Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
43. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 84 point!

    28 65.12%
  • Uafgjort – 82 point!

    5 11.63%
  • SønderjyskE Sejr – 81 point!

    10 23.26%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mio Se meddelelser
    Er ikke enig....Synes det er cool, med en ny mesterskabs-øl til samlingen. Desuden kan Carlsberg ikke dikterer priserne i Parken!

    Sidst men ikke mindst gik køen super hurtigt og tog max 8 minutter da vi stod der.
    Jeg synes, det er fint med mesterskabsøllene. Jeg savner bare lidt mere feststorsind fra vores megasponsor. Selvfølgelig kan Carlsberg "diktere" rabat eller særlige mesterskabspriser på øl i boderne. Hvem skulle have et problem med det, hvis det er Carlsberg, der betaler? Det har de i øvrigt også gjort ved flere tidligere mesterskabsfejringer, når jeg tænker efter.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Rigtig fed slutning på sæsonen. FCK havde virkelig lagt sig i selerne for at slutte af med en fest.

    Eneste malurt i bægeret: Ballade foran S12 ved pokaloverrækkelse. Hvad fanden sker der for nogle af S12-drengene, når de ikke kan holde sig fra banen, og når der nærmest opstår slåskampe med vagter, fordi nogle af disse vagter "tillader" sig at prøve at stoppe dem fra at løbe ind og spolere festen. Igen (som efter pokalfinalen) håber jeg, at der er nogle gode billeder, og at FCK nosser sig sammen til at uddele nogle fine karantæner.
    Der var nu ikke optræk til noget slagsmål. Folk var glade og fulde af overskud. En enkelt vagt hidsede sig op, men faldt hurtigt ned igen og smilede efterfølgende.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at løbe på banen, men synes de der afslutningerne bliver mere og mere lukket. Hvad er der galt med, at fans vil på banen og juble med spillerne. Hvorfor skal de stå langt væk fra det hele?
    Gør det da til en folkefest.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #19
    /J! er online nu Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at løbe på banen, men synes de der afslutningerne bliver mere og mere lukket. Hvad er der galt med, at fans vil på banen og juble med spillerne. Hvorfor skal de stå langt væk fra det hele?
    Gør det da til en folkefest.
    Lige i går tror jeg at den største bekymring var at nogle ville tosse ind på banen imens helikopteren skulle lande. Der er formentlig rimelig skrappe krav til den slags. Speakeren var i hvert fald meget ivrig efter at forklare hvor vigtigt det var de sidste 10 minutter i 2H.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at løbe på banen, men synes de der afslutningerne bliver mere og mere lukket. Hvad er der galt med, at fans vil på banen og juble med spillerne. Hvorfor skal de stå langt væk fra det hele?
    Gør det da til en folkefest.
    Kunne ikke være mere enig. Synes det er kedeligt at man bare skal stå på tribunen og så se spillerne gå rundt inde på banen med pokalen, så kom da i det mindste ud til kanten af tribunen for fanden.

    Eneste malurt i bægeret: Ballade foran S12 ved pokaloverrækkelse. Hvad fanden sker der for nogle af S12-drengene, når de ikke kan holde sig fra banen, og når der nærmest opstår slåskampe med vagter, fordi nogle af disse vagter "tillader" sig at prøve at stoppe dem fra at løbe ind og spolere festen. Igen (som efter pokalfinalen) håber jeg, at der er nogle gode billeder, og at FCK nosser sig sammen til at uddele nogle fine karantæner.


    Kunne bestemt ikke se nogle slåskampe eller noget i den stil.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    6 øl for 150 i fælledparken kan man sq ikke klage over! Det var dejligt, især efter de sindssyge priser sidste år...

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Pauseunderholdningen eller mangel på samme er stadig lort - det må man enten gøre bedre eller helt fjerne.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Okay, eftersom ingen har kommenteret det, vil jeg lægge ud. Hvad skal der ske med den gigantiske tilskuerkrise? Og i går troppede der kun lige over 23k frem, til en mesterskabskamp, med godt vejr, på et godt tidspunkt, på en søndag(!).

    For ti år siden havde vi snit der lå over det og selvom disse tal var pyntet, kan jeg da huske, at de fleste tribuner var godt besat og ingen tomme, lukkede afsnit.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Pauseunderholdningen eller mangel på samme er stadig lort - det må man enten gøre bedre eller helt fjerne.
    Så længe Simon Valentin er ansat til at stå for det, vælger jeg at betragte det som en bevidst practical joke fra klubbens side...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så længe Simon Valentin er ansat til at stå for det, vælger jeg at betragte det som en bevidst practical joke fra klubbens side...
    Drop pauseunderholdningen på plænen - max ud på familietribunen!

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #26
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Pauseunderholdningen eller mangel på samme er stadig lort - det må man enten gøre bedre eller helt fjerne.
    Man må i hvert fald rigtigt gerne fjerne cheer-leaders. Det hører til i NFL og på Vestegnen og repræsenterer et forældet kønsperspektiv.

    Og ja, jeg hører til dem, der bare vil stå at snakke i pausen (og se fodbold om søndagen kl. 15)

    MCN


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Speakeren var i hvert fald meget ivrig
    Speakeren var i det hele taget utroligt ivrig søndag eftermiddag. Og flere gange spolerede denne ivrighed både sange og stemning. I min optik var det i hvert fald ikke nødvendigt så mange gange at gentage opfordringer til at stemme på MoM, at hente mesterskabsøllen, blive ude af banen etc. etc. etc.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Mht debatten om pauseunderholdning:

    Slap nu af med det konstante brok både her, på twitter og andre steder. Men man må simpelthen kunne se ud over sin egen næsetip og forstå, at en klub som FCK skal favne bredt og ikke kun evigt og altid please S12 og NC. Der er tonsvis af børnefamilier (ikke kun på familietribunen), sponsorer og fodboldfans som ikke nødvendigvis er hardcore fodboldhisptere på tribunerne, og alle disse skal på en eller anden måde pleases og underholdes, så de kommer igen næste gang. Det er trods alt der, at klubbens udvikling og fremtid i stor grad skal komme fra. Fair nok, at man gerne ser underholdningen udviklet lidt, men det er trættende at høre, at det hele er lort, nærmest lige meget hvad klubben laver.

    Så come on. At der danser nogle piger rundt i 3 min i pausen, overlever man sgu nok. Gå ned og køb øl eller tøm blæren i de 5 min det varer (det er skide irriterende, når folk skal ud under kampen), hvis man finder det så utroligt belastende.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Okay, eftersom ingen har kommenteret det, vil jeg lægge ud. Hvad skal der ske med den gigantiske tilskuerkrise? Og i går troppede der kun lige over 23k frem, til en mesterskabskamp, med godt vejr, på et godt tidspunkt, på en søndag(!).

    For ti år siden havde vi snit der lå over det og selvom disse tal var pyntet, kan jeg da huske, at de fleste tribuner var godt besat og ingen tomme, lukkede afsnit.
    Ja ærgerlige tal, men nok en naturlig udvikling. Følgende faktorer har sikkert gjort sig gældende:

    - Folk er vel mættet lidt med to gange double på stribe.
    - For mange blev krudtet sikkert brændt af torsdag.
    - Vi allerede har fejret mesterskabet efter Farum
    - Der var intet på spil.
    - Det var en søndag, og folk skulle på arbejde dagen efter.

    Det var nu en dejlig dag alligevel.

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (28.05.17 kl.16 Sæsonafslutning)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så come on. At der danser nogle piger rundt i 3 min i pausen, overlever man sgu nok.
    Lige præcis det her er fuldstændigt skudt forbi.
    Jeg er revnende ligeglad med resten af underholdningen og kan sagtens "overleve" det, men hvis man principielt er imod cheerleaders, så nytter det sgu ikke noget, at man går ned og køber øl. Det ændrer ikke ved, at det er et forfærdeligt koncept. *peger 3 indlæg op på MCN*.
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 01.06.17 kl. 10:52
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (31.05.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.06.15, 22:12
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 09.04.14, 22:49
  3. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 17.03.14, 13:04
  4. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.10.13, 15:09
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (20.05.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 21.05.13, 10:49

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •