Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 24 af 24

Emner: Sæsonoptakt sommer 2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Jeg er også ved at brænde sammen, men kan ikke finde nogen kontaktoplysninger på dem!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    7

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    De skriver netop at de refunderer alle ppws ����

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Jeg ser gratis kampen på denne Serbisk sports side, http://www.sportskacentrala.com/inde...at=1&id=181399
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Nåmen, var der nogen, der så kampen og kan sige noget om, hvordan spillet var? Og hvordan de nye (Sotiriou, Thomsen, Bengtsson) og de unge (Roerslev, Røjkjær, Holse) spillede?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Jamen, ok så, når nu ingen andre byder sig til. Så hele kampen minus de første 5-7 minutter, hvor jeg prøvede at komme gennem via betalingsforbindelsen. Men så fik jeg (skakten-være-lovet) link til Partizans Youtube-kanal.

    Opstilling 1. halvleg:

    Stephan Andersen

    Tom Høgli - Erik Johansson - Nicolai Boilesen - Pierre Bengtsson

    Kasper Kusk - William Kvist - Ján Greguš - Nicolaj Thomsen

    Andrija Pavlović - Pieros Sotiriou

    Vi spillede egentlig en fornuftig 1. halvleg. Styrede spillet og Partizan kommer kun frem til ganske lidt, men den ene chance de får, scorer de på. Defensiven så tilforladelig ud, Bengtsson lignede en, der aldrig havde været væk fra holdet og han og Thomsen stod for det meste i offensiven. Thomsen var meget energisk, og viste både fysisk styrke, men også at han er superdygtig teknisk. Ham tror jeg vi får meget gavn af.

    Jeg noterede mig, at et par fornuftige Gregus-minutter kort før pausen. Men inden da havde hans centrale makker, den nykårede anfører Kvist, sat bolden op i hjørnet til 1-1 på et skud fra kanten af feltet. Dette i øvrigt som udløber af et hjørnespark vi fik, efter en fremragende afslutning af Høgli!

    Angrebsmæssigt synes jeg ikke Pieros gjorde meget væsen af sig, mens Pavlovic havde nogle gode aktioner.

    Opstilling 2. halvleg (alle skiftes ud undtaget Stephan i målet, og Boilesen, der tager et kvarter på venstre back):

    Stephan Andersen

    Mads Roerslev - Jores Okore - Mikael Antonsson - Nicolai Boilesen/Amankwaa (60')

    Benjamin Verbič - Uroš Matić - Youssef Toutouh - Amankwaa/Røjkjær (60')

    Carlo Holse - Santander

    Anden halvleg så vi noget mere shaky ud i defensiven. Igen var Partizan pænt effektive, men Stephan redder da i al fald også en enkelt en-mod-en. Jeg føler mig overbevist om, at så snart Zanka og Okore måtte blive skibet af, så skal der hentes en seriøs centerforsvarer ind. F.eks. Sveriges og Krasnodars anfører Granquist, der har været nævnt flere steder som emne for os (Krasnodar møder vi jo også her i denne træningsturnering).

    Verbic gjorde en stærk figur på kanten. Han ligner en der er sæsonklar. Så buddet på kanterne lyder vel umiddelbart på Verbic + Thomsen. Men det er så måske heller ikke helt rimeligt al den stund, at Toutouh spillede centralt og således ikke fik lov at spille sin normale plads. Hans indsats her som CM var ikke ikke særligt overbevisende.

    Angrebsmæssigt kiggede jeg lidt ekstra efter, hvordan den klejne Holse klarede sig. Jeg noterede mig en situation, hvor han midt på banen var koldblodig og dygtig nok til at kontrollere bolden, vende rundt og aflevere til en fri medspiller i en situation, hvor han var omgivet af Partizaner. En anden situation, hvor vi havde fået en frispark en 5-7 meter udenfor feltet, hvor han tydeligvis gerne ville have sparket. Men i stedet tog Boilesen bolden og sendte et håbløst forsøg 10 meter over og 5 meter ved siden af målet. Endelig til sidst fik Holse fra højre side af feltet lagt en perfekt bold ind til Matic venstrefod lige midt for feltet, men han misbrugte helt skandaløst det fine tilbud.

    Tjah, det var sådan lidt spredte iagttagelser, som jeg fangede dem undervejs (uden at tage notater). Der er nok andre, der kan supplere...


  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Tusind tak for det! Interessant med defensiven. Alle herinde er vel nærmest enige i, at vi mangler en midterforsvarer mere, så den ikke i næste sæson kun hedder Johansson som den etablerede, Lüftner som helt ny og Boilesen, der samtidig også skal dække/vikariere på backen. Forhåbentlig har Ståle noget i ærmet, for det virker godt nok satset, som situationen er nu.

    Jeg hører til dem, der håber, vi skyder Toutouh af nu. Dels vil han gerne væk, dels sluttede han ikke sidste sæson særligt godt af, dels er vi nærmest overbesat på kanterne, også selv om Falk ikke er klar endnu. Og hvis han endnu engang viste, at han ikke fungerer centralt, løser han heller ikke reelt det problem, at vi der også ser sårbare ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Lige for at uddybe en smule. Jeg synes også Verbic så god ud, hurtigere og mere energisk end alle andre på banen i anden halveg (som var den eneste jeg så). Matic og Toutouh derimod var rædderlige. De var uafstemte, hvilket ikke er overraskende, men mere skuffende var at de konsekvent spillede for sig selv. De driblede og tog for mange berøringer hver eneste gang de fik bolden. Der var en horribel sekvens efter ca 60 minutter, hvor Toutouh taber bolden lige uden for Partizans felt efter en komplet unødvendig dribletur. Matic presser højt, vinder bolden og smider den væk ved at drible videre ind i 3 mand. I hele sekvensen var Roerslev spilbar på højrekanten.
    Medmindre de to i den grad for hovedet ud af røven, så står det helt klart at enten Kvist eller Gregus skal spille hver gang.
    Sidst redigeret af Something : 30.06.17 kl. 08:34

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Lige for at uddybe en smule. Jeg synes også Verbic så god ud, hurtigere og mere energisk end alle andre på banen i anden halveg (som var den eneste jeg så). Matic og Toutouh derimod var rædderlige. De var uafstemte, hvilket ikke er overraskende, men mere skuffende var at de konsekvent spillede for sig selv. De driblede og tog for mange berøringer hver eneste gang de fik bolden. Der var en horribel sekvens efter ca 60 minutter, hvor Toutouh taber bolden lige uden for Partizans felt efter en komplet unødvendig dribletur. Matic presser højt, vinder bolden og smider den væk ved at drible videre ind i 3 mand. I hele sekvensen var Roerslev spilbar på højrekanten.
    Medmindre de to i den grad for hovedet ud af røven, så står det helt klart at enten Kvist eller Gregus skal spille hver gang.
    Jeg så ikke kampen, men bider også mærke i opstillingen - Kvist og Toutouh sammen og Gregus, Matic sammen må være måden at sætte to centrale midtbanen sammen. Ståle mener det åbenbart seriøst med Boilesen i det centrale forsvar.... og endelig ser jeg også en mulighed i at sælge Toutouh og så hente en central midt ind, men her mener Ståle nok at en af dem så vil komme for langt fra spilletid og det betyder han stoler på Matic og Gregus og det kan jeg godt leve med, selvom jeg måske ikke er ligeså overbevist!

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Sæson optakt sommer 2017

    Tror ikke du skal lægge andet i den kamp end at alle skulle have lidt km i benene..... Mod Krasnador(torsdag) vil vi nok nærmere kunne se lidt hvad vej vinden blæser, men denne og den næste handler kun om at komme i gang.....

  12. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2017
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2165
    Sidste Meddelelse: 13.06.18, 07:57
  2. Tillykke med mesterskabet 2017
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.04.17, 23:13
  3. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  4. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  5. Kaffegrums - sæsonoptakt på Mandagstræneren
    By CF39 Thomas in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.07.04, 10:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •