Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    48 60.76%
  • Uafgjort!

    23 29.11%
  • MSK Zilina Sejr, men FC København avancement!

    4 5.06%
  • MSK Zilina Sejr og avancement!

    4 5.06%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Det holdt hårdt og sæsonens første nederlag er tikket ind, men vi gik trods alt videre. Vi spillede ikke prangende og som tiden gik blev spillet kun værre.

    Første halvleg startede ellers ganske udmærket. Der blev lagt et højt og effektivt pres, mens forsvarskæden også blev skubbet frem. Vi lykkedes med at fastholde bolden og spille tålmodigt uden det blev for omstændigt og det lignede ikke, at Zilina kunne finde et modsvar. Som halvlegen skred frem kom Zilina dog bedre med, men vi havde stadig fin kontrol og Zilina kom først for alvor i gang, når en af vores spillere begik fejl.
    Det var dog Zilina der scorede først og det kom lidt ud af det blå. Efter scoringen mistede vi mere og mere kontrol, da presspillet begyndte at glippe og vi blev presset længere tilbage. Senere kunne vi ikke fastholde bolden og vi måtte alt for ofte losse bolden væk (selvom det åbenbart heller ikke var let).

    Anden halvleg startede lovende, da Pierre fik et noget billigt straffespark tilkendt, men det skulle vise sig, at ”trætheden” vendte tilbage og det endte med at minde utrolig meget om Aab-kampen, selvom præstationen trods alt ikke var nær så dårlig.

    Zilina skal naturligvis have ros for at kæmpe sig tilbage i kampen og få succes med deres spil. De var ikke nogen let modstander og måske min skuffelse slet ikke er berettiget, for jeg kender ikke noget til slovakisk fodbold. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke synes de så særlig skræmmende ud og fra mit perspektiv er det mere os der går ned i niveau, end det er Zilina der hæver deres.

    Der er langt mellem de gode præstationer. Verbic og Santander havde en del gode aktioner, ligesom jeg synes Matic startede rigtig stærkt.
    Erik og Lüftner haltede stadig en del. Det er naturligvis at forvente, men der var nogle indgreb der var alt for dårlige og som kampen skred frem blev de mere og mere usikre i deres aktioner.

    Boilesen var ingen succes på højrebacken, men han faldt ikke igennem. Pierre var heller ikke særlig imponerende på venstrebacken. Der var meget få gode aktioner og han lavede til tider nogle besynderlige beslutninger og fremstod ikke særlig godt defensivt. Der er i hvert fald plads til forbedring.

    Matic og Gregus lagde stærkt ud, men ender med fuldstændig at miste grebet om kampen. Defensivt havde de store problemer med både at skærme af og tage duellerne. Offensivt gik det heller ikke særlig godt, især fordi vi ikke kunne skubbe frem, så pasningsspillet døde fuldstændigt. De ligner dog heller ikke den optimale midtbanekonstellation og det smitter af på presspillet, der bliver falder fra hinanden, når vi bliver pressede. De ender med at blive pressede tilbage og formår ikke at skubbe frem eller dække af.
    En mulighed er, at deres kompetencer overlapper for meget, så de ikke understøtter hinanden, men i stedet ’konkurrerer’. Selvfølgelig skal man huske på, at de begge primært har spillet sammen med Kvist, men man må dog forvente, at det er en konstellation der er blevet trænet en del.

    Pieros mangler stadig for alvor at komme i gang, men det er svært at vurdere ham og hans kompetencer, når holdet bag ham kollapser. Jeg har i hvert fald ikke formået at spotte hans spidskompetencer endnu.

    Toutouh ligner stadig en der drømmer om udlandet og fraset et begrænset antal gode aktioner, så man intet til ham. Han havde mange boldtab, tabte mange dueller og leverede med afstand dagens dårligste præstation. Det er imponerende, at han spillede hele kampen.

    Alt i alt har vi ikke fået den bedste start på sæsonen og holdet har set ganske begrænset ud. I dag var der dog nogle positive momenter og så må vi håbe på, at der kan bygges videre på disse. Det er dog bekymrende, at vi er så usikre defensivt og har så svært ved at bryde modstanderens spil og at vores eget spil så hurtigt kan kollapse. Om ikke andet var præstationen bedre end mod Aab og vi gik trods alt videre til næste runde, hvor mægtige Vardar venter.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det mest underlige er at se spillernes fysiske forfatning. Tunge løb, hiver efter vejret, manglende speed i de højintense løb. Hvad kan være årsagen, for det synes jeg aldrig jeg har set hos et FCK hold
    Et bud på en forklaring kunne være den nye tåbelige turneringsstruktur, hvor Divisionsforeningen og dens medlemmer (dvs. klubberne selv) åbenbart mener at spillernes niveau højnes ved at lave en turnering, som består af hele 36 kampe, og som derfor er nødt til at slutte forholdsvis sent. Sidste kamp i mesterskabsslutspillet var således 28/5. Dernæst var der kun ca. halvanden måned til både at afholde sommerferie, spille landskampe og træne nye spillere ind i systemet, således at hele holdet var fysisk og mentalt klar til en ny sæson. Spillerne skal jo nå at afholde ferie, så hvis perioden er for kort mellem sommerferie og kampe, ja så går det ud over træningen, og så bliver det sværere at finde et momentum frem igen i den nye sæson, især når der skal spilles nye folk ind på centrale pladser.

    Mvh Torben
    Sidst redigeret af FCTorben : 19.07.17 kl. 23:52

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Sidste kamp i mesterskabsslutspillet var således 28/5.
    Hvilket var tidligere end de to foregående sæsoner. Samtidig med at FCK ikke just var presset frem til sidste spillerunde.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Et bud på en forklaring kunne være den nye tåbelige turneringsstruktur, hvor Divisionsforeningen og dens medlemmer (dvs. klubberne selv) åbenbart mener at spillernes niveau højnes ved at lave en turnering, som består af hele 36 kampe, og som derfor er nødt til at slutte forholdsvis sent. Sidste kamp i mesterskabsslutspillet var således 28/5. Dernæst var der kun ca. halvanden måned til både at afholde sommerferie, spille landskampe og træne nye spillere ind i systemet, således at hele holdet var fysisk og mentalt klar til en ny sæson. Spillerne skal jo nå at afholde ferie, så hvis perioden er for kort mellem sommerferie og kampe, ja så går det ud over træningen, og så bliver det sværere at finde et momentum frem igen i den nye sæson, især når der skal spilles nye folk ind på centrale pladser.

    Mvh Torben
    Bortset fra de tre ekstra kampe (som jo blev spillet uden nerve, da vi allerede var blevet mestre), virker den forklaring en anelse søgt.

    Sommerferiepausen er nemlig ikke blevet kortere af den nye struktur:


    • I 2017 sluttede vi d. 28. maj imod SønderjyskE og startede igen d. 12. juli imod MŠK ŽIlina
    • I 2016 sluttede vi d. 29. maj imod AGF og startede igen d. 13. juli imod Crusaders
    • I 2015 sluttede vi d. 7. juni imod Hobro og startede igen d. 16. juli imod Newtown AFC


    Så forklaringen må vist søges andetsteds.

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Et bud på en forklaring kunne være den nye tåbelige turneringsstruktur, hvor Divisionsforeningen og dens medlemmer (dvs. klubberne selv) åbenbart mener at spillernes niveau højnes ved at lave en turnering, som består af hele 36 kampe, og som derfor er nødt til at slutte forholdsvis sent. Sidste kamp i mesterskabsslutspillet var således 28/5. Dernæst var der kun ca. halvanden måned til både at afholde sommerferie, spille landskampe og træne nye spillere ind i systemet, således at hele holdet var fysisk og mentalt klar til en ny sæson. Spillerne skal jo nå at afholde ferie, så hvis perioden er for kort mellem sommerferie og kampe, ja så går det ud over træningen, og så bliver det sværere at finde et momentum frem igen i den nye sæson, især når der skal spilles nye folk ind på centrale pladser.

    Mvh Torben
    Det mærkelige er så bare, at de andre hold har holdt lige så kort sommerferie, altså lige bortset fra FCM og Lyngby, hvis sommerferie var endnu kortere.

    Jeg er røvtræt af Ståles bortforklaringer om træthed og Houdini. Vi har i flere år hørt på i øvrigt fornuftige ord om, at der ikke skulle sælges hovedløst ud af truppen, så man undgik den store åreladning, der tidligere har splittet holdet. Der er lagt helt faste karriereplaner for spillerne, så alle ved præcis, hvornår de bærende spillere bliver solgt og skal erstattes.

    Så når det her hold er blottet for ledere, og når det sejler, som jeg ikke mindes et FCK-hold sejle i umindelige tider, peger pilen kun på Ståldini. Det er ham, der gennem en håndfuld transfervinduer har planlagt, at holdet skulle se sådan her ud netop nu.
    Sidst redigeret af Garneren : 20.07.17 kl. 01:03
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det mærkelige er så bare, at de andre hold har holdt lige så kort sommerferie, altså lige bortset fra FCM og Lyngby, hvis sommerferie var endnu kortere.

    Jeg er røvtræt af Ståles bortforklaringer om træthed og Houdini. Vi har i flere år hørt på i øvrigt fornuftige ord om, at der ikke skulle sælges hovedløst ud af truppen, så man undgik den store åreladning, der tidligere har splittet holdet. Der er lagt helt faste karriereplaner for spillerne, så alle ved præcis, hvornår de bærende spillere bliver solgt og skal erstattes.

    Så når det her hold er blottet for ledere, og når det sejler, som jeg ikke mindes et FCK-hold sejle i umindelige tider, peger pilen kun på Ståldini. Det er ham, der gennem en håndfuld transfervinduer har planlagt, at holdet skulle se sådan her ud netop nu.
    Du har helt ret.

    Både Ståle og Hørsholt etc. var jo alle enige om at det ikke skulle gentage sig fra dengang i 2011, hvor 5 bærende spillere forlod FCK og vi var helt til rotterne i næsten 2 år efter

    De samme tegn ser da for alvor ud til at gentage sig selv nu, selvom man skulle være langt bedre forberedt. Og jeg syntes ikke jeg overdriver når jeg siger vi skal mange år tilbage for at se FCK levere så dårligt som det er tilfældet for de sidste 3 kampe.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Man fattes ord, men wow hvor er vi ringe.
    Kom gerne med frisk blod fra højreback, midt og trænerposten
    Det med trænerposten må da (med al respekt) være noget af det dummeste, jeg nogensinde har hørt. Du mener simpelthen, at vi efter to sæsoner med The Double skal skifte Ståle efter 3 kampe?
    Jeg tror, at vi skal være lykkelige for, at han stadig er her. Der findes i hvert fald ikke nogen anden, som jeg hellere ville have i spidsen for holdet netop nu.
    Sidst redigeret af k@sper : 20.07.17 kl. 06:43


  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er røvtræt af Ståles bortforklaringer om træthed og Houdini. Vi har i flere år hørt på i øvrigt fornuftige ord om, at der ikke skulle sælges hovedløst ud af truppen, så man undgik den store åreladning, der tidligere har splittet holdet. Der er lagt helt faste karriereplaner for spillerne, så alle ved præcis, hvornår de bærende spillere bliver solgt og skal erstattes.

    Så når det her hold er blottet for ledere, og når det sejler, som jeg ikke mindes et FCK-hold sejle i umindelige tider, peger pilen kun på Ståldini. Det er ham, der gennem en håndfuld transfervinduer har planlagt, at holdet skulle se sådan her ud netop nu.
    Jeg har meget svært ved at se, hvad man kunne have gjort anerledes mht salg. Altså bortset fra at have solgt Zanka allerede sidste år, så der ikke kom 3 salg på en gang i år. Men det er der vel ingen herinde, der bebrejder ham.
    Samtidig hænger ledere ikke på træerne og der bør egentlig være rigeligt med ledere i truppen, men disse er ikke steppet op.

    Det er klart, at noget ikke spiller pt. Og det spiller værre end nogen havde regnet med. Men det er nok stadig lidt tidligt at vurdere transfervinduet.

    Edit:
    Og så må vi håbe, at der i den grad analyseres på det her træthed, for noget er galt, og det hænger selvfølgelig på trænerteamet. Spørgsmålet om det er rent mentalt pga pres eller om det er rent fysisk. Hvis det er det sidste, så må der sidde en normalt suveræn fysisk stab med meget røde ører.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har meget svært ved at se, hvad man kunne have gjort anerledes mht salg. Altså bortset fra at have solgt Zanka allerede sidste år, så der ikke kom 3 salg på en gang i år. Men det er der vel ingen herinde, der bebrejder ham.
    Samtidig hænger ledere ikke på træerne og der bør egentlig være rigeligt med ledere i truppen, men disse er ikke steppet op.

    Det er klart, at noget ikke spiller pt. Og det spiller værre end nogen havde regnet med. Men det er nok stadig lidt tidligt at vurdere transfervinduet.

    Edit:
    Og så må vi håbe, at der i den grad analyseres på det her træthed, for noget er galt, og det hænger selvfølgelig på trænerteamet. Spørgsmålet om det er rent mentalt pga pres eller om det er rent fysisk. Hvis det er det sidste, så må der sidde en normalt suveræn fysisk stab med meget røde ører.
    Jeg tænker mere det må være et mentalt pres. Nuvel vi har mistet 3-4 bærende stamspillere, men vi har trodsalt stadig en del spillere som burde kunne træde mere i karrakter. Jeg kan dog godt undre mig over at Matic, Gregus, Kvist ikke har kunne få det til at fungere bedre end hidtil. De har trodsalt været i klubben et stykke tid nu.

    Men det bliver sgu et langt sejt træk. Det gør virkelig ondt at se vores midtbane blive overspillet på den måde. Jeg ved ikke om Ståle burde overveje et formations skifte for at styrke midtbanen. Noget skal der hvertfald gøres hurtigt. Der er kun 1 uge til næste CL kval kamp

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tænker mere det må være et mentalt pres. Nuvel vi har mistet 3-4 bærende stamspillere, men vi har trodsalt stadig en del spillere som burde kunne træde mere i karrakter.

    Men det bliver sgu et langt sejt træk. Det gør virkelig ondt at se vores midtbane blive overspillet på den måde. Jeg ved ikke om Ståle burde overveje et formations skifte for at styrke midtbanen. Noget skal der hvertfald gøres hurtigt. Der er kun 1 uge til næste CL kval kamp
    Jeg er meget enig. Jeg tror dog, at man skal holde fast i 442, som de fleste jo kender, og så vidt muligt holde fast i en startopstilling og give noget kontinuitet og tillid til de valgte. Men det er selvfølgelig lidt svært med 2 kampe om ugen.

    Forøvrigt har vi tidligere været helt vanvittig ringe i præcis disse ekstremt vigtige europacupkampe. Og der er vi kommet godt igen senere. Men det er nok blot et halmstrå...

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Jeg tror dog, at man skal holde fast i 442, som de fleste jo kender, og så vidt muligt holde fast i en startopstilling og give noget kontinuitet og tillid til de valgte. Men det er selvfølgelig lidt svært med 2 kampe om ugen.

    Forøvrigt har vi tidligere været helt vanvittig ringe i præcis disse ekstremt vigtige europacupkampe. Og der er vi kommet godt igen senere. Men det er nok blot et halmstrå...
    Ja det kan måske skade mere end godt er at skifte formation på nuværende tidspunkt. Men ja lad os da håbe det bliver bedre længere inde i sæsonen.

    1 ting er da sikkert. De andre hold i Suppen må da have fået blod på tanden efter at have set os i aktion de sidste 3 kampe. Vi kommer i den grad til at blive udfordret i denne sæson

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er røvtræt af Ståles bortforklaringer om træthed og Houdini. Vi har i flere år hørt på i øvrigt fornuftige ord om, at der ikke skulle sælges hovedløst ud af truppen, så man undgik den store åreladning, der tidligere har splittet holdet. Der er lagt helt faste karriereplaner for spillerne, så alle ved præcis, hvornår de bærende spillere bliver solgt og skal erstattes.

    Så når det her hold er blottet for ledere, og når det sejler, som jeg ikke mindes et FCK-hold sejle i umindelige tider, peger pilen kun på Ståldini. Det er ham, der gennem en håndfuld transfervinduer har planlagt, at holdet skulle se sådan her ud netop nu.
    Helt enig, det er også det bekymrende, som jeg ser det.

    Vi vidste allerede sidste sommer, at Zanka, Delaney og Ludwig var i gang med sidste (halv-)sæson i klubben. Det blev også relativt tidligt meldt ud, at Cornelius skulle sælges denne sommer. Det var måske problematisk at skille sig af med tre klubdrenge og ledertyper på næsten samme tid, men Ståle og staben har haft al tid i verden til både at hente erstatningerne i god tid (hvilket i høj grad er sket), men også på træningsbanen at få formet de nye ledere i klubben. Lige nu ser det ud som om, at holdet er helt i chok over, at de mangler de spillere på banen.

    Det er i den grad skuffende, at vi ikke ser relativt etablerede navne som Erik J., Toutouh, Gregus, Matic og Santander tage mere ansvar på banen, end tilfældet er. Jeg synes, at Boilesen og Kvist forsøgte lidt i går. Og uanset hvad falder det tilbage på Ståle, at han enten har scoutet de forkerte spillere i forhold til at tage over for f.eks. Delaney og Zanka, eller også har arbejdet med at gøre de nye spillere klar til ansvaret været for dårligt.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Deres cheftræner virker jo helt sympatisk http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champ...k-kommer-langt
    Ja, men hvis det er hans vurdering baseret på de her to kampe, bør han måske finde et andet job.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    vores katastrofale indsats burde have resulteret i et samlet nederlag, men vi bliver på forunderlig vis reddet af et tyndt rødt kort i første kamp. At du kan ha så rosenrøde optimistbriller på er mig en gåde. Jeg tror aldrig jeg har set et FCK hold der har været så uorganiseret, panisk, hjælpeløst. Nøglen til at slå os lige nu er ganske enkelt: pres. Gør man det, mister vi bolden, og falder alt alt for langt tilbage på banen. Der er ingen der tager ansvar. Hvis vi ikke snart får styr på organisationen, taber vi mesterskabet. Ryger vi ud til vardar tror jeg ikke vi når EL.
    Hvis du aldrig har set et FCK hold der har været så uorganiseret, panisk, hjælpeløst så har du enten ikke set vores hjemmekamp mod Gorica eller har lykkeligt glemt den...
    Jeg er dog enig i at der virkelig er nogen kæmpe problemer på holdet - Bengtsson har set fuldstændig håbløs ud i vores 3 første kampe, Eric J er slet ikke den samme spiller uden Zanka, En midtbane bestående af Kvist, Matic og Gregus gør det bare ikke for mig. Toutouh er fuldstændig lost og sidste sæson er steget ham til hovedet med salg mm. Ufatteligt han ikke bliver pillet ud og Kusk eller Thomsen ikke kommer ind. Er ok med vores angreb.
    Er lettere nervøs for vores møde mod Brøndby om 2 uger hvor netop deres pres spil godt kan blive et problem - Er heller ikke meget for at indrømme at Fisker og Vigen ligner fornuftige køb.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Hvis du aldrig har set et FCK hold der har været så uorganiseret, panisk, hjælpeløst så har du enten ikke set vores hjemmekamp mod Gorica eller har lykkeligt glemt den....
    Eller så sent som jablonec

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •