Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 69

Emner: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - F.C. København, CL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    70

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, Matic stadig er et skridt foran Gregus i køen, og så kunne jeg godt forestille mig, at Pieros startede inde sammen med Santander. Og så er spørgsmålet, om Toutouh måske bliver straffet for ikke at ville forlænge ved at ryge på bænken?
    Jeg har haft lejlighed til at overvære træningen de seneste to dage, og det lader til at Ståle foretrækker Gregus over Matic pt. Han har startet på "A-holdet" og virket stærk i fuldbaneøvelserne, mens Matic desværre smider lidt for mange lette bolde pt til stor og larmende utilfredshed hos Ståle.

    Tror desuden at Pavlovic får lov at starte i Slovakiet, selvom Pieros ser stærk ud. Pavlovic kender bare rollen som angriber i FCK - herunder de defensive pligter - bedre end Pieros, hvilket jeg forestiller mig, at Ståle vægter højt i en svær udekamp. Træningen har dog ikke umiddelbart indikeret, hvem af de tre angribere, der er Ståles foretrukne mere generelt, så vurderingen står for egen regning.

    Kanterne ligner Verbic (som har set rigtig skarp ud) og Toutouh, idet Kusk, Thomsen og Amankwa primært har optrådt på "B-holdet" i fuldbaneøvelserne.

    En sidste observation som måske kan have interesse er, at Lüftner ser ud til at være en rigtig stærk duelspiller. Han ser dog fortsat ud til at skulle vende sig til, at vi ikke spiller mand-mand, og han spiller desuden med stor risiko i opstillet, hvilket han formentlig skal nedtone lidt, før han bliver Ståles yndling. Jeg tror derfor, at Boilesen bliver foretrukket i midterforsvaret i hele efteråret, omend der nok skal blive plads til en del optrædender for Lüftner i et forhåbentlig tæt pakket kampprogram.
    "Dette er det sykeste jeg har sett noengang! ALDRI sett Rosenborg blitt så jævlig rævkjørt"

    "Jeg veit ærlig talt ikke hva som er verst - spillet vårt eller FCKs sløsing med sjanser. Det kunne jo stått 7-0 til FCK ved pause uten at noen kunne sagt at det hadde vært ett urettferdig resultat."


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    FCK Torremolinos
    Kampen kan ses her Pub branigans (Av. Palma de Mallorca, 6) ejeren er dansk og har sagt at de viser kampen

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    FCK Torremolinos
    Kampen kan ses her Pub branigans (Av. Palma de Mallorca, 6) ejeren er dansk og har sagt at de viser kampen
    Ellers er der en dansk bar i nabobyen Fuengirola (10-15 min og et par euro med tog). Den ligger ned ved vandet og viser i hvert fald altid fodbold fra TV3.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så er spørgsmålet, om Toutouh måske bliver straffet for ikke at ville forlænge ved at ryge på bænken?
    Nok ikke lige kampen til strafaktioner. Det bedste hold kommer til at spille.

    Får vi i øvrigt en fanradio optakt? :-)

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jaelland-light

    Ifølge manageren er det FC Nordsjælland light, vi skal møde..

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Lyder ikke godt med det kunstgræs :/ giver altid en ekstra fordel til hjemmeholdet

  10. #22
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Apropos absolut ingenting. Jeg syntes godt nok 12. juli var tidligt at gå i gang med sæsonen og ganske rigtigt, i aften er den tidligste start på en FCK-sæson siden 1999, hvis man tæller Toto Cup som officielle kampe. Hvis man ikke gør det, er det tidligste start nogensinde!

    For øvrigt er der en lille (men ret vigtig) fejl i trådens titel mht. den turnering, kampen er en del af...

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Hej sidelinien

    I har før været meget behjælpelige, så jeg håber at I kan være det igen. Jeg har taget en natbus fra Split og sidder nu i bussen fra Bratislava til Zilina og er meget interesseret i at komme ind og se kampen med resten af FCK-supporterne. Jeg kunne ikke finde billetterne fra Bratislava til Zilina online og det er derfor at jeg er lidt sent ude (da jeg ikke vidste om der overhovedet gik busser til Zilina). Om to timer skulle jeg være fremme, uden billet og uden away-kort. Jeg har mit elektroniske pas med, som jeg før har kommet ind på i forglemmelse af away-kort (er registreret).

    Mit råb om hjælp henvender sig til jer, der måske har en ven afsted, som kunne have en ekstra billet tilovers. Og selvfølgelig om jeg kan komme ind uden away-kortet. Send helst pm, så tråden ikke løber af sporet. På forhånd tak.

    Mvh

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Karlsen:

    Kom til stadion i Zilina, og til vores fck afsnit i det ene hjørne vi er der ca. kl. 19.15 vi skal nok hjælpe dig på den ene eller anden måde så du kan komme med ind ! ( spørg efter SLO Mikkel, Daniell eller Dan en af vores vagter med fra KBH )

    sejt du tager turen ����
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Hej sidelinien

    I har før været meget behjælpelige, så jeg håber at I kan være det igen. Jeg har taget en natbus fra Split og sidder nu i bussen fra Bratislava til Zilina og er meget interesseret i at komme ind og se kampen med resten af FCK-supporterne. Jeg kunne ikke finde billetterne fra Bratislava til Zilina online og det er derfor at jeg er lidt sent ude (da jeg ikke vidste om der overhovedet gik busser til Zilina). Om to timer skulle jeg være fremme, uden billet og uden away-kort. Jeg har mit elektroniske pas med, som jeg før har kommet ind på i forglemmelse af away-kort (er registreret).

    Mit råb om hjælp henvender sig til jer, der måske har en ven afsted, som kunne have en ekstra billet tilovers. Og selvfølgelig om jeg kan komme ind uden away-kortet. Send helst pm, så tråden ikke løber af sporet. På forhånd tak.

    Mvh
    Karlsen jeg har sendt dig en PB

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Apropos absolut ingenting. Jeg syntes godt nok 12. juli var tidligt at gå i gang med sæsonen og ganske rigtigt, i aften er den tidligste start på en FCK-sæson siden 1999, hvis man tæller Toto Cup som officielle kampe. Hvis man ikke gør det, er det tidligste start nogensinde!

    For øvrigt er der en lille (men ret vigtig) fejl i trådens titel mht. den turnering, kampen er en del af...
    Tak for at gøre mig opmærksom på den beklagelige fejl - burde skamme mig..

    Edit: Har rettet overskriften i det oprindelige indlæg, men det slår ikke igennem i de andre indlæg. Nogen, der kan hjælpe?
    Sidst redigeret af Ståle : 12.07.17 kl. 18:32

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Ved ikke om det er det rigtige sted at poste dette, men er der én derude, som kan hjælpe en ferieramt FCK'er med et stream der virker til aftenens kamp? :D

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    0-1 Zilina


  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Gad vide om Ståle har trænet, at spille uden midtbane? Det sejler rundt!!!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Det er jo som frygtet, og shit Boilesen ser skidt ud, godt vi har en ung forholdsvis uprøvet tjekkisk spiller klar og Anton klar som back up

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •