Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr! 13 Points forspring!

    39 37.86%
  • Uafgjort!

    37 35.92%
  • BIF Sejr!

    27 26.21%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Kusk?
    Fair pointe, måske var han lige så anonym i dag som resten af kampene i foråret.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Og så går de ud og lægger alle æg i én kurv (læs Mukhthar) på sin vis kan jeg godt forstå at de gør det - men det kan hurtigt vise sig at være et tveægget sværd.
    Al ære for at kunne se det positive i alt, men en forlængelse af Mukhtar, har jeg meget svært ved at se som andet end en rigtig dårligt nyhed for os.

    Han er jo med afstand deres bedste (mark)spiller. Bevares, de skal betale ham en del i løn, men de har købt ham for 10 millioner, og står formentlig til som minimum at få løn og transfer dækket, når de sælger ham(for den klausul, der helt sikker er inkluderet i aftalen).
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Det endte med at blive en glimrende besøg på vstgn og hvis man før kampen havde bange anelser omkring mesterskabet, så har man det næppe længere. Det bliver ualmindeligt svært at sætte 13 point over styr når især defensiven er så solid. Det var i den grad også tilfældet i dagens kamp, hvor brøndby bliver holdt fra store chancer og aldrig fik deres spil op at køre.

    Vi starter kampen ganske glimrende og har hurtigt nogle store chancer. Vi presser brøndby højt og sørger for, at de ikke kan spille bolden kort, så de blev presset til at spille lange bolde, hvor de var totalt overmatchet. Vores eget opspil var fokuseret på at undgå den centrale midtbane. Kvist og Matic skulle ikke blive fanget med bolden, så vi fokuserede på at få bolden ud på kanten eller spille en lang bold op på Cornelius, hvilket bestemt ikke var en dårlig idé. På den måde undgik vi brøndbys presspil, da de aldrig rigtig formåede at ”overfalde” boldholderen og fremtvinge fejl.
    Som halvlegen skred frem kom brøndby dog bedre med, da de vandt flere andenboldene efter de slog lange afleveringer og på den måde kunne de bedre opbygge deres angreb og sidste halvdel af anden halvleg bølgede derfor mere frem og tilbage.

    Anden halvleg blev dog en noget anden historie, da brøndby ikke kunne fastholde deres pres og de endte mange gange med at stå dybt og kompakt og havde problemer med at skubbe frem. Vores eget spil blev også noget bedre i anden halvleg, hvor vi fik mere tempo i spillet når vi flyttede bolden ud på kanterne og vi fik lagt mere pres på deres forsvar og jo bedre vores eget spil blev, jo længere blev brøndby presset tilbage og så kan de ikke få gang i deres presspil, som nok er deres største styrke. På et tidspunkt var de så pressede, at Pukki måtte med tilbage og hjælpe Sikosek på venstrebacken (man kan så også sige, at med det Pukki kom frem til i angrebet, kunne han lige så godt hjælpe til defensivt). Efter scoringen havde brøndby ikke mere at byde ind med.

    Der var før kampen stort fokus på Mukhtar, men foruden et fint langskud og et godt løb i dybden var det ikke meget man så til ham. Når han ikke var markeret fik vi lukket de huller han normalt opsøger og når han endelig fik bolden blev han hurtigt lukket ned, ligesom Erik og Zanka havde fuld kontrol over Pukki og Wilczek der kun slap fri, når de var trukket offside.

    Nogle der er mindre fokus på er Nørregård og Phiri, men den måde vi spillede på neutraliserede effektivt deres roller. Defensivt kunne de ikke bidrage med meget, da vi spillede bredt eller med lange bolde. Vi holdt generelt tempoet så højt, at de ikke rigtigt kunne nå at sideforskyde effektivt og når de endelig fik sideforskudt formåede vi at spille bolden modsat. Offensivt var deres bidrag også begrænset, da brøndby ikke kunne slippe gennem vores pres og tit måtte slå lange bolde.
    Generelt må man sige, at Danmarks angiveligt bedste midtbane blev gjort ganske middelmådig.

    Robin havde ikke det store at se til, men havde nogle vigtige redninger på deres langskud.

    Zanka og især Erik var uhyre solide og viste igen, at de er ligaens bedste stopperpar. De vandt alle (mener jeg) deres dueller og havde fuld kontrol over dybdeløbene. Zanka havde enkelte svipsere med hans afleveringer, men brøndby var langt fra at kunne straffe fejlene.

    Kvist leverer en rigtig god præstation, mens jeg godt kunne forvente lidt mere af Matic, men hans præstation var stadig god. Defensivt kan man ikke sætte en finger på præstationen, men offensivt må Matic gerne træde lidt mere i karakter, selvom det er en rigtig svær kamp, der krævede stor disciplin og organisering og her var både Kvist og Matic stærke.

    Både Toutouh og Verbic spiller fint i dag, selvom der ikke var helt så mange offensive aktioner. Igen kan man ikke sætte en finger på deres defensive præstationer og de balancerede fint deres positionering.

    Cornelius var virkelig fremragende i dag og er en massiv faktor i, at vores spile fungerede i dag. I alle situationer hang der en brøndbyforsvarer på ryggen af ham, men han vandt alligevel stort set alle dueller. Det var en voldsomt stærk præstation og som kampen skred frem fik han mod på mere og mere. Forsvaret kunne intet stille op mod ham og han slap endda fra situationer, hvor de sendte 3-4 spillere efter ham. Pavlovic fik dog ikke vist sig fra sin bedste side. I starten af kampen sad brøndbyforsvaret tæt på ham og han havde utrolig svære betingelser, da han konsekvent blev holdt i alle situationer. Som kampen skred frem blev brøndby dog nødt til, at fokusere mere og mere på Cornelius og Pavlovic fik mere plads, men han formåede ikke at udnytte den. Generelt var hans løb ikke veltimede og han kunne ikke holde på bolden. Han havde nogle enkelte gode aktioner, men det var bestemt ikke nok – især ikke med tanke på hvor meget plads Cornelius skabte omkring sig.

    Jeg har svært ved at vurdere dommeren i dag. Overordnet set synes gjorde han det fint, men der var en del situationer hvor fejlvurderer nogle forseelser, ligesom Austin naturligvis skal modtage en advarsel allerede efter omkring et kvarters tid (generelt skal Austin vel modtage en advarsel eller udvisning i stort set alle kampe han spiller, men det er en anden snak). Der skal naturligvis dømmes et straffespark på Sikosek, da han ramte bolden med hånden efter en dårlig brysttæmning, men den er så svær at se, at jeg ikke vil klandre dommeren for ikke at spotte den. Derudover kan man diskutere om Röcker bremser en oplagt scoringsmulighed da han holdt fast i Cornelius, men han slipper med en advarsel. Brøndby begik dobbelt så mange frispark som os, men jeg synes ikke det var en særlig hårdt spillet kamp og antallet af frispark tror jeg mere afspejler, at deres presspil ikke fungerede.

    Som en lille sidekommentar kan jeg simpelthen ikke forstå, hvordan nogen kan få sig selv til at smugle døde rotter med til en fodboldkamp (og de var vidst endda tidligt på stadion og så gemte de lige rotterne til det 85. minut). Jeg vil ikke påstå at have høje forventninger til brøndbys fans, men jeg håber dog de havde tænkt så langt, at de kom rotterne i nogle fryseposer (selvom jeg godt kan tvivle på det).

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Jeg håber virkelig, de fik sprittet rotten godt og grundigt af, inden de lagde den ved alle de sarte slimhinder i området omkring mellemkødet.
    Det lyder fandeme frækt... :-) :-) :-)

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Kusk spillede klart sin bedste kamp i foråret! Og alt i alt synes jeg også at Pavlovic gør det fortrinligt, især hans 6m tæmning, og den for pustede friløber gav virkelig en selvskrevet startplads til kampen mod FCM.
    God humor :-)

    Jeg tror Kusk ryger hjem til Aalborg her til sommer, og mon ikke Ståle ikke også skal finde en klub til Pavlovic på et passende niveau? Det tror jeg. Helt generelt, så tror jeg Ståle får en travl sommer.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Det med rotterne bekræftede mig i at de store Brøndby bogstaver de havde deres tifo nok var lavet af brugte kondomer..

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Al ære for at kunne se det positive i alt, men en forlængelse af Mukhtar, har jeg meget svært ved at se som andet end en rigtig dårligt nyhed for os.

    Han er jo med afstand deres bedste (mark)spiller. Bevares, de skal betale ham en del i løn, men de har købt ham for 10 millioner, og står formentlig til som minimum at få løn og transfer dækket, når de sælger ham(for den klausul, der helt sikker er inkluderet i aftalen).
    På den anden side; hvis de ikke kommer op med en plan b, bliver de nemme at have med at gøre, hvis alt vi behøver er at stække ham.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Og så går de ud og lægger alle æg i én kurv (læs Mukhthar) på sin vis kan jeg godt forstå at de gør det - men det kan hurtigt vise sig at være et tveægget sværd.
    Det kan jeg til gengæld forstå. Mukhtar er en klasse eller to over resten af deres hold, og hvad de ellers ville kunne hente, og må de undvære ham er deres offensiv ikke synderligt skræmmende. Jeg kan måske være lidt overrasket over at Mukhtar vælger at forlænge, men jeg ved heller ikke hvad Benfica havde af planer med ham. - Jeg vil sammenligne det lidt med hvis vi fik muligheden for at hente en spiller på Grønkjærs niveau, ikke at han er \textit{så} god (endnu) men betydningen for deres hold er måske større, det ville jeg også vælge at ofre 1/5 af budgettet på.

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det kan jeg til gengæld forstå. Mukhtar er en klasse eller to over resten af deres hold, og hvad de ellers ville kunne hente, og må de undvære ham er deres offensiv ikke synderligt skræmmende. Jeg kan måske være lidt overrasket over at Mukhtar vælger at forlænge, men jeg ved heller ikke hvad Benfica havde af planer med ham. - Jeg vil sammenligne det lidt med hvis vi fik muligheden for at hente en spiller på Grønkjærs niveau, ikke at han er \textit{så} god (endnu) men betydningen for deres hold er måske større, det ville jeg også vælge at ofre 1/5 af budgettet på.
    Efter sigende er Kahlenberg og Austin de to bedst lønnede i truppen, og de har begge kontraktudløb til sommer. Så Mukhtar kan umuligt få mere end de to til sammen. Så mangler de selvfølgelig en erstatning for Austin, men en slider er nu engang meget lettere at finde samt billigere end en god 10er.

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Efter sigende er Kahlenberg og Austin de to bedst lønnede i truppen, og de har begge kontraktudløb til sommer. Så Mukhtar kan umuligt få mere end de to til sammen. Så mangler de selvfølgelig en erstatning for Austin, men en slider er nu engang meget lettere at finde samt billigere end en god 10er.
    Jeg mener at have hørt at de havde 50 mill til indkøb.

    En helt anden, er Kahlenberg stadig aktiv?!

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    50 mil til indkøb ? Det kræver et link fra Sydsiden tror jeg ;-).... det er nærmere hele deres budget du henviser til der ;-)

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Iflg. Ståle så er Matic både bedre til at aflevere og drive bolden fremad end Delaney. Jeg har endnu ikke set, at han er i nærheden til at bare være på niveau med Delaney på disse parametre - hvis overhovedet nogen! Jeg ved ikke hvilke kegler han skulle drive bolden forbi nede i Østrig, men når han forsøger at drive den fremad, så mister han den oftest.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Nyt BøF slogan.


    "Pestegnen - kend den på rotten" eller "Pestegnen - nu med rotter"?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nyt BøF slogan.


    "Pestegnen - kend den på rotten" eller "Pestegnen - nu med rotter"?
    Sidste går slet ikke - rotterne har altid været der

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #90
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Iflg. Ståle så er Matic både bedre til at aflevere og drive bolden fremad end Delaney. Jeg har endnu ikke set, at han er i nærheden til at bare være på niveau med Delaney på disse parametre - hvis overhovedet nogen! Jeg ved ikke hvilke kegler han skulle drive bolden forbi nede i Østrig, men når han forsøger at drive den fremad, så mister han den oftest.
    Dengang vi solgte Kvist sagde Ståle også at Delaney havde et langt større potentiale. Det kunne jeg i hvert fald ikke se - dengang. Måske Ståle bare er lidt bedre end vi er til at spotte den slags? Og fint med mig at Matic lige bruger et halvt år til at falde til og lære hele stilen at kende, det skulle Linderoth også lige bruge.

    Og jeg siger dermed ikke at Matic bliver bedre end de to nævnte, men han er da heller ikke faldet igennem på samme måde som Gregus og Pavlovich? Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld her.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  23. De følgende 13 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •