Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    20 40.00%
  • Uafgjort!

    19 38.00%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    11 22.00%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 135

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes nu ikke tabet af NJ10 har været så stort. Vi det mest scorende hold i ligaen og Corner og Santander scorer regelmæssigt uden at sammenligne med NJ10 i Nederlandene. Med Delaney derimod har vi mistet POWER, lederskab, vildskab og mål som vi ikke har fået erstattet endnu
    Jørgensen er et niveau over både Cornelius og Santander, og det ses selvfølgelig især i de tætte kampe, hvor hans individuelle kvaliteter kunne afgøre kampe på egen hånd.

    Set ift. at holdet fører ligaen klart og modstandernes kvalitet er begrænset, mener jeg bestemt ikke den nuværende scoringsrate er værd at tiljuble.

    Selvom Jørgensen ikke gjorde den store internationale forskel viste de europæiske kampe i høj grad også, at der mangler den sidste kvalitet hos de tre nuværende angribere.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Sad og så Onside XL
    Fra mig til dig: Lad være med at se det juks....

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Fra mig til dig: Lad være med at se det juks....
    Det var også første gang i meget lang tid og kommer ikke til det igen medmindre de laver en København special :D

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det havde fanme' været den ultimative ydmygelse. I så fald havde Marcondes lykkedes med at få smidt Amartey, Christian Poulsen og Santa ud. Jeg føler virkelig en stor afsky overfor den mand. Ved farums mål skreg han ud mod børnene "FUCK JER-FUCK JER-FUCK JER-FUCK JER-FUCK-JER". Nøj en spade.
    Jeg skal lige selv høre, hørte du det selv eller hvorledes?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Jeg skal lige selv høre, hørte du det selv eller hvorledes?
    Han skreg jublende ud mod Familietribunen som ingen anden siden Jakob Ankersen og Braithwaite i 2013. Alle omkring os kiggede på hinanden og sagde spørgende til hinanden "Fuck jer?", så jeg er overbevist om, at den er god nok.

    Som min søn sagde: "Det tør han ikke gøre nede i den anden ende".

    Han er en mide - Marcondes.

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Han skreg jublende ud mod Familietribunen som ingen anden siden Jakob Ankersen og Braithwaite i 2013. Alle omkring os kiggede på hinanden og sagde spørgende til hinanden "Fuck jer?", så jeg er overbevist om, at den er god nok.
    Jeg stod på B. Jeg hørte intet. Men jeg tænker at han måske råbte "Fuck yeah!"?
    Det ville næsten lyde ens, men ville give mere mening trods alt.

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Jeg stod på B. Jeg hørte intet. Men jeg tænker at han måske råbte "Fuck yeah!"?
    Det ville næsten lyde ens, men ville give mere mening trods alt.
    Jo-Jo, men der er satme' også lidt afstand fra B til D.

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Åh, jeg synes, Ståle er pinlig: http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-l...river-kampagne

    Det mest mærkelige ved hele denne historie er jo, at udvalget til at begynde med afviste, at sagen ville blive taget op. Lakmusprøven her er, hvordan han og vi ville have reageret, hvis det var en Biffer, der var sluppet af sted med de ting, Santander lavede, og jeg er ikke i tvivl om, hvor stort ramaskriget ville have været i den omvendte situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Åh, jeg synes, Ståle er pinlig: http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-l...river-kampagne

    Det mest mærkelige ved hele denne historie er jo, at udvalget til at begynde med afviste, at sagen ville blive taget op. Lakmusprøven her er, hvordan han og vi ville have reageret, hvis det var en Biffer, der var sluppet af sted med de ting, Santander lavede, og jeg er ikke i tvivl om, hvor stort ramaskriget ville have været i den omvendte situation.
    Han har jo ret i, at udvalgets fremgangsmåde er helt til grin. Ligesom jeg er ret sikker på, at han havde holdt sig for god til at blande sig i sagen, hvis det havde været en Bif'er.

    Os fans er nok en anden historie. Vi havde nok streget op på de sociale medier præcis som andre fans nu.

    Om Santander optræder voldeligt, skulle Ståle måske ikke kommentere på, da han ser lidt dum ud her.

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Jeg må indrømme at jeg er temmelig enig med Ståle.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Disciplinærinstansen har officielt åbnet en sag mod Santander:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...mod-santander/

    Det hjælper ikke ligefrem på deres image først at udmelde ét, og derefter det stik modsatte.

    Jeg håber inderligt ikke at sagen fører til en karantæne, omend det i min optik vil være forståeligt. Federico vil være savnet, da vi i så fald kun vil have Kristoffersen på bænken.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg er temmelig enig med Ståle.
    Her er jeg fuldstændig på linje med dig. Skulle Santander gå hen og blive dømt, kunne det være interessant at få gennemgået flere af denne sæsons andre kampe, hvor der med statsgaranti er blevet begået forseelser, og så holde dem op imod udvalget. For reglerne skal vel være lige for alle?

    Som Ståle fortæller. Ingen påskeferie til udvalget.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Jeg mener bestemt ikke der er tale om "voldelig" adfærd.. Viasat med Werge og Frimanni spidsen har dog i godt et årti efterhånden kørt en smædekampagne mod denne slags "småforseelser" hvor bolden er langt væk fra spilafstand, og det meste af fodbolddanmark er efterhånden hoppet med på vognen.. I min verden bringer Marcondes mindst lige så meget spillet i miskredit med sit ulækre skuespil.. Sådan en situation skal løses med et gult til hver og så videre..

    Jeg så langt hellere at man brugte energi på at komme de ægte svinestreger til livs og eventuelt give disciplinærudvalget mulighed for at tage sager op, selvom dommeren har set situationen.. De to mest lysende eksempler for mig er amøben David Boysens overfald på hhv. Oliver Lund i sidste sæson og senest da Lyngby mødte Viborg. I begge tilfælde var det et rent held at han ikke ødelagde knæene på sine modstandere ved helt bevidst at stemple med fuld kraft i knæhøjde.. Den slags "tacklinger" er simpelthen så ødelæggende for sporten og kan have nogle dybt fatale konsekvenser for de spillere det går ud over.. Meeeen, hvis vores elendige dommere i løbet af kampen har skønnet anderledes, så går sådanne åbenlyse voldshandlinger frit forbi, hvilket i min verden simpelthen er en skandale.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her er jeg fuldstændig på linje med dig. Skulle Santander gå hen og blive dømt, kunne det være interessant at få gennemgået flere af denne sæsons andre kampe, hvor der med statsgaranti er blevet begået forseelser, og så holde dem op imod udvalget. For reglerne skal vel være lige for alle?

    Som Ståle fortæller. Ingen påskeferie til udvalget.
    Jeg synes altså vi piver nu. Vi har en sportspresse hvis opgave er rapportere, når sådan noget sker. Og selvfølgelig er det sådan, at hvis man spiller en kamp foran 200 TV-kameraer er sandsynligheden for at sådan en hændelse bliver filmet og opdaget meget større, end ved en tilsvarende hændelse i serie 1 kamp.
    Det er jo ikke generelt sådan, at det skulle være urimeligt at blive dømt for en kriminel handling, fordi man fx er en kendt person, der er mere eksponeret og derfor har en større sandsynlighed for at blive opdaget.

    Jeg synes ikke der er meget tvivl om, at Santanders handling er en svinestreg. Det ville Tom Høgli aldrig kunne finde på. Og håber at han stopper med det pjat.
    Sidst redigeret af mceppe : 11.04.17 kl. 20:13

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (09.04.17 kl.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af mceppe Se meddelelser
    Jeg synes altså vi piver nu. Vi har en sportspresse hvis opgave er rapportere, når sådan noget sker.
    Jeg synes, at der en forskel på at rapportere om en sag og så tage det til ekstremerne, som bla Onside har det med at gøre. En ting som dette kan da klares med at vise episoden og konstatere, at den kunne/burde give rødt. Alt det med at spørge dommer, trænere, eksperter, dommerudvalg osv osv er at tage den for langt, og det skaber en ubalance i tingene, da Onside alene er dommer over, hvilke ting man gider belyse. Og det er et problem, at dele af pressen nærmest kan diktere, hvad der tages op i udvalget. Et seriøst magasin som f.eks det tyske på ARD havde aldrig kørt denne sag så langt, og et professionelt udvalg havde aldrig ladet sig påvirke.

    Santander har været en idiot, men dansk fodbold (og journalistik) har imo et problem her.


Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  2. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  4. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.13, 17:01
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •