Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr! 13 Points forspring!

    39 37.86%
  • Uafgjort!

    37 35.92%
  • BIF Sejr!

    27 26.21%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Dengang vi solgte Kvist sagde Ståle også at Delaney havde et langt større potentiale. Det kunne jeg i hvert fald ikke se - dengang. Måske Ståle bare er lidt bedre end vi er til at spotte den slags? Og fint med mig at Matic lige bruger et halvt år til at falde til og lære hele stilen at kende, det skulle Linderoth også lige bruge.

    Og jeg siger dermed ikke at Matic bliver bedre end de to nævnte, men han er da heller ikke faldet igennem på samme måde som Gregus og Pavlovich? Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld her.

    /J!
    Ståle var netop stoppet som træner, da man solgte Kvist, så det er ikke helt korrekt. Til gengæld udtalte han i 2013, at Delaney 'på mange måder har et større potentiale end Kvist'. Han havde jo så iøvrigt haft mulighed for at følge Delaney siden denne var ungdomsspiller.

    Men nu vi kigger på profetierne, så mente Ståle også, at Per Nilsson, de Ridder og Mussis ville blive profiler fra dag ét.

    Matic ligner et fejlkøb. Ikke fordi han er en dårlig spiller, for det er han ikke. Men han er en forkert type som makker til Kvist. Når man spiller med en så begrænset spiller som Kvist, skal man have en dynamisk boks-til-boks spiller ved siden af ham.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Dengang vi solgte Kvist sagde Ståle også at Delaney havde et langt større potentiale. Det kunne jeg i hvert fald ikke se - dengang. Måske Ståle bare er lidt bedre end vi er til at spotte den slags? Og fint med mig at Matic lige bruger et halvt år til at falde til og lære hele stilen at kende, det skulle Linderoth også lige bruge.

    Og jeg siger dermed ikke at Matic bliver bedre end de to nævnte, men han er da heller ikke faldet igennem på samme måde som Gregus og Pavlovich? Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld her.

    /J!
    Jeg er meget enig i din analyse af Matic :)

    Taget i betragtning, hvor "svært" det er at finde en dygtig midtbanespiller der passer til vores spillestil samt det at det var Delaney der skulle erstates som måske har været den bedste midtbanespiller i FCKs historie så syntes jeg Matic har gjort det fint. Javel han er slet ikke på Delaney Niveau "endnu". Men hvad havde man også forventet ?.

    Det kan godt være FCK er en rig klub i Dansk forstand, Men at gå ud at hente en midtbane spiller som skal kunne det samme som Delaney fra dag 1 er jo utopi at tro på. Ja Matic laver fejl. Hans drive frem i banen har han en tendens til mange gange at tabe bolden. Derudover mangler han lidt tilstedeværelse i boksen ala Delaney

    Jeg er overbevist om at det nok skal forbedre de "svage" punkter han har, hvis Ståle bliver ved med at give Matic tillid. Så vidt jeg kan huske så blev Delaney hellere ikke så god som han blev natten over :)


  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    God humor :-)

    Jeg tror Kusk ryger hjem til Aalborg her til sommer, og mon ikke Ståle ikke også skal finde en klub til Pavlovic på et passende niveau? Det tror jeg. Helt generelt, så tror jeg Ståle får en travl sommer.
    Med hensyn til Pavlovic er jeg helt overbevist om, at du tager fejl. For mig at se er det utænkeligt at Pavlovic bliver sendt videre allerede nu. Ikke på grund af hans præstationer, men fordi Ståle og trænerteamet har set noget i ham, som man for ét år siden var villig til at kaste 18 mio. kr. efter.

    Efter kampen i går sagde Ståle da også, at Pavlovic kæmpede med tingene - og kæmpede med at få vist de ting, som han indeholder. Ståle dragede en direkte parallel til andre forhenværende angribere i klubben, der på lignende måde skulle bruge lidt tid, før de faldt helt ind i spillet. Og hvis ikke jeg tager meget fejl sagde Ståle da også direkte, at Pavlovic også var her næste sæson. Så den teori tror jeg godt, du kan skyde en hvid pil efter :)


  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)


  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Er der andre end mig der var rimelig forarget over Peter Graulunds "dommerarbejde" igår? En bif spiller tæmmer bolden og tager den med sin hånd derefter. Graulund siger det er OK, da "han jo tæmmer den først". 5 min senere tackler Verbic bolden hårdt i en tackling med Austin. Her siger Graulund så, at der er frispark da "han kommer for hårdt ind, uagtet at der er bold imellem". Jeg er så træt af, at dommersituaioner kun bliver kommenteret, når det er det til vores fordel!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  7. #96
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Er der andre end mig der var rimelig forarget over Peter Graulunds "dommerarbejde" igår? En bif spiller tæmmer bolden og tager den med sin hånd derefter. Graulund siger det er OK, da "han jo tæmmer den først". 5 min senere tackler Verbic bolden hårdt i en tackling med Austin. Her siger Graulund så, at der er frispark da "han kommer for hårdt ind, uagtet at der er bold imellem". Jeg er så træt af, at dommersituaioner kun bliver kommenteret, når det er det til vores fordel!
    Var også målløs over det jeg hørte fra Graulund, men nu er han reelt heller ikke den skarpeste kniv i skuffen.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Med hensyn til Pavlovic er jeg helt overbevist om, at du tager fejl. For mig at se er det utænkeligt at Pavlovic bliver sendt videre allerede nu. Ikke på grund af hans præstationer, men fordi Ståle og trænerteamet har set noget i ham, som man for ét år siden var villig til at kaste 18 mio. kr. efter.

    Efter kampen i går sagde Ståle da også, at Pavlovic kæmpede med tingene - og kæmpede med at få vist de ting, som han indeholder. Ståle dragede en direkte parallel til andre forhenværende angribere i klubben, der på lignende måde skulle bruge lidt tid, før de faldt helt ind i spillet. Og hvis ikke jeg tager meget fejl sagde Ståle da også direkte, at Pavlovic også var her næste sæson. Så den teori tror jeg godt, du kan skyde en hvid pil efter :)
    Hvis man kan styrke hans "instinkt" for offside, vil det hjælpe. Det virker som om, han slet ikke har naturlig næse for, hvor han skal være. Det lykkedes ham sågar at ophæve offside på biffere i går.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jannemaan Se meddelelser
    Hvis man kan styrke hans "instinkt" for offside, vil det hjælpe. Det virker som om, han slet ikke har naturlig næse for, hvor han skal være. Det lykkedes ham sågar at ophæve offside på biffere i går.
    Var Pavlovic egentlig ikke også mere en wing angriber i 4-3-3 / 4-2-3-1 i hans tidligere klub? Det virker til, at han har svært ved at spille som den ene af to angribere på et hold som FCK, hvor vores angribere (næsten) altid vil møde et forsvar, der står dybt (5-6 mand i feltet omkring ham ofte).

    Det samme med både Gregus og Matic. De virker begge til at være spillere, der ville være rigtig gode på en 3 mandsmidtbane, hvor de har færre ansvarsområder. Det er også derfor, det er så svært at falde til herinde på midten - stort set alle hold spiller efterhånden med 3 mand på midten i den ene eller anden konstellation, hvilket gør, at du som midtbanemand i FCK konstant er i undertal. Det mærkede vi ikke så meget med Delaney/Kvist, fordi førstnævnte var så vanvittig i sin tilstedeværelse.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 18.04.17 kl. 09:29

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Pavlovic havde MEGET FÅ gode momenter på trods af at han, sammen med Corner, var udset til at være aflastning for resten af holdet. Jeg indrømmer at vi i flere perioder kommer til at have angriberne for langt fremme, og at betingelserne derfor er svære for begge angribere. Men... hold nu op hvor smider han meget væk af lette bolde, og hvor er han sørgelig at se på helt generelt. Hans dueller hvor han ikke tør hoppe med fuldstyke, hans '6m tæmninger'(?), hans pasninger som kun går tilbage eller til en modstander, hans positionering - herunder offside i begge ender (som Jannemaan nævner er det hans skyld at Wilcezk og Pukki kommer til en kæmpe chance på ved en dødbold i anden halveg).
    Han kæmper... jah, men er fuldstændig ødelagt efter 65 minutter (hvor Ståle alligevel beholder ham inde - ingen ved hvorfor). Det var pinligt at have ham på banen, og helt ærligt så kunne Julian Kristoffersen sagtens erstatte ham - hvilket er meget sigende.
    Det bedste der nogensinde er sket for Pavlovic FCK-karriere er at vores tidligere angribere har haft en længere tilpasningsperiode. For han vanære den chance han får lige nu.

    Til en helt anden jeg for nyelig har været efter, vil jeg lige give et par rosende ord til, nemlig PA. Det var ekstremt opløftende at se ham lave de offensive løb igår, og det er helt vildt som højresiden vokser med ham og Verbic. Der er stadig nogle indlæg der ikke virker, men der er virkelig blevet lagt på, igen i denne uge.
    Samtidig kan jeg også tilføje at det fuldstændig kom bag på Auri-Skarbalius-med-paryk og hans tropper, at vi angriber i begge sider, og særligt når vi tør holde i bolden og lave et par sideskift mens vi venter på den rigtige åbning, som kan ses ved optakten til målet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Den så godt nok også alarmerende hurtigt ringe ud, efter den blev skiftet. Måske Ståle også skal på transfermarkedet på green keeper-positionen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Jeg er meget positiv, dagen derpå. Det var rart at vinde det første superligaderby i rottereden i 4 år. Det var rart at se at vi lykkedes med at spille på vores præmisser mod dem. Vi gør banen stor ved at spille bredt og insisterer på at stå helt ude på sidelinien, i hvert fald offensivt. Det virker til vores fordel at gøre banen stor, og komme uden om deres kaospres. Der var ro og tempo over boldomgangen. Jeg synes det virkede ret tydeligt at første aflevering, efter en erobret bold, skulle gå ud til backerne, frem for frem i midten. Dermed kom vi til at spille 1-1 mod dem derude, og fik spillet os rundt om deres pres. Jeg synes at alle spillere, over en bred kam, spiller den bedste kamp, det sidste stykke tid, måske undtaget Pavlovic. Han manglede et mål, og så havde indsatsen været godkendt.
    Det har været tydeligt i alle derby'er i denne sæson, at vi skulle insisterer på at spille FCK fodbold mod dem, så ville vi spille dem tynde og være dem overlegende.
    Og så ros til forsvaret. Vi holder dem til skud fra distancen, og ud over Muchtars lucky punch fra midten, har de reelt ikke en chance over 90 min. Det er fandme klasse.

    Jeg synes ikke dommeren var så dårlig igen. Han undgår at derbyet overtænder, hvilket kun er til vores fordel. Han fløjter ikke kampen istykker og han taber ikke kontrol over kampen, og der er i min verden en succes, givet den generelle standart i ligaen. Ja, man kan indvende straffet og man kan diskuterer om Røcker ikke skulle have haft rødt for nødbremsen på corner. Men alt i alt, så har jeg set dårligere dommerpræstationer, og jeg så gerne at Tykgaard fik kampen i parken.

    Og så synes jeg desværre, at Brøndby ser langt bedre ud, under Zorninger end de gjorde under Frank. De spiller fodbold nu, og gør ikke kampen til et slagsmål, som Frank havde for vane at gøre. Det gavner os, da vi så får mulighed for at spille fodbold mod dem. De tre derbyer der har været indtil videre i denne sæson, har været langt bedre fodboldkampe, for den neutrale tilskuer, end de derbys der blev præsteret mens Frank var træner derude. Og så skal det nævnes, at deres målmand, holder dem fra en regulær sæk igår. Reder han tre 100 % chancer?

    Alt i alt er jeg godt tilfreds, og der skal meget til at få mit humør ned på sådan en solbeskinnet tirsdag med en derby sejr, fra gårsdagens kamp.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Med god grund! Den har ikke været så ringe siden speedwaydagene :-)

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Med god grund! Den har ikke været så ringe siden speedwaydagene :-)
    Hybridgræs er måske svaret ?

    Tipsbladet har en artikel, hvor Gøteborg viser stor begejstring over det. Derudover har Brøndby station haft hybridgræs i snart over 1 år. ( vidste jeg ikke). Brøndbys bane så altså meget lækker ud og Ståle roste at de spillede på en god bane.

    Så spørger jeg bare. Burde ledelsen ikke overveje Hybridgræs i Parken ?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...rne-elsker-det

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Er der andre end mig der var rimelig forarget over Peter Graulunds "dommerarbejde" igår? En bif spiller tæmmer bolden og tager den med sin hånd derefter. Graulund siger det er OK, da "han jo tæmmer den først".
    Graulund laver stort set ikke andet end at vrøvle i hele kampen, og når han først har fået en fiks idé giver han ikke slip igen, som da han "ikke mener at han drager fordel af det". Herre jemini for en gang sludder. Man kan drage fordel af at spille bolden med hånden – man kan for så vidt score med hånden ved et tilfælde, og det er sket og blevet korrekt godkendt.

    Det vigtige er om det er "en forsætlig handling", og når bolden ricochetterer overraskende fra éns egen krop er det ikke tilfældet, så dommeren så helt rigtigt (hvis han bemærkede det).

    Jeg vil også kalde det en forsætlig handling at spolere kampe med Peter Graulunds tilstedeværelse, og her er et frispark eller straffespark slet ikke en streng nok straf. Der må karantæne til. Gerne på livstid.


  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Graulund laver stort set ikke andet end at vrøvle i hele kampen, og når han først har fået en fiks idé giver han ikke slip igen, som da han "ikke mener at han drager fordel af det". Herre jemini for en gang sludder. Man kan drage fordel af at spille bolden med hånden – man kan for så vidt score med hånden ved et tilfælde, og det er sket og blevet korrekt godkendt.

    Det vigtige er om det er "en forsætlig handling", og når bolden ricochetterer overraskende fra éns egen krop er det ikke tilfældet, så dommeren så helt rigtigt (hvis han bemærkede det).

    Jeg vil også kalde det en forsætlig handling at spolere kampe med Peter Graulunds tilstedeværelse, og her er et frispark eller straffespark slet ikke en streng nok straf. Der må karantæne til. Gerne på livstid.
    Så du mener at "hånd på bolden" kun er strafbart når det er forsætligt?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •