Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/6676915

    Manageren udtaler til EB, at Stephan Andersen står i pokalfinalen. Andet vil han ikke ud med.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Og Jens Maae dømmer. Det kan kun gå galt.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Puha... 34 timer til kick-off, og pulsen er allerede forhøjet. Det blir en vild kamp, kom så drenge!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Puha... 34 timer til kick-off, og pulsen er allerede forhøjet. Det blir en vild kamp, kom så drenge!
    Sgu da godt, det kun er en pokalfinale. Stort set ingen nerver her - kun irritation over at skulle igennem hele det cirkus i morgen.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sgu da godt, det kun er en pokalfinale. Stort set ingen nerver her - kun irritation over at skulle igennem hele det cirkus i morgen.
    Der er jo ingen, der tvinger dig op af sofaen, hvis det kun er et irritationsmoment for dig med sådan en pokalfinale...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er jo ingen, der tvinger dig op af sofaen, hvis det kun er et irritationsmoment for dig med sådan en pokalfinale...
    Nu er jeg jo FCK-fan, så jo der er noget der tvinger mig (min samvittighed og interesse). Irritationsmomentet ligger i, at vi skal møde BIF og alt det dertilhørende besvær/ballade osv. Dagen i morgen havde været så ualmindelig meget mere behagelig, hvis det havde været FCM i finalen.

    Og jo, jeg får sikkert også lidt nerver på i morgen. Men de er meget mindre end til en superligakamp mod BIF.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Jeg er helt vildt nervøs. Den her super sæson er knap så super, hvis vi taber i finalen - så ved man bare, at ens BIF venner vil sige, at pokalen er verdens vigtigste turnering. ARghghgh

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er helt vildt nervøs. Den her super sæson er knap så super, hvis vi taber i finalen - så ved man bare, at ens BIF venner vil sige, at pokalen er verdens vigtigste turnering. ARghghgh
    Jeg er endt der, hvor jeg er lykkelig for, at vi møder BIF. Finalen mod Vestsjælland var kedelig, AGF sidste år var ok, men en finale sejr mod BIF og en revanche for 1998 er potentielt legendarisk.

    Jeg er så pissetræt af vi ikke bliver presset i superligaen - nu bliver vi det endeligt og så skal vi vise vi er klart bedre end dem. Det bliver så fedt!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er endt der, hvor jeg er lykkelig for, at vi møder BIF. Finalen mod Vestsjælland var kedelig, AGF sidste år var ok, men en finale sejr mod BIF og en revanche for 1998 er potentielt legendarisk.

    Jeg er så pissetræt af vi ikke bliver presset i superligaen - nu bliver vi det endeligt og så skal vi vise vi er klart bedre end dem. Det bliver så fedt!
    Det bliver fedt hvis vi nakker dem, men de har stadig haft optur på og glæden ved denne finale selvom de skulle tabe. Det forstår jeg slet ikke man kan være lykkelig for.

    Og taber vi, holder jeg dig ansvarlig for evig og altid.

    Hader det lort.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Det bliver fedt hvis vi nakker dem, men de har stadig haft optur på og glæden ved denne finale selvom de skulle tabe. Det forstår jeg slet ikke man kan være lykkelig for.

    Og taber vi, holder jeg dig ansvarlig for evig og altid.

    Hader det lort.
    Hold mig ansvarlig alt det du vil - men så har du vel den logiske konsekvens til også at give mig æren hvis vi vinder?

    Grundlæggende håber jeg ikke noget godt for dem, medmindre det samtidig betyder noget endnu bedre for FCK. Men jeg bruger markant mere tid på at være glad for hvad der sker med FCK end sur over hvad der sker ude ved motorvejen.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er helt vildt nervøs. Den her super sæson er knap så super, hvis vi taber i finalen - så ved man bare, at ens BIF venner vil sige, at pokalen er verdens vigtigste turnering. ARghghgh
    Og vi vil, hvis vi taber, sige "Det er jo bare pokalen. Hvem fanden i anden går da op i den? Ikke engang DBU selv. Det er turnering for de hold, som ikke kan kvalificere til Europa på anden vis. Vi er for store til den turnering."

    Omvendt, hvis vi vinder, har vi totalt jordet dem og sat en alvorlig prop i deres spirende optimisme.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Og vi vil, hvis vi taber, sige "Det er jo bare pokalen. Hvem fanden i anden går da op i den? Ikke engang DBU selv. Det er turnering for de hold, som ikke kan kvalificere til Europa på anden vis. Vi er for store til den turnering."

    Omvendt, hvis vi vinder, har vi totalt jordet dem og sat en alvorlig prop i deres spirende optimisme.
    Jaja, det vil jeg, men inderst inde ville det ødelægge helhedsindtrykket for sæsonen, og jeg ville være super bitter. Virkelig en binær kamp med enten et fantastisk udfald eller et forfærdeligt et...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jaja, det vil jeg, men inderst inde ville det ødelægge helhedsindtrykket for sæsonen, og jeg ville være super bitter. Virkelig en binær kamp med enten et fantastisk udfald eller et forfærdeligt et...
    Præcis. Det vil være mega nedtur at se BIF få deres første titel i umindelige tider! Og så ved at slå os. I en fyldt Parken proppet med blå-gule tilhængere. Og af alle de samme grunde vil det også være stor optur at vinde den pokalfinale. Jeg er sgu tilpas spændt på i morgen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Dén spænding er så sjælden de her år, det er fantastisk den er tilbage.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Nogle der har kunne finde info om adgangsveje til parken imorgen, tænker at politiet spærre af for et godt ord. Og eksempelvis den vanlige opvarmning først i Fælledparken ud for nedre C er problematisk.
    MVH
    FMC

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 19.05.17, 19:34
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 09.05.16, 22:14
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 17.05.14, 18:46
  5. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.05.12, 10:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •