Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Delaney kamp trøje

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Delaney kamp trøje

    Vandt en Delaney kamp trøje for noget tid siden herinde i en konkurrence(den forrige udebane, se link nedenfor) Har efterfølgende konstateret, at den gode TD er en splint. Nogen der har en trøje i Large som de evt. Er interesseret i at bytte med. Gerne den sort/blå stribede eller nyere hjemmebane

    https://www.unisport.dk/nyheder/11461-fck-fortsaetter-oprustningen-med-ny-udebanetroje/

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Delaney kamp trøje

    Citat Oprindeligt indsendt af Olfert Se meddelelser
    Vandt en Delaney kamp trøje for noget tid siden herinde i en konkurrence(den forrige udebane, se link nedenfor) Har efterfølgende konstateret, at den gode TD er en splint. Nogen der har en trøje i Large som de evt. Er interesseret i at bytte med. Gerne den sort/blå stribede eller nyere hjemmebane

    https://www.unisport.dk/nyheder/11461-fck-fortsaetter-oprustningen-med-ny-udebanetroje/
    Hvilken kamp er der tale om?
    Og er der krav til evt tryk/ikke tryk i den trøje du ønsker at bytte med?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Re: Delaney kamp trøje

    Er ikke klar over hvilken kamp den er fra. Ikke krav til tryk,med mindre der står noget ikke fck relateret,men som nævnt så helst af nyere dato

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Delaney kamp trøje

    Citat Oprindeligt indsendt af Olfert Se meddelelser
    Vandt en Delaney kamp trøje for noget tid siden herinde i en konkurrence(den forrige udebane, se link nedenfor) Har efterfølgende konstateret, at den gode TD er en splint. Nogen der har en trøje i Large som de evt. Er interesseret i at bytte med. Gerne den sort/blå stribede eller nyere hjemmebane

    https://www.unisport.dk/nyheder/11461-fck-fortsaetter-oprustningen-med-ny-udebanetroje/
    Hmm ja jeg er så også en af de heldige der har fået en af Thomas Delaney trøjer, men den trøje jeg fik af ham er altså en str. L så tror du ikke du skal op i en xl ?
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Delaney kamp trøje

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Hmm ja jeg er så også en af de heldige der har fået en af Thomas Delaney trøjer, men den trøje jeg fik af ham er altså en str. L så tror du ikke du skal op i en xl ?
    Der er vidst forskel på årene - den blå/hvide, som Olfert har, der benyttede Nicolai J en L. Og han er om noget længere end Delaney.

    Du har forresten en PM Olfert.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Delaney kamp trøje

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Der er vidst forskel på årene - den blå/hvide, som Olfert har, der benyttede Nicolai J en L. Og han er om noget længere end Delaney.

    Du har forresten en PM Olfert.
    Ja så er jeg altså også den heldige der har fået 2 trøjer af Nicolai J Den første jeg fik af ham var hans trøje med Nr. 18 den hvide trøje i adidas mærke Formotion ( den lidt lækre kvalitet som spillerne benyttede ) det var en str. L. Den næste trøje jeg fik af ham var også en str L hvid adidas men mærket Climacool med nr. 10. Den var også str. L.
    Delany trøje er også den hvide mærket Climacool den er altså også i str. L
    Jeg kan så tilføje at jeg også har fået trøjer af Zanka og Johansson begge af mærket Climacool den ene er den blå og sortstribede og den anden er bordeaux og blå de er så også str.L
    Cornelius trøje som jeg også har ( den helt sorte ) med Nr 29 mærket Formotion er dog en str. Xl

    Hvorfor jeg skriver dette er at jeg syntes det ville være synd for ham at han fik en trøje der ville være for lille igen :-)

    Har lige været i skabet igen :-) og fandt 2 trøjer mere som jeg har fået af spiller.
    Wiland Målmandstrøje nr. 21 den orange som han brugte i Europa mærket Formotion den er også str. L
    Og så Mellberg trøjen nr 5 også den er i str. L mærket Climacool.

    Mvh Donl
    Sidst redigeret af donl : 21.04.17 kl. 11:46
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Re: Delaney kamp trøje

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Hmm ja jeg er så også en af de heldige der har fået en af Thomas Delaney trøjer, men den trøje jeg fik af ham er altså en str. L så tror du ikke du skal op i en xl ?
    Tænker at en alm købe trøje er lidt mindre kropsnær end spillernes? Men det kan da være du har ret

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    8

    Re: Delaney kamp trøje

    fik du solgt eller byttet denne trøje væk?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •