Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Spørgsmål fra en ny på Sektionen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2017
    Indlæg
    1

    Spørgsmål fra en ny på Sektionen

    Hej!
    Jeg har lige bestilt kort til Sektionen for første gang. Jeg har tidligere haft kort til nedre C, men jeg stod et sted hvor der var rimelig stille, og hvor der ikke var den store gejst til at synge sange osv. Det var så i sidste sæson, så jeg har lige gået lidt uden at komme til kampe fast.

    Hvad gør jeg første gang jeg kommer på Sektionen, når jeg ikke lige er vandt til at være på et så stemningsfyldt afsnit? Vil det være bedst at stille sig lidt væk fra midten til at starte med? Og er der andet der er praktisk at vide mht. tifoer, traditioner osv?

    På forhånd tak :D

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Spørgsmål fra en ny på Sektionen

    Hej Simon,
    Velkommen på Sektionen :-) Lyder lidt sært fra mig, der har været på Sektionen én gang på tre år, men lad det nu ligge. Jeg griber den alligevel, da ingen andre svarer.

    Det er i grunden virkeligt simpelt. Der er ikke så meget i det. Du stiller dig bare dér, hvor du føler dig mest tilpas. Dvs. hvis du er typen, der godt kan lide at synge meget og højt, så stil dig tæt på midten.
    Er du mere magelig som visse andre, så stil dig lidt længere væk. Det kan sagtens være en god idé, at du starter i siden de første par kampe, og så vurderer dit eget aktivitetsniveau. Men det er vigtigt at huske, at du ikke kan gøre noget forkert. Der er masser af plads. Selvfølge kan der være folk, der øffer lidt, hvis man stiller sig helt inde i midten, og så ikke deltager, men man finder hurtigt niveauet.

    Fsva tifoer: du skal nok blive udførligt informeret, når du er på tribunen. Det er let nok.
    Fsva traditioner: go with the flow. Der er ingen folk, der er født med at vide alt, og igen; du kan ikke gøre noget forkert. Bare gør som de andre, så går det nok :-)

    God fornøjelse
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Spørgsmål fra en ny på Sektionen

    Citat Oprindeligt indsendt af Simon88 Se meddelelser
    Hej!
    Jeg har lige bestilt kort til Sektionen for første gang. Jeg har tidligere haft kort til nedre C, men jeg stod et sted hvor der var rimelig stille, og hvor der ikke var den store gejst til at synge sange osv. Det var så i sidste sæson, så jeg har lige gået lidt uden at komme til kampe fast.

    Hvad gør jeg første gang jeg kommer på Sektionen, når jeg ikke lige er vandt til at være på et så stemningsfyldt afsnit? Vil det være bedst at stille sig lidt væk fra midten til at starte med? Og er der andet der er praktisk at vide mht. tifoer, traditioner osv?

    På forhånd tak :D
    Du skal give debut øl - det er jo fodbold!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. 1 billet til sektionen mod AGF.
    By Ladeby in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.05.16, 09:49
  2. Spørgsmål til sangen på sektionen igår
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.04.11, 17:46
  3. Forbud mod tifoer på Sektionen...
    By Riquelme in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 22.10.07, 20:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •