Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: Efterlysning af 1997 Kinnarps trøje!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Efterlysning af 1997 Kinnarps trøje!

    Til derby d. 14. maj stod jeg som altid centralt på sektionen efter en sjov march fra Sankt Hans torv. I dagens anledning havde jeg taget min ekstra FCK trøje med, da en ven måske manglede. Vi skulle nemlig være klædt i hvidt, når spillerne kom ind.


    En medfan ved min side, som jeg ikke kendte, var iført en grim farvet t-shirt, så jeg tilbød ham selvfølgelig naivt at låne min trøje - selvom den var for lille til ham. Lige efter dommerfløjtet var han væk - uden at give trøjen tilbage. Sidenhen har jeg prøvet at finde ham uden held, da han jo måske bare har glemt at aflevere den tilbage.


    Trøjen betyder meget for mig, da det er min første trøje, som jeg fik af min mor i ca 1997. Det er en Kinnarps trøje med krave, den er small/medium, uden navnetryk og den kan kendes ved en Leo autograf bagpå skulderen. Den originale Leo selvfølgelig. Dengang var det en kjole.


    Vi var flere på stadion, der havde det sjovt over, hvor stramt trøjen sad på ham. Hvis dette ringer en klokke, og du kender denne person - du er måske denne person - vil jeg meget gerne have den tilbage. Send mig en privat besked.


    På forhånd tak og forza FC,
    Patrick Klint


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Genanskaffelse af Kinnarps trøje
    By michael_kruuse in forum Bazar
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 20:59
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 15:39
  3. Efterlysning!!!
    By sjat in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.11.03, 11:18
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •