Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 112 af 112

Emner: Danske hold i Europa 2017/18

Tilmeldingsdato
    Oct 2016

Re: Danske hold i Europa 2017/18

Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er da bedre at Osijek vinder, så vi haler ind på Holland, end blot at holde Kroatien lidt mere bag os?
    Jeg tror aldrig, Danmark overhaler Holland på listen, så det er bedre at lægge mere afstand til Kroatien. Men det er vel en smagssag.

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror aldrig, Danmark overhaler Holland på listen, så det er bedre at lægge mere afstand til Kroatien. Men det er vel en smagssag.
    Hvis vi sikre lige så mange koefficient point som Holland i de kommende to sæsoner, så overhaler vi dem, alene på at komme af med 13/14 og 14/15 sæsonerne. Dette gør sig gældende med mange af landene foran os.

https://mobile.twitter.com/UEFACalcu...239040/photo/1
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Hvis vi sikre lige så mange koefficient point som Holland i de kommende to sæsoner, så overhaler vi dem, alene på at komme af med 13/14 og 14/15 sæsonerne. Dette gør sig gældende med mange af landene foran os.

https://mobile.twitter.com/UEFACalcu...239040/photo/1
    Det er vist en sandhed med modifikationer. Du kan ikke tage denne sæson med endnu, da alle hollandske hold ikke har været i kamp, og de 4 points bonus for chl kval ikke er indregnet endnu. Landene i top 12 har altid lav sæsonkoefficient på dette tidspunkt i sæsonen.

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er vist en sandhed med modifikationer. Du kan ikke tage denne sæson med endnu, da alle hollandske hold ikke har været i kamp, og de 4 points bonus for chl kval ikke er indregnet endnu. Landene i top 12 har altid lav sæsonkoefficient på dette tidspunkt i sæsonen.
    Jeg nævner ikke denne sæson, jeg nævner de to sæsoner som hives ud af ligningen, som var miserable for os og godefor landene over os. Udover det, så har de hold som er direkte kvalificeret til CL fået sine bonus point, det er derfor England førte i årets pointhøst før denne uges kampe, til trods for de ikke havde haft hold i aktion.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Tilmeldingsdato
    Oct 2016

Jeg nævner ikke denne sæson, jeg nævner de to sæsoner som hives ud af ligningen, som var miserable for os og godefor landene over os. Udover det, så har de hold som er direkte kvalificeret til CL fået sine bonus point, det er derfor England førte i årets pointhøst før denne uges kampe, til trods for de ikke havde haft hold i aktion.
    Holland har flere point end Danmark i hver eneste af de fem sæsoner, så Danmark overhaler dem ikke, hvis vi kun tager de to seneste sæsoner med.

Det virker ikke sandsynligt, at Danmark overhaler dem. De har Feyenoord og Vitesse direkte i gruppespil, PSV seedet hele vejen til EL-gruppespil og i 1. lag, og Ajax også seedet hele vejen til et gruppespil (selv hvis det kun bliver EL, hvor de så er seedet i 1. lag). Og så har Utrecht også en chance.

Men ok, hvis nu FCK går i CL-gruppespil samt BIF og FCM i EL-gruppespil, og de hollandske hold flopper fuldstændigt, kan det da muligvis lade sig gøre :)

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Jævnføre den liste du linker til, så har Dk 5,5 og 8,5 (rekord) og holland har for sammen år 5,75 og 9,1. Selv med en for dk historisk god sæson, scorer vi mindre point end dem. Så du argumenterer mod fakta ved at påstå at dk ville lægge sig foran holland ved at komme af med de to dårlige år.

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jævnføre den liste du linker til, så har Dk 5,5 og 8,5 (rekord) og holland har for sammen år 5,75 og 9,1. Selv med en for dk historisk god sæson, scorer vi mindre point end dem. Så du argumenterer mod fakta ved at påstå at dk ville lægge sig foran holland ved at komme af med de to dårlige år.
    Du har ret, nuværende sæson var naturligvis med i facit for enden i tabellen. Ak vel, min pointe holder jeg ved, hvis flere danske hold kan præstere nogenlunde stabilt i Europa, er det slet ikke så umuligt. Og ja Holland høstede stort i sidste sæson, da Ajax klarede sig overraskende godt og nåede til finalen, men Holland har generelt kun et hold der præstere pr. år, lidt ligesom os selv.

Oh Well, som nævnte i skakten i nat, så håber jeg egentlig mest af alt at det for altid kunne være FCK alene som præsterede i Europa og alle de andre danske hold tabte alle deres kampe.

9. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (3 members and 1 guests)

1. WA1,
  2. Simons,
  3. Trident

Lignende emner

1. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  2. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02