Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 72

Emner: Truppens mangler - sommeren 2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Sorry, men du siger, at Boilesen har været en blandet omgang, men at Bengtsson nok skal blive en gevinst. Bengtsson har været forfærdelig i alle tre kampe...
    Min tro på Bengtsson skyldes hans tidligere ophold i klubben, samt at han er i sin bedste alder. Det ville undre mig meget, hvis ikke finder tilbage til sit gamle niveau.

    Jeg synes i øvrigt ikke, at han har været så dårlig igen (jeg så ikke udekampen mod Zilina). Defensivt spillede han en ok første halvleg mod AaB, inden hele holdet gik ned i anden halvleg. Det samme kan vel siges om Boilesens indsats i går mod Zilina. Bengtsson spillede ok frem ad banen i første halvleg i går, og lignede mere en FCK-back end Boilesen har gjort på noget tidspunkt i sin FCK-karriere.

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kusk har jo ikke spillet så meget desværre, men så lovende ud med Zelina.
    Problemet med Kusk er jo bare, at så snart der skal forsvares, så forsvinder han ud af kampen. Vi ved, hvad han kan frem ad banen, men det er bare ikke nok, hvis han skal spille kanten i Ståles 4-4-2.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    MM. Olsen og Andersen
    HB. Ankersen og Roerslev
    CB: Johansson og Antonsson
    CB: Luftner og Sviatchenko
    VB: Boilsen og Bengtsson
    HM: Falk og Kusk
    CM: Kvist og Gregus
    CM: Matic og P. E. Højbjerg
    VM: Verbic og Thomsen
    AN: N'Doye og Pavlovic
    AN: Pieros

    Santander har jeg fjernet, da jeg er overbevist om at han bliver solgt i august måned. Men så er vi klar til Europa.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Problemet med Kusk er jo bare, at så snart der skal forsvares, så forsvinder han ud af kampen. Vi ved, hvad han kan frem ad banen, men det er bare ikke nok, hvis han skal spille kanten i Ståles 4-4-2.
    Jeg er enig i, at han skal være bedre til at forsvare, men han kan da umuligt være ringere end det skrækkelige spil, som Toutouh leverede med Messi-driblinger på egen banehalvdel.

    Tidligere skriver du om Bengtsson - han spillede altså defensivt en forfærdelig kamp i går, men kom dog i perioder rimeligt frem.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    MM. Olsen og Andersen
    HB. Ankersen og Roerslev
    CB: Johansson og Antonsson
    CB: Luftner og Sviatchenko
    VB: Boilsen og Bengtsson
    HM: Falk og Kusk
    CM: Kvist og Gregus
    CM: Matic og P. E. Højbjerg
    VM: Verbic og Thomsen
    AN: N'Doye og Pavlovic
    AN: Pieros

    Santander har jeg fjernet, da jeg er overbevist om at han bliver solgt i august måned. Men så er vi klar til Europa.
    Jeg håber, du får ret, men imø er Højbjerg altså fuldkommen urealistisk. Southampton gav over 100 mio. kroner for ham for et år siden. Jeg nægter at tro, at FCK smider mere end 40 mio. kroner på en enkelt spiller, og jeg han slet ikke se, hvorfor de skulle sælge ham.

    Sviatchenko var åbenbart super ringe mod Linfield og blev da også bænket til fordel for en central midtbanespiller i midterforsvaret i returkampen. Ham tror jeg godt, vi kan signe, trods Boyatas skade. Det ser også ud til, at Celtic er ved at hente en ny midterforsvarer - Steven Caulker.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg håber, du får ret, men imø er Højbjerg altså fuldkommen urealistisk. Southampton gav over 100 mio. kroner for ham for et år siden. Jeg nægter at tro, at FCK smider mere end 40 mio. kroner på en enkelt spiller, og jeg han slet ikke se, hvorfor de skulle sælge ham.

    Sviatchenko var åbenbart super ringe mod Linfield og blev da også bænket til fordel for en central midtbanespiller i midterforsvaret i returkampen. Ham tror jeg godt, vi kan signe, trods Boyatas skade. Det ser også ud til, at Celtic er ved at hente en ny midterforsvarer.
    Det var ikke meget spillerid han fik i sidste sæson, og godt nok har Southampton fået ny manager. Men jeg tror ikke at han står forrest i køen. Så en lejeaftale med købsoption kunne være en god deal. Højbjerg ville få karrieren tilbage på rette spor, med en masse spilletid hos os. Og nok også komme ind i landsholdsvarmen igen. Nuvel, det kan godt være du har ret, at han er for dyr, og han har helt sikkert også andre muligheder. Men barren trænger til at blive hævet i maskinrummet. Jeg tror (håber) på det :-)

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    3

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    P.E.H vil aldrig tage til FCK. Vi kan på ingen måde imødekomme hans løn. Hans ambitioner er nok mere til bænken i PL end suppe spil i fx Helsingør i november måned.

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det var ikke meget spillerid han fik i sidste sæson, og godt nok har Southampton fået ny manager. Men jeg tror ikke at han står forrest i køen. Så en lejeaftale med købsoption kunne være en god deal. Højbjerg ville få karrieren tilbage på rette spor, med en masse spilletid hos os. Og nok også komme ind i landsholdsvarmen igen. Nuvel, det kan godt være du har ret, at han er for dyr, og han har helt sikkert også andre muligheder. Men barren trænger til at blive hævet i maskinrummet. Jeg tror (håber) på det :-)
    Han blev købt for 110 millioner, og har et stort navn I Tyskland + fik altså 21 kampe I premier league I denne sæson. Han er også stadig ung. Komplet urealistisk


  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han blev købt for 110 millioner, og har et stort navn I Tyskland + fik altså 21 kampe I premier league I denne sæson. Han er også stadig ung. Komplet urealistisk
    Og forøvrigt komplet udisciplineret på midtbanen, hvilket vi bestemt ikke har brug for pt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Jeg er rimelig sikker på at Pierre Emiles markedsværdi pt. ligger pænt under 40 mil. Har han ikke været helt ude i kulden de sidste 6-8 måneder? Og han har også mistet sin landsholdsplads. Vil tro han kan erhverves for 20-30 mio. Men man kunne jo også starte med at låne ham og så lave en option. Det virker ikke som om han indgår i Southamptons fremtidsplaner og de sparer nok gerne hans lønkroner. Der skal noget seriøs kvalitet ind på den centrale midt, og jeg synes egentlig at Pierre Emile er et udmærket bud.

    Erik S, Pierre Emile og N'Doye kan være lige præcis den afstivning vores pt. slappe rygrad har brug for. Det kræver dog at vores sportslige ledelse er parate til at sluge et par kameler og ikke ´mindst finde den store tegnedreng frem.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    I øvrigt, med Høglis fysiske forfatning in mente, mener jeg at man meget kraftigt bør overveje at tilføje en ny højreback til truppen. Det kan være en låneaftale frem til nytår, eller Ankersens fremtidige afløser, som man henter før tid og lader konkurrere med Ankersen når han er frisk igen. Pt. lider vi stærkt under at være svagt besat på højre back positionen, og det kan koste dyrt på den lange bane, at vi sejler rundt i august og september.. Selv med Høgli retur inden for få kampe ser det skidt ud, for han har godt nok virket sløv i de første par kampe (Ståle snakkede om fiber i optakten i går, hvilket vel nemt kan være 3-4 uger)..

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Selv med Høgli retur inden for få kampe ser det skidt ud, for han har godt nok virket sløv i de første par kampe .
    Mere sløv end de andre...? Synes jeg ikke. Jeg tror ikke, vi henter nyt ind.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Landsholds-Lars udpensler jo problemerne i det her klip fra i lørdags. http://mobil.bold.dk/video/28199/ Skræmmende, at den sportslige ledelse ikke har tænkt kommunikative lederevner ind i deres prioritering af indkøbene til defensiven.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Landsholds-Lars udpensler jo problemerne i det her klip fra i lørdags. http://mobil.bold.dk/video/28199/ Skræmmende, at den sportslige ledelse ikke har tænkt kommunikative lederevner ind i deres prioritering af indkøbene til defensiven.
    Det mest ironiske ved det klip er næsten, at Bischoff, som jeg faktisk ofte synes har skarpe analyser, sammenligner Lüftner lidt med Okore. En fysisk stærk spiller, som dog spiller mest for sig selv, og som skal lære at spille FCK forsvarsspil....

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mere sløv end de andre...? Synes jeg ikke. Jeg tror ikke, vi henter nyt ind.
    Hans første halvleg mod Zilina i Slovakiet var jo katastrofalt ringe.. Derudover leverede han sløje 60 minutter mod Aab, hvor han i hvert fald offensivt bidrog med lige præcis ingenting. At han nu skranter med fysikken (fiberskade) fortæller mig, at vi bør kigge os om efter en ny spiller til højrebacken..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Derudover leverede han sløje 60 minutter mod Aab, hvor han i hvert fald offensivt bidrog med lige præcis ingenting.
    Vi ved jo godt, at Høgli er en defensiv back. Han har ikke imponeret, men jeg kan finde mange, der har været værre. For at nævne en back-kollega, Bengtsson f.eks. Selvfølgelig en svækkelse uden Peter Ankersen, som jeg glæder mig til er frisk igen. Fremtiden bliver med P.A. og så Roerslev som backup.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Truppens sammensæning. Relevant?
    By Jønch in forum Transferforum
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 11.09.10, 16:38
  2. Truppens kontraktudløb
    By mickeyfar in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 12.11.08, 12:54
  3. Brøndby truppens værdi...
    By Outpatient in forum Diverse
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 00:06
  4. Truppens størrelse...
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.04.04, 02:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •