Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 36

Emner: Det er de små ting der tæller-tråden

Tilmeldingsdato
    Jan 2006

Re: Det er de små ting der tæller-tråden

Når håndsæben er blevet helt lille og tynd, og man skifter til et nyt stort stykke.

Tilmeldingsdato
    Dec 2001

Når Just-Eat ringer på døren og der er bold i fjerneren
    / Erik B.

DOBBELT Latté, om jeg må be'

3. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2002

Når kantinen disker op med den helt rigtige ret på det helt rigtige tidspunkt. Det kan eksempelvis være en ret man helt havde glemt, man savnede eller en forrygende indisk karrysuppe netop som en forkølelse er på vej. Veltimede kantineleverancer er afgjort blandt de små ting, der tæller :-)
    Mvh.
    Maarum

Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

5. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Når kæresten foreslår at tilbringe en mærkedag i Parken

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Når man skal bruge en avocado samme dag, og man finder ud af, at man har købt den PERFEKT modnede af slagsen. Stenen kan fiskes ud uden kamp, den er smuk gul/grøn fra inderst til yderst, skralden kommer af i en eller to omgange og man kan skære den i ens skiver uden at have smovs til op over begge ører. Mmhh!

Men indrømmet, der er næsten bedre chance for at vinde i lotto...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

Tilmeldingsdato
    Aug 2015

Resultatet af denne her impromptu afstemning i Skakten. Glenhadet er ikke til at tage fejl af.

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Jeg havde opsagt min TV pakke hos YouSee pr 30/4 - men jeg kan stadig se CL på 3+ her til aften. Livet er skønt!

10. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Apr 2002

Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg havde opsagt min TV pakke hos YouSee pr 30/4 - men jeg kan stadig se CL på 3+ her til aften. Livet er skønt!
    Det kan du være heldig med længe. Det skyldes jo, at YouSee ikke krypterer deres signal, hvilket jo er rart, fordi man så ikke skal have et kort til hvert fjernsyn/optageenhed.

Det er en feature, som kunderne er glade for, men det betyder så samtidigt, at Yousee skal have en mand ud og fysisk pille dit kabel ud i en boks ved din bolig. Der er (en af) grundende til, at det koster kassen at nedgradere til en mindre pakke, fordi det også kræver en mand ud, for at fjerne/indsætte et fysisk filter i samme boks.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

12. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Jep, det er jeg bekendt med, da de tidligere i april lukkede mit signal et par dage efter jeg havde opsagt den. Det var dog lidt for tidligt, så de måtte have en mand ud og åbne igen hvilket tog 4 dage (der var det ikke bare en "små ting" :) ).

Jeg troede dog, at de var hurtigere til at få lukket kunder ned. Men måske jeg kan være heldig at få Farum kampen med også uden at skal investere i DPlay.

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det kan du være heldig med længe. Det skyldes jo, at YouSee ikke krypterer deres signal, hvilket jo er rart, fordi man så ikke skal have et kort til hvert fjernsyn/optageenhed.

Det er en feature, som kunderne er glade for, men det betyder så samtidigt, at Yousee skal have en mand ud og fysisk pille dit kabel ud i en boks ved din bolig. Der er (en af) grundende til, at det koster kassen at nedgradere til en mindre pakke, fordi det også kræver en mand ud, for at fjerne/indsætte et fysisk filter i samme boks.
    Vi kørte på frihjul i halvandet år, hvor vi gik fra den store pakke ned til den mindste og havde en besparelse på ca. 5500 - lækkert!

Jeg blev dog lidt trist den dag de fik taget sig sammen til at kigge forbi.

15. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2005

- Solsortens sang en forårsaften, hvor man mærker at sommeren er lige om hjørnet. Så er jeg lige på kanten af at dø af lykke.

17. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2004

I en verden, hvor alt hvad der drejer sig om de 30+ koder til div. logins er lige til en blanding af indlæggelse på psyk og uendelige skriverier i DPMA, er det simpelthen en rendyrket lille nydelse HVER gang jeg kan nøjes med de FIRE dejlige cifre, når der skal logges på NEmID. (at nydelsen ofte hurtigt forsvinder, hvis man lige overvejer, at kodepapiret også skal findes og tastes for at købe for 15kr skolemad er en anden sag).
    Hvad ikke alle kan lære skal ingen lære.
    FC Franni's Avatar

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Flæskestegssandwich i kantinen på en fredag... Det bliver en god weekend
    Sidst redigeret af djurlander : 19.05.17 kl. 10:02

20. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2002

Når biler i begge retninger holder tilbage for én, når man skal krydse Jagtvej ved Gastronomia (overfor Kiwi, hvor der jo ellers er en helle i midten), fordi de kan se, at man er bevæbnet med varme pizzaer direkte fra stenovnen. Klasse.

duckman
    Toutouh for fremtiden!

"I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

22. De følgende 11 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    I en verden, hvor alt hvad der drejer sig om de 30+ koder til div. logins er lige til en blanding af indlæggelse på psyk og uendelige skriverier i DPMA, er det simpelthen en rendyrket lille nydelse HVER gang jeg kan nøjes med de FIRE dejlige cifre, når der skal logges på NEmID. (at nydelsen ofte hurtigt forsvinder, hvis man lige overvejer, at kodepapiret også skal findes og tastes for at købe for 15kr skolemad er en anden sag).
    En anbefaling herfra, til ScanID appen til iOS. Den scanner dit nemid, og så skal du blot indtaste den nøglekode du skal bruge og så spytter den tilsvarende kode ud - apps når de er bedst!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Stamværtshuset keder sig og tæller mål!
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 27.09.07, 14:34
  2. BULEN tæller penge
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 13:15
  3. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32
  4. Man tæller minutter
    By shubertz in forum De korte linier
    Svar: 5