Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Man så tydelig, hvor meget Kvist betyder på holdet. Må han fortsætte med at spille i mange år endnu.
    Jeg forventede, at de ville falde helt igennem, og det synes jeg nu ikke, at de gjorde. De styrede ikke vores midtbane mod herning, første gang de starter sammen. De skal have en hel del kampe sammen, før de fungerer. Og det vil koste point.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg forventede, at de ville falde helt igennem, og det synes jeg nu ikke, at de gjorde. De styrede ikke vores midtbane mod herning, første gang de starter sammen. De skal have en hel del kampe sammen, før de fungerer. Og det vil koste point.
    DE faldt ikke sammen, men det var da Gregus fortjeneste.
    Den eneste af de to, som faktisk tog fat defensivt imens Matic tumlede lidt rundt længere fremme på banen - uden at have succes med hverken pres, positionering eller erobringer.
    Men altså de fik jo heller ikke meget hjælp af kanterne...

    Jeg synes til gengæld, at det var ret tydeligt, at Tut spillede noget nær sin dårligste kamp i sæsonen.
    Han laver nogle lækre ting, men altså... Presset i det defensive, returløbene og opbakningen til Boilesen var helt ude i hampen i går.
    Prøv at gense målet til 2-2 og se HVOR langt efter han egentlig er og hvor sent det går op for ham, at han faktisk skal hjælpe til i feltet...

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    DE faldt ikke sammen, men det var da Gregus fortjeneste.
    Den eneste af de to, som faktisk tog fat defensivt imens Matic tumlede lidt rundt længere fremme på banen - uden at have succes med hverken pres, positionering eller erobringer.
    Men altså de fik jo heller ikke meget hjælp af kanterne...

    Jeg synes til gengæld, at det var ret tydeligt, at Tut spillede noget nær sin dårligste kamp i sæsonen.
    Han laver nogle lækre ting, men altså... Presset i det defensive, returløbene og opbakningen til Boilesen var helt ude i hampen i går.
    Prøv at gense målet til 2-2 og se HVOR langt efter han egentlig er og hvor sent det går op for ham, at han faktisk skal hjælpe til i feltet...
    Korrekt. Toutouh var elendig igår!

    Hele midtbanen blev overspillet gang på gang - både på midten og på kanterne. Gregus prøvede at tage den defensive rolle, men jeg mener ikke han gjorde det særlig godt. Men enig, hvis han havde været lidt mindre disciplineret, var det da gået helt galt.

    Pavlovic gik efter to skridt frem, to skridt tilbage igen. Høster sin anerkendelse på et par gode små aktioner hist og her, men stadig langt(!) fra at være nogen solid striker. Uskarp og falder ud af kampen. Men lidt line skal man selvfølgelig have efter et hattrick.

    Frederico havde også en spøjs kamp. Virker tung for tiden.

    Verbic viser igen fin energi, men hvor er det stabile slut-produkt?? Det har jeg ventet meget længe på - og venter stadig... Han er imo ikke en profil pt/endnu.

    Havde elsket at se Roarslev på 17 år med et super indhop - men blev mindet om at der er et kæmpe stykke fra reserve-kampe til Superligaen.
    Men han er selvfølgelig undskyldt.

    Skidt indhop fra Kusk. Corner gør vel hvad han kan.

    Negativ? Ja, nok lidt.

    Tilgivelsen ligger i en lille æske, der kan åbnes Kristi Himmelfartsdag...

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser

    Og det var jo bare nogle enkelte af de myriader af rekorder, der røg i går :-( * vræææææææl *
    Og med tanke på en diskussion tidligere på året, er det så ikke første gang i nyere tid eller endda altid at vi taber efter at have været foran med 2 mål? Husker tydeligt, at jeg var med til at gruppe-mobbe en stakkels bruger, der mente at vi skulle fortsætte med at presse, når vi førte med 2 mål, fordi vi stadig ikke ville være sikre på sejren. Tænker, jeg skylder ham en undskyldning :)

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Og med tanke på en diskussion tidligere på året, er det så ikke første gang i nyere tid eller endda altid at vi taber efter at have været foran med 2 mål? Husker tydeligt, at jeg var med til at gruppe-mobbe en stakkels bruger, der mente at vi skulle fortsætte med at presse, når vi førte med 2 mål, fordi vi stadig ikke ville være sikre på sejren. Tænker, jeg skylder ham en undskyldning :)
    Viborg i efteråret 2004, og 3-2. I øvrigt en skrækkelig sæson som også indeholdte seneste hjemmebanenederlag til Brøndby i superligaen, en kamp mod Goliath (undskyld gorica), og i foråret 2005, en kamp som nogen stadig griner over ude vestpå.
    Puha. Det var op af bakke i 2004/2005.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Og med tanke på en diskussion tidligere på året, er det så ikke første gang i nyere tid eller endda altid at vi taber efter at have været foran med 2 mål? Husker tydeligt, at jeg var med til at gruppe-mobbe en stakkels bruger, der mente at vi skulle fortsætte med at presse, når vi førte med 2 mål, fordi vi stadig ikke ville være sikre på sejren. Tænker, jeg skylder ham en undskyldning :)
    Sidste gang vi smed point efter at have ført 2-0 var - sum Djurlander skriver - mod Viborg i 2004.

    Siden da har vi - i superligaen - været foran 2-0 143 gange (inkl. i onsdags), og de 142 gange har vi vundet. Så det var ikke bare første gang længe, at vi tabte. Det var første gang længe, at vi ikke vandt.

    I alt har vi nu smidt point 8 gange efter at have ført 2-0. 5 gange er kampen end 2-2. 1 gang mod Lyngby i '93 og 2 gange også begge mod Lyngby med 2 måneders mellemrum i '95, mod AaB i '98 og mod AGF i 2003. Og 3 gange har vi tabt: Første gang var sidste kamp i første sæson, hvor vi tabte 6-4 til AaB i Parken da vi skulle fejre mesterskabet (og Palle Petersen var ved at slå de andre FCK'ere ned i rent arrigskab over at lukke 6 mål ind). Anden gang var Viborg i 2004 og 3. gang i forgårs :-(
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Og 3 gange har vi tabt: Første gang var sidste kamp i første sæson, hvor vi tabte 6-4 til AaB i Parken da vi skulle fejre mesterskabet (og Palle Petersen var ved at slå de andre FCK'ere ned i rent arrigskab over at lukke 6 mål ind).
    Første kamp i vores siden indgroede tradition for mindst én hat & briller-kamp mellem DM-sejr og sæsonens slutning. Nu overført fra 1. til 25. sæson. Det er jo næsten helt poetisk.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København (17.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Så i går sluttede vilde stimer for 3 af dem: Kusk (29 kampe), Erik (35 kampe) og ikke mindst Robin Olsens stime. Han har nu rekorden i superligaen med 40 kampe i træk uden nederlag. Men da Ludwigs stime PT hedder 39 kampe, så beholder Robin forhåbentlig ikke rekorden ret længe. Og Kvist er med 37 kampe også lige efter.
    Skal vi ikke lige - lidt forsinket - runde denne af? Både Ludwig og Kvist var med til at tabe til Lyngby, så Robin beholder sin rekordstime på 40 kampe i træk som ubesejret i superligaen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  2. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 19.11.12, 19:47
  4. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •