Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 69 af 69

Emner: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - F.C. København, CL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Og uanset hvor sympatisk han er, er Høgli altså ikke en topspiller længere. .
    Efter en shaky start synes jeg faktisk, at han spillede sig op. Længder foran Bengtsson som spillede forfærdeligt. Jeg tror nu nok, at Høgli skal vise sig driftsikker, selvom det bliver mere defensivt end med PA.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er virkeligt kritisabelt, at UEFA bruger så vigtig en kamp til at give deres "ungdomsdommere" kamptræning. Det endte med at gå vores vej, men det er lidt uhyggeligt, at muligheden for 200 mio. kr. afhænger af et dommerteam som nærmest ikke kan reglerne. Tænk hvis det var sket i 2010 og vi var røget ud tidligt. Så havde klubben næppe eksisteret i dag.
    Jeg er meget enig. Min først tanke var også. WTF man får en så urutineret dommer til at dømme en CL kval. Det giver ingen mening i mit hovedet. Javel som du også skriver, at det gik vores vej. Men hvis Bengtsson var blevet udvist ( Som han burde) kunne det meget vel være vi havde stået med et 3-0 resultalt imod os.

    Det burde sku være muligt at opdrive kvalificeret dommerpar så tidligt på sæsonen når de fleste tourneringer ikke engang er gået i gang endnu.
    Sidst redigeret af EraZ : 13.07.17 kl. 16:00

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Efter lidt intensivt klikkearbejde hos Nipserstat (jeg har ikke selv målscorere i Europa) så talte jeg mig frem til, at det var det første København hattrick i Europa nogen sinde. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl :-)

    Og Pavlovic er nu en blandt kun 3 spillere, der har scoret 2 hattrick for os. Santin og Brattbakk er de 2 andre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Efter lidt intensivt klikkearbejde hos Nipserstat (jeg har ikke selv målscorere i Europa) så talte jeg mig frem til, at det var det første København hattrick i Europa nogen sinde. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl :-)

    Og Pavlovic er nu en blandt kun 3 spillere, der har scoret 2 hattrick for os. Santin og Brattbakk er de 2 andre.
    Blander os lige ;)
    Man kan diskutere hvor meget '"Europa Cup" det er nu, dengang var det stort. Men hjemmesejren i Toto Cuppen mod Admira Wacker på Østerbro stadion, der banker Manne et 'u'ægte hattrick ind i 5-3 sejren.
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO-teamet Se meddelelser
    Blander os lige ;)
    Man kan diskutere hvor meget '"Europa Cup" det er nu, dengang var det stort. Men hjemmesejren i Toto Cuppen mod Admira Wacker på Østerbro stadion, der banker Manne et 'u'ægte hattrick ind i 5-3 sejren.
    Man KUNNE argumentere for, at TOTO-cupen var betydende kampe i de år, hvor den gav adgang til UEFA-cuppen (hvor vi ikke var med), men selv dem kategoriserer jeg som aldeles ligegyldige træningskampe - ligesom Royal League kampene :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Man KUNNE argumentere for, at TOTO-cupen var betydende kampe i de år, hvor den gav adgang til UEFA-cuppen (hvor vi ikke var med), men selv dem kategoriserer jeg som aldeles ligegyldige træningskampe - ligesom Royal League kampene :-)
    Den var i alle fald en privat turnering dengang uden for Uefa-regi. Som vi i øvrigt blev smidt ud af i 1993 ved at stille med et hold fuld af Avartaspillere mens den rigtige trup spillede et andet sted i verden ;-) Så jep, første europæiske hattrick. Thorninger har scoret et i pokalen, og ellers er det Superliga.

    Det er i øvrigt det fjerde hvor alle målene er faldet i 2. halvleg. Det er kun én gang lykkedes at score et hattrick i første — da Cesar Santin gjorde det mod AGF.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #67
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Man KUNNE argumentere for, at TOTO-cupen var betydende kampe i de år, hvor den gav adgang til UEFA-cuppen (hvor vi ikke var med)
    Det kan godt være, at jeg misforstår, hvad du mener, men vi var da med både i 1996 og 1999, hvor vinderne kvalificerede sig til UEFA Cup'en: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...ueryType=Games

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Satte Pavlovic ikke også FCK rekord for færreste antal officielle kampe mellem 2 hattrick?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Optakts- og kamptråd MSK Zilina - FCK, EL-kval. 2. runde, Onsdag 12. juli 2017 Kl. 20.15

    Den slår han i morgen :)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •