Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    48 60.76%
  • Uafgjort!

    23 29.11%
  • MSK Zilina Sejr, men FC København avancement!

    4 5.06%
  • MSK Zilina Sejr og avancement!

    4 5.06%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    FC København vs. MSK Zilina

    Officiel optakt:
    FCK.DK: Pressemøde 18/7 kl.16.30.
    Optakt fra UEFA
    Optakt fra bold.dk

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01 Stephan Andersen
    25 Robin Olsen

    03 Pierre Bengtsson
    05 Erik Johansson
    15 Mikael Antonsson
    18 Mads Roerslev
    20 Nicolai Boilesen
    27 Michael Lüftner

    06 William Kvist
    07 Benjamin Verbič
    08 Uroš Matić
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    17 Kasper Kusk
    24 Youssef Toutouh
    32 Danny Amankwaa

    09 Federico Santander
    23 Andrija Pavlović
    28 Pieros Sotiriou

    Karantæner: Ingen
    Skader: Rasmus Falk og Peter Ankersen - og Tom Høgli bliver sparet.

    MSK Zilina:Fundet - så et bud baseret på første møde
    30 Ales Mandous
    28 Dominik Holec

    03 Denis Vavro
    15 Kristián Vallo
    16 David Hancko
    24 Martin Kralik
    25 Filip Kasa
    27 Robert Mazan

    07 Eugeniu Cociuc
    09 Ivan Santiago Diaz
    10 Nikolas Spalek
    20 Michal Skvarka
    29 Eligijus Jankauskas

    21 Robert Polievka
    34 Yusuf Otubanjo
    39 Juraj Chvatal
    90 Ramil Sheydaev

    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Robin Olsen
    Pierre Bengtsson – Michael Lüftner – Erik Johansson – Nicolai Boilesen
    Benjamin Verbič – Ján Gregus – William Kvist – Youssef Toutouh
    Andrija Pavlovic – Federico Santander

    Statistik for Europæiske kampe:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 83 39 19 25 129 87 +42 136 1,64 1,55
    Ude 84 28 21 35 109 113 -4 105 1,25 1,30
    Total 167 67 40 60 238 200 +38 241 1,44 1,43

    Link til nipserstat.dk

    Statistik for Europæiske kampe 2016/2017:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 8 5 3 0 16 1 +15 18 2,25 2,00
    Ude 8 3 3 2 10 7 +3 12 1,50 1,25
    Total 16 8 6 2 26 8 +18 30 1,87 1,63

    Seneste kamp:
    12. Juli 2017 MSK Zilina – FC København 1-3
    39' 1-0 Nikolas Spalek
    68' 1-1 Andrija Pavlovic
    73' 1-2 Andrija Pavlovic
    83' 1-3 Andrija Pavlovic

    http://uk.youtube.com/v/TSgvlscJYCo
    Robin Olsen
    Tom Høgli – Erik Johansson – Nicolai Boilesen – Pierre Bengtsson
    Benjamin Verbič – Ján Gregus – William Kvist – Youssef Toutouh
    Andrija Pavlovic – Pieros Sotiriou

    Dommeren:
    Belgiske Jonathan Lardot dømmer en kamp med FC København for første gang.

    Se kampen:
    I Parken.
    Den vises også på TV3+ med optakt fra kl.19.

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – MSK Zilina: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 70,4% - 18,4% - 11,2%

    Vejret: Se denne side på dmi.

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    Vi skal have flere europæiske oplevelser - og holdet skal støttes til at avancere!!! Alle mand i Parken!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 18.07.17 kl. 20:43

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    tror vi får høgli - luftner - ej - boilesen i forsvaret.

    Selve kampen bliver sikkert chancefattig. Masser af fejlafleveringer og lange bolde fremad. Til gengæld tror jeg vi får et forsvar at se, som begynder at finde hinanden.

    tror den ender 1-0 til os pavlo scorer efter 70min

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Gad vide om vi får Roerslev at se i startopstillingen imorgen.
    Høgli bliver sparet ifølge fck.dk

    Ganske interessant.
    Sidst redigeret af KøbenhavnerDyret : 18.07.17 kl. 20:05 Årsag: copy/paste på den dårlige måde

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Mon ikke Bengtsson og Boilesen begge starter i morgen

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Det virker egentlig som det mest oplagte med Pierre venstre og Boile højre. En anden konstellation kunne være at rykke Kvist ned på højre back og så spille med Matic og Gregus centralt. Den tror jeg heller ikke rigtig på.
    Men interessant at se hvad Ståle gør.

    Men jeg undrer mig dog lidt over hvorfor han ikke sparrede Høgli i weekenden så han var frisk til imorgen.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Men jeg undrer mig dog lidt over hvorfor han ikke sparrede Høgli i weekenden så han var frisk til imorgen.
    Høgli blev skiftet ud i AaB-kampen pga. problemer så vidt jeg forstod det. Og det er vel samme problemer, som holder ham ude af Zilina-kampen. Jeg tror planen var, at han skulle have spillet alle tre kampe, mere eller mindre fuld tid.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,430

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Kampen i morgen er vigtig. Vi må ikke dumme os, og tro at vi har vundet slaget på forhånd. Gorica sidder stadig dybt i os, der var til stede den skrækkelige aften.. Vi må og skal videre. I så fald skal vi møde Vardar, der var det mindst ringe hold her tll aften mod Malmø.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Jeg mener, det handler om at få lukket den kamp ned. Ligemeget hvem vi putter på højre back, vil han være det svage punkt i vores forsvar. Derfor skal han beskyttes bedre end hvad Verbic formår. Jeg foreslår en midtbane bestående af Toutouh eller Verbic på venstre midt, og så Kvist og Matic på midten, og med Gregus på højre midt. Ikke den mest kreative midtbane, men vi skal bare overleve de næste kampe med fornuftige resultater indtil vores bedste spillere i højresiden bliver klar
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Det lyder fornuftigt i mine ører. Bengtsson har spillet flere landskampe som højre back, så mon ikke han starter dér?

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Gregus er elendig på en kant plads, så hellere Kvist derud og beholde Gregus centralt med Matic.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Gad vide om vi får Roerslev at se i startopstillingen imorgen.
    Høgli bliver sparet ifølge fck.dk

    Ganske interessant.
    Jeg tror det ikke og ved endnu ikke om han er god nok, men hvorfor ikke prøve. Ajax er iskolde med hvor unge spillere de smider på banen og de får fuld opbakning, resultatet så vi imod dem, hvor 17 årlige holdt styr på vores spillere. Hvis vi gerne vil have at talenter skal blive hos os og hvis vi gerne vil lave store spillere, så spiller man med dem af og til. Nu er der brug for Roerslev og helt seriøst, vi vandt 3-1 ude, hvis vi stadig er så pisse nervøse for at bruge et talent, så er han vitterlig ringe og bør afskippes ellers skal han bare have chancen.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror det ikke og ved endnu ikke om han er god nok, men hvorfor ikke prøve. Ajax er iskolde med hvor unge spillere de smider på banen og de får fuld opbakning, resultatet så vi imod dem, hvor 17 årlige holdt styr på vores spillere. Hvis vi gerne vil have at talenter skal blive hos os og hvis vi gerne vil lave store spillere, så spiller man med dem af og til. Nu er der brug for Roerslev og helt seriøst, vi vandt 3-1 ude, hvis vi stadig er så pisse nervøse for at bruge et talent, så er han vitterlig ringe og bør afskippes ellers skal han bare have chancen.
    Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig. Jeg er blot træt af folk evigt og altid skal pege på Ajax. Ajax har et af verdens allerbedste talentakademier, så vores situation kan overhoved ikke sammelignes med dem og de kan ej heller bruges som eksempel.

    Fordi det virker i Ajax, betyder altså ikke det vil virke andre steder

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror det ikke og ved endnu ikke om han er god nok, men hvorfor ikke prøve. Ajax er iskolde med hvor unge spillere de smider på banen og de får fuld opbakning, resultatet så vi imod dem, hvor 17 årlige holdt styr på vores spillere. Hvis vi gerne vil have at talenter skal blive hos os og hvis vi gerne vil lave store spillere, så spiller man med dem af og til. Nu er der brug for Roerslev og helt seriøst, vi vandt 3-1 ude, hvis vi stadig er så pisse nervøse for at bruge et talent, så er han vitterlig ringe og bør afskippes ellers skal han bare have chancen.
    Fordi Ståle med statsgaranti vurderer at så længe der er en risiko for at ryge helt ud af Europa, som vi kan risikerer i aften hvis alt går galt, så bliver der ikke gamblet med sjove ideer og uprøvede spillere.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig. Jeg er blot træt af folk evigt og altid skal pege på Ajax. Ajax har et af verdens allerbedste talentakademier, så vores situation kan overhoved ikke sammelignes med dem og de kan ej heller bruges som eksempel.
    Vi er ikke Ajax, men til gengæld har vi en masse talenter som er virkelig gode for tiden. Nogle går så småt og overvejer at søge videre fordi de stort set ingen chancer får på førsteholdet. Det burde være muligt at smide Wind, Holse, Roerslev og andre på banen en del mere end vi har gjort det hidtil.
    Sidst redigeret af Outpatient : 19.07.17 kl. 12:20

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror det ikke og ved endnu ikke om han er god nok, men hvorfor ikke prøve. Ajax er iskolde med hvor unge spillere de smider på banen og de får fuld opbakning, resultatet så vi imod dem, hvor 17 årlige holdt styr på vores spillere. Hvis vi gerne vil have at talenter skal blive hos os og hvis vi gerne vil lave store spillere, så spiller man med dem af og til. Nu er der brug for Roerslev og helt seriøst, vi vandt 3-1 ude, hvis vi stadig er så pisse nervøse for at bruge et talent, så er han vitterlig ringe og bør afskippes ellers skal han bare have chancen.
    Med tanke på at vi havde så store problemer med at få lukket ned for Zilinas kanter, så forstår jeg godt hvis der ikke gambles, selvom jeg er enig i, at Roerslev skal have kampe, hvis man regner ham som et stort talent.

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •