Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Kun i 3 kampe!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    34

    Kun i 3 kampe!!

    I hele år 2003 har FCK spillet 31 kampe i ligaen og det er kun lykkedes at score mere end 2 mål i kun 3 kampe. I de sidste 16 ligakampe, som er hele efterårs-sæsonen er det kun lykkedes at score mere end 2 mål i en enkelt kamp. Er det tilfredsstillende med de spillere vi har?

    26.4.2003 Køge - FCK 0-5
    22.6.2003 FCK - AGF 4-1 (Vidunderlig kamp) :b
    31.8.2003 FCK - AGF 4-0

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    "Er det tilfredsstillende med de spillere vi har?"

    hæ.

    jeg ville egentlig gerne kunne være stolt af mit hold. om vi blir mestre eller nr. 2 eller pokalvindere er ikke så afgørende, blot vi kan spille europæisk hvert år. om vi opnår resultater på fejende flot fodbold eller snu taktik er heller ikke så afgørende, selvom jeg mener at det aldrig må blive frem- eller brøndby-dyder som fight og fysik vi skal identificere os med.

    mao: antal scorede mål er ikke så væsentligt.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588
    ›"Er det tilfredsstillende med de spillere vi har?"

    ›hæ.

    ›jeg ville egentlig gerne kunne være stolt af mit hold. om vi blir
    ›mestre eller nr. 2 eller pokalvindere er ikke så afgørende, blot
    ›vi kan spille europæisk hvert år. om vi opnår resultater på
    ›fejende flot fodbold eller snu taktik er heller ikke så
    ›afgørende, selvom jeg mener at det aldrig må blive frem- eller
    ›brøndby-dyder som fight og fysik vi skal identificere os med.


    ›mao: antal scorede mål er ikke så væsentligt.

    Tjaoo - antallet af scorede mål er dog i sagens natur ret væsentlig, hvis vi vil spille uefa næste år også. Den nuværende tredjeplads er et udtryk for, at der er scoret for få mål af FCK, og hvis det fortsætter kan det da meget vel koste os uefa-deltagelse næste år, så jeg mener nok, at antallet af scorede mål er væsentligt (havde vi ligget nr. havde din pointe været i orden, men det gør vi jo ikke - så målene mangler altså).

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    163
    ›selvom jeg mener at det aldrig må blive frem- eller
    ›brøndby-dyder som fight og fysik vi skal identificere os med.

    Må vi ikke identificere os med fight ??? Det kan du da ikk mene, i så fald kan vi godt smide kaptajnen og 32 på porten...
    Ej vel !

  5. #5
    Sterup er offline Pva DBUs repræsentantskab
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    342
    Ja, fight og fysik er virkelig det man identificerer Brøndby IF med nu om dage. *fnis* Men rolig nu, der venter de sædvanlige 3 point på søndag.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588
    ››selvom jeg mener at det aldrig må blive frem- eller
    ››brøndby-dyder som fight og fysik vi skal identificere os med.

    ›Må vi ikke identificere os med fight ??? Det kan du da ikk mene,
    ›i så fald kan vi godt smide kaptajnen og 32 på porten...

    ›Ej vel !

    Ja, jeg vil også gerne se noget fight og vilje fra FCK-spillernes side. For et par måneder siden blev Peter Nielsen på TV3 spurgt om, om der var en sammen mellem det lidt hårdere spil større fodboldnationers klubhold leverede og de danske klubbers besvær med at begå sig internationalt, hvilket PN kun kunne svare bekræftende på. Når jeg i denne sæson har kunnet læse, hvordan div. hjemvendte proffer bliver svinet over netop deres engagement i nærkampe, så kan jeg ikke lade være med at ryste opgivende på hovedet. Hvad vil vi med danske fodbold? Vi er ikke en nation af brasilianere (selvom onside forsøger at ’tale’ os meget mere tekniske end svenskere og nordmænd). Hvis danske hold skal have succes skal dette bunde i vilje, gejst og det at turde ofre sig og gå til stregen i nærkampe (som PN sagde i interviewet ’nogle gange lige over stregen' - og det gælder altså også i den hjemlige, når teknikken svigter!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ››selvom jeg mener at det aldrig må blive frem- eller
    ››brøndby-dyder som fight og fysik vi skal identificere os med.

    ›Må vi ikke identificere os med fight ??? Det kan du da ikk mene,
    ›i så fald kan vi godt smide kaptajnen og 32 på porten...

    ›Ej vel !

    se det er jo så ikke helt det samme. et hvert hold har brug for bold- erobrere af den stålsatte slags, spillere, der kan slås som vilde. spillere af ståles eller lerbys slags. det må blot ikke blive holdets varemærke som hos herfølge, frem, brøndby (ok sterup, brøndby FØR laudrup).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. KUN i FCK!
    By Bangsbo til FCK! in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 03.02.04, 11:58
  2. Er A-tribunen kun for gratister?
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 24.11.03, 17:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •