Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    20 40.00%
  • Uafgjort!

    19 38.00%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    11 22.00%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 135

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Jeg har fortsat fire aktionærbilletter til kampen. Send din mailadresse i en om og jeg mailer billetkoder

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Hvis nogle måske har en ekstra fribillet til familie tribunen så overvejer jeg at tage den der i dag i stedet for sektionen :)
    Send mig dit mobilnummer i en pm.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    1-0 Verbic (Straffe)


  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Corner brænder


  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Matic og Kvist er nok den sløjeste centrale midtbanebesætning, i nyere FCK-historie. Næsten 20 mio. kr. for en serbisk alibispiller. Det er sløjt.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Det er skræmmende så dårlig vi lige pludselig er blevet. Det er sgu lidt tankevækkende at når Rasmus Falck ikke er tilstede så mister vores hold alt kreativitet. Jeg håber virker de sidste 3-4 kampe har været vores "downperiode" som slutter mod BIF næste gang. Det er stadig 10 points forspring, meeen et nederlag til de pisgule kan da for alvor sætte grus i maskinen.

    Det kan godt være Ståle er årets træner, men han burde prøve tilegne sig ny viden når det kommer til den offensive tilgang til spillet. Javel han har Brian priske, men comone Ståle, du må da kunne mere end at være en taktisk defensiv god træner :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Endnu en pinlig spillemæssig indsats som dog denne gang ikke kaster tre point af sig.. Vi har generelt været super skidt kørende her efter pausen, hvor vi intet kommer til i åbent spil.. Vi er simpelthen så uendeligt forudsigelige, så hvis ikke vi scorer på en dødbold, et straffe eller et målmandsdrop så scorer vi ikke.. Jeg tror nok vi skal køre den hjem i denne sæson qua vores store forspring, men jeg frygter i den grad for den kommende sæson allerede.. Der skal i hvert fald ske nogle ting på den offensive front hvis vi skal gøre os forhåbninger om endnu en succesfuld europæisk kampagne samt et nyt mesterskab..

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Vi skabte dog chancerne for at vinde. Cornelius skal score 2, Santander 1 og så kunne Kusk måske have snydt målmanden på en god dag.

    Hvis vi lige ser bort fra den ene svipser, så spiller Boilesen en vanvittig god kamp!

    Toutouh skal prise sig lykkelig over at Kusk heller ikke spiller særlig god i øjeblikket, for hold nu op det er længe siden han har fundet sit topniveau frem.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Pinligt ikke at kunne slå et U20 hold på hjemmebane. Det er tydeligt at luften er gået af ballonen efter vi valgte at tabe til Ajax.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vi skabte dog chancerne for at vinde. Cornelius skal score 2, Santander 1 og så kunne Kusk måske have snydt målmanden på en god dag.

    Hvis vi lige ser bort fra den ene svipser, så spiller Boilesen en vanvittig god kamp!

    Toutouh skal prise sig lykkelig over at Kusk heller ikke spiller særlig god i øjeblikket, for hold nu op det er længe siden han har fundet sit topniveau frem.
    Jeg er også imponeret over Boilesen. Læg mærke til at hver gang han spiller bolden langt op i banen rammer han præcis en modstander. Det tegner godt.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Uha, men tillykke til de unævnlige fra pestegnen, hvis ikke i år så napper de guldet næste år.....

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Uha, men tillykke til de unævnlige fra pestegnen, hvis ikke i år så napper de guldet næste år.....
    Det kommer da an på om de kan holde deres trup intakt :). Mange af deres bærende spillere har kontrakt udløb.

    Men der er der ingen tvivl om at de pisgule er langt bedre kørende end os lige pt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er også imponeret over Boilesen. Læg mærke til at hver gang han spiller bolden langt op i banen rammer han præcis en modstander. Det tegner godt.
    Det var også en ting, jeg bed meget mærke i. Når han fik bolden, så kiggede han med det samme frem i banen. Helt sikkert en ting, han har med fra Ajax. Og når han så slog afleveringen lå de ganske præcist. En type afleveringer vi ellers ikke rigtig har set i FCK før.

    I like it!

    Som jeg fik skrevet i skakten kunne jeg godt tænke mig at spørge Boilesen, hvilken position han gerne vil spille, hvis det står til ham selv. Jeg har ikke set ham udtale sig om det nogen steder.

    Måske når Erik drager videre, så kan han måske være en fast mand i det centrale forsvar, hvis han helst vil spille der, hvor vi forhåbentlig har fundet en god venstre back som backup til Boilesen. Både når/hvis han skal have en pause eller er nødt til at vikariere i det centrale.

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det var også en ting, jeg bed meget mærke i. Når han fik bolden, så kiggede han med det samme frem i banen. Helt sikkert en ting, han har med fra Ajax. Og når han så slog afleveringen lå de ganske præcist. En type afleveringer vi ellers ikke rigtig har set i FCK før.

    I like it!

    Som jeg fik skrevet i skakten kunne jeg godt tænke mig at spørge Boilesen, hvilken position han gerne vil spille, hvis det står til ham selv. Jeg har ikke set ham udtale sig om det nogen steder.

    Måske når Erik drager videre, så kan han måske være en fast mand i det centrale forsvar, hvis han helst vil spille der, hvor vi forhåbentlig har fundet en god venstre back som backup til Boilesen. Både når/hvis han skal have en pause eller er nødt til at vikariere i det centrale.
    Vi har kun Boilesen i 1 sæson! Han er alt for god til Superligaen selv når han spiller ude af position er han banens bedste.... Vi burde kigge mere på Ajaxs aflagte...

    Savner helt vildt noget kreativitet inde centralt. Vi er for nemme at lukke ned når kanterne ikke kan eller gider og Kvist er begyndt at spille til siden og baglæns igen. Suk.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi har kun Boilesen i 1 sæson! Han er alt for god til Superligaen selv når han spiller ude af position er han banens bedste.... Vi burde kigge mere på Ajaxs aflagte...

    Savner helt vildt noget kreativitet inde centralt. Vi er for nemme at lukke ned når kanterne ikke kan eller gider og Kvist er begyndt at spille til siden og baglæns igen. Suk.
    Jeg er også meget træt at Kvist for tiden.. Han spiller kun godt når han er i fysisk overskud og for tiden lader han til at være det stik modsatte, og så er der altså bare for lidt bold i ham til at det bliver godt.. Matic stråler bestemt heller ikke, men jeg synes trods alt han er en tand bedre end Kvist.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at man prøvede Toutouh centralt.. Han er selv enormt motiveret for at spille positionen og hans præstationer på kanten på det seneste har ikke ligefrem gjort at han bliver umulig at erstatte der..

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  4. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.13, 17:01
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •