Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    48 60.76%
  • Uafgjort!

    23 29.11%
  • MSK Zilina Sejr, men FC København avancement!

    4 5.06%
  • MSK Zilina Sejr og avancement!

    4 5.06%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

  1. #31
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Man fattes ord, men wow hvor er vi ringe.
    Kom gerne med frisk blod fra højreback, midt og trænerposten

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Man fattes ord, men wow hvor er vi ringe.
    Kom gerne med frisk blod fra højreback, midt og trænerposten
    Det er lidt komisk, altså det med det friske blod. For det er lige nøjagtig det holdet mangler. De virker fuldstændig drænet for energi.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    1. ankersen skal hurtigt tilbage så ankersen - luftner - ej - boilesen kæden kan spilles sammen
    2. toutouh skal ud på bænken og så må thomsen/kusk spilles ind på kanten
    3. vi skal være tilfredse med EL gruppespil

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Vedr. Gregusz. Må man have så store defensive mangler som professionel midt-midtbanespiller?

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Jeg er faktisk mest skuffet over den manglende tillid, som Ståle tydeligvis har spillerne på bænken. Vi har altså Danmarks med afstand bedste bænk, og at han hellere vil lade Toutouh spille færdig, når han var så skandaløs ringe, træt og tæt på at koste, fremfor at sætte en frisk Nicolai Thomsen ind - det begriber jeg simpelthen ikke.

    Hvis han ikke har tillid til spiller 15 og 16 i truppen, så bliver det satme en lang sæson! Pavlo fik os videre i første kamp på individuel klasse. Det var alt, hvad det var. Fy for satan, det bliver en lang sæson, og jeg tvivler seriøst på mesterskabet (også når jeg vågner i morgen)

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Må jeg minde om, at Kusk sidste år røg helt ud af truppen, fordi Ståle var utilfreds med niveau/træning/Whatever. Toutouh fortjener det samme. Hvis du ikke kan mere, så spark den for fanden da hellere langt væk end at lege Messi på egen banehalvdelen. Er rystet over hvor ringe en venstrekant vi havde, Pierre var også helt væk.

    Og hvorfor går vi sådan ned i gear i 2. halvleg... 1. var OK, 2. halvleg ingen form.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Vedr. Gregusz. Må man have så store defensive mangler som professionel midt-midtbanespiller?
    Jeg forstår det heller ikke. Han spiller altså fast på et hæderligt slovakisk nationalmandskab. Såfremt Torino stadigvæk er interesseret, så ville jeg tjene noget mønt hvis jeg var Ståle. Gregus magter ikke at "tage temperaturen" på en kamp, hvilket er en vigtig egenskab i maskinrummet.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Ja vi var ringe og jeg er bange for at mesterskabet går til de andre..... Men det hold vi mødte så altså godt ud, måske fordi vi så latterlige ud. Men de havde mange gode spillere og de ville kunne klarer sig i top 3 i DK.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Deres cheftræner virker jo helt sympatisk http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champ...k-kommer-langt

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Havde hverken ventet eller håbet, at det skulle blive SÅ spændende så tidligt i sæsonen. Men det er, hvad det er. Vi fik en rigtig lorte-lodtrækning, men kom alligevel knebent videre, og det er nu engang det vigtigste. Jeg synes måske det er lige tidligt nok at begynde at tale trænerfyring, nedrykningsslutspil i Superligaen, og maksimalt at stile efter EL gruppespil, for vi har stadigvæk Danmarks bedste træner, Brøndby kommer til at brænde ud med det tempo, de spiller i, og vi er seedet hele vejen til CL gruppespillet.

    Nu har vi lagt ud med et par dårlige kampe, hvilket ikke kan undre taget i betragtning af, hvor mange spillere vi mistede. Men vi tabte ikke mod Aab, og vi er stadig videre i CL kval. Selv, når vi leverer aller dårligst, er vi alligevel forholdsvis succesfulde, og der er ingen tvivl om, at det kun kan gå fremad fra nu af. Så jeg beholder ja-hatten på indtil videre ;)

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Udover at få rettet skuden op, burde Ståle straks stoppe med den evindelige snak om, hvor umuligt det nærmest er at nå sidste års niveau. Det er muligt, at han gerne vil dæmpe forventningerne. Men det er altså en trist taber holdning, at man ikke i stedet har en åben tro på, at man kan blive endnu bedre end tidligere.

    At bestyrelsen så også burde se at få skudt nogle seriøse penge i projektet er en anden sag.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Nå, men hvis man skal forsøge at finde et lyspunkt midt i sortsynet, så er det jo bare at tænke tilbage på det fantastiske 2011-11-hold, som kun med det yderste af neglene kom i CL-gruppespillet.

    De, der var til BATE-kampen i Parken, husker nok, hvordan vi pløjede os frem til en 2-0-føring, hvorefter det blev 2-2, og der skulle en massiv kropsindsats af N'Doye (som nogle dommere ville have set som et frispark) til, før vi skrabede en 3-2-sejr hjem efter 0-0 ude. Og så kom Rosenborg-kampen, hvor vi trods absolut strålende spil i 1. halvleg i Parken sammenlagt var mere end heldige med at komme i mål.

    At holdet derefter gjorde det fremragende i CL-gruppespillet, må give os lidt håb for denne sæson. Ikke alt er tabt endnu ;-)

    vh
    LM
    Sidst redigeret af Langemand : 19.07.17 kl. 23:11
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    632

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Det mest underlige er at se spillernes fysiske forfatning. Tunge løb, hiver efter vejret, manglende speed i de højintense løb. Hvad kan være årsagen, for det synes jeg aldrig jeg har set hos et FCK hold
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  26. #44
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Havde hverken ventet eller håbet, at det skulle blive SÅ spændende så tidligt i sæsonen. Men det er, hvad det er. Vi fik en rigtig lorte-lodtrækning, men kom alligevel knebent videre, og det er nu engang det vigtigste. Jeg synes måske det er lige tidligt nok at begynde at tale trænerfyring, nedrykningsslutspil i Superligaen, og maksimalt at stile efter EL gruppespil, for vi har stadigvæk Danmarks bedste træner, Brøndby kommer til at brænde ud med det tempo, de spiller i, og vi er seedet hele vejen til CL gruppespillet.

    Nu har vi lagt ud med et par dårlige kampe, hvilket ikke kan undre taget i betragtning af, hvor mange spillere vi mistede. Men vi tabte ikke mod Aab, og vi er stadig videre i CL kval. Selv, når vi leverer aller dårligst, er vi alligevel forholdsvis succesfulde, og der er ingen tvivl om, at det kun kan gå fremad fra nu af. Så jeg beholder ja-hatten på indtil videre ;)
    Giver du ud af de lykkepiller der?

    Der er rædderligt og vi skal være direkte heldige at vi er videre i CL kval, samt heldige vi fik 1-1 mod aab

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – MSK Zilina (19.07.17 kl.19.30 CL-kval 2.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Havde hverken ventet eller håbet, at det skulle blive SÅ spændende så tidligt i sæsonen. Men det er, hvad det er. Vi fik en rigtig lorte-lodtrækning, men kom alligevel knebent videre, og det er nu engang det vigtigste. Jeg synes måske det er lige tidligt nok at begynde at tale trænerfyring, nedrykningsslutspil i Superligaen, og maksimalt at stile efter EL gruppespil, for vi har stadigvæk Danmarks bedste træner, Brøndby kommer til at brænde ud med det tempo, de spiller i, og vi er seedet hele vejen til CL gruppespillet.

    Nu har vi lagt ud med et par dårlige kampe, hvilket ikke kan undre taget i betragtning af, hvor mange spillere vi mistede. Men vi tabte ikke mod Aab, og vi er stadig videre i CL kval. Selv, når vi leverer aller dårligst, er vi alligevel forholdsvis succesfulde, og der er ingen tvivl om, at det kun kan gå fremad fra nu af. Så jeg beholder ja-hatten på indtil videre ;)
    vores katastrofale indsats burde have resulteret i et samlet nederlag, men vi bliver på forunderlig vis reddet af et tyndt rødt kort i første kamp. At du kan ha så rosenrøde optimistbriller på er mig en gåde. Jeg tror aldrig jeg har set et FCK hold der har været så uorganiseret, panisk, hjælpeløst. Nøglen til at slå os lige nu er ganske enkelt: pres. Gør man det, mister vi bolden, og falder alt alt for langt tilbage på banen. Der er ingen der tager ansvar. Hvis vi ikke snart får styr på organisationen, taber vi mesterskabet. Ryger vi ud til vardar tror jeg ikke vi når EL.

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  3. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •