Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Det er de små ting der tæller-tråden

Tilmeldingsdato
    Mar 2003

Re: Det er de små ting der tæller-tråden

Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    En anbefaling herfra, til ScanID appen til iOS. Den scanner dit nemid, og så skal du blot indtaste den nøglekode du skal bruge og så spytter den tilsvarende kode ud - apps når de er bedst!
    Hejsan, jeg er ikke ekspert, men er der ikke nogle sikkerhedsproblemer med at "digitalisere" nemid-kortet? Jeg ville være pjattet med en løsning, hvor jeg slipper for at gå rundt med kortet, så hvis det her virker (og ikke er dodgy) er det da absolut en mulighed.
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Vinnie Se meddelelser
    Hejsan, jeg er ikke ekspert, men er der ikke nogle sikkerhedsproblemer med at "digitalisere" nemid-kortet? Jeg ville være pjattet med en løsning, hvor jeg slipper for at gå rundt med kortet, så hvis det her virker (og ikke er dodgy) er det da absolut en mulighed.
    Principielt KAN der jo være en risiko, men papkortet i sig selv er jo ubrugeligt hvis man ikke ved hvem det tilhører, og man skal jo også kende login til NemID for at kunne bruge det. Desuden skal man bruge Touch ID for at åbne appen... Det er ikke noget der får min sølvpapirshat længere ned over ørerne - fordelen ved den er større end risikoen imho :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

3. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Nov 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Vinnie Se meddelelser
    Hvis du, som de fleste andre, har det liggende i din pung, så er det bedre sikret på din telefon hvis der er kode på denne.

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

I en pung skal en person dog fysisk have fat i det, hvilket man kan opdage ret hurtigt - hvis ikke omgående - og få spærret det.

Hvis der bliver skaffet uautoriseret adgang til en telefon og NemID'et derpå, så er det langt fra sikkert, at det er noget, man opdager.

7. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2004

Når man glemmer, at EB ikke kan lide den addblocker, man har i Firefox, så man ser EB i Chrome med en scriptblocker uden problemer :)

Mvh Bjørn

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Når man glemmer, at EB ikke kan lide den addblocker, man har i Firefox, så man ser EB i Chrome med en scriptblocker uden problemer :)

Mvh Bjørn
    Hvis du trykker esc før den loader færdig så er det ikke noget problem

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Stamværtshuset keder sig og tæller mål!
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 27.09.07, 14:34
  2. BULEN tæller penge
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 13:15
  3. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32
  4. Man tæller minutter
    By shubertz in forum De korte linier
    Svar: 5