Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: Truppens mangler - sommeren 2017

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er rimelig sikker på at Pierre Emiles markedsværdi pt. ligger pænt under 40 mil. Har han ikke været helt ude i kulden de sidste 6-8 måneder? Og han har også mistet sin landsholdsplads. Vil tro han kan erhverves for 20-30 mio. Men man kunne jo også starte med at låne ham og så lave en option. Det virker ikke som om han indgår i Southamptons fremtidsplaner og de sparer nok gerne hans lønkroner. Der skal noget seriøs kvalitet ind på den centrale midt, og jeg synes egentlig at Pierre Emile er et udmærket bud.
    Det er jo dybt useriøst at foreslå, at Southampton vil sælge Højbjerg med 90 mio. kroners tab. Det ville ikke engang give mening for dem at leje ham ud til os, i og med at han kunne få godt med spilletid for en af oprykkerne eller i Bundesligaen i stedet for. Ham kan vi altså godt skyde en hvid pil efter.

    Sviatchenko og N'Doye er til gengæld mere realistiske.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Min tro på Bengtsson skyldes hans tidligere ophold i klubben, samt at han er i sin bedste alder. Det ville undre mig meget, hvis ikke finder tilbage til sit gamle niveau.

    Jeg synes i øvrigt ikke, at han har været så dårlig igen (jeg så ikke udekampen mod Zilina). Defensivt spillede han en ok første halvleg mod AaB, inden hele holdet gik ned i anden halvleg. Det samme kan vel siges om Boilesens indsats i går mod Zilina. Bengtsson spillede ok frem ad banen i første halvleg i går, og lignede mere en FCK-back end Boilesen har gjort på noget tidspunkt i sin FCK-karriere.
    Med fare for at ødelægge Bengtsson optimismen, så kan det skyldes at han slet ikke spillede første halvleg mod AaB, men at det var Boile + Høgli der dækkede bakkerne ;)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Er der nogen der har en status på, hvornår Rasmus Falck er tilbage fra sin skade ?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er rimelig sikker på at Pierre Emiles markedsværdi pt. ligger pænt under 40 mil. Har han ikke været helt ude i kulden de sidste 6-8 måneder? Og han har også mistet sin landsholdsplads. Vil tro han kan erhverves for 20-30 mio. Men man kunne jo også starte med at låne ham og så lave en option. Det virker ikke som om han indgår i Southamptons fremtidsplaner og de sparer nok gerne hans lønkroner. Der skal noget seriøs kvalitet ind på den centrale midt, og jeg synes egentlig at Pierre Emile er et udmærket bud.

    Erik S, Pierre Emile og N'Doye kan være lige præcis den afstivning vores pt. slappe rygrad har brug for. Det kræver dog at vores sportslige ledelse er parate til at sluge et par kameler og ikke ´mindst finde den store tegnedreng frem.
    Du må ikke skrive sådan noget - naive mig begynder bare at drømme og overbevise mig selv om at det er muligt. Erik ville være et klasseløs og som flere skriver... kunne være muligt - hvis Ståle bliver en smule bedre til rotation, så har truppen også plads til 3 stærke forsvarsspillere. Pierre virker for mig komplet urealistisk, jeg skal ikke udelukke at en lejeaftale ville være mulig og at Pierre kunne være interesseret i at komme hjem en sæson, men er 99% sikker på at Ståle ikke vil leje en spiller for at tage meget spilletid fra hans to indkøb i Gregus og Matic. Leje med billig købeoption tror jeg ikke på, mit bud er at rigtig mange tyske klubber vil stå klar med 50 millioner, hvis prisen skulle komme dernedad. Santander ud virker hellere ikke sandsynligt, men om N'Doye så kunne være en mulighed som afløser... tja er i tvivl om det er en mulighed.

    Hvad vi hurtigt kan blive enige om, hvis FCK holder pressekonference i morgen og præsentere de 3 spillere, så vinder vi mesterskabet og får en god europæisk omgang!

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Sidder på ferie i Sydeuropa og er i chok over meldingerne hjemmefra. Jeg sidder konstant og trækker ned i sidelinien på min telefon. Har kun set lidt kamp her og der. Brugt min dataplan på telefonen og yousees app (De kan ikke finde ud af at geoblokere mobile data).

    Pierre Emil kommer aldrig til at spille for os, har han udtalt i 2014. Bevares, det kan ændre sig, men det er næppe sandsynligt.

    Jeg forstår ikke helt Toutouh. Ståle har da flere gange udtalt, at der ikke har været bud efter ham. Hvorfor slår han op i banen? Jeg kan ikke lige finde et link, men han kan da ikke være sur over manglende salg, hvis ingen vil købe. Jeg kan godt lide Toutouh, men han virker ekstremt umoden, og han ligner en dreng, der stadig bor hjemme.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg kan godt lide Toutouh, men han virker ekstremt umoden, og han ligner en dreng, der stadig bor hjemme.
    Det er han jo sådan set også :-)

    Forøvrigt synes jeg, at kritikken på Toutouh har været lidt overdrevet. Synes ikke, at han var værre end mange andre onsdag. Og jeg forstår sådan set godt, at Ståle bruger ham fremfor Thomsen eller Kusk i de to kampe mod Zilina. Kusk bidrager jo intet defensivt, og Thomsen er kilometer fra sit gamle niveau. Toutouh er trods alt stadig det "sikre" kort med forbehold fra hans sædvanlige udsving. Jeg håber i hvert fald stadig på en forlængelse.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt synes jeg, at kritikken på Toutouh har været lidt overdrevet. Synes ikke, at han var værre end mange andre onsdag. Og jeg forstår sådan set godt, at Ståle bruger ham fremfor Thomsen eller Kusk i de to kampe mod Zilina. Kusk bidrager jo intet defensivt, og Thomsen er kilometer fra sit gamle niveau. Toutouh er trods alt stadig det "sikre" kort med forbehold fra hans sædvanlige udsving. Jeg håber i hvert fald stadig på en forlængelse.
    Toutouh havde ikke luft hele 2. halvleg og blev ved med at lave hæl&tå, selv på egen banehalvdel, hvor vi var presset i bund. Det var decideret pinligt at se på. Jeg synes, at han har været den dårligste so far.


  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Det sammenholdt med at han også spillede et jammerligt forår gør også at min tro på ham er væk!
    -_-

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Når nu vi taler om Boile som polyvalent spiller, hvad så med at prøve ham på den centrale midt, Philip Lahm style?
    Min påstand er at han er den spiller i truppen der har den bedste teknik. Det kunne vi måske nyde godt af på midten. Han er desuden en fighter og jeg tror sagtens at han kunne lægge en del på verbalt, hvis han blev tildelt det ansvar.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Når nu vi taler om Boile som polyvalent spiller, hvad så med at prøve ham på den centrale midt, Philip Lahm style?
    Min påstand er at han er den spiller i truppen der har den bedste teknik. Det kunne vi måske nyde godt af på midten. Han er desuden en fighter og jeg tror sagtens at han kunne lægge en del på verbalt, hvis han blev tildelt det ansvar.
    Frækt bud, selvom der er nogle løbemønstre han skal lærer og hvis han nu har en tendens til skader, så ved jeg ikke om det hjælper at spille central midt.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er der nogen der har en status på, hvornår Rasmus Falck er tilbage fra sin skade ?
    Tror, det er en 'aprilsnar', men i dag kalder indkast.dk Falk for 'tvivlsom' til Randers-kampen.

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Når nu vi taler om Boile som polyvalent spiller, hvad så med at prøve ham på den centrale midt, Philip Lahm style?
    Min påstand er at han er den spiller i truppen der har den bedste teknik. Det kunne vi måske nyde godt af på midten. Han er desuden en fighter og jeg tror sagtens at han kunne lægge en del på verbalt, hvis han blev tildelt det ansvar.
    Jeg tillader mig at kalde den tanke tæt på genialt det ville virkelig være en genistreg hvis han kan kunne positionerer sig midt midt = teknikken, roligheden, defensive og offensive kvaliteter, lederegenskaberne og dansk.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er der nogen der har en status på, hvornår Rasmus Falck er tilbage fra sin skade ?
    Hvis ikke jeg husker meget galt, var den seneste melding fra Ståle, at han ikke regnede med Falk og Ankersen før efter den første landsholdspause, som er der i starten af september.

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Bevares. I truppen mod Randers i morgen er der 5 mand til 4 pladser i forsvaret. Ro på Perle (gisp)

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson +
    5 Erik Johansson +
    6 William Kvist
    7 Benjamin Verbič
    8 Uroš Matić
    9 Federico Santander
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    17 Kasper Kusk
    18 Mads Roerslev +
    20 Nicolai Boilesen +
    23 Andrija Pavlović
    25 Robin Olsen
    27 Michael Lüftner +
    28 Pieros Sotiriou
    32 Danny Amankwaa
    40 Carlo Holse

    den frække:

    Robin
    Danny Michael Erik Pierre
    Jan William Nico Benja
    Kasper
    Federico
    Sidst redigeret af masterull : 21.07.17 kl. 22:24

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af masterull Se meddelelser

    den frække:

    Robin
    Danny Michael Erik Pierre
    Jan William Nico Benja
    Kasper
    Federico
    Hvis Ståle ikke tør bruge Roerslev i en superligakamp, når de to andre højre backs er skadede, er det simpelthen en joke at have ham i førsteholdstruppen. Hver kamp han skal sidde på bænken og se spillere fra andre positioner nosse rundt i det på hans plads er at tage pis på ham, og det er et virkelig dårligt signal at sende til alle talenterne i klubben og til potentielle unge transferemner. Hvis han ikke er god nok til at være tredjevalg, bør han sendes videre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Truppens sammensæning. Relevant?
    By Jønch in forum Transferforum
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 11.09.10, 16:38
  2. Truppens kontraktudløb
    By mickeyfar in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 12.11.08, 12:54
  3. Brøndby truppens værdi...
    By Outpatient in forum Diverse
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 00:06
  4. Truppens størrelse...
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.04.04, 02:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •