Se afstemningsresultater: Ønskemodstander i pokalfinalen

Stemmeafgivere
228. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby

    24 10.53%
  • Midtjylland

    204 89.47%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 46

Emner: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu skal vi også passe på ikke at overdrive, hvor traumatisk det er at se en kamp mod Brøndby i Parken. Jeg hører ikke til dem, der har optur over, at Brøndby er i finalen. Hvis det stod til mig, gik de konkurs, alternativt rykkede ned - og det er længe siden, jeg har droppet at tage til kampe på Brøndby Stadion - men jeg kan altså ikke svinge mig op til dommedagstonerne ifht. derbies i Parken.
    Men der kommer jo ikke bare 1500 eller 3000 Brøndby fans forbi, der kommer 15.000, og til de sidste par kampe hvor de rent faktisk har turdet møde op er det jo også endt i gadekampe med politiet.

    Derudover er vi nogle der betragter pokalfinalen som en kæmpe festdag for dansk fodbold, og den sidste år mod GF hvor vi har hver vores side af Øster Allé til at varme op inden kampen, mens Øster Allé var "bevogtet" af noget der mindede om 10 betjente med blød hat, mens fans af begge hold kunne gå frem og tilbage som det passede dem, det er sådan en pokalfinale skal afvikles og det kommer jo ikke til at ske mod Brøndby.

    Personligt har jeg ikke højere forventninger til den kamp end at den kommer til at gå over i historien for alt andet end spillet på banen, det kommer sikkert også til at regne.

    Jeg har aldrig før haft betænkeligheder ved at møde op til en fodboldkamp og de eneste forholdsregler jeg tager mig er at jeg prøver at huske min astmaspray og evt. en regnjakke, havde jeg haft mulighed for at komme i Parken d. 25. så havde jeg gjort det, men det ville klart medføre nogle ekstra overvejelser.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #32
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kære Martin
    Jeg kan godt forstå, du har den glæde omkring at det er en storkamp. På papiret er det jo også Danmarks bedste hold, som mødes i direkte kamp om et trofæ.
    MEN! Én ting er, hvad der sker på banen, noget andet er alt det bøvl, som sker udenfor banen, hvad enten det er på tilskuerpladserne eller omkring Parken. Når du er så langt væk, som du er i Californien, er det svært at have fingeren på pulsen over, hvordan det er ulideligt med hele setuppet omkring kampe mod Brøndby, og deres ustyrlige aber og rotter, som de kalder for "Danmarks bedste fans", på trods af deres hærværk m.m. Der er ikke noget fedt i at skulle forholde sig til, hvorvidt modstanderfansene har slæbt rotter, jernrør, golfbolde eller andet kasteskyts med. Det er ikke sjovt at skulle tage sine forholdsregler for at undgå at blive udsat for et bagholdsangreb med mursten af en ansigtstatoveret stiknarkoman. Det ødelægger stemningen at skulle forholde sig til at deres pestbefængte fjolser raserer stadion og brænder ting af, fordi deres hold har vundet eller måske tabt. Og det gør det værre at tænke på, at det er uduelige mennesker inde hos DBU, der forresten har kontor på Brøndby Stadion, som skal stå for koordineringen, når de ikke engang kan koordinere at pisse over kors uden at ødelægge toiletkummen.

    Kunne deres åndssvage fans opføre sig ordentligt, ville det være en fed kamp og et fedt setup. Nu vil der være mange, som bliver væk for at undgå balladen, og det ødelægger virkelig hele tanken om at pokalturneringen skal være en folkefest for alle. Fordi den usjove Stewart Stardust-klon ude fra Albertslund har besluttet sig for at crashe festen.
    Korrekt, jeg er meget langt væk, og har ikke været til en FCK-kamp i Danmark i årevis, endsige en mod Brøndby. Men det bør simpelthen kunne lade sig gøre at arrangere den kamp, og sørge for at forholdene omkring stadion og ude i byen er i orden. Så må DBU betale det, det koster.

    I øvrigt så kan man da også se sådan på det, at HVIS Brøndby-fansene virkelig brænder alle vores kirker og voldtager alle vores jomfruer, eller hvad det nu er, folk er bange for, så får de vel også en straf der står mål med forbrydelsen, hvad enten det er en kæmpe bøde, eller X kampe uden tilskuere næste sæson - og det må jo være ren lykke for alle dem herinde, der åbenbart hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby end at det går rigtig godt for FCK.

    For mig at se er en pokalsejr over Brøndby det ultimative punktum, og kan gøre det her til vores bedste sæson nogensinde. Det, og så er jeg ved at få lavet "INVINCIBLES" frisbees ...

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Forfærdeligt at Midtjylland ikke får aflivet muligheden for katastrofen. Nu vinder de så i dag, hvilket hjælper en smule, men de skal stadig svines til. Det er dårligt og skuffende af dem - og alle de andre gennem turneringen, som har forpasset BIF-exit.

    Når det er sagt har kampen selvfølgelig potentialet (antijinx) til at blive mere mindeværdig end nogle af FC Københavns tidligere Pokaltriumfer. Man skal være mere opmærksom på situationer hvor der kan opstå ballade og det bliver ikke hygge på samme måde som uden BIF, men det er dog vigtigt at man ikke snyder sig for en fantastisk dag ved at blive væk. Jo flere FC Københavnere i fælledparken jo bedre kan man fejre dagen med sine medfans. Folk skal have lov til at fejre finaledagen præcis som de vil, men herfra skal lyde en opfordring til at få det bedste ud af situationen/dagen.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    /J! er online nu Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    I øvrigt så kan man da også se sådan på det, at HVIS Brøndby-fansene virkelig brænder alle vores kirker og voldtager alle vores jomfruer, eller hvad det nu er, folk er bange for, så får de vel også en straf der står mål med forbrydelsen, hvad enten det er en kæmpe bøde, eller X kampe uden tilskuere næste sæson - og det må jo være ren lykke for alle dem herinde, der åbenbart hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby end at det går rigtig godt for FCK.
    Hvad baserer du det på? Det er ikke min opfattelse at der historisk har været de store konsekvenser af deres komplet retarderede adfærd.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser

    I øvrigt så kan man da også se sådan på det, at HVIS Brøndby-fansene virkelig brænder alle vores kirker og voldtager alle vores jomfruer, eller hvad det nu er, folk er bange for, så får de vel også en straf der står mål med forbrydelsen, hvad enten det er en kæmpe bøde, eller X kampe uden tilskuere næste sæson - og det må jo være ren lykke for alle dem herinde, der åbenbart hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby end at det går rigtig godt for FCK.
    Undskyld, men hvad i alverden taler du om her?

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #36
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Undskyld, men hvad i alverden taler du om her?
    Ved gennemlæsning af den her tråd står det mig rimelig klart, at flertallet hellere så Brøndby ryge ud i semifinalen, end at vi slog dem i finalen. At slå Brøndby i finalen er for mig at se klart den største triumf for FCK i Pokalfinalen, og det undrer mig, at andre kan være uenige i det - Brøndby er trods alt med rimelig stor afstand det næst-bedste hold i Danmark, og det må vel altid være bedst at slå den bedste modstand på den største scene?

    De bedste sportsbegivenheder er dem, hvor de bedste mødes, og giver hinanden maksimal modstand. Det er derfor, den netop overståede El Clasico er den bedste i mange år, det er derfor, vi fejrer the Rumble in the Jungle som den bedste boksekamp nogensinde.

    Hvad jeg læser herinde er, at folk hellere vil se FCK vade gennem ligegyldig modstand for at komme til titlerne, end at de vil se os sejre mod den bedst tænkelige modstand, og det synes jeg ærlig talt er en besynderlig tilgang til at være sportsfan.

    Det minder mig om debatterne over de sidste par år, hvor Brøndby har været lige ved at rykke ned, eller været lige ved at gå konkurs. Ja, bevares, det er da sjovt at grine af og mobbe mine Brøndby-venner med, men hvis vi ikke har Brøndby, hvem fanden skal vi så måle os med?

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Ved gennemlæsning af den her tråd står det mig rimelig klart, at flertallet hellere så Brøndby ryge ud i semifinalen, end at vi slog dem i finalen. At slå Brøndby i finalen er for mig at se klart den største triumf for FCK i Pokalfinalen, og det undrer mig, at andre kan være uenige i det - Brøndby er trods alt med rimelig stor afstand det næst-bedste hold i Danmark, og det må vel altid være bedst at slå den bedste modstand på den største scene?

    De bedste sportsbegivenheder er dem, hvor de bedste mødes, og giver hinanden maksimal modstand. Det er derfor, den netop overståede El Clasico er den bedste i mange år, det er derfor, vi fejrer the Rumble in the Jungle som den bedste boksekamp nogensinde.

    Hvad jeg læser herinde er, at folk hellere vil se FCK vade gennem ligegyldig modstand for at komme til titlerne, end at de vil se os sejre mod den bedst tænkelige modstand, og det synes jeg ærlig talt er en besynderlig tilgang til at være sportsfan.

    Det minder mig om debatterne over de sidste par år, hvor Brøndby har været lige ved at rykke ned, eller været lige ved at gå konkurs. Ja, bevares, det er da sjovt at grine af og mobbe mine Brøndby-venner med, men hvis vi ikke har Brøndby, hvem fanden skal vi så måle os med?
    Så skal vi måle os med alle andre end Brøndby. De må meget gerne rykke ned, gå konkurs og få så lidt sportsligt succes som overhovedet muligt - og ikke nødvendigvis i den rækkefølge. Men hep du bare videre på remouladekystens helte, så vi kan få dem som modstander. Jeg er stadig gal på Horsens (og os selv). Det betyder dog ikke, at jeg ikke først og fremmest ønsker København størst mulig succes. Sjovt nok udelukker disse ting ikke hinanden, men komplementerer hinanden på smukkeste vis.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Ja, bevares, det er da sjovt at grine af og mobbe mine Brøndby-venner med, men hvis vi ikke har Brøndby, hvem fanden skal vi så måle os med?
    Barcelona, Real Madrid, Manchester United+City, Chelsea, Celtic, Panathinaikos, Club Brugge, Ajax, Sparta Prag, Rosenborg, Bate Borisov, Benfica, Apoel, Juventus, Glasgow Rangers, Porto, Leicester, Galatasaray, Lille, Leverkusen, AC Milan, Lazio ....osv.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Ved gennemlæsning af den her tråd står det mig rimelig klart, at flertallet hellere så Brøndby ryge ud i semifinalen, end at vi slog dem i finalen. At slå Brøndby i finalen er for mig at se klart den største triumf for FCK i Pokalfinalen, og det undrer mig, at andre kan være uenige i det - Brøndby er trods alt med rimelig stor afstand det næst-bedste hold i Danmark, og det må vel altid være bedst at slå den bedste modstand på den største scene?

    De bedste sportsbegivenheder er dem, hvor de bedste mødes, og giver hinanden maksimal modstand. Det er derfor, den netop overståede El Clasico er den bedste i mange år, det er derfor, vi fejrer the Rumble in the Jungle som den bedste boksekamp nogensinde.

    Hvad jeg læser herinde er, at folk hellere vil se FCK vade gennem ligegyldig modstand for at komme til titlerne, end at de vil se os sejre mod den bedst tænkelige modstand, og det synes jeg ærlig talt er en besynderlig tilgang til at være sportsfan.

    Det minder mig om debatterne over de sidste par år, hvor Brøndby har været lige ved at rykke ned, eller været lige ved at gå konkurs. Ja, bevares, det er da sjovt at grine af og mobbe mine Brøndby-venner med, men hvis vi ikke har Brøndby, hvem fanden skal vi så måle os med?
    Den allerførste sætning er hvor det kører af sporet. Det er der logikken knækker. Og så er det jo ikke mærkeligt, hvis du ender med den helt mislykkede analyse om "alle dem herinde, der åbenbart hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby end at det går rigtig godt for FCK."

    Ja, flertallet så hellere Brøndby ryge ud i semifinalen. Fordi flertallet her ser hellere Brøndby tabe end vinde. Det giver glæde. Det er ret meget essensen i det at have en ærkefjende. Og det kan faktisk sagtens kombineres med at vi gerne ser København få succes. Og hvis man får glæde ved at Brøndby taber – hvordan skulle man så oprigtigt håbe på en sejr til dem? Det giver ingen logisk mening.

    Hvad der så i øvrigt giver endnu mindre logisk mening er, at du taler om folk der "hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby", når du følger det op med at omtale dem som de næstbedste, den bedst tænkelige modstand – ja, endda den maksimale modstand. Hvem er det så lige, der ikke ønsker succes til København som det allerforreste? Det synes jeg er om ikke en besynderlig tilgang til at være sportsfan, så i alle fald en kontraintuitiv tilgang til at nå succes. Det er lidt som at håbe, man ikke bliver seedet til Champions League. Eller møder det absolut stærkeste hold i kvalen. Man vil jo gerne have den maksimale modstand, ikke?

    Jeg kender ingen – nej, det er løgn, men højest en håndfuld ;-) – der hellere ser BIF fornedres end Kbh få succes. Men jeg mistænker, at der er nogle stykker der generelt har det fint med at Brøndby får succes. Dem om det – Dingo har lavet en hædersbevisning til dem for nogle år siden til minde om de dage hvor Brøndby snød os for masser af trofæer.


  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #40
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Barcelona, Real Madrid, Manchester United+City, Chelsea, Celtic, Panathinaikos, Club Brugge, Ajax, Sparta Prag, Rosenborg, Bate Borisov, Benfica, Apoel, Juventus, Glasgow Rangers, Porto, Leicester, Galatasaray, Lille, Leverkusen, AC Milan, Lazio ....osv.
    Det kan være, DBU har ændret reglerne, siden jeg flyttede fra DK. Men hvordan trækker vi et af de hold i pokalfinalen, jf. trådens titel?

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Barcelona, Real Madrid, Manchester United+City, Chelsea, Celtic, Panathinaikos, Club Brugge, Ajax, Sparta Prag, Rosenborg, Bate Borisov, Benfica, Apoel, Juventus, Glasgow Rangers, Porto, Leicester, Galatasaray, Lille, Leverkusen, AC Milan, Lazio ....osv.
    lol

  18. #42
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Nej, hvor er det bare et ringe stykke software, det her debatforum er bygget på. Kan man virkelig ikke gøre svar-vinduet større?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvad der så i øvrigt giver endnu mindre logisk mening er, at du taler om folk der "hellere ser det gå rigtig skidt for Brøndby", når du følger det op med at omtale dem som de næstbedste, den bedst tænkelige modstand – ja, endda den maksimale modstand. Hvem er det så lige, der ikke ønsker succes til København som det allerforreste? Det synes jeg er om ikke en besynderlig tilgang til at være sportsfan, så i alle fald en kontraintuitiv tilgang til at nå succes. Det er lidt som at håbe, man ikke bliver seedet til Champions League. Eller møder det absolut stærkeste hold i kvalen. Man vil jo gerne have den maksimale modstand, ikke?
    FCKs europæiske kampagne er år for år i bedste fald en lang dags rejse mod nat. Ja, der er eventyr og store oplevelser undervejs, men på et tidspunkt går det altid galt, fordi overmagten simpelthen er for stor. Ikke desto mindre er det de største kampe, der er i de største oplevelser, så jeg håber faktisk lidt på at få de store hold. Der er ret langt til Europa fra mit hjem, så jeg valgte 1 Champions League kamp i år, og det var udekampen mod Leicester, fordi det var den, der havde potentialet for at blive den største oplevelse. Og det var en en kæmpe oplevelse, selv om det lykkedes mig at vælge vores eneste nederlag i efteråret.

    Så den europæiske kampagne er for mig en blanding af håb om lidt lodtrækningsheld, så vi kan nå langt, og så de store kampe, for på et tidspunkt render vi jo altid ind i en ydmygende øretæve, som vi gjorde i Amsterdam, eller som vi gjorde mod Chelsea for et par sæsoner siden.

    I Danmark er vi derimod de bedste, vi er dem alle de andre bruger som målestok. Af samme grund smager Danmarksmesterskabet heller ikke nær så sødt, som det gjorde i fx 2004, fordi vi ikke længere skal kæmpe så hårdt for det. Det er selvfølgelig fedt, men det er ikke RIGTIG fedt.

    Hvad der til gengæld vil være RIGTIG fedt i en sæson, hvor Europa er slut, og Danmarksmesterskabet er sikret, vil være at smadre vores ærkerivaler i pokalfinalen, og gå ubesejrede igennem Superligaen. Det er efter min mening være det absolut maximale, vi kan præstere, og vil få den her sæson til at gå over i sæsonen som den bedste nogensinde for et dansk hold. Det vil være en sæson, hverken vi selv eller Brøndby eller nogen andre nogensinde vil kunne slå.


    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg kender ingen – nej, det er løgn, men højest en håndfuld ;-) – der hellere ser BIF fornedres end Kbh få succes. Men jeg mistænker, at der er nogle stykker der generelt har det fint med at Brøndby får succes. Dem om det – Dingo har lavet en hædersbevisning til dem for nogle år siden til minde om de dage hvor Brøndby snød os for masser af trofæer.
    Historien om FCK er bedre, fordi den også er historien om Brøndby. Brøndby betyder mere for os, fordi vi betyder rigtig meget for Brøndby, fordi det vil betyde alt for dem at slå os. Det er med et smil på læben, at jeg læser Jobbeelg fortælle, at vi hellere vil måle os med Barcelona, Real Madrid og Manchester United, for ved I hvad? De hold og deres fans ved ikke engang hvem vi er, vi betyder ingenting for dem, og de måler sig altså ikke med os. Blandt mine kollegaer er der en englænder, der er stor Man U fan, og hårdt presset mener han godt at kunne huske, at der engang i 2005,6,7 stykker var et skandinavisk hold, der slog dem på udebane, men han er ret sikker på, at det var Malmø, for er de ikke store i Skandinavien?

    Når jeg skal fortælle mine amerikanske kollegaer om European Soccer of fan-kultur er det billederne, videoerne og historierne fra vores rivalisering med Brøndby, der tager kegler hver eneste gang, fordi det er der, de gode historier om FCK ligger. At vi har spillet lige op med FC Porto over to kampe er de til gengæld rimelig ligeglade med.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Nej, hvor er det bare et ringe stykke software, det her debatforum er bygget på. Kan man virkelig ikke gøre svar-vinduet større?
    Lad os bare erkende, at mange ting kunne forbedres, men her er det så kompliceret, som at klikke i hjørnet og så gøre input-feltet større. Så med mindre vi snakker dårligt opsatte mobile enheder, hvor der bestemt er nogle mangler (dog ikke svarfeltets størrelse) så vil jeg tillade mig at være spydig... ;-)

    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #44
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Lad os bare erkende, at mange ting kunne forbedres, men her er det så kompliceret, som at klikke i hjørnet og så gøre input-feltet større. Så med mindre vi snakker dårligt opsatte mobile enheder, hvor der bestemt er nogle mangler (dog ikke svarfeltets størrelse) så vil jeg tillade mig at være spydig... ;-)
    Så det er mig som brugerens skyld, hvis jeg efter at have ledt i adskillige minutter ikke kan finde, hvad jeg leder efter? Og jeg er oven i købet Cand. It...

    Et af mine største gennembrud i min karriere, både som softwareudvikler, og senere som reklamemand, var at holde op med at betragte brugeren som min fjende og en irriterende nødvendighed, og se dem som min kunde i stedet.

    Men tak for tippet, fandt det nu ;)

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Hvem vil du helst møde i pokalfinalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Så det er mig som brugerens skyld, hvis jeg efter at have ledt i adskillige minutter ikke kan finde, hvad jeg leder efter? Og jeg er oven i købet Cand. It...

    Et af mine største gennembrud i min karriere, både som softwareudvikler, og senere som reklamemand, var at holde op med at betragte brugeren som min fjende og en irriterende nødvendighed, og se dem som min kunde i stedet.

    Men tak for tippet, fandt det nu ;)
    Jeps. I det her tilfælde, der var det brugerens skyld :-) Men det var ikke så ondt ment, det var bare en (dårlig) joke :-) Og godt du fandt det.
    Sidst redigeret af ougar : 09.05.17 kl. 19:45
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst møde?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 13:24
  2. Hvem ser du helst vinde pokalfinalen?
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 12.05.06, 10:05
  3. Hvem ser du helst Brøndby møde?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 29.07.05, 11:19
  4. Hvem ser du helst i pokalfinalen?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 14:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •