Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Handler det ikke om at alle dem med karantæne, om den er kort eller meget lang, kunne komme ind og stå nede i hjørnet i går? De lignede ikke nogen man kunne bede om at lade være med at kaste med noget :-)

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Hvor var det i øvrigt beundringsværdigt, at hele BIF-langsiden havde tændt pyro for at fejre Cornelius første scoring, og med perfekt timing. 20 sek inden målet var alt tændt :)


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af 1233Max Se meddelelser
    Handler det ikke om at alle dem med karantæne, om den er kort eller meget lang, kunne komme ind og stå nede i hjørnet i går? De lignede ikke nogen man kunne bede om at lade være med at kaste med noget :-)
    Tja, man må da håbe at man har nogle rigtig gode billeder af idioterne (man kan samtidig tage dem med, som skød raketter eller lignende på tværs af tribuner) og kan give dem nogle ordentlige straffe. Gerne noget med spjældet.

    Samtidig må jeg indrømme, at det bekymrer mig, at klubben åbenbart er kommet et sted hen, hvor man er fuldstændig ligeglad med ulovlig brug af Pyro. Ser man på den måde hvorpå det f.eks. blev brugt i går, så er der jo absolut ingen problemer i at identificere de første 10-20 mennesker som bryder reglerne. Man kan jo bare se på første række eller i Capotårnet. Men handlingerne er tydeligvis fuldstændig uden konsekvens, siden man så åbenlyst gør det.
    Jeg må sgu indrømme, at det krænker min retsfølelse temmelig meget som fan, som modstander af pyro og som aktionær, at klubben åbenbart bare vælger at æde en kæmpe regning gang på gang, så de samme idioter kan te sig som tosser fremover.


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set, hvad der har stået på de pågældende sedler men det er mig en gåde, hvordan teksten kan være = fanklubbens accept af kanonslag og raketskud, som en standard...

    Hvad stod der i øvrigt "ordret" på de pågældende sedler, der nærmest har fået dig (og +20!) til at sætte fanklubben i ovenstående bås?
    Når den officielle tifo fra Fanklubbens Tifoudvalg indeholder pyro ad lib, affyret af ungersvende i raidmasker, så synes jeg de placerer sig selv bundsolidt i det segment, der forveksler den slags med en interesse for fodbold.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vil hellere sige at dette mål skal tilskrives, at Cornelius bare er stærk som en bjørn og hurtigere end man lige tror.. Han er simpelhen så høj klasse!
    Han bliver et kæmpe tab i næste sæson.
    Det er en klasseaktion af Corner. Klart MOM i mine øjne. Det gør bare kontrasten til Röckers aktion endnu større. Det er jo CL mod Serie 3 i det klip. Komisk at man kan bevidne sådan noget og så samtidig mene, at BØF var det bedste hold på banen.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    På sin lettere ubemærkede facon var Kvist godt nok suveræn i går. Jeg er ikke sikker på, om han nogensinde har været bedre. Med Delaneys og snart Zankas afgang, er han tæt på at være vigtigste mand på holdkortet, synes jeg.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Er der nogen der ved hvor meget der er blevet smadret på Nedre C i går?
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Er der nogen der ved hvor meget der er blevet smadret på Nedre C i går?
    Jeg har en kammerat der har spøjse tendenser, han kunne berette at han havde været nede for at lade vandet umildbart efter kampen. Der var ifølge ham ikke særligt meget toilet over toiletterne længere.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Som andre i tråden giver udtryk for i sidebemærkninger mm. er det fuldstændigt uacceptabelt at skyde raketter/signalblus efter andre mennesker. -Hvem der så startede er sagen fuldstændig ligegyldigt. Det er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde og gjorde ondt helt ind mit blå/hvide FCK hjerte da jeg så neadertalere fra Sektionen skyde mod Nedre C.

    Håber det er første og sidste gang vi oplever det i Parken...
    Sidst redigeret af Mio : 26.05.17 kl. 13:43


  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Sad på øvre B oppe under taget, hvor en unge svend gik fra at hjælpe folk med at finde pladser til at tage en maske på og fyre en af de der røg blus af, ved ikke hvorfor han brugte maske da han er ret nem at spotte :).
    også lidt finurligheder fra hjemturen som gik via trianglen. alt fra en biffer som stod i en port og gemte trøjen væk til fyren som skulle tisse op af en mur men faldt bagover heldigvis var der er stor bunke affald til at redde ham.


    Dog vil jeg sige at fok i bil som kom kørende lige skulle bremse op dytte også fingeren når de så en i gul trøje, ved ikke helt hvad det hjalp.
    Vil lige til sidst sige tak for en god dag, dem jeg stod rundt med på øvre B :). Og jeg så også det opslag som sad i samtlige vinduerne op af trappen med at på øvre B stod man altså op og festede, kunne godt formulere bedre.

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Jeg har en kammerat der har spøjse tendenser, han kunne berette at han havde været nede for at lade vandet umildbart efter kampen. Der var ifølge ham ikke særligt meget toilet over toiletterne længere.
    Ah. Så var det måske derfor man under kampen kunne se en barmavet BØF stå og pisse ud mod bufferzonen midt på tribunen. Klam fyr.
    ...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Er der egentlig nogen bestemt historie om nogen tog pokalen op til ham der sad i rullestolen?

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vil hellere sige at dette mål skal tilskrives, at Cornelius bare er stærk som en bjørn og hurtigere end man lige tror.. Han er simpelhen så høj klasse!
    Han bliver et kæmpe tab i næste sæson.
    http://www.superliga.dk/performance-centre/2016-17

    Kun hurtigere "end man tror" hvis man ikke jævnligt kaster et blik på statistikken ovre på Superliga.dk - her er han jo 2. hurtigste FCK'er efter Matic.

    Noget andet er så at "fart" ofte betyder "acceleration" når det kastes rundt i den almindelige fodbolddebat. Corner skal lige bruge en 10-meters penge på at komme op i fart, men så er han også uhyggelig, modsat Santander, som vitterlig er lidt mere af et klædeskab med sine næsten 2 km/t mindre topfart...

    Hold nu fast jeg kommer til at savne Corner i topform. Top-arrogant, top-tunet tyrer-topklasse!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Hvis man havde krævet awaykort på nedre B - så tror jeg ikke der havde været prolbem med rakketter, kanonslag og baneløb - det var jo også sigende at nogle af de værste syndere der f.eks. hoppede over hegnet inden kampen - ikke havde masker. Det kan kun være fordi de allerede havde karantæne, og var blevet udelukket af awaykortet.

  21. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakts- og kamptråd. Pokalfinale FCK - Brøndby 25.05.2017 17:00

    Jeg er enig i det meste du skriver omkring kampen og de enkeltes niveau. Dog mener jeg ikke det i så høj grad var Brøndbys fortjenste at Toutouh ikke kom med, det var i høj grad hans egen. Det var den ringeste kamp fra hans side i meget lang tid. De første 6-8 boldberøringer ledte til dirkete boldtab og det blev ved med diverse fejl og dårlige beslutninger hele første halvleg. Han virkede anspændt og måske lidt overtændt. Det var ikke før mod slutningen af anden han begyndte at ligne sig selv.

    Det var i høj grad rygraden på holdet som vandt for os (Stephan, Zanka, Kvist og Corner, suppleret af Boile, Erik og Santander).
    Hislen af TorbenØ.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 19.05.17, 19:34
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 09.05.16, 22:14
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 17.05.14, 18:46
  5. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.05.12, 10:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •