Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 69

Emner: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - F.C. København, CL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    10. At visse brugere på Sidelinien skal tage en dyb indånding og lige lade dette forholdsvist nye hold spille sig sammen. Første betydende kamp og vi vinder 3-1 på en semi-svær udebane. Rolig :)
    Sidst redigeret af Peach : 12.07.17 kl. 23:33


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    9. Pieros skal lære at heade ;-)
    Det behøver du ikke at bekymre dig om, det kan han godt.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Det blev en temmelig rodet kamp, hvor vi ikke spillede særlig godt, men alligevel slap afsted med sejren efter en lidt heldig udvisning og et hattrick af Pavlovic.

    Det er lang tid siden vi har spillet så dårligt i alle kæderne. Zilina var bestemt ingen walk-over, men den kvalitet de viste, burde vi sagtens kunne hamle op med. Defensivt havde vi store problemer med presspillet, der overhovedet ikke var afstemt. Der var ikke styr på hvornår der skulle skubbes op, hvornår boldholderen skulle lukkes ned eller hvornår man skulle satse på generobringer, så det endte hurtigt med, at vi stod alt for dybt. Det hjalp selvfølgelig ikke, at markeringerne ligeledes var sløsede, så selvom vi stod dybt, blev der alligevel ikke lukket af. Det var passivt og ineffektivt. Defensiven blev dog stabiliseret efter formationsændringen, men offensiven forblev uændret.
    I øvrigt er det kritisabelt, at det kan overrumple os så meget, at modstanderens forsvarsspiller løber med frem.

    Bevares, en rigtig god modstander er gode til at forudse presset, spille uden om/igennem det og udnytte de små huller, men Zilina var ikke en sådan modstander. De spillede direkte og forsøgte at udnytte omstillinger og fremprovokere fejl, men det burde ikke ligefrem være uvant. I momenter havde de også et fornuftigt kombinationsspil, men umiddelbart burde det ikke volde så store problemer.

    Selvom vi scorede tre mål, så var offensiven langt fra imponerende. Vi havde svært ved at skabe chancer og få bolden frem til angriberne, ligesom vi havde svært ved at fastholde bolden. Ofte blev det for panisk og uden kontrol eller overblik. Især kanterne var døde, hvilket er utroligt, da Zilina spillede med en offensiv spiller på højre back. De fik dog heller ikke meget hjælp fra midtbanen, der ikke havde meget at byde ind med. Det var først efter udvisningen, at vi begyndte at få overtaget og flere spillere bød sig ind offensivt.

    Erik og Boilesen fungerede ikke særlig godt sammen. Selvom Boilesen tidligere har vist, at han godt kan spille den centrale plads, så ser jeg ham helst på backen. Han er ikke helt så stærk i duellerne som midterpositionen kræver og selvom han i nogle situationer kan kompensere, så var det ikke godt i dag. Han så især skidt ud ved scoringen. Erik var dog heller ikke blændende i dag, men gjorde det bedre efter Lüftner kom ind.

    Det var ikke bedre på backerne. Defensivt havde de store problemer, hvilket betød at de ikke kunne komme lige så meget med frem. Zilina havde alt for let ved, at stå umarkerede i siderne og så var der ikke så meget hjælp fra kanterne, så de blev overrumplet og det virkede ganske enkelt for let at komme forbi dem.

    Verbic havde en del lyspunkter, men han løber ofte i positioner hvor han er meget alene og får svært ved at skille sig fornuftigt af med bolden. Toutouh lignede mest af alt en, der allerede drømmer sig til udlandet. Han bidrog stort set ikke med noget som helst og han burde virkelig kunne komme frem til mere, når højrebacken er en offensiv spiller (vist nok angriber).

    Kvist og Gregus leverede ikke noget, der er værd at huske tilbage på. Generelt var de dårlige i både presset og duellerne og hvis Gregus er bedre offensivt end Matic, så viste han det ikke i dag. De havde også problemer med, at fordele spillet og var for nemme at komme forbi.

    Angribernes præstation er lidt blandet. De tabte mange dueller og var markeret tæt af modstanderens forsvarere, når vi byggede spillet op. Der var dog flere gode løb fra dem begge, men antallet af gode aktioner før udvisningen var virkelig lavt. Pavlovic fik dog vist sine gode afslutninger frem, mens det var mere beskedent fra Pieros.

    Dommeren er ikke værd at sætte mange ord på. Det var en ganske dårlig præstation.

    Der er naturligvis mange faktorer der spiller ind, men mit indtryk var overvejende negativt, selvom vi vinder 3-1. Underlaget har naturligvis haft en effekt, ligesom vi mister en facet i spillet uden Santander på toppen. Jeg kan heller ikke forestille mig andet, end at forsvaret nok skal komme igen, når de får noget mere tid sammen og forhåbentligt kan det stabilisere defensiven nok til, at midtbanen kan byde ind med mere i kampene, hvilket kan løfte kanterne. I den her kamp fungerede det bare ikke særlig godt og selvom jeg ikke forventer champagnebold fra start af, så er præstationen under niveau. Vi fik først overtaget i kampen, da Zilina fik smidt en spiller ud og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger.
    Sidst redigeret af Kenney : 13.07.17 kl. 11:39

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Vi fik et drømme resultat med videre, der er bestemt meget at arbejde videre med ja, men håber som flere at kommer vi et gruppespil så henter vi en spiller er 2 mere til start 11 forhåbentlig.

    Også håber jeg virkelig vi sender Toutouh videre nu, det fortjener han og så ikke særlig god ud i går heller,vi trænger ingen ny Bolanos eller Claudemir afslutning

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Hvis vi kan holde føringen, hvem kan vi så komme op mod i tredje kval-runde?

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Dejligt med en sejr i det der lignede længe at skulle ende galt.

    Er der kommet noget info/forklaring på hvorfor dommeren stoppede spillet og lod en udskiftning ske ??? Vi sad og var flade af grin over det :)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Er lige så nysgerrig. De gjorde sig selv godt og grundigt til grin et par gange.

    Dommerteamet havde nogle ret besynderlige aktioner - især den offside der blev dømt imod Zilina i 1. halvleg da en fck'er spillede en bold retur Bengtsson (tror jeg det var). Og da han fløjter et FCK angreb af for en tidligere offside.

    - Dejligt de ikke blev kampafgørende via en fejlkendelse.

    /Christian

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Hvad skete der lige for Pierre igår? Ser ham ikke som en spiller der kunne finde på den slags.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Det er virkeligt kritisabelt, at UEFA bruger så vigtig en kamp til at give deres "ungdomsdommere" kamptræning. Det endte med at gå vores vej, men det er lidt uhyggeligt, at muligheden for 200 mio. kr. afhænger af et dommerteam som nærmest ikke kan reglerne. Tænk hvis det var sket i 2010 og vi var røget ud tidligt. Så havde klubben næppe eksisteret i dag.

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Pavlovic var on fire - dejligt at se! Allerede i 1. halvleg var han god, hvor resten af holdet faldt sammen

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af Peach Se meddelelser
    10. At visse brugere på Sidelinien skal tage en dyb indånding og lige lade dette forholdsvist nye hold spille sig sammen. Første betydende kamp og vi vinder 3-1 på en semi-svær udebane. Rolig :)
    Jeg er så enig - men var selv ved at brænde sammen over en usammenhængende præstation. Råbte selv hellere Bendtner end Pablo efter små 60 min.... tja hvor meget fejl kan man tage.

    Jeg synes ærlig talt opstillingen, truppen og Ståle startede sløjt. Vi starter med 3 nye i forsvaret, så forstod ikke hvorfor vi også skulle forsøge med nye på midten/angrebet. Stabilitet er vores varemærke og kampen var så vigtig at Santander og Matic burde starte... at han så vælger en alternativ opstilling i anden halvleg gjorde det ikke meget bedre, ok et rødt kort og 1-3, man burde bare lukke munden.

    Selvfølgelig skal truppen have snor, men nervøsiteten for en dårlig sæson start og 2011/1012 sæsonen in mente, så er man vel lidt kritisk.

    3-1 er intet mindre end en fantastisk start... nu er niecerne omkring første runde overstået, nu kan nerverne omkring Superliga starten få plads!

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Det bliver meget spændende at se vores startopstilling på lørdag med returkampen og gårsdagens præstation in mente. Man kan jo spørge sig selv om Høgli kan spille 3 kampe fuld tid på en uge - jeg tvivler, og jeg kunne godt forestille mig at Roerslev får chancen fra start mod AaB. I tilgift ser jeg gerne at Pierre lige kommer lidt i tænkeboks og starter på bænken, sådan at det bliver Roerslev, Lüftner, Johansson og Boile i forsvarskæden. Hvis altså ikke Boile spares lidt til returkampen. Under alle omstændigheder så håber jeg at Lüftner starter inde. Han skal have noget spilletid, og det er nok bedst i Superligaen da risikoen ved nederlag/uafgjort ikke er nærheden af hvis man laver vitale fejl i CL-kval. I starten af sæsonen må SL ganske enkelt komme i anden række.

    På midtbanen har vi jo en del muligheder, men jeg kunne forestille mig at Toutouh ryger ud af starten og mon ikke Matic får lov at starte inde. Om det bliver på bekostning af Gregus eller Kvist tør jeg ikke spå om. Pilen peger nok lidt på Kvist.
    Kusk gjorde også et glimrende indhop så ham tror jeg også vi ser i start 11eren på lørdag. Måske Thomsen får et indhop hen mod slutningen.

    Angrebet tror jeg bliver Santanderog Pieros. Santander sidder ikke på bænken 2 kampe i streg, og Pieros skal vel have så meget spilletid som muligt. Det virker som om han har en solid fysik. Man kunne spekulere i at vi starter med Pavlo og Santander i returkampen.

    Mit bud:

    Robin
    Roerslev, Lüftner, Erik, Boile/Pierre
    Kusk, Gregus, Matic, Verbic
    Santander, Pieros

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Angrebet tror jeg bliver Santanderog Pieros. Santander sidder ikke på bænken 2 kampe i streg, og Pieros skal vel have så meget spilletid som muligt. Det virker som om han har en solid fysik. Man kunne spekulere i at vi starter med Pavlo og Santander i returkampen.
    Jeg er blot en mandagstræner- og psykolog, men ville det ikke være dumt at bænke en, der må have tanket god selvtillid?

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ting vi lærte i denne kamp:
    4. Bengtsson skal være 2. valg på backen
    Enig i resten, men denne her er lige forhastet nok i min bog. Comeback på holdet i en ganske svær udekamp på en håbløs plastikbane er ikke ligefrem noget storslået grundlag at foretage den vurdering på. Vi er mange, herunder Ståle, der med glæde husker det niveau, han præsterede på i slutningen af sit første ophold her, og det skal han nok komme op på igen, og så ligner det en ret åben kamp mellem ham og Boilesen. Og med sidstnævntes fysik in mente, så skal Pierre nok få godt med spilletid. Han skal dog helst lade være med at jokke flere modstandere i løgene...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Selvfølgelig blev det ikke en walkover med så mange spillere væk. Ift. sidste års første kamp mod Crusaders manglede Ankersen, Zanka, Augustinsson, Delaney, Falk og Cornelius. Og så er det altså svært at spille sæsonens første kamp på en meget våd og dårlig kunstgræsbane på udebane mod et ganske fint hold.

    Lüftner så god ud. Pieros så egentlig også god ud. Min største anke var midtbanen, hvor Verbic var det eneste lyspunkt. Toutouh var jo helt væk. Og uanset hvor sympatisk han er, er Høgli altså ikke en topspiller længere. Uagtet at Ankersen ofte kaldes holdets svageste led, er han vital for taktikken. Der kom absolut intet fra højresiden indtil Kusk kom ind.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •