Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    20 40.00%
  • Uafgjort!

    19 38.00%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    11 22.00%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 135

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Fair nok du er utilfreds, men han havde altså en SOE-spiller med på bænken i dag. Nicklas Røjkjær var med
    Og Julian Kristoffer. Omend han næppe har en fremtid hos os.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi er foran med 10 point med 8 kampe igen. Tror det er menneskeligt at spille på 80% - ikke nemt atil motivere sig.
    Det er der vist ikke råd til i en topklub som FCK. Med en sådan indstilling vil forspringet være ædt op inden længe.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Nåmen, udover Ståles migrænesystembold, den dårlige indstilling, fraværet af kreativitet, manglen på kvalitet på banen osv. bør Santanders opførsel vel også vendes. Han laver to dumme svinestreger, som dommeren angiveligt ikke ser, hvilket betyder han formentlig står til karantæne i den kommende tid. Derudover var hans opførsel omkring straffesparket heller ikke god. Gad vide, om begge dele var udtryk for, at scoringsrekorden (mål i flest kampe i træk) betyder så meget for ham? Uanset hvad er det et problem, hvis han løber rundt som en tikkende bombe på banen.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.04.17 kl. 07:10
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Ved godt der er nogle herinde der ikke er så glade for Hjulmand men gad godt se hvad han kunne få ud af vores trup og budget. For synes det er imponerende hvad han han presser ud af de unge drenge oppe i Farum.... Siger ikke at Solbakken er dårlig men hans form for fodbold er lidt som en maskine der bare kværner d.a.u.d.a of det skaber resultater og pokaler så Ståle har fat i den lange ende....men kunne være spændende at se synes jeg

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Det er der vist ikke råd til i en topklub som FCK. Med en sådan indstilling vil forspringet være ædt op inden længe.
    Tja... otte kampe igen og vi skal tabe halvdelen (som bif skal vinde) for at smide det. Kan vi ikke vente med at være nervøse, til vi faktisk har tabt og ikke efter uafgjort mod fcn?

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ved godt der er nogle herinde der ikke er så glade for Hjulmand men gad godt se hvad han kunne få ud af vores trup og budget. For synes det er imponerende hvad han han presser ud af de unge drenge oppe i Farum.... Siger ikke at Solbakken er dårlig men hans form for fodbold er lidt som en maskine der bare kværner d.a.u.d.a of det skaber resultater og pokaler så Ståle har fat i den lange ende....men kunne være spændende at se synes jeg
    Jeg ved der er en del der har tænkt den tanke, Men det kommer ikke til at ske.

    Det ville kræve at vi gør op med den spillestil Roy Hodgeson introduceret og givet os success i snart over 15 år. Det tror jeg ikke under nogen omstændigheder man er villig til at sætte over styr.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    I øvrigt mener jeg, at vi skal glæde os over, at vi har papir på Kvist over tre år endnu. Til den tid vil han være en ren gazelle at se på - i en sky af gule og røde kort.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #53
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved der er en del der har tænkt den tanke, Men det kommer ikke til at ske.

    Det ville kræve at vi gør op med den spillestil Roy Hodgeson introduceret og givet os success i snart over 15 år. Det tror jeg ikke under nogen omstændigheder man er villig til at sætte over styr.
    Måske det vil være på tide at gøre op med indlæg fra en enkelt kant, og dødbolde taktikken.
    Det virker mest af alt som der ingen plan B er hvis vores offensive ES er ude med skade.

    Dertil er der en virkelig lad holdning fra spillerne, som nok også er et problem i sig selv.
    De 12 point er blevet til en hvilepude, hvor man ikke behøver yde 100% hver kamp

    Men er vel reelt fint nok at hive et X på et hold der spille bedre end os, når vi har valgt ikke at møde op til kamp de sidste 4 kampe.
    Dog skal der helt andre boller på suppen mandag, ellers venter der en røvfuld på vestegnen.

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nåmen, udover Ståles migrænesystembold, den dårlige indstilling, fraværet af kreativitet, manglen på kvalitet på banen osv. bør Santanders opførsel vel også vendes. Han laver to dumme svinestreger, som dommeren angiveligt ikke ser, hvilket betyder han formentlig står til karantæne i den kommende tid. Derudover var hans opførsel omkring straffesparket heller ikke god. Gad vide, om begge dele var udtryk for, at scoringsrekorden (mål i flest kampe i træk) betyder så meget for ham? Uanset hvad er det et problem, hvis han løber rundt som en tikkende bombe på banen.
    Måske lidt fesent, at hive "Ståles mirgænesystem" frem i en sæson, hvor vi er ubesejret og formentlig vinder DM i overlegen stil (antijinx). Jeg har lidt svært ved at se, hvordan vi kan beklage os på lige netop det punkt.
    Du har dog ret i, at spillet pt efterlader noget at ønske. Det skyldes nok desværre den åbenlyse formnedgang hos flere af de kreative spillere såsom Toutouh og Kusk (længerevarende), der dog kom med et fornuftigt indhop. Desuden er Verbic ikke helt i omdrejninger endnu, så derfor gør Falks skade virkelig ondt i øjeblikket. Men i en kamp hvor vi ikke præsterer fantastisk, holder vi uden vores sædvanlige midterforsvar DKs pt. mest sprudlende hold til én (halv) chance i hele kampen, som de så desværre scorer på. Desuden har vi i hvert fald 3-4 kæmpe chancer, som vi ikke scorer på - omend de bortset fra corners "friløber" kom på hovedstød på dødbolde. Så helt katastrofalt er sagen ikke.
    Jeg synes, at viljen var der i dag, men det er lidt bekymrende at der ikke er mere bevægelse uden bold i øjeblikket. Vi "kiggger" for meget bold pt. og vi er ikke oppe i tempo, som vi skal være i en kamp som i dag. Det bliver spændende, om vi kan komme op i det tempo som kræves mod BIF - ellers får vi klø.

    Mht Santander, så har jeg meget blandede følelser efter kampen i går. Han var tydelig frustreret, men jeg går ud fra at det skyldes den missede rekord. Jeg anser ham (trods hjerneblødning i går) ikke som værende en tikkende bombe - han laver jo sjældent svinestreger med eftertacklinger, albuer osv. Men i går så vi nok noget af det sydamerikanske temperament og passion, og det er nok en del af pakken med spillere derfra. Samtidig så jeg dog også en helt suveræn præstation af Santander i selve spillet (min MoM). Han vandt ALLE dueller, mistede ingen bolde og fik spillet bolden korrekt videre i alle situationer. Han manglede bare det forbandede mål.
    Nu må vi krydse fingre for, at han ikke får en karantæne på efterbevilling - forhåbentlig ser man på, hvor vildt Marcondes (må endnu engang konstatere, at han er en kæmpe nar) overspiller situationen, og at de rent faktisk "bliver venner" igen kort efter. Og så forventer jeg egentlig, at Santander spiller ganske fint igen næste gang. Men både han og Corner må gerne snart score igen, da Santander kan være lidt af en humørspiller og da Corner virker lidt ramt på selvtilliden efter det brændte straffe.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ved godt der er nogle herinde der ikke er så glade for Hjulmand men gad godt se hvad han kunne få ud af vores trup og budget. For synes det er imponerende hvad han han presser ud af de unge drenge oppe i Farum.... Siger ikke at Solbakken er dårlig men hans form for fodbold er lidt som en maskine der bare kværner d.a.u.d.a of det skaber resultater og pokaler så Ståle har fat i den lange ende....men kunne være spændende at se synes jeg
    Det kan jo meget nemt komme til at ske, når Ståle forlader skuden. Og ja, han kunne være spændende, men som andre skriver, så er det da lidt vildt at ønske Ståle og dermed resultaterne væk for at få noget mere "spændende". Jeg er i hvert fald så gammeldags, at jeg foretrækker det sikre kort. Især når nu Ståle stille og roligt rent faktisk fornyer sig. Der er jo kæmpe forskel på Ståle de første år og Ståle nu - og det til den mere offensive version.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi er foran med 10 point med 8 kampe igen. Tror det er menneskeligt at spille på 80% - ikke nemt atil motivere sig.
    Ja det er bestemt meget menneskeligt. Og forøvrigt synes jeg ikke, at indstillingen var helt skæv i går.

    Men vi skal passe på. Det så vi under Jacobs, hvor vi efter sejren i Farum i den grad tabte fokus, tempo, motivation og ikke kom op i gear igen, før Jacobs var fyret sæsonen efter. Det (sammen med en halvskidt trup) kostede jo mesterskabet sæsonen efter. Vores nedgang i motivation koster forhåbentlig pga stort forspring ikke guldet i år. Men det er problematisk, hvis det smitter af på kommende sæson. Man må forvente, at BIF kommer buldrende ud fra start af.

    Det bliver generelt en nøglekamp mod BIF - for kan vi komme op i tempo igen efter 4 sløje præstationer. Hvis ikke kan vi få alvorlige problemer. Og taber vi her, så kan man frygte gummiben, omend et nederlag måske kan være med til at sparke lidt gang i spillerne.
    Og så har spillerne altså en unik chance for at blive udødeliggjort i klubben og dansk fodboldhistorie. Det bliver vi, hvis vi går ubesejrede igennem sæsonen, så der burde være nok at sætte sig op til.

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Jeg er forresten stadig i chok efter i går.
    Dommeren dømte et frispark OG et straffespark for forseelser mod Cornelius i nærkampe. Må den trend fortsætte, for jeg mindes ikke at det er sket før.

    Ja, kampen var lidt lort i går, men når vi har spillet tre kampe på seks dage, må det efterhånden slide lidt på truppen. Når vi samtidig har en offensiv nøglespiller skadet (Falk), og de direkte erstatninger ikke helt er i kampform (Verbic) eller har et formdyk af større (Kusk) eller mindre grad (Toutouh), så giver det nogle negative udslag. Men nu er der over en uge indtil næste kamp, og mon ikke Ståle får sørget for at spillerne er 100% klar mod BØF.
    Hvis resultaterne og spillet til gengæld ikke er tilfredsstillende der, så kan vi med rette begynde at blive lidt bekymrede.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Række13 Se meddelelser
    Det er sgu stærkt, at du kan levere så skarp en analyse efter, at han har været i klubben i 3 måneder. Det er definitivt; vi må hellere sætte ham på transferlisten med det samme...

    Jeg synes, at Matic spiller en ganske fin kamp i dag og er én af vores bedste. Han fordeler boldene fint og er med til at sætte presset på FCN i de perioder, hvor vi formår at trykke dem højt på banen. Det er også ham, der med en god bold i dybden spiller Cornelius fri til en 100 %-chance, som burde have givet en assist. Det er i øvrigt også ham, der foretager screeningen på det hjørnespark, hvor Cornelius kommer fri og vel nok burde have scoret - eller i hvert fald ramt bolden mere/bedre.
    Jeg hører også til dem, som ikke er specielt imponeret af Matic. Han falder da ikke igennem og spiller stabilt, men derudover tilbyder han heller ikke rigtig noget. Og som andre nævner, så er han trods alt så gammel, at han jo ikke er en spiller vi skal gå at udvikle på. Han skal præstere nu.

    Det kan godt være, at jeg dømmer ham hårdt i en periode, hvor holdet generelt er lidt nede. Men han mangler imo power. Han er en blanding af TK og Delaney. Han ligner Delaney af udseende men spiller som TK. En (alibi)spiller som kan dække rimeligt af, som kan fordele spillet fornuftigt, men som ikke kan sætte sig igennem i tacklinger. Han vinder nærmest ingen dueller i går, og det imod nogle ikke særligt fysisk stærke spillere. Det går bare ikke på en 2 mands central midt på et FCK-hold.

    Jeg håber, at han med tid kommer til at udvikle sig (især fysisk). Han viste i går lidt mere drev med bolden, og det må være det, som han med tiden skal vise mere af. Og Ståle tror tydeligvis på ham, hvilket giver mig noget ro i sjælen. Men en stor stjerne på midten kan jeg ikke se ham blive. Sammenligner man med tidligere store spillere som Goldbæk, Mykland, Peter Nielsen, Atiba ja selv Claudemir, så vidste man meget tidligt, at man havde skudt papegøjen. Det var vel kun Linderoth, hvor man var lidt mere i tvivl. Med Matic sidder man sgu mere med TK, Würtz og Grindheim følelsen. Ok spillere, men så ikke mere.

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske lidt fesent, at hive "Ståles mirgænesystem" frem i en sæson, hvor vi er ubesejret og formentlig vinder DM i overlegen stil (antijinx). Jeg har lidt svært ved at se, hvordan vi kan beklage os på lige netop det punkt.
    Du har dog ret i, at spillet pt efterlader noget at ønske. Det skyldes nok desværre den åbenlyse formnedgang hos flere af de kreative spillere såsom Toutouh og Kusk (længerevarende), der dog kom med et fornuftigt indhop. Desuden er Verbic ikke helt i omdrejninger endnu, så derfor gør Falks skade virkelig ondt i øjeblikket. Men i en kamp hvor vi ikke præsterer fantastisk, holder vi uden vores sædvanlige midterforsvar DKs pt. mest sprudlende hold til én (halv) chance i hele kampen, som de så desværre scorer på. Desuden har vi i hvert fald 3-4 kæmpe chancer, som vi ikke scorer på - omend de bortset fra corners "friløber" kom på hovedstød på dødbolde. Så helt katastrofalt er sagen ikke.
    Jeg synes, at viljen var der i dag, men det er lidt bekymrende at der ikke er mere bevægelse uden bold i øjeblikket. Vi "kiggger" for meget bold pt. og vi er ikke oppe i tempo, som vi skal være i en kamp som i dag. Det bliver spændende, om vi kan komme op i det tempo som kræves mod BIF - ellers får vi klø.

    Mht Santander, så har jeg meget blandede følelser efter kampen i går. Han var tydelig frustreret, men jeg går ud fra at det skyldes den missede rekord. Jeg anser ham (trods hjerneblødning i går) ikke som værende en tikkende bombe - han laver jo sjældent svinestreger med eftertacklinger, albuer osv. Men i går så vi nok noget af det sydamerikanske temperament og passion, og det er nok en del af pakken med spillere derfra. Samtidig så jeg dog også en helt suveræn præstation af Santander i selve spillet (min MoM). Han vandt ALLE dueller, mistede ingen bolde og fik spillet bolden korrekt videre i alle situationer. Han manglede bare det forbandede mål.
    Nu må vi krydse fingre for, at han ikke får en karantæne på efterbevilling - forhåbentlig ser man på, hvor vildt Marcondes (må endnu engang konstatere, at han er en kæmpe nar) overspiller situationen, og at de rent faktisk "bliver venner" igen kort efter. Og så forventer jeg egentlig, at Santander spiller ganske fint igen næste gang. Men både han og Corner må gerne snart score igen, da Santander kan være lidt af en humørspiller og da Corner virker lidt ramt på selvtilliden efter det brændte straffe.
    Jeg er helt med på, at det måske ikke er det mest oplagte synspunkt, når klubben resultatmæssigt kører derudaf. På den anden side er det IMO mere reelt at komme med kritikken, når resultaterne er der, frem for når der pludselig er krise. Og jeg har som bekendt altid været temmelig kritisk overfor Ståles meget stramme system. Der har været perioder, hvor det har været mindre udtalt end andre, men jeg synes overordnet betragtet nærmest aldrig, det har været superophidsende at se FCK spille under Ståle - når man altså ser bort fra, at det selvfølgelig altid er sjovt at vinde. Og på det parameter er der jo intet at komme efter...

    Mit ønske kunne være, at man i en klub, der har så store ressourcer, tillod sig at løsne lidt på det stramme system, når man ikke spiller de sværeste kampe mod de bedste hold. Der bør være "råd" til det, og jeg tror, det kunne være med til at styrke entusiasmen og interessen for holdet i en tid, hvor tilskuertallene bløder. Jeg kan i hvert fald på det personlige plan mærke en voksende lyst til at se nogle nye vinde blæse over Peter Bangs Vej - uagtet at jeg fuldt ud anerkender, at Ståles taktiske evner resultatmæssigt har ført holdet langt. Jeg keder mig sgu blot lidt efterhånden. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Ser ikke ud til Santander får karantæne.. Ikke at jeg forstår det, jeg synes den er oplagt

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ra-dbu/6609917

    - Der er ikke meget, der tyder på, vi tager sagen op. Jeg vil gerne slå fast, at vi ikke har truffet en endelig afgørelse endnu, men det er usandsynligt, vi tager sagen op, siger Jens Hjortskov og forklarer hvorfor:

    - Det er korrekt, at vi kan tage sagen op, når dommeren ikke har set episoden, men for eventuelt at skulle straffe Santander, skal vi vurdere, der er tale om voldelig adfærd, og det er der næppe tale om i den situation mellem Santander og Marcondes, siger Jens Hjortskov.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  4. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.13, 17:01
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •