Se afstemningsresultater: Skal Santander have karantæne?

Stemmeafgivere
117. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Helt klart. Det har ingen steder hjemme

    84 71.79%
  • Nej, den slags sker hele tiden

    33 28.21%
Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Bør Santander idømmes karantæne

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Bør Santander idømmes karantæne

    Ja, overskriften siger vel det meste. Mener du, at DBU’s disciplinærinstans bør give Santander karantæne ovenpå dennes to udfald imod henholdsvis Andreas Maxsø og Emiliano Marcondes i kampen imod FCN?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #2
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Bør Santander idømmes karantæne

    Jeg har svært ved at se hvorfor han ikke skulle idømmes en eller anden form for straf nu hvor der er et regelsæt der gør det muligt. Og jeg har umådelig svært ved at følge den der offermentalitet hvor han skal slippe bare fordi Spelman et. al. "jo gør det i hver eneste kamp".

    Det Santander lavede er noget forbandet svineri, uanset at Marcondes nok overdramatiserede en smule i situationen med trælåret. Slaget i den anden situation er der jo bare heller ingen undskyldning for. Forestiller folk sig virkelig at disciplinærudvalget får tilsendt råbånd fra alle kampe så de kan sidde og opdage situationerne selv? Eller hvordan skal denne information tilflyde dem hvis det overhovedet skal give mening at tage sager op som ingen har set i kampens hede?

    Og i øvrigt, vi er FCK, den mest eksponerede klub i DK, så hvad er det lige vi regner med? Vi kan da ikke bare tro at det kun er den positive opmærksomhed vi løber med. Hvis man går over for rødt inde ved Rådhuspladsen så er risikoen for en bøde nok ulig meget større end hvis man gør det samme i Hadsund kl. 04 - hvis de i det hele taget har lysregulering der. :-)

    Santander kvajede sig ikke bare en, men to gange. Måske energien skulle bruges på at få ham til at slappe lidt af i stedet?

    /J!
    Sidst redigeret af /J! : 12.04.17 kl. 12:10
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Bør Santander idømmes karantæne

    Jeg har svaret nej, af den simple grund at jeg mangler muligheden:
    Han skulle have haft rødt i kampen, det skete ikke, og nu burde det være for sent!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Bør Santander idømmes karantæne

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Jeg har svaret nej, af den simple grund at jeg mangler muligheden:
    Han skulle have haft rødt i kampen, det skete ikke, og nu burde det være for sent!
    Øh. Et af formålene med en disciplinærinstans er jo netop, at de efterfølgende kan tildele karantæner i situationer, som dommeren ikke fik set:

    Sagsbehandle situationer/episoder, som dommeren, linjedommerne eller 4. dommeren ikke har set og vurderet under kampen, og som indebærer en forseelse, hvor en spiller udsætter en modspiller for fare, eller som i øvrigt er udtryk for en adfærd, der i alvorlig grad er utilladelig eller voldsom.
    Så det er i hvert fald ikke for sent.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Bør Santander idømmes karantæne

    Nu ser jeg den igen, det er en svinestreg til rødt kort under kampen, den skulle aldrig ha' været taget op hos DBU. Helt ærlig, han behøver ikke engang falde og det er ikke voldeligt adfærd. I nøjagtig samme sekvens, giver en FCN en albue i hovedet på Corner - er det så også rødt!

    Kæmpe fejl af DBU, kæmpe selvmål af onside håndtering..

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Bør Santander idømmes karantæne

    Naar man laver en svinestreg som det SKAL man havde karantæne, også selvom dommereren ikke ser det. Det hører ikke hjemme paa en fodboldbane og skal straffes. Det er både retfærdigt og fair. Ellers kan man jo bare lave svinestreger naar dommeren ikke kigger eller i vinkler der er svære for dem at se.

    Jeg ville da være temmelig utilfreds hvis Santander var Brøndby spiller og ikke fik karantæne for den...

  9. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 28.10.06, 14:28
  2. Karantæne?
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 18.04.05, 11:21
  3. Karantæne?
    By mickeydumm in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.11.04, 18:05
  4. Karantæne
    By Mr.Fckforever in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.04.04, 18:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •