Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr! 13 Points forspring!

    39 37.86%
  • Uafgjort!

    37 35.92%
  • BIF Sejr!

    27 26.21%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 146

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Og husk også gerne på , at vi har haft 3 dages mere afslapning end dem der ude, også spillede nogle endda 120 min i Torsdags..
    Men tror fandme på, at vi vinder med 2+

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Man siger normalt at 48 eller maksimalt 72 timer er rigeligt til fuld restitution. Bif har 4 dage mellem Randers og Derby, så det bør ikke spille ind.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Kan vi ikke bare købe Muktar inden i morgen? :-)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Min mavefornemmelse er præcis som inden kampen i Ajax. Jeg er ret sikker på, at vi taber, og alt andet vil være en kærkommen overraskelse for mig.

    Jeg kan hverken se, at vi holder nullet, ligesom jeg har svært ved at se os score med Santanders karantæne. Ergo må det blive et nederlag :-(
    Har det fuldstændig på samme måde. Elendig mavefornemmelse.

    De har efter min mening haft godt fat på os de seneste par kampe. Deres spillestil har virket på os, og det irriterer mig.

    Håber Ståle har noget i hatten, for jeg har følelsen af det ikke bliver ved med at gå.

    Zan

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    I den første kamp virkede deres spillestil ganske rigtigt i anden halvleg, efter den var blevet kørt over i første (lidt den omvendte verden af hvad man må forvente med Bif der komme bragende fra start, mens FCK overtager som kampen sætter sig).

    I den anden kamp lykkes de med at nulstille kampen, men skabte reelt ikke en eneste målchance og vi kunne have spillet videre til påske uden de havde scoret. Hvis det er samme måde deres spillestil virker på os i dag, er vi meget tæt på minimum den målløse uafgjort vi fint kan leve med og som bringer os endnu en spillerunde nærmere mesterskabet.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Jeg regner med den sædvanlige tætte kamp, og kan sagtens se at København har en mindre formkrise mens Brøndby buldrer derudaf..

    Dog er København som udgangspunkt et bedre organiseret mandskab med en mindst ligeså stærk mentalitet som modstanderen.

    Brøndbys svaghed er oplagt forsvaret - eller måske mere præcist det hul mellem forsvar og midtbane der kommer hvis de brydes. Derfor kunne FCNs hurtige spillere gøre så ondt på Brøndby for nylig.

    Og derfor bliver vores offensive nøglespillere formentlig de hurtigste vi har: Verbic, de to backer/kanter Ludwig og Ankersen og så Pavlovic, der burde kunne finde rum i dybden i sådan en kamp.

    Pavlovic scorer ikke mange mål, men det ville ikke være det mest mærkelige om det skete i dag.

    Tror på 1-1, håber på 1-2 :)

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Tragikomisk at jeg sad med en god fornemmelse før kampen i Amsterdam og har en irriterende dårlig fornemmelsen før kampen mod Brøndby.

    Forhåbentlig bliver resultatet med omvendt fortegn!

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    I den første kamp virkede deres spillestil ganske rigtigt i anden halvleg, efter den var blevet kørt over i første (lidt den omvendte verden af hvad man må forvente med Bif der komme bragende fra start, mens FCK overtager som kampen sætter sig).

    I den anden kamp lykkes de med at nulstille kampen, men skabte reelt ikke en eneste målchance og vi kunne have spillet videre til påske uden de havde scoret. Hvis det er samme måde deres spillestil virker på os i dag, er vi meget tæt på minimum den målløse uafgjort vi fint kan leve med og som bringer os endnu en spillerunde nærmere mesterskabet.
    Folk romantiserer lidt om den kamp. Det er korrekt vi kørte dem rundt i 20-25 min, men mere var det altså ikke.
    Jeg mindes (desværre) at jeg var temmelig glad for krydset i den match.

    Seneste kamp i Parken, var ganske korrekt meget jævnbyrdig, og uden de store chancer. Her er jeg enig.

    Synes dog stadig det virker som om vi er skrøbelige ift BIFs "nye" system, hvilket er frustrerende.

    En uafgjort idag er helt fint for mig også. Men hvor ville det være dejligt lige at sætte dem på plads. Tror det bare ikke - specielt ikke idag.

    Zan

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    ... Og når jeg siger specielt ikke idag, bygger det på de er godt kørende og vi ser noget slidte ud. Både mentalt og fysisk.

    Jeg har ikke skyggen af tro på Pavlovic. Fine små ting hist og her, men simpelthen så hamrende uskarp.

    Corner er også gået lidt i et gammelt Corner-mode, hvor han arbejder glimrende, men hans afslutninger er sløje. Det er dog nok fra Corner det skal komme idag. Kvist og Matic er der ikke mange mål i, og Falk vil også blive savnet. Toutouh har ikke rigtigt formået at bygge videre på en lang og rigtig god periode...

    Ved godt jeg er lidt dommedags-agtig at høre på, men synes bare det ser lidt dystert ud idag.

    Håber inderligt jeg tager fejl.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 17.04.17 kl. 09:26

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Kommer lige med et kæmpe Jinx.
    Jævnfører nipserstat, er stillingen på 19-11-19 på brøndby stadion. Dvs., at vi med en sejr idag, ville vi kunne gå foran på statistikken, både ude og hjemme.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Kan vi ikke bare købe Muktar inden i morgen? :-)
    Nix. En bruger på sso har fået ham sat til side:-)

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Jeg er ret sikker på at Boilesen får en rolle, men jeg kan ikke lure hvordan det kommer til at blive. Jeg sidder også med en fornemmelse af at Amankwaa kan komme ind som en overraskelse, som vores hurtigste spiller kunne han godt lave noget ravage.

    Kampforløbet har jeg ingen ide om hvad jeg skal forvente af.

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Det er mange år siden jeg har været rigtig nervøs for en kamp imod BIF - nuvel jeg vil ikke tabe til dem og deres ulidelig fans, men som sådan er FCK bare et bedre hold og så har BIF altså hellere ikke mere momentum. Vi kan tabe imod alle på en dårlig dag, men vi er ubesejret, så vi skal også turde være positivt arrogante imod nummer to.

    Ståle har ikke godt nok styr på BIF og jeg synes kampe e bliver unødvendigt tætte, vi skal kontrollere dem 60-70 min og så ellers stå kompakt i de momenter, hvor BIF vil have spillet. Vi skal turde at være bedre på bolden og kontrollere kampen. Normalt fungere vore høje pres rigtig fint, men i od Ajax så vi, at vi gik døde - det er rent selvmord. Lad nu BIF brænde deres krudt af i de første 20-30 min og så overtag kampen.

    Mediernes forsøg på at tale spændingen tilbage i suppen er forudsigelig, men ikke mi der latterlig. Nu når jeg ser optakt, så ligner det nærmest BIF er favoritter!! Enten er jeg blevet gammel ellers så er det bare ikke så spændene som for 12-15 år siden.

    God kamp til alle - hvis vi ikke vinder, så skal det fanme være fordi BIF var heldige og ikke fordi de var bedre.

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at Boilesen får en rolle, men jeg kan ikke lure hvordan det kommer til at blive. Jeg sidder også med en fornemmelse af at Amankwaa kan komme ind som en overraskelse, som vores hurtigste spiller kunne han godt lave noget ravage.

    Kampforløbet har jeg ingen ide om hvad jeg skal forvente af.
    Boilesen kommer vel ind i forsvaret, når vi skal jage et mål for udligning. Amankwaa kan komme ind, hvis vi skal forsvare en føring eller uafgjort, og Verbic eller Toutouh er flad.

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)

    Hvem er de to retards der kommenterer?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •