Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 87

Emner: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Bufferen er til politiet kan sætte hundene direkte ind på bifferne fra siden..

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Skal vi ikke lige tage en dyb indånding, før der går undtagelsestilstandsstemning i den? Det er jo altså trods alt kun en lille del af biffans, der slås og hærger. Det lader til, at de respektive parter er bevidste om, at det er en højrisikokamp, så der bliver givetvis brugt en del ressourcer på at forhindre sammenstød. Derfor kan de naturligvis sagtens gribe opgaven inkompetent an, som vi har set det før, men det store fokus på kampens risikoniveau bør i sig selv betyde, at man nok ikke behøver at frygte, at hele den neutrale sektion pludselig går til kollektivt angreb på FCK-afsnittet.

    Mht. hærværk på C kan jeg simpelthen ikke svinge mig op til de store følelser. Hele regningen ender hos DBU, som givetvis sender den videre til BIF. Så hvad er problemet? Gå for min skyld amok på inventaret, alt det I vil, kære BIF-hools. Det går kun ud over jeres egen klubs pengekasse og renomme. Og jeg er måske så heldig at få et flot, nyt sæde uden fugleklatter til min øl.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 15 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal vi ikke lige tage en dyb indånding, før der går undtagelsestilstandsstemning i den? Det er jo altså trods alt kun en lille del af biffans, der slås og hærger. Det lader til, at de respektive parter er bevidste om, at det er en højrisikokamp, så der bliver givetvis brugt en del ressourcer på at forhindre sammenstød. Derfor kan de naturligvis sagtens gribe opgaven inkompetent an, som vi har set det før, men det store fokus på kampens risikoniveau bør i sig selv betyde, at man nok ikke behøver at frygte, at hele den neutrale sektion pludselig går til kollektivt angreb på FCK-afsnittet.

    Mht. hærværk på C kan jeg simpelthen ikke svinge mig op til de store følelser. Hele regningen ender hos DBU, som givetvis sender den videre til BIF. Så hvad er problemet? Gå for min skyld amok på inventaret, alt det I vil, kære BIF-hools. Det går kun ud over jeres egen klubs pengekasse og renomme. Og jeg er måske så heldig at få et flot, nyt sæde uden fugleklatter til min øl.
    Også en god grund til at få blå og hvide sæder i Parken


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Får sæsonkort holdere 1 eller 2 billeter?
    Forventer kun én selv. Men afhænger vel af hvor mange sæsonkortholdere i forhold til antal sæder.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Bufferen er til politiet kan sætte hundene direkte ind på bifferne fra siden..
    Politiet må også kunne sprede tåregas via varmeanlægget. Her er der en mulighed for at hjælpe ordensmagten!!11
    Raptus

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal vi ikke lige tage en dyb indånding, før der går undtagelsestilstandsstemning i den? Det er jo altså trods alt kun en lille del af biffans, der slås og hærger. Det lader til, at de respektive parter er bevidste om, at det er en højrisikokamp, så der bliver givetvis brugt en del ressourcer på at forhindre sammenstød. Derfor kan de naturligvis sagtens gribe opgaven inkompetent an, som vi har set det før, men det store fokus på kampens risikoniveau bør i sig selv betyde, at man nok ikke behøver at frygte, at hele den neutrale sektion pludselig går til kollektivt angreb på FCK-afsnittet.

    Mht. hærværk på C kan jeg simpelthen ikke svinge mig op til de store følelser. Hele regningen ender hos DBU, som givetvis sender den videre til BIF. Så hvad er problemet? Gå for min skyld amok på inventaret, alt det I vil, kære BIF-hools. Det går kun ud over jeres egen klubs pengekasse og renomme. Og jeg er måske så heldig at få et flot, nyt sæde uden fugleklatter til min øl.
    Der er ingen tvivl om at politiet er opmærksom på problemerne, og KBHs politi har de sidste par år, virket mere kompetente end VSTGNs ditto, om end det ikke sætter så høje standarder.
    Største udfordring er såmænd nok at få skilt Østre Alle ad, så mon ikke der kommer nogle massive hegn mv. op, samt kørselsforbud på samme. Ja der bliver nok blandet på Øvre A, men kan da håbe at det bliver i en god stemning og med lidt drillerier med et blink i øjet.
    Endelig så kan vi jo starte op med debatterne om hvem der skal betale for den massive politi indsats, når nu DFs finest kører det populistiske korstog.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  8. #22
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Har I tænkt på, at rent visuelt, på fjernsyn, kommer det med den fordeling i den grad til at se ud som om Brøndby har mange flere tilskuere end F.C. København? :-/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Har I tænkt på, at rent visuelt, på fjernsyn, kommer det med den fordeling i den grad til at se ud som om Brøndby har mange flere tilskuere end F.C. København? :-/
    Det er jo helt optimalt. Så kan Bifferne koncentrere sig om at vinde kampen på tilskuerpladserne, som jo næsten er det vigtigste for dem, og vi kan vinde selve fodboldkampen. Forøvrigt går jeg ud fra, at der kommer et betydelig større antal uvaskede end os, idet dette jo er årtiets kamp for dem og blot en sædvanlig Kristi Luftfart for os.


  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Har I tænkt på, at rent visuelt, på fjernsyn, kommer det med den fordeling i den grad til at se ud som om Brøndby har mange flere tilskuere end F.C. København? :-/
    Nej, men det har DFF, så vi kan sikkert få dem med på en boykot. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 15 brugere er enige:

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Billetprisen bliver 295,-
    Så er den vel også betalt... :)
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  13. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Billetprisen bliver 295,-
    Så er den vel også betalt... :)
    Man kunne vel passende sende regningen for den gevaldige prisstigning til dem, der absolut ville have Brøndby i den finale ...

    De 4.000 buffere koster vel en mio. ved billetskranken, sådan ca. – ved siden af den generelle citronpresning.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Man kunne vel passende sende regningen for den gevaldige prisstigning til dem, der absolut ville have Brøndby i den finale ...

    De 4.000 buffere koster vel en mio. ved billetskranken, sådan ca. – ved siden af den generelle citronpresning.
    Seriøst, den her 'helligere end dig' puritanske ondt-i-røven er så kedelig at se på. Kom nu over, at der er andre der har andre meninger og prioriteter end jer.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Seriøst, den her 'helligere end dig' puritanske ondt-i-røven er så kedelig at se på. Kom nu over, at der er andre der har andre meninger og prioriteter end jer.
    Wow, sikke et humør. Næste gang sætter jeg en blinkende klovnetud i sytten farver på en joke jeg forsøger mig med. Så er alle måske i stand til at følge med.


  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Hmm mon de boykotter øvre C, eller det er måske bedre end øvre A??

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Vanvittigt at hæve prisen til næsten det dobbelte i forhold til sidste år.
    På deres Facebook side er DBU hurtige til at skrive at det er en beslutning der er lavet mellem DBU og de 2 klubber. Hvilken interesse har klubberne i den høje pris? De får vel ikke andel af indtægten fra billet salget?

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke med mesterskabet 2017
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.04.17, 23:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.05.09, 18:42
  5. Pokalfinale billetter
    By Walle in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.04.08, 12:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •