Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
29. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 44.83%
  • Uafgjort!

    15 51.72%
  • AaB Sejr!

    1 3.45%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Skal vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet?

    Ja det var en jammerlig indsats, men vil vove at påstå at det altså ikke er værre end at vi også oplevede det sidste sæson. Forskellen er bare at sidste sæson gik ALT vores vej, og der havde vi ført 2-0 i halvlegen, og så havde vi slet ikke haft denne snak.

    Min pointe er egentlig bare at vi lige skal give holdet en chance, for hvis negativiteten allerede bredder sig nu, skal det da nok gå galt.
    Desuden skal Pieros, Thomsen og Lüftner lige have en reel chance. Personligt tror jeg at vi bliver rigtig glade for alle tre!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Skal vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet?

    Ja det var en jammerlig indsats, men vil vove at påstå at det altså ikke er værre end at vi også oplevede det sidste sæson.
    Der vil jeg tillade mig at være ganske uenig. Ja vi har haft kampe, hvor vi har været heldige med at vinde. Men jeg mindes ikke kampe i sidste sæson, hvor vi i den grad er blevet domineret af et andet superligahold som mod AaB. Og det samme var tilfældet mod et middelmådig Zilina hold. Og det er netop der min store bekymring ligger, for vi ser ud til at være slået et par sæsoner tilbage i vores udvikling. Det her ligner ikke noget, som lige rettes op på en uge eller to. Dette kommer til at tage måneder.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Min pointe er egentlig bare at vi lige skal give holdet en chance, for hvis negativiteten allerede bredder sig nu, skal det da nok gå galt.
    Desuden skal Pieros, Thomsen og Lüftner lige have en reel chance. Personligt tror jeg at vi bliver rigtig glade for alle tre!
    Selvfølgelig skal holdet have chancen, og personligt er jeg sådan set heller ikke sur eller rasende eller for den sags skyld overrasket. Men jeg er særdeles bekymret for både Europa og i særdeleshed for mesterskabet. Jeg tror også, at vi bliver glad for de omtalte spillere. Men det kommer til at tage tid også fordi andre spillere er så langt fra formen. Spillere som Høgli, Pierre, Boile og egentlig også Kusk har brug for en del spilletid før de er i omdrejninger. Det skal nok blive rigtig godt på sigt, men der er potentiale til en horribel sæsonstart.
    Sidst redigeret af k@sper : 17.07.17 kl. 09:50

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der vil jeg tillade mig at være ganske uenig. Ja vi har haft kampe, hvor vi har været heldige med at vinde. Men jeg mindes ikke kampe i sidste sæson, hvor vi i den grad er blevet domineret af et andet superligahold som mod AaB. Og det samme var tilfældet mod et middelmådig Zilina hold. Og det er netop der min store bekymring ligger, for vi ser ud til at være slået et par sæsoner tilbage i vores udvikling. Det her ligner ikke noget, som lige rettes op på en uge eller to. Dette kommer til at tage måneder.



    Selvfølgelig skal holdet have chancen, og personligt er jeg sådan set heller ikke sur eller rasende eller for den sags skyld overrasket. Men jeg er særdeles bekymret for både Europa og i særdeleshed for mesterskabet. Jeg tror også, at vi bliver glad for de omtalte spillere. Men det kommer til at tage tid også fordi andre spillere er så langt fra formen. Spillere som Høgli, Pierre, Boile og egentlig også Kusk har brug for en del spilletid før de er i omdrejninger. Det skal nok blive rigtig godt på sigt, men der er potentiale til en horribel sæsonstart.
    Jeg er meget enig med dig K@sper. Det er nogen af de samme ting jeg har påpeget længere oppe.

    Jeg mindes ikke i mange år på "hjemmebane" at have set en dårligere 2 halvleg. Vi taler 0-9 i chancer i 2 halvleg og total dominans fra Aabs side. Som du skriver så skal vi nok blive stærke igen, men som du nævner kommer det til at tage måneder før sammenspillet, indbyrdes forståelse kommer til at sidde på rygraden.

    Spørgsmål er så om vi på det tidspunkt allerede er 10-15 point bagefter BIF eller hvem der nu er tophold. Så er det DM guld røget.

    Nuvel vi har kun spillet 2 kampe. Men set ud fra de 2 kampe er der sgu ikke bare noget Ståle fixer til de næste par kampe. Hvis vi skulle være så heldig at komme i CL så tager vi selvfølgelig det med samt de +200 mill, men jeg er ret sikker på det bliver på bekostning af et tabt DM.

    Men det overlever vi sgu nok :)

  6. #64
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men det overlever vi sgu nok :)
    Nej ???
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Det, som jeg især synes kendetegner vores trup lige nu, er en mangel på profiler. Jeg er egentlig ikke så bekymret for, om vores trup er for smal, eller om der generelt skulle mangle kvalitet. Der er en god grundstamme, en god blanding af rutine og ungdom, men lige nu, især med Falk ude, en råbende mangel på X-faktor.

    Der er brug for, at en eller flere spillere ganske snart træder i karakter som de spillemæssige og ledelsesmæssige fyrtårne, som Zanka, Delaney og Cornelius var for os i sidste sæson. Nogle, der griber taktstokken på banen og sætter en retning. Jeg synes, vi har så mange, som burde kunne gøre det, men hvor vi stadig venter på, at det sker.

    Jeg synes, at såvel Verbic, Santander, Pavlovic, Boilesen, Matic og Toutouh m.fl. har vist nogle takter, som gør, at de kunne gå ind og blive de nye, permanente profiler i klubben. Der er virkelig brug for, at de træder i karakter nu. For bl.a. Verbic' og Santanders vedkommende gælder også, at de nu er på tredje sæson i klubben og skal til at vise, at de er kommet af med børnesygdommene og de lange perioder med udfald. Det er jo også for deres egen skyld. De står på affyringsrampen til næste sommer, så det er om noget denne her sæson, hvor de skal markere sig i Superligaen såvel som Europa.

    Men vi så sidste sæson, hvor hurtigt det kan gå. For præcis et år siden var Cornelius vel en af de mest udskældte spillere i truppen - gå selv tilbage og find de gamle tråde herinde fra sæsonstarten. Pludselig tog han næste skridt og holdt niveauet sæsonen ud. Så det er ikke umuligt at vokse sig til en profil på kort tid. Men det skal til at ske nu. Som i de næste fire-seks kampe, hvor der venter afgørende Europa-kampe og en kamp mod Brøndby i fjerde runde. Det er i høj grad den næste måned til halvanden, der kommer til afgøre, hvad det er for en sæson, vi går i møde.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men vi så sidste sæson, hvor hurtigt det kan gå. For præcis et år siden var Cornelius vel en af de mest udskældte spillere i truppen - gå selv tilbage og find de gamle tråde herinde fra sæsonstarten. Pludselig tog han næste skridt og holdt niveauet sæsonen ud. Så det er ikke umuligt at vokse sig til en profil på kort tid.
    Lige præcis dette er nemlig ekstremt vigtigt at huske på. Lad os da endelig tilføje, at sidste sommer var der mange der slet ikke kunne se hvordan vi nogensinde skulle klare os uden Nico, og se hvordan det gik. Dermed ikke sagt at alt bare er åååh så fantastisk, for der er bestemt grund til bekymring. Dog vil jeg slå et slag for at vi lige får spillet de næste to kampe (Zilina og Randers) før vi kommer helt op i det røde felt. En god præstation mod Zilina, og en sejr i Randers (nærmest uagtet præstation) så er der med ny grund til optimisme. Omvendt vil en uafgjort i Randers (kombineret med Brøndby sejr) virkelig vil sætte alarmklokkerne igang

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Jeg vil prøve at være positiv... en dårlig sæsonstart må forhåbentlig betyde, at der bliver knoklet lidt mere for at få gang i spillet og formen. Det satser jeg (og mit humør) på

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    At det spillemæssige halter på nuværende tidspunkt, er ganske forventeligt. Nye folk skal spilles ind, aftaler skal på plads, relationer og bevægelsesmønstre skal trænes og komme ind på rygraden. Det er, som det er, selvom man selvfølgelig må håbe, at de dyre spillere, vi henter, har en vis basal spilintelligens, så det ikke tager alt for lang tid.

    Min største bekymring for truppen pt. er, at vi har været vant til at have anførere og andre ledertyper på holdet i skikkelse af især Delaney og Zanka, som gik på banen med en stærk tro på egne evner og en tilpas arrogance (som til tider kammede over og blev for meget), som resulterede i, at holdningen til stort set alle modstanderhold var: Vi er København, og vi splitter jer ad.

    Nu er det i stedet William Kvist, der skal gå forrest. Han er en anden type. Han er god til at træde på bolden og tage tempoet ud af kampen, når der er behov for det. At fortælle medspillerne: "Rolig nu, drenge. Vi fører 1-0, og der er jo også en kamp i næste uge. Den her kører vi hjem stille og roligt." Han er professionel, hårdtarbejdende, Ståles forlængede arm, firmaets mand.

    Det er svært at vurdere udefra, hvor meget anførerrollen betyder for et hold, men jeg håber virkelig ikke, at især de nye spillere kigger for meget på Kvist, for der mangler altså noget vildskab og efter min mening også den rigtige attitude for en anfører i København. Når man ser ham mod AaB, hvor han ud over at spille en ret sløj kamp TO gange forsøger at give gæsterne friløbere på grund af sin desperate trang efter at spille bolden tilbage, bliver det simpelthen for meget for mig.

    Jeg har stor respekt for alt, hvad Kvist har gjort for og opnået i København, men hans spillestil i de første kampe får mig til at glæde mig til den dag, Ståle eller hans efterfølger formår og tør at lægge en taktik, der ikke er afhængig af en så defensivt orienteret centermidt i en 4-4-2.
    HIC SUNT LEONES

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Min store bekymring er, at vi ligner et hold der er slået tilbage til start mht midtbanekonstellation; præcis som vi var det i perioden før Amartey.

    Måske er det bare fordi vi spillede med andenvalget Matic i søndags, men jeg er nervøs for at vores centrale midt ikke holder niveau. Gør den ikke, bliver vi ikke mestre.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Det kan konstateres at vi skal møde
    Vardar i næste runde i så fald vi slår Zilina. Jeg sad og så kampen mellem dem og Vardar og sikke en fryd det er at se Malmø ryge ud til Vardar. De var piv ringe og det var fuldt fortjent. PS. Var det ikke noget med at man fyrede Kuhn fordi man ville forbedre sig i Europa? Haha hvor fedt man.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Malmø var virkelig ringe. De kun dårlig nok skabe en chance i åbent spil.

    Men på den anden side, Hvis vi levere en ligså dårlig 2 halvleg som mod Aab så kan vi da sagtens ryge ud til Vardar :)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Some jeg sagde tidligere så er Svensk fodbold virkelig skidt (og et stykke efter superligaen)så er bestemt ikke overrasket.

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Malmø var virkelig ringe. De kun dårlig nok skabe en chance i åbent spil.

    Men på den anden side, Hvis vi levere en ligså dårlig 2 halvleg som mod Aab så kan vi da sagtens ryge ud til Vardar :)
    Vi ryger ikke ud til Vardar i så fald vi skal møde dem. De har to
    brasilierne der skal neutraliseres og det er det. Malmø var piv ringe og tabte fortjent, men Vardar er mindst ligeså ringe. Jeg vil dog gentage mig selv, jeg fryder mig over at Malmø og svensk fodbold bliver ydmyget på denne her måde. De har jo gået rundt med en eller anden illusion om at de var de bedste, især Malmø. Nu er det så andet år i træk at man glipper et gruppespil. Held og lykke med det svensken. Hehe :)

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Vi ryger ikke ud til Vardar i så fald vi skal møde dem. De har to
    brasilierne der skal neutraliseres og det er det. Malmø var piv ringe og tabte fortjent, men Vardar er mindst ligeså ringe. Jeg vil dog gentage mig selv, jeg fryder mig over at Malmø og svensk fodbold bliver ydmyget på denne her måde. De har jo gået rundt med en eller anden illusion om at de var de bedste, især Malmø. Nu er det så andet år i træk at man glipper et gruppespil. Held og lykke med det svensken. Hehe :)
    Bevares, det er super fryd Malmø ryger ud.

    Og ja de har 2 spillere i ham der Balotelli og Juan Filip der skal lukkes ned for. Men jeg har sku stadig ondt i maven over den 2 halvleg i Lørdags :)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bevares, det er super fryd Malmø ryger ud.

    Og ja de har 2 spillere i ham der Balotelli og Juan Filip der skal lukkes ned for. Men jeg har sku stadig ondt i maven over den 2 halvleg i Lørdags :)
    Zilina er bedre end Vardar. Vi ryger ikke ud til Vardar hvis vi skal møde dem, det vil jeg godt putte små 10.000 kr. på af min formue :)

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •