Se afstemningsresultater: Hvilket scenarie ser du helst?

Stemmeafgivere
278. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vi vinder ligaen som ubesejrede, men taber pokalfinalen.

    21 7.55%
  • Vi vinder pokalfinalen, men taber en af de allersidste par kampe og går ikke igennem som ubesejrede.

    257 92.45%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Ja, naturligvis vil vi allesammen helst at drengene bare vinder alle de resterende kampe, og såklart gerne uden at lukke mål ind og med en stor derby sejr og alt det der, men lad os nu lige antage det ikke sker, hvilket af disse 2 scenarier ser du helst se udspille sig?
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Jeg er helt ude af stand til at fatte hvis nogen synes det er vigtigere at gå igennem som ubesejret hvis alternativet er at BIF henter sin første titel i årevis - på bekostning af os.

    Om vi så tabte resten af kampene, på nær derbyet, ville det ikke røre mig en fjer hvis det sikrer os pokalen.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Jeg er helt uenig. Om 10 år tror jeg det vil være langt større at se tilbage på en sæson som ubesejret, end om vi lige vinder ligaen eller the double. Mere betyder pokalen heller ikke når man er tophold, som jeg ser det.

    En ubesejret sæson vil være noget historisk (lidt som BIF's 5-0 eller vores CL 8-del) som andre hold vil have uendelig svært ved at kopiere. En double kan andre trods alt sagtens opnå i en stærk sæson.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Jeg er helt uenig. Om 10 år tror jeg det vil være langt større at se tilbage på en sæson som ubesejret, end om vi lige vinder ligaen eller the double. Mere betyder pokalen heller ikke når man er tophold, som jeg ser det.

    En ubesejret sæson vil være noget historisk (lidt som BIF's 5-0 eller vores CL 8-del) som andre hold vil have uendelig svært ved at kopiere. En double kan andre trods alt sagtens opnå i en stærk sæson.
    Hvis jeg skal vælge mellem the double eller ubesejret, så vælger jeg ubesejret. Men tænker at vi gør begge dele og bliver legendariske


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Uha den er svær. Vil jeg hellere ha at bøf vinder en titel, end jeg vil tabe en ligegyldig kamp til Lyngby. Jeg vender lige tilbage når jeg har tænkt det grundigt igennem... :-)
    Super FCK
    kalle's Avatar


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Jeg er helt uenig. Om 10 år tror jeg det vil være langt større at se tilbage på en sæson som ubesejret, end om vi lige vinder ligaen eller the double. Mere betyder pokalen heller ikke når man er tophold, som jeg ser det.

    En ubesejret sæson vil være noget historisk (lidt som BIF's 5-0 eller vores CL 8-del) som andre hold vil have uendelig svært ved at kopiere. En double kan andre trods alt sagtens opnå i en stærk sæson.
    Om 10 år vil det være langt større at se tilbage på to sæsoner i træk med the double end en rekord som ubesejret. Foruden alle de andre argumenter om en titel til Brøndby.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Om 10 år vil det være langt større at se tilbage på to sæsoner i træk med the double end en rekord som ubesejret. Foruden alle de andre argumenter om en titel til Brøndby.
    Nej. Den statistiske sandsynlighed for at nappe the double 2 år i træk er langt langt langt langt langt større end at vinde ligaen som ubesejret.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Fuck da statistiske muligheder for diverse rekorder, det er vundne titler der oprigtigt tæller. Mange til os og ingen til vstgn, ja tak.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Nej. Den statistiske sandsynlighed for at nappe the double 2 år i træk er langt langt langt langt langt større end at vinde ligaen som ubesejret.
    Fodbold handler først og fremmest om titler og en double double :-) er lige så enestående som ubesejret. Ingen af delene er nogensinde sket før. Så vælger da helt klart endnu end double. Kan ikke forstå man kan tænke anderledes men sådan er vi jo så forskellige.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Wtf? Altså, dilemmaet går på om man ønsker en hæderstitel og økonomisk/europæisk livsline i form af en pokal til BØF efter sejr over FCK på vores hjemmebane, mod et tabe en eller flere ligegyldige kampe efter mesterskabet er sikret - kampe som fx kan bruges på at få Boilesen, Okore og Kusk(?) tættere på holdkortet?

    No dice! Jeg vil med sindsro lade FCK tabe de resterende kampe - lige på nær pokalfinalen..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    For Kusk vil det være en "triple double", den må han da gerne få. Men underligt, at han så vil være den mest vindende danske fodboldspiller de sidste 5 år..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Er det ikke bare en eller anden, der kan genfinde den grafiske illustration Smølle(?) lavede ift vigtigheden af rekorder vs pokaler, og så lukke tråden.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  21. #13
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Tror det var /Simon, hvis der skal søges.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Havde pokalfinalemodstanderen været enhver anden end BØF var jeg gået efter ubesejret, men nu...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hvordan vil du helst slutte sæsonen, "The Double" eller "Ubesejret i ligaen"?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Er det ikke bare en eller anden, der kan genfinde den grafiske illustration Smølle(?) lavede ift vigtigheden af rekorder vs pokaler, og så lukke tråden.
    Ja for det findes der jo bare en defintiv objektiv sandhed af. Eller noget.

    Skør logik i et debatforum.

    I sidste ende handler det vel lidt om hvor højt man vægter pokalen. For at være ærlig, jeg kan ikke tage turneringen seriøst. Vi har absolut ingen modstand haft, og har en finale på hjemmebane og får intet andet ud af den end titlen selv, som jeg ikke vægter meget højere end Royal League, som i det mindste havde lidt nordisk prestige. Nogen synes så det er en hæderkronet turnering, og fred være med det - det er så en smagssag, og jeg kan godt se turneringen havde lidt værdi hvis man var bundhold og ikke havde EL chance anden vej. At se BIF være lykkelige over en sekundatitel som pokalen, mens de må se os tage et rekordmesterskab, vægter jeg langt højere end the double hvor de kan tvære malurt i bægeret ved at slå os søndag, også når man tager BIF ind i ligningen.

    Uanset hvad er det sjovt læse folks holdninger, i det der nu trods alt bare er et tænkt dilemma :-)
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Wallpapers "The Double" - UPDATE!!
    By mr205 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 07:39
  2. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 20.01.06, 17:08
  3. Siger man "vi" eller "de" om klubben man følger?
    By White Angel in forum Kontoret
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 17:53
  4. Ikke "Malta-ligaen", men "Liechtenstein-ligaen"....
    By Nosferatu in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 20:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •