Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 87

Emner: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Min flok er også forvist fra Nedre C, men satser på A2/A3 som erstatning – det var jo der, det hele begyndte.

    Men håber i den grad også på, og regner med, at der er tale om ståpladser på Nedre A. En fast udmelding om at man skal regne med at folk står op kunne virkelig være god at have i baghånden ...

    Hmmmm.... Jeg kan huske, at en af grundene, hvis ikke den primære grund, til at vi flyttede fra A i tidernes morgen, var at Karsten Åbrink synes at det var en rigtig dårlig ide med stående fans foran VIP logerne.

    Måske skyldtes det også at vi under en kamp - jeg tror det var mod Ikast eller Herfølge?, 50-70 mand trak bukserne ned og moon'ede de folk der sad i Logerne- fordi det var folk fra det gæstende hold der klappede lidt for meget :-)

    At det så blev starten på fænomenet "Nedre C", har i bagklogskabens klare lys jo nærmest været en win win for begge parter. Specielt da Don Fæ kom til i klubben, og brugte Nedre C til at brande det at gå i Parken.

    Men Hey! Jeg er helt enig - lad A2 og A3 blive ståtribuner til denne kamp.

    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Men Hey! Jeg er helt enig - lad A2 og A3 blive ståtribuner til denne kamp.
    Prøver lige at vejre mængden af stående på A med en hurtig twitter-stikprøve, plz rt: https://twitter.com/_oh_noe/status/862982053188554753
    Sidst redigeret af ~Prunier~ : 12.05.17 kl. 12:08

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    "I et forsøg på at tilgodese de mange Brøndby-fans bosiddende uden for Sjælland etablerer vi et mobilt billetkontor, som lægger vejen forbi Aarhus og Kolding.

    Restsalget onsdag den 17. maj foregår således i billethuset ved Brøndby Stadion fra kl. 16:00 og via det mobile billetkontor efter denne plan:

    - Kl. 15:30 i Sportmaster, Storcenter Nord, Aarhus
    - kl. 18:00 i Sportmaster, Kolding Storcenter
    "


    http://brondby.com/nyhed/2017/05/11/...l-pokalfinalen
    FC Till I Die
    jallle's Avatar

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Er ret sikker på A er tænkt som siddende, da der står i mailen, at Nedre B er stemningstribunen OG at man hvis man køber billet til øvre B også må forvente, at folk står op.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Gade10 Se meddelelser
    Er det ikke tvivlsomt at det er ståpladser. Sidste år var der flere der klagede over at min ven og jeg stop op på øvre B. Hvis folk protesterer på hvad der er en stemningstribune, så er det meget tvivlsomt folk accepterer du står på A tænker jeg. Desværre....
    Aye, god pointe ... men på den anden side har øvre B aldrig været en tribune hvor man var vant til at stå.

    Til samme kamp sidste år var vi på Nedre C, på de pladser der svarer til Nedre A i år, og der var fuld enighed om at vi stod op. Så jeg håber det er samme historie i år, bare på den modsatte side. Men direkte udmelding ville være super. Måske man skulle prikke til nogen på Twitter; der er alligevel kun bundkampe i tv hele dagen ;-)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Aye, god pointe ... men på den anden side har øvre B aldrig været en tribune hvor man var vant til at stå.

    Til samme kamp sidste år var vi på Nedre C, på de pladser der svarer til Nedre A i år, og der var fuld enighed om at vi stod op. Så jeg håber det er samme historie i år, bare på den modsatte side. Men direkte udmelding ville være super. Måske man skulle prikke til nogen på Twitter; der er alligevel kun bundkampe i tv hele dagen ;-)

    Man kan da håbe!! Var dog ret irriteret sidste år. Der stod ved køb af billet, at køb af billet til øvre B var stemningstribune. Så skal folk ikke bestemme om jeg skal stå eller råbe.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Gade10 Se meddelelser
    Man kan da håbe!! Var dog ret irriteret sidste år. Der stod ved køb af billet, at køb af billet til øvre B var stemningstribune. Så skal folk ikke bestemme om jeg skal stå eller råbe.
    Vi var en del som stod op og skabte stemning på øvre sidste år, uden at høre brok for det. En anden gang vil jeg anbefale at rykke tættere på denne kerne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Vi var en del som stod op og skabte stemning på øvre sidste år, uden at høre brok for det. En anden gang vil jeg anbefale at rykke tættere på denne kerne.

    Og denne kerne ville vi også gerne have været tættere på vi var dog så dumme at møde ca 45 min før kampstart. Alt for sent. Af denne grund stod jeg langt oppe, men synes stadig at det var noget pis at sige jeg skulle sætte mig;)

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Man må antage at alle FCK afsnit bliver stående og stemningsorienterede. Jeg ved at der er en del FCK fans der også køber til neutral, da de kan sidde ned der. Det skal nok blive ét stort kaos, så sørg for at du og alle dine bekendte får sikret sig billetter hurtigst muligt.
    19 års venten på revanche !

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    " Som billetkøber til det ligeledes unummererede Øvre B skal man forvente, at dette afsnit ligeledes vil være aktivt deltagende i stemningen." <--- virker som om, det er OK, at man står op på Øvre B

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    " Som billetkøber til det ligeledes unummererede Øvre B skal man forvente, at dette afsnit ligeledes vil være aktivt deltagende i stemningen." <--- virker som om, det er OK, at man står op på Øvre B
    Der er fodbold, det er altid ok at stå op, spørgsmålene er om det er forventet og bliver accepteret af de andre på tribunen. ;)

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Er ret sikker på A er tænkt som siddende, da der står i mailen, at Nedre B er stemningstribunen OG at man hvis man køber billet til øvre B også må forvente, at folk står op.
    På den anden side kan man vel godt forvente, at mange af os tribuneforviste abonniner fra Nedre C vil vælge Nedre A, hvorfor der hurtigt vil blive konsensus om at stå op. Jeg har svært ved at forestille mig at skulle se fodbold siddende på en nedre tribune i Parken. Det er trods alt mere naturligt at sidde på øvre, hvor der er så stejlt, at man ellers risikerer at vælte, når vi scorer.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    På den anden side kan man vel godt forvente, at mange af os tribuneforviste abonniner fra Nedre C vil vælge Nedre A, hvorfor der hurtigt vil blive konsensus om at stå op. Jeg har svært ved at forestille mig at skulle se fodbold siddende på en nedre tribune i Parken. Det er trods alt mere naturligt at sidde på øvre, hvor der er så stejlt, at man ellers risikerer at vælte, når vi scorer.
    Selvfølgelig står man op, på nedre a ihvertfald..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Har nogen også været ude for at id nummeret på sæsonkortet ikke er det samme som oplyst i informationsmailen fra FCK....hvilket mon nu skal bruges kl 10 ??

    /HP
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Ja - vi er 5 venner der har sæsonkort. På to sæsonkort står der ikke ID nr. på. På de tre andre står der ID, men alle tre har fået et nyt ID i mailen til køb af billetter til finalen.
    Er ret sikker på du skal bruge nummeret fra mailen!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke med mesterskabet 2017
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.04.17, 23:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.05.09, 18:42
  5. Pokalfinale billetter
    By Walle in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.04.08, 12:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •