Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr! 13 Points forspring!

    39 37.86%
  • Uafgjort!

    37 35.92%
  • BIF Sejr!

    27 26.21%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan hverken se, at vi holder nullet, ligesom jeg har svært ved at se os score med Santanders karantæne. Ergo må det blive et nederlag :-(
    Det med at holde nullet har rigtig nok været en vanskelig øvelse for FCK på det seneste, men det har det sandt for dyden også for Brøndby: De har holdt nullet to gange i foråret og lukket syv mål ind i de seneste fire kampe mod Randers, Lyngby, FCM og Lyngby igen.

    Hvis Brøndby griber kampene an, som de plejer - med håndbremsen trukket - mod FCK, så er det muligt, at de kan holde nullet. Så kommer de dog heller ikke til at skabe så meget som mod de andre hold. Hvis de derimod møder FCK som alle andre, så kommer de til at give et hav af chancer væk.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Det med at holde nullet har rigtig nok været en vanskelig øvelse for FCK på det seneste, men det har det sandt for dyden også for Brøndby: De har holdt nullet to gange i foråret og lukket syv mål ind i de seneste fire kampe mod Randers, Lyngby, FCM og Lyngby igen.

    Hvis Brøndby griber kampene an, som de plejer - med håndbremsen trukket - mod FCK, så er det muligt, at de kan holde nullet. Så kommer de dog heller ikke til at skabe så meget som mod de andre hold. Hvis de derimod møder FCK som alle andre, så kommer de til at give et hav af chancer væk.
    Spørgsmål er så om vi er gode nok til omstillinger samt udnytte chancer. Det har jo ikke ligefrem været vores stærkeste side her på det sidste :)

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tjaa, når modstanderen har én god spiller der er hjertet på holdet og stort set skaber alt hvad der hedder chancer - så er det nu meget godt at kunne 'adaptere'. Vi skal også huske på at det ikke er os der skal vinde den her kamp, vi kan sagtens leve med uafgjort, og så vil jeg egentlig være mere tryg ved at holde Mukthar i kort snor og så være lidt mindre offensive. Vi havde også store problemer med ham i sidste kamp på Brøndby stadion, hvor han tit fik ALT for meget plads mellem forsvar og midtbane, og det var endda med Delaney på banen.
    Hvis man kigger på hvor brøndby er stærkest, så er det klart deres offensiv. Havde de ikke haft Rønnow, så havde deres defensiv i hvert fald ikke berettiget dem til andenpladsen. Jeg ser hellere at vi udfordrer den defensiv og udnytter vores styrke på kanterne, fremfor at spille på deres præmisser for at kunne lukke Mukhtar ned. Dermed ikke sagt, at en 352 vil være håbløs og der er da store chancer for succes, hvis man satser på en uafgjort, men personligt synes jeg ikke brøndby er mere skræmmende end at vi skal gå efter en sejr. Desuden må vi ikke glemme hvor stærk vores defensiv trods alt har været og med bare en smule mere fokus på Mukhtar tror jeg ikke det er nødvendigt, at ændre formation for at lukke ham ned.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Langt henad vejen er jeg enig med dig, men pt er vores midtbanekanter ikke meget værd. Så derfor vil jeg også stille med de 11 mand, som har den bedste form lige nu. Og det synes jeg Boilesen er.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvis man kigger på hvor brøndby er stærkest, så er det klart deres offensiv. Havde de ikke haft Rønnow, så havde deres defensiv i hvert fald ikke berettiget dem til andenpladsen. Jeg ser hellere at vi udfordrer den defensiv og udnytter vores styrke på kanterne, fremfor at spille på deres præmisser for at kunne lukke Mukhtar ned. Dermed ikke sagt, at en 352 vil være håbløs og der er da store chancer for succes, hvis man satser på en uafgjort, men personligt synes jeg ikke brøndby er mere skræmmende end at vi skal gå efter en sejr. Desuden må vi ikke glemme hvor stærk vores defensiv trods alt har været og med bare en smule mere fokus på Mukhtar tror jeg ikke det er nødvendigt, at ændre formation for at lukke ham ned.
    Har vi ikke med god effekt brugt 352 i Superligaen?

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Vi brugte 3-5-2 i pokalsemifinalen i siloen sidste år.
    Vinder vi forresten på mandag, kræver det gennemsnitligt 1 point pr. kamp resten af sæsonen for at blive mester.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Har vi ikke med god effekt brugt 352 i Superligaen?
    Jeg siger ikke at det ikke kan fungere eller ikke tidligere har fungeret (og historikken med 442 er ikke til at tage fejl af), men når vi har et så indøvet system, så er det ikke lutter fordele at skifte udelukkende for at lukke en modspiller ned. Der er det trade-off at vi kan miste noget bredde og centrere vores spil, hvilket jeg mener vil flytte spillet over på brøndbys præmisser. Beholder vi 442 og får kanterne igang, så skal brøndby sideforskyde en del eller 'strække' meget i deres formation (så de får en flad midtbane) og det vil jeg mene er til vores fordel.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg siger ikke at det ikke kan fungere eller ikke tidligere har fungeret (og historikken med 442 er ikke til at tage fejl af), men når vi har et så indøvet system, så er det ikke lutter fordele at skifte udelukkende for at lukke en modspiller ned. Der er det trade-off at vi kan miste noget bredde og centrere vores spil, hvilket jeg mener vil flytte spillet over på brøndbys præmisser. Beholder vi 442 og får kanterne igang, så skal brøndby sideforskyde en del eller 'strække' meget i deres formation (så de får en flad midtbane) og det vil jeg mene er til vores fordel.
    Jeg er meget splittet omkring opstillingen da jeg gerne ser Boilesen på banen og tror kun han vil starte hvis vi stiller med 3 Center forsvarer. Hvis vi får gang i kanterne og hele midtbanen ser jeg gerne den klassiske 442 men vi kan leve med uafgjort og er ved at brække mig over at skrive at vi skal indstille os på en Superliga modstander men vil under ingen omstændighed tabe til bøf og betyder det at vi skal neutralisere Muhktar, CN så lad os gøre det. Vi skal ødelægge deres momentum og sikre os mesterskabet så hurtigt som muligt så vi kan bruge nogle af reserverne og se hvem der skal satses på til næste sæson

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    De sidste par dage har tanken om Boilesen på den centrale midtbane rumsteret lidt, ift. at få lukket godt af der sammen med Kvist, og samtidig få en god spilfordeler. Måske samtidig skubbe Matic på kanten, og flytte Toutouh over på modsatte kant. Bare en tanke, selv om vi giver køb på hurtigheden fra kanterne, eftersom Verbic skubbes ud på bænken i den manøvre..

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De sidste par dage har tanken om Boilesen på den centrale midtbane rumsteret lidt, ift. at få lukket godt af der sammen med Kvist, og samtidig få en god spilfordeler. Måske samtidig skubbe Matic på kanten, og flytte Toutouh over på modsatte kant. Bare en tanke, selv om vi giver køb på hurtigheden fra kanterne, eftersom Verbic skubbes ud på bænken i den manøvre..
    Det kunne også være frækt, spørgsmålet er om han kan klare at der er så mange spillere omkring ham hele tiden i forhold til i forsvaret. Men lige før jeg heller ser Boilesen end ludde på backen pga hans rolige omgang med bolden, præcise afleveringer og hårdhed i duellerne. Jeg er ikke utilfreds med Ludvig men tror ikke vi kommer til at snakke om ham i næste sæson...

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Boilesen skal da spille i 3 mands forsvaret

    Robin

    Erik Zanka Boilesen

    Ankersen Matic Kvist Ludwig

    Toutouh

    Corner. Pavlovic

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Boilesen skal da spille i 3 mands forsvaret

    Robin

    Erik Zanka Boilesen

    Ankersen Matic Kvist Ludwig

    Toutouh

    Corner. Pavlovic
    Eller i en 343 Ala FCN med toutouh i en NARcondes rolle

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    med toutouh i en NARcondes rolle
    Hvis han kan hive en udvisning til BØF på den bekostning er det fint med mig. Også selv om han sikkert får en ørefigen af papa Mustapha efter kampen for dårlig opførsel og at vanære FCK-trøjen..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Er sådan set ligeglad med hvordan vi stiller op. Der skal 3 point på kontoen.

    Derudover en opfordring til de fans der tager afsted.
    Kunne man ikke dropper Luder tilråbet ved opråb af holdopstillingen.
    Det så pinligt som noget kan være. Vi København, vi er bedre end det.

  20. De følgende 15 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De sidste par dage har tanken om Boilesen på den centrale midtbane rumsteret lidt, ift. at få lukket godt af der sammen med Kvist, og samtidig få en god spilfordeler. Måske samtidig skubbe Matic på kanten, og flytte Toutouh over på modsatte kant. Bare en tanke, selv om vi giver køb på hurtigheden fra kanterne, eftersom Verbic skubbes ud på bænken i den manøvre..
    Havde ikke overvejet at Boilesen kunne være så fin en central forsvarsspiller, så hvis han viser sig at kunne noget tilsvarende på den centrale midt vil det ikke komme bag på mig.
    Men timingen i det er jeg ikke helt frisk på.
    Vores centrale midt kører fornuftigt. Vi sammenligner måske med Delaney, men hvis vi prøver at glemme ham, er Kvist/Matic en ganske solid konstellation. Den viste i forårets første derby at de godt kan lukke ned for Mukthar og sikre han ikke får for meget at arbejde med. Hvorfor pille ved det for at eksperimentere med Boilesen i et derby?

    Samtidig mangler vi alternativer på kanterne og kan endda risikere at Verbic bliver flyttet længere frem hvis en af vores startangribere skal erstattes. I morgen vil jeg hellere have Boilesen som et alternativ på bænken der kan være et af de få taktiske kort vi har at spille fra bænken, end jeg vil eksperimentere med ham på en central midt der fungerer ok.
    Så kan han for min skyld få 90 min på den centrale midt hjemme mod Lyngby eller Sønderjyske for all I care.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •