Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 16

Emner: Zumas showkamp

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Zumas showkamp

    Undrede mig lidt over, at den her nyhed ingen opmærksomhed havde fået. Jeg var ret lunken (som i lettere ligeglad) ved rygterne om en showkamp i løbet af weekenden, men to ting gør, at jeg faktisk er begyndt at glæde mig lidt til den. For det første holder det forhåbentlig, at Zuma får hevet nogle store afrikanske navne med. Det bliver jo aldrig en stor fodboldmæssig nydelse, men det vil trods alt være sjovere at glo på Kanu end eksempelvis Søren Frederiksen (den ældre). Men lad os nu se, hvem der kommer...

    Den anden og mere væsentlige ting er placeringen af kampen. Jeg synes, det er virkelig godt tænkt at lægge den som en del af mesterskabsfejringen. Festlighederne efter sidste kamp har IMO altid været antiklimatiske, men det her vil forhåbentlig være noget underholdning, man gider glo på, samtidig med at det betyder, at der formentlig vil være et pænt tilskuertal og god stemning til en kamp, som ellers sikkert kun havde trukket et par tusinde, hvis den lå for sig selv i sommerferien.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Zumas showkamp

    Larmende tavshed angående Zumas afrikanske stjerner - det lover ikke godt. Der bliver nok mere Abdul Sule end Nwankwo Kanu over det... Nå, hyggeligt skal det jo nok blive uanset.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Zumas showkamp

    Zuma kommer så slet ikke... 'Visumudfordringer'... eller også kunne han bare ikke samle et hold...
    Ærgerligt, nu bliver det en kamp mod to FCK all-Star hold.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Zumas showkamp

    Hvor er det amatøragtigt at promovere en kamp så heftigt uden at have styr på formalia.

    FCK skulle vist anskaffe sig en medarbejder, som ved, hvordan Udlændingestyrelsen arbejder...
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Hvor er det amatøragtigt at promovere en kamp så heftigt uden at have styr på formalia.

    FCK skulle vist anskaffe sig en medarbejder, som ved, hvordan Udlændingestyrelsen arbejder...
    Hvis det reelt er det, der er problemet. Det kan jo også være en søforklaring, fordi han ikke har kunnet lokke de afrikanske stjerner til. Det virker i hvert fald lidt fjollet, hvis man har aflyst x antal spilleres tur til København, fordi Zuma ikke har fået visum - frem for at gennemføre kampen med de afrikanske stjerner minus Zuma.

    Men uanset hvad forklaringen er, virker det ikke særlig professionelt...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis det reelt er det, der er problemet. Det kan jo også være en søforklaring, fordi han ikke har kunnet lokke de afrikanske stjerner til.
    Det var også min første tanke. Det kunne godt være Zuma, der har lovet mere, end han kunne holde mht udlandske stjerners interesse for denne kamp.
    Nu kender jeg intet til visumregler, men han har umiddelbart lige været i KBH for at skyde diverse reklamevideoer for kampen. Det ser underligt ud, hvis han nu pludselig ikke kan komme ind. Eller hvad?

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Zumas showkamp

    Det lugter jo langt væk af, at ingen afrikanske eks-stjerner med bare en flig at status gider at troppe op. Jeg har også fra dag 1 undret mig meget over, at man ikke har kunnet nævne blot et enkelt afrikansk navn, der ville stille op. Der har været nogle "måske'er", hvis jeg ikke husker galt - men intet sikkert.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Zumas showkamp

    Jeg vil kalde showkampen en stor succes. Jeg sad med et smil på læben i store dele af kampe. Der kom flotte mål, og man kunne se de gik og jokede til tider, men samtidig tog det tilpas seriøst.
    Vil tro at løsning med 2 FCK var bedre end FCK mod Afrikanske "stjerner" som jeg sikkert ikke ville kende og helt sikkert ikke vile have nogen "relation" til. Dog var Zuma savnet!


  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Jeg vil kalde showkampen en stor succes. Jeg sad med et smil på læben i store dele af kampe. Der kom flotte mål, og man kunne se de gik og jokede til tider, men samtidig tog det tilpas seriøst.
    Vil tro at løsning med 2 FCK var bedre end FCK mod Afrikanske "stjerner" som jeg sikkert ikke ville kende og helt sikkert ikke vile have nogen "relation" til. Dog var Zuma savnet!
    ...og stærkt at få samlet 2 hold med det der må være kort varsel
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    ...og stærkt at få samlet 2 hold med det der må være kort varsel
    Men alligevel lidt skuffende, at så mange mennesker valgte at smutte inden/imens. Savnede også nogle flere af de gamle sange (fedt at NC lige huskede ba-bu, ba-bu, ba-bu...) men ok, mange var vel dårlig født i midt 90'erne, da man af disse koryfæer havde deres storhedstid.

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    ...og stærkt at få samlet 2 hold med det der må være kort varsel
    Alle FCK-spillerne var nu allerede samlet i forvejen til at spille mod Zumas hold. Men at de nu skulle spille hele kampen fremfor at kunne skifte løbende ud er nok også årsagen til, at kampen gik fra oprindeligt at være 2x25 minutter til 2x20 på storskærmene i går og så endelig 2x15 minutter, da det kom til stykket. Det var fint nok, men jeg tror nu, det havde været sjovere, hvis Zuma, Kanu etc. også havde været der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Zumas showkamp

    2X15 min var vist også rigelig spilletid for mange af dem.
    Stor forskel på TK og Povlsen der er relativt unge og fit, mens en spiller som Johansen lignede en der ikke havde bevæget sig de seneste 15 år.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Det lugter jo langt væk af, at ingen afrikanske eks-stjerner med bare en flig at status gider at troppe op. Jeg har også fra dag 1 undret mig meget over, at man ikke har kunnet nævne blot et enkelt afrikansk navn, der ville stille op. Der har været nogle "måske'er", hvis jeg ikke husker galt - men intet sikkert.
    Jeg tror at FCKs kommunikations afdeling har taget en for holdet uden de selv har været skyld i det. Jeg tror desværre at Zuma har lovet noget han ikke kunne holde, den drejer de så over på mangel på Visum så Zuma ikke taber ansigt. Hvis du ser generelt på FCKs event afvikling er en hændelse som denne en outlier. Så lad os bare lukke den der.
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    2X15 min var vist også rigelig spilletid for mange af dem.
    Stor forskel på TK og Povlsen der er relativt unge og fit, mens en spiller som Johansen lignede en der ikke havde bevæget sig de seneste 15 år.
    Hvilken Johansen? For jeg synes godt nok, det var blevet nemmere at kende forskel på dem nu – hvor den ene er flyttemand og den anden spilleragent ;-)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Zumas showkamp

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    2X15 min var vist også rigelig spilletid for mange af dem.
    Stor forskel på TK og Povlsen der er relativt unge og fit, mens en spiller som Johansen lignede en der ikke havde bevæget sig de seneste 15 år.
    TK var vel også den eneste der stadig er aktiv, og har bl.a. spillet asiatisk CL her i foråret, så næppe overraskende at han var bedste mand på banen.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. ØLSTAFET SHOWKAMP
    By Sokken in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.11.06, 11:11
  2. Zumas saksespark
    By RGF in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 17.10.04, 12:12
  3. Billede af Zumas Ben
    By hvasaahva in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 20.06.04, 11:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •