Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
29. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 44.83%
  • Uafgjort!

    15 51.72%
  • AaB Sejr!

    1 3.45%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    De startede ikke inde
    Men kom så ind i den klart værste halvleg af de to.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Forskellen er også bare at BIF ikke har solgt ud af deres faste spillere fra sidste sæson, mens vi er i gang med en opbygning. Javel der er kun spillet 1 kamp, men tendensen i spillet og de indbyrdes mekanismer er på plads hos BIF, det samme kan man ikke sige om FCK.
    Phiri, Holst og Austin var nu en rimelig fast del af start 11'eren sidste sæson (Holst og Austin der roterede).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Men kom så ind i den klart værste halvleg af de to.
    Men selv inden indskiftningerne var resten af spillerne rædderlige

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det burde man tro ikke ?. Men når man hiver 4 bærende spillere ud af et hold ala Corner, Zanka og Ludwig ( Delaney) så skal det kunne mærkes. Ville nok være det samme hvis BIF solgte Mukthar, Pukki og Rønnow :)
    Jeg er helt enig i, at det selvfølgelig gør holdet værre stillet, at man mister en masse bærende spillere, men at vi dårligt kan spille en halvleg uden at miste pusten fuldstændig, det er under al kritik.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Stop nu det negative pjat vdr. Det der skete igår. Vi har aldrig tidligere mødt
    et så stærkt hold som Zilina var så tidligt på sæsonen, og at den kamp så
    blev spillet på en gammel kunstbane i 25 graders varme gøre det jo ikke
    nemmere. AaB kampen skulle have været afgjort i første halvleg, det havde vi chancerne til. Holdet går simpelthen døde i 2'halvleg, det var jo tydeligt for enhver - jeg tror virkelig ikke det har noget at gøre med at vi er 'nyt hold'. Mig bekendt var der kun 1 i startopstillingen igår. Og hvad angår Brøndby og deres start. Fuck da dem, FCM kommer fra en nogenlunde tilsvarende situation som os og var endda først hjemme engang Fredag. Brøndby møder et finsk hold på hjemmebane - de har altså haft de bedste forudsætninger af alle. Jeg ville gerne have set det omvendte - at BIF var i Slovakiet eller Ungarn og skulle til Herning efterfølgende..
    Sidst redigeret af Romme : 16.07.17 kl. 19:29

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det burde man tro ikke ?. Men når man hiver 4 bærende spillere ud af et hold ala Corner, Zanka og Ludwig ( Delaney) så skal det kunne mærkes. Ville nok være det samme hvis BIF solgte Mukthar, Pukki og Rønnow :)

    Og Gregus samt Matic har hellere ikke været her flere år :p
    Matic halvt år burde kende taktikken, samme med gregus.
    Der jeg står af, er hvorfor det er så svært for FCK at undvære et par spillere, så må man ved Gud lærer at spille erstatningerne ind inden bærende profiler smutter.
    Vi vidste alle, de 3 skulle videre og reelt havde vi intet at spille om i et halvt år.

    Resten af holdet burde kende taktikken, at så smide træthedskortet er imo ligeså håbløst.

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg er helt enig i, at det selvfølgelig gør holdet værre stillet, at man mister en masse bærende spillere, men at vi dårligt kan spille en halvleg uden at miste pusten fuldstændig, det er under al kritik.
    100 %. Det var den værste 2 halvleg jeg har set i flere år fra FCKs side af. Det skal kunne gøres bedre selv med en del nye spillere på banen.

    Min pointe er bare at BIF er langt bedre sammenspillet end vores hold er lige pt. Jeg er sikker på, vi når skal komme i gear, men spørgsmålet er bare, hvor mange kampe der skal til ?. Og har BIF i mellemtiden fremskaffet et 10-12 points forspring. Så kan vi vidst godt vinke farvel til DM guldet :)

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    100 %. Det var den værste 2 halvleg jeg har set i flere år fra FCKs side af. Det skal kunne gøres bedre selv med en del nye spillere på banen.

    Min pointe er bare at BIF er langt bedre sammenspillet end vores hold er lige pt. Jeg er sikker på, vi når skal komme i gear, men spørgsmålet er bare, hvor mange kampe der skal til ?. Og har BIF i mellemtiden fremskaffet et 10-12 points forspring. Så kan vi vidst godt vinke farvel til DM guldet :)
    Det var slemt i går. Men du behøver ikke at gå længere tilbage end til 1. halvleg i Lyngby eller 2. halvleg i Herning, efter guldet var sikret i sidste sæson, for at finde noget tilsvarende dårligt.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det var slemt i går. Men du behøver ikke at gå længere tilbage end til 1. halvleg i Lyngby eller 2. halvleg i Herning, efter guldet var sikret i sidste sæson, for at finde noget tilsvarende dårligt.
    jeg syntes nu det var slemmere i går samt det faktum at det skete på vores egen hjemmebane. Stod den 0-9 i skudstatistik efter 2 halvleg :). Og som du selv skriver så var guldet allerede hjemme. Der burde være en motivation til forskel når der starter en ny sæson op, men ork nej :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Jeg synes generelt, at FCK er for afhængige af enkelte spillere. Der snakkes ofte om om den stærke bænk i FCK, men der skal ikke mange udskiftninger til, før niveauet daler markant. Jeg mener ikke, at det alene kan forklares med forskelle i spillernes kvalitet.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes generelt, at FCK er for afhængige af enkelte spillere. Der snakkes ofte om om den stærke bænk i FCK, men der skal ikke mange udskiftninger til, før niveauet daler markant. Jeg mener ikke, at det alene kan forklares med forskelle i spillernes kvalitet.
    Og det falder vel tilbage på Ståle :)

    En ting kan man sige om Ståle. Han har aldrig været et taktisk offensivt træner geni, dertil har han haft sine assistenter :).

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes generelt, at FCK er for afhængige af enkelte spillere. Der snakkes ofte om om den stærke bænk i FCK, men der skal ikke mange udskiftninger til, før niveauet daler markant. Jeg mener ikke, at det alene kan forklares med forskelle i spillernes kvalitet.
    Tror du rammer hovedet på sømmet her, alt er bundet op på en stærk defensiv samt stå stærkt i kæderne.
    For defensivt er Ståle upåklagelig normalt, men offensivt er der godt nok meget at håbe og ønske ikke der hans forcer er som træner.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Matic halvt år burde kende taktikken, samme med gregus.
    Der jeg står af, er hvorfor det er så svært for FCK at undvære et par spillere, så må man ved Gud lærer at spille erstatningerne ind inden bærende profiler smutter.
    Vi vidste alle, de 3 skulle videre og reelt havde vi intet at spille om i et halvt år.

    Resten af holdet burde kende taktikken, at så smide træthedskortet er imo ligeså håbløst.
    Et er at kende taktikken et andet er at relationerne spillerne imellem ikke nødvendigvis ligger på rygraden efter f.eks. Matics 17 optrædener fra start eller Boilesens 8.
    Jeg ved ikke hvorfor "træthedskortet" er så håbløst at smide. Det er da ganske reelt at der skal - for nu at bruge en floskel - bankes lidt rust af før spillerne er inde i en fysisk rytme, hvor de bedre kan klare en "engelsk uge".
    En lang tur udenlands, hvor holdet kommer under hårdt pres har helt sikkert trukket tænder ud - især for en aldrende Kvist, og der var da ganske tydelig træthedstegn hos flere spillere.

    Jeg er også både skuffet og bekymret, og havde håbet på vi havde stået bedre på nuværende tidspunkt, men jeg synes alligevel du maler fanden for meget på væggen, glemmer et par mellemregninger og simplificerer tingene mere end det kan bære.

    Hvis vi nogenlunde nemt kommer videre hjemme mod Zilina og efterfølgende går op og leverer en dårlig indsats mod Randers (uagtet at vi altid har det svært deroppe) vokser mine panderynker også betragteligt, men jeg er stadig indstillet på at denne her sæsonstart kan blive rigtig svær uden, at ALT nødvendigvis er lort med hvad der dertil hører af udbrud om Ståles alibifodbold osv.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Jøsses hvor er jeg træt af de mange lange forsvarstaler.. Helt ærligt, det sker hele tiden i alle klubber, at der skiftes en 2-3 mand pr sæson, det skal altså ikke tage halve og hele sæsoner at spille afløsere ind.. Hvis det er tilfældet, så er der noget galt med systemet.. I øvrigt er det ALT for tidligt at konkludere noget som helst efter kun 2 kampe, men hvad vi alle burde kunne blive enige om er, at de spillemæssige præstationer i de to kampe har været langt under hvad der kan forventes i en klub som FCK, og selvfølgelig giver det bekymringer for fremtiden..

    BIF smadrer FCM i dag med en rigtig flot omgang fodbold, hvor deres to nye spillere på midtbanen begge leverer fremragende indsatser.. Må jeg tilføje at de tilsammen har kostet 20% af den transfersum vi betalte for Matic alene.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jøsses hvor er jeg træt af de mange lange forsvarstaler.. Helt ærligt, det sker hele tiden i alle klubber, at der skiftes en 2-3 mand pr sæson, det skal altså ikke tage halve og hele sæsoner at spille afløsere ind.. Hvis det er tilfældet, så er der noget galt med systemet.. I øvrigt er det ALT for tidligt at konkludere noget som helst efter kun 2 kampe, men hvad vi alle burde kunne blive enige om er, at de spillemæssige præstationer i de to kampe har været langt under hvad der kan forventes i en klub som FCK, og selvfølgelig giver det bekymringer for fremtiden..

    BIF smadrer FCM i dag med en rigtig flot omgang fodbold, hvor deres to nye spillere på midtbanen begge leverer fremragende indsatser.. Må jeg tilføje at de tilsammen har kostet 20% af den transfersum vi betalte for Matic alene.
    Jeg er omvendt træt af de mange overfladisk argumenterede det-er-for-dårligt-og-alt-er-lort-taler. Men sker det hele tiden at tre mand i den central akse skiftes over et halvt år i topklubber, som vi kan sammenligne os med? Uden at det har mærkbar effekt på præstionerne? F.eks. bærende spillere med 133 (Zanka) eller 130 (Cornelius) kampe på bagen over de seneste sæsoner.
    Men du siger det jo selv, og jeg er 100% enig: Det er ALT for tidligt at konkludere noget efter kun 2 kampe - også baggrunden for, at vi kun har præsteret to godkendte halvlege i to kampe.

    Har vi ikke rykket os ved udgangen af august, og sejler rundt midt i tabellen er jeg helt sikkert også en del af den hidsige pøbel med både fakkel og høtyv ;-) For så HAR vi ganske givet et grundlæggende strukturelt problem.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •