Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 60 af 60

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Hvad er meningen med dette?
    Som jeg stykkede det sammen ud fra hvad jeg kunne finde på Twitter:
    Første linje er rimelig lige til.
    Anden linje består af to dele: Bannerfrygt skulle være relateret til at vores uofficielle påstår at grunden til at Alpha ikke har bannere er at de er bange for at vi stjæler dem. Løgnen, må være løgnen om bannerfrygt og det desperate skjold er hentydning til afbrænding af et vores bannere (med et skjold?) til seneste derby.
    Tredje linje: beskriver at vi mistede før omtalte banner til Danmarks største fans (hysterisk underholdende at de 11-12 ord efter at de kritiserer os for at hylde os selv gør præcis det).
    Fjerde linje er trussel om gentagelse af bannertyveri.

    Jeg påstår ikke at jeg rammer 100% rigtigt, men ud fra hvad jeg har læst forskellige steder, så er ovenstående endt som min fortolkning.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Som jeg stykkede det sammen ud fra hvad jeg kunne finde på Twitter:
    Første linje er rimelig lige til.
    Anden linje består af to dele: Bannerfrygt skulle være relateret til at vores uofficielle påstår at grunden til at Alpha ikke har bannere er at de er bange for at vi stjæler dem. Løgnen, må være løgnen om bannerfrygt og det desperate skjold er hentydning til afbrænding af et vores bannere (med et skjold?) til seneste derby.
    Tredje linje: beskriver at vi mistede før omtalte banner til Danmarks største fans (hysterisk underholdende at de 11-12 ord efter at de kritiserer os for at hylde os selv gør præcis det).
    Fjerde linje er trussel om gentagelse af bannertyveri.

    Jeg påstår ikke at jeg rammer 100% rigtigt, men ud fra hvad jeg har læst forskellige steder, så er ovenstående endt som min fortolkning.
    Det er godt nok gået ned af bakke for Danmarks Bedste Fans(tm) siden jeg rejste fra Danmark og København for små fire år siden.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Vores tifo i går var noget af det bedste der nogensinde er blevet lavet.
    '






    Deres Mobilepay er 27 11 10 16 hvis man vil støtte op
    Efter en sæson med så mange store kampe og dertil hørende tifoer, er der i dén grad behov for bidragene til tifokassen. Så giv meget gerne et bidrag og del budskabet på alle de sociale platforme i benytter jer af. På forhånd tak!!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nu har jeg først lige siddet og set højdepunkterne, og jeg er ikke større i sejrens time, end at det pisser mig voldsomt af, at dommeren ikke udviser Nørgaard for den der, selv om der bliver fløjtet af samtidig. Og det irriterer mig også, at det ikke bliver en sag efterfølgende. Mage til svinsk lille satan!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu har jeg først lige siddet og set højdepunkterne, og jeg er ikke større i sejrens time, end at det pisser mig voldsomt af, at dommeren ikke udviser Nørgaard for den der, selv om der bliver fløjtet af samtidig. Og det irriterer mig også, at det ikke bliver en sag efterfølgende. Mage til svinsk lille satan!
    Har du mulighed for at smide et link til de højdepunkter?
    Ift. de højdepunkter der vises på FCKTV synes jeg slet ikke, at jeg kan se hvad der sker derude, som burde være til rødt..?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Har du mulighed for at smide et link til de højdepunkter?
    Ift. de højdepunkter der vises på FCKTV synes jeg slet ikke, at jeg kan se hvad der sker derude, som burde være til rødt..?
    http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...avn-brondby-if

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Jeg kan desværre ikke se, hvad det er der udløser den harme Garneren præsenterer.
    Men det er muligt, at jeg bare er blind for jeg synes umiddelbart ikke det ligner at Nørgaard gør noget, der kan kvalificeres til et rødt?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Jeg kan desværre ikke se, hvad det er der udløser den harme Garneren præsenterer.
    Men det er muligt, at jeg bare er blind for jeg synes umiddelbart ikke det ligner at Nørgaard gør noget, der kan kvalificeres til et rødt?
    Jeg syntes godt det kunne udløse kort. Han går ind og skubber hårdt til Matic lang tid efter slutfløjten har lydt

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Jeg kan ikke finde andre billeder af det, men jeg synes, det er tydeligt, at Nørgaard hører slutfløjtet og slapper af i sit løb, og da så Matic kommer ind foran ham, får han lige et skub. Klart rødt kort, hvis du spørger mig. Og derfor giver Matic' vrede også god mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Gregus og Kvist mistede overblikket, og blev ved med at spille i samme side som brondbø sideforskød, i anden halvleg. Hvilket gav dem en gratis mulighed for 1. Ikke blive udspillet 2. Undgå at blive ramt af Kusk og kontra-kæppen 3. Erobre bolden højt i banen og angribe vores mål i fart, med en bakkene bagkæden og midtbane ude af position. - det gjorde at de kunne finde plads mellem kæderne, og komme til chancer.
    Jeg syntes generelt at vi (FCK) altid har været "mindre" gode til at dræbe en kamp. Og ved det mener jeg at køre nogle effektive kontra angreb der udmønter sig i mål. Især i Europa skinner det igennem. Det er fint nok at Ståle er en "defensiv" træner som går meget op i at forsvaret skal stå perfekt. Javel målet til 1-0 blev scoret på en omstilling, min pointe er bare at det sker for sjældent.

    Især i de situationer vi er foran. Der går vi nærmest tilbage til FCK classic. Man må håbe Ståle snart ser lyset og øver nogle kontra skabeloner på træningsbanen.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Især i de situationer vi er foran. Der går vi nærmest tilbage til FCK classic. Man må håbe Ståle snart ser lyset og øver nogle kontra skabeloner på træningsbanen.
    1. halvleg var da fyldt med virkelig, virkelig gode kontraangreb. Det var vist mere det med at score, der var et problem? Cornelius, Santander, Peter Ankersen kunne jo alle tre med lidt mere held/dygtighed have scoret på kontra i 1.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Som jeg stykkede det sammen ud fra hvad jeg kunne finde på Twitter:
    Første linje er rimelig lige til.
    Anden linje består af to dele: Bannerfrygt skulle være relateret til at vores uofficielle påstår at grunden til at Alpha ikke har bannere er at de er bange for at vi stjæler dem. Løgnen, må være løgnen om bannerfrygt og det desperate skjold er hentydning til afbrænding af et vores bannere (med et skjold?) til seneste derby.
    Tredje linje: beskriver at vi mistede før omtalte banner til Danmarks største fans (hysterisk underholdende at de 11-12 ord efter at de kritiserer os for at hylde os selv gør præcis det).
    Fjerde linje er trussel om gentagelse af bannertyveri.

    Jeg påstår ikke at jeg rammer 100% rigtigt, men ud fra hvad jeg har læst forskellige steder, så er ovenstående endt som min fortolkning.
    Det er da noget af en læsevejledning man skal have, for at deres volapyk giver bare nogenlunde mening :)
    Det kan godt være at Den Store Bannerkrig er "intern" mellem S12 og VaskeÆgte VSTGNN, men når det bliver så internt at det er sort snak for alle andre (og også modtageren?? S12?), så fejler man da kolosalt :)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det er da noget af en læsevejledning man skal have, for at deres volapyk giver bare nogenlunde mening :)
    Det kan godt være at Den Store Bannerkrig er "intern" mellem S12 og VaskeÆgte VSTGNN, men når det bliver så internt at det er sort snak for alle andre (og også modtageren?? S12?), så fejler man da kolosalt :)
    Især når man har den der fetish med at det skal rime, så man ender med at folde sig selv ud i noget grufuld, virkelig akavet fiduspoesi. I husker formentlig også den her.



    Og "savn", "blot", "evige hungren" ... er det skrevet i 1949 eller hvad? Koncentrer jer mere om at sætte det rigtige antal s'er, og mindre om at finde ord i den grønne retskrivningsordbog.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det er da noget af en læsevejledning man skal have, for at deres volapyk giver bare nogenlunde mening :)
    Det kan godt være at Den Store Bannerkrig er "intern" mellem S12 og VaskeÆgte VSTGNN, men når det bliver så internt at det er sort snak for alle andre (og også modtageren?? S12?), så fejler man da kolosalt :)
    Og alligevel kan du finde Brøndby fans der mener at grunden til at vi "påstår" at vi ikke forstår deres bannere er fordi vi ikke vil (alternativt at vi er snotdumme).

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby (14.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Og alligevel kan du finde Brøndby fans der mener at grunden til at vi "påstår" at vi ikke forstår deres bannere er fordi vi ikke vil (alternativt at vi er snotdumme).
    Hæhæ
    hvad?


Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  4. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •