Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Det er dem som få´s på A-tribunen på 2.sal..
    Så er vi i hvert fald ude over det her problem hehe, https://twitter.com/kirk_mathias/sta...58764479664130
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Matic spiller langt fra en fejlfri kamp, men han kæmper stenhårdt og bryder deres pres ufattelig mange gange, ved at løbe frem i banen. Oveni hatten så er hans returløb stadig 100%, og han giver ikke en tomme væk i duellerne, selvom han står overfor 2-3 spillere.
    Han er ikke 'sikker', men han er møg vigtig.
    Jeg synes dog netop at vi, i store dele af kampen, var presset ganske godt i bund. Jeg sad og forsøgte at finde løsningen, og kom frem til at at midtbanen ikke fik fat i nok. (Samtidig med at forsvaret også havde nogle blundere igår. Specielt Zanka).

    Og at han giver sig i duellerne er jeg enig i, men slipper lidt for ofte skidt fra det.

    Når det så er sagt, har du ret i at hans returløb er rigtig gode - og når du nævner det, kunne vi bestemt være meget glade for det igår.
    Jeg mener også han er en stor fighter og virker hamrende seriøs.

    Det er muligt at Delaneys spøgelse (der er jo slap godt fra næsten alt) stadig flyver lidt rundt i Parken, og jeg kommer til at sammenligne lidt.
    Det skal man selvfølgelig lade være med.

    Zan

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

    Jeg mangler lidt at nogen bemærker det glimrende indhop fra Gregus igår. Efter Ståles spændende forsøg med at skifte Kvist ud (lidt sjov disposition for øvrigt) og sætte Kusk ind kom vi under endnu mere pres end vi i forvejen var, men så snart han rykkede Yus ud på kanten igen og satte Gregus ind kom der mere ro på tingene.

    Og så vil jeg også lige nævne en i øvrigt fremragende kamp af Pavlovic, hvis hans udvikling fortsætter den opadgående positive spiral så skal han nok blive en ganske habil angriber for os. Selvom det er tydeligt at vi godt nok kommer til at savne Cornelius i næste sæson med de præstationer han render rundt og laver i øjeblikket.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Jeg mangler lidt at nogen bemærker det glimrende indhop fra Gregus igår. Efter Ståles spændende forsøg med at skifte Kvist ud (lidt sjov disposition for øvrigt) og sætte Kusk ind kom vi under endnu mere pres end vi i forvejen var, men så snart han rykkede Yus ud på kanten igen og satte Gregus ind kom der mere ro på tingene.
    Personligt har jeg mere svært ved at vurdere Gregus' præstation. Han når at være på banen i omkring fem minutter før Cornelius scorer sit andet mål og punkterer kampen. Derfor er det vel meget naturligt, at vi fik bedre styr på kampen, så hvor stor indflydelse Gregus har haft kan jeg ikke afgøre, men jeg tvivler på, at han havde så stor indflydelse.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København - F.C. Midtjylland (23.04.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Som Ståle også sagde efter kampen. Jeg tror meget er det er psykologisk. Mesterskabet er jo nærmest i hus. Det må fandeme være svært at sætte sig op selvom der er en rekord der hedder "ubesejret" i horisonten.
    Man kan måske nok sige, at du tilsyneladende har ret, men det synes jeg nu er en ret så ærgerlig tilgang. Efter min mening er det specielt at gå ubesejret gennem en sæson, uanset om man spiller i Italien, Tyskland, på Malta eller i Danmark, og jeg synes faktisk, at det absolut er værd at sætte sig op til og gå efter. Det er jo faktisk bare at kigge i historiebøgerne for at se, at det ikke sker så ofte rundt omkring. Jeg synes, det er noget man kan være stolt af, og jeg håber virkelig, at spillerne går målrettet efter det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •