Desuden har vi et så stort pointmæssigt overskud, at vi bør kunne holde til de samspilsmæssige bump på vejen, det kan give at spille en ny mand ind på holdet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    ... kan være han starter i centerforsvaret (Erik's skade), men ellers enig
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    ... kan være han starter i centerforsvaret (Erik's skade), men ellers enig
    Jeg er heller ikke imponeret over Okores start i klubben, men hvis Boilesen går ind og overtager hans plads i det centrale hierarki, kan vi lige så godt sætte Okore til salg med det samme.

    EDIT: Hov, havde ikke set, at Okore ikke er blevet klar. Så er jeg selvfølgelig helt enig i, at Boilesen centralt i dag er oplagt. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 19.03.17 kl. 11:30
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Vi udvider servicen i dagens anledning. Hold øje med denne tråd for korte videoklip med højdepunkter undervejs, i tilføjelse til de sædvanlige gifs af mål scoret af FCK.


  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    SIF kan ikke nå slutspillet (de skal hente 3 point og 8 mål) og ligger lunt i nedrykningsspillet. FCK er i de flestes øjne allerede mestre. Dvs, der (meget) groft sagt næsten intet er på spil.

    OB og AGF er store traditionsklubber i kæmpe problemer. Det er en god historie i sig selv. Derudover er pointene i denne kamp uhyre vigtige, for som jeg nævner tidligere i tråden, så kan forskellen på en 11. og en 12. plads grundet opdelingen i puljer være enorm.
    Du har ret i, at EFB_ACH også er vigtig, men AGF-OB er bare lidt mere sexet.

    Skulle man endelig brokke sig over prioriteterne, så må det være, at BIF/LFC ikke er nær så interessant sportsligt, som de andre. Men her kigger man nok på, at det er 2 vs 3 i ligaen og ikke så meget pointforskellene.

    Jeg er sgu også bitter over, at jeg ikke kan se FCK. Men jeg synes, at deres begrundelse holder denne gang.

    Edit:
    Taber Horsens og vinder SIF, så har nr 11 2 eller 0 point til en plads udenfor nedrykning playoffkampene. Nr 10 vil have mindst 6 point i sikkerhed. (med lidt hurtig hovedregning)
    Bevares, den er spinkel og kun teoretisk, SIFs chance, men jeg giver mig altså ikke en meter ;-) Og at de skulle "vælge de kampe med mest sportslig interesser først" er jo bare ikke sandt, selv hvis man mener at vi allerede er mestre – gid det var tilfældet, men der er stadig 33 points tilbage at spille om mod et fremover fortættet felt uden bundhold: Både Horsens' forsøg på at blive 10'er og ikke mindst FCM mod Farum med det ene hold i tæt kamp om bronzen og det andet med en chance for at komme i slutspil er klart mere relevant end det meget abstrakte og hypotetiske opgør om hvilken gruppe man skal ligge nr. næstsidst i. Fordelen her afgøres jo alligevel i en anden kamp.

    Der er garanteret gode grunde til at vælge som man gør, men bild mig ikke ind at det er sportslige grunde. Den slags grunde gør dansk tv generelt ikke noget udfra.

    Først og fremmest synes jeg dog, det bare er inderligt usympatisk at smide det bag en paywall. *føjer "grådige røvhuller" til listen over TV3-relateret utilfredshed*

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er sgu også bitter over, at jeg ikke kan se FCK. Men jeg synes, at deres begrundelse holder denne gang.
    Ja, det er da helt fint at de kun kan vise kampe på det begrænsede antal flowkanaler, der nu engang har rettigheder til superligaen. Ingen problemer med det, men kampen produceres til tv og interessen er der.

    Viasat tager sig fint af sine (flow)kunder ved at tilbyde kampen på stream, så det er vel mest Yousee - som vi københavnere er storkunder hos - der står for skyde sig selv i foden. Her ved at understrege at coax/flow sutter og at Viaplay-modellen med selvvalg/app er vejen frem, hvis man vil have det hele med.
    Mvh,
    Bopa

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Ja, det er da helt fint at de kun kan vise kampe på det begrænsede antal flowkanaler, der nu engang har rettigheder til superligaen. Ingen problemer med det, men kampen produceres til tv og interessen er der.

    Viasat tager sig fint af sine (flow)kunder ved at tilbyde kampen på stream, så det er vel mest Yousee - som vi københavnere er storkunder hos - der står for skyde sig selv i foden. Her ved at understrege at coax/flow sutter og at Viaplay-modellen med selvvalg/app er vejen frem, hvis man vil have det hele med.
    Hvad vil du anbefale af Viaplay-abonnement for at få al FCK med til den mest fordelagtige pris?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvad vil du anbefale af Viaplay-abonnement for at få al FCK med til den mest fordelagtige pris?
    Det kan sagtens værre at Bopa ved mere om det her end jeg, det ville ikke overraske mig, men så vidt jeg forstår, så er den eneste måde at sikre sig fuld adgang til alle FCKs kampe, både et Dplay-abonnement (159,- kr. pr. måned) samt et Viaplay Sport abonnement (269,- kr. pr. måned).

    For den beskedne sum af 428,- kr. får du så til gengæld også fornøjelsen af at skulle udsættes for konstante 'plugs' til boksestævner, forhindringsløb og MMA-kampe under kampens kommentering. For ikke at tale om de 14 minutter og 35 sekunders reklamer i halvlegene.

    De danske rettighedshavere er afskum. Viasat er værre end Discovery, men de er afskum.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvad vil du anbefale af Viaplay-abonnement for at få al FCK med til den mest fordelagtige pris?
    Der er kun 2 at vælge mellem, Sport til 269 og Total til 299 (med film).

    Specifikt er min situation at jeg har et Apple TV, hvor jeg shopper lidt rundt mellem Netflix og HBO. Overvejelsen går på at skifte mit Yousee-abonnement (Grundpakke+10) til i alt 459/md ud med Total, cutte flow helt og satse på Apple TV som platform.

    Så i princippet - hvis man kan nøjes med DR's flow-kanaler, der er en forbløffende fin app til - kan det gøres for 269 kr. TV2 flow kan tilkøbes for 39 kr. I virkeligheden bliver besparelsen måske større, da tanken også er at fravælge Viaplay i juli/januar, eksempelvis. Man får en større fleksibilitet som kunde, når det hele i din ende af stikket er software.

    I øvrigt er det mest selve besparelsen, der driver min overvejelse. Dagens oplevelse er bare krymmel på toppen.

    Edit: Imod skal da lige med: Kvalitet. Den nye box og opdatering af bitrate betyder da noget. Men boksen er ikke 4K-ready, hvilket er endnu et besynderligt Yousee-valg.
    Sidst redigeret af Bopa : 19.03.17 kl. 18:08
    Mvh,
    Bopa

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Jeg mindes at huske at DR viste en kamp eller to pr. sæson, for ikke særlig mange sæsoner siden. Hvorfor man ikke gør brug af et sådan tiltag, forstår jeg ikke.

    Mht. tv-stationernes valg af kampe, forstår jeg heller ikke deres incitament til IKKE at vælge en kamp hvor FCK er den ene deltager. Det vil da alle dage sikre bedre seertal. TV-stationerne skriger jo på høje seertal.

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    TV-stationerne skriger jo på høje seertal.
    Off topic: Og kritiserer samtidig de lave tilskuertal.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Off topic: Og kritiserer samtidig de lave tilskuertal.
    Så kan de jo bare holde op med at vise Superliga på tv ;-)

    Men det er da mærkeligt, at ikke én tv-station tænker ved sig selv, om det ikke vil være et smart træk at vise en landets mest populære klubber på deres kanal.

    Som en kunde der ligger voldsomt mange penge hvert år i tv-stationernes slunkne kasser, føler jeg mig ihvertfald ganske forurettet. Mit produkt er ihvertfald af en væsentligt ringere kvalitet, når det ikke indeholder landets SUVERÆNT bedste hold. Jeg tror ihvertfald aldrig det ville forekomme i Spanien, at man i en spillerunde ikke ville kunne se Real Madrid eller Barcelona.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Startopstilling


  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København (19.03.17)

    Hvorfor er Keita i øvrigt røget helt ud i kulden? Har han trådt Ståle over tæerne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København (20.07.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 22.07.14, 18:28
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •