Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Truppens mangler - sommeren 2017

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Det her ville være frækt:
    RO
    Lüftner - Erik - Boilesen
    Roerslev - Kvist - Gregus - Pierre
    Kusk/Verbic
    Santander - Pavlovic

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det her ville være frækt:
    RO
    Lüftner - Erik - Boilesen
    Roerslev - Kvist - Gregus - Pierre
    Kusk/Verbic
    Santander - Pavlovic
    Fem forsvarsspillere og Kvist på udebane mod Randers? Aldrig har en kamp lugtet mere af 0-0 :-)
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Hvorfor er det Matic, der er sorteper i alle de frække forslag her? Han var da en af de mindst ringe i fadæsen mod Zilina. Han knoklede i hvert fald for det. Jeg ville foretrække, at vi prøvede at give Greguš og Matic nogle kampe sammen for at se, om de kan få et eller andet brugbart op at stå. Så kan Kvist sidde og tage tempoet ud af bænken.

    Og lad nu Boilesen få den backplads. Bengtsson bør have spillet sig milevidt fra en startplads forleden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis Ståle ikke tør bruge Roerslev i en superligakamp, når de to andre højre backs er skadede, er det simpelthen en joke at have ham i førsteholdstruppen. Hver kamp han skal sidde på bænken og se spillere fra andre positioner nosse rundt i det på hans plads er at tage pis på ham, og det er et virkelig dårligt signal at sende til alle talenterne i klubben og til potentielle unge transferemner. Hvis han ikke er god nok til at være tredjevalg, bør han sendes videre.
    Slap nu lidt af. Man smider jo ikke en næsten helt uprøvet 19 årig spiller ind i et totalt sejlende forsvar, hvis man kan undgå det. Det vil hverken være smart for ham eller holdet.
    Sådan en spiller kommer jo ind i truppen for at få kontinuerlig træning på højeste niveau og for langsomt at få enkelte kampe i pokalturnering og andre kampe, hvor der er "plads til at dumme sig". Og det er ikke ligefrem situationen lige nu.

    Når det er sagt, så kan det da sagtens være, at han får spilletid i dag. Boile og Pierre skal begge spille mod Vadar og spares sikkert i dag, hvis der er træthed eller småskader.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Slap nu lidt af. Man smider jo ikke en næsten helt uprøvet 19 årig spiller ind i et totalt sejlende forsvar, hvis man kan undgå det. Det vil hverken være smart for ham eller holdet.
    Sådan en spiller kommer jo ind i truppen for at få kontinuerlig træning på højeste niveau og for langsomt at få enkelte kampe i pokalturnering og andre kampe, hvor der er "plads til at dumme sig". Og det er ikke ligefrem situationen lige nu.

    Når det er sagt, så kan det da sagtens være, at han får spilletid i dag. Boile og Pierre skal begge spille mod Vadar og spares sikkert i dag, hvis der er træthed eller småskader.
    En af grundene til, at forsvaret sejler er efter min bedste overbevisning, at der hele tiden bliver flyttet rundt på folk, der spiller ude af position for at lukke huller. Før Zilina-kampen var argumentet for ikke at bruge Roerslev, at det var en vigtig kamp. Nu er det en almindelig ligakamp i starten af sæsonen. Hvis han ikke har niveauet til det, synes jeg ikke, det er holdbart at have ham i truppen. Og det kan umuligt blive ringere, end hvad Bengtsson præsterede forleden, så giv dog knægten chancen, så Boilesen kan få sin rigtige plads.

    I et større perspektiv mener jeg faktisk, det er ret vigtigt, at Ståle tør give de unge chancen i andet end pokalkampe mod sekundahold. Det højner formentlig ikke klubbens tiltrækningskraft på unge talenter, at mønstret i FCK, når man bliver senior, er, at man får splinter i røven et par sæsoner for derefter at rykke til Helsingør...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Kunne godt se en omskoling af Danny A til HB, hellere det end
    end en VB ude af position, i hvert fald sålænge at dem vi har stadig
    kæmper med egen form, skal agere back up for hinanden og vikariere i midterforsvaret.
    Med en kortere vej til spilletid må det også
    være mere attraktivt end at være total marginalspiller på kanten.
    Sidst redigeret af bad boy : 22.07.17 kl. 07:54
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I et større perspektiv mener jeg faktisk, det er ret vigtigt, at Ståle tør give de unge chancen i andet end pokalkampe mod sekundahold. Det højner formentlig ikke klubbens tiltrækningskraft på unge talenter, at mønstret i FCK, når man bliver senior, er, at man får splinter i røven et par sæsoner for derefter at rykke til Helsingør...
    Det er vi da helt enige i. Men det kan skade mere end gøre godt at smide ham ind lige nu, især i Europa. Roerslev skal nok få spilletid, men det skal være på et hold, der fungerer. Ikke på et hold i krise.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Som jeg ser det, er truppens største mangler:

    -Midterforsvarer, backup til Erik J. og Lüftner. Tror Antonsson smutter snart.
    -Højre back, pga. Ankersens og Høglis skade. Boilesen er ikke noget godt alternativ på denne plads.
    -Offensiv central midt. Dem vi har på pladsen, er ikke offensive nok.
    -Angriber, backup til de 3 vi har. Nok ønsketænkning fra min side.

    Hvem synes I, vi skulle hente?

  14. #54
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Som jeg ser det, er truppens største mangler:

    -Midterforsvarer, backup til Erik J. og Lüftner. Tror Antonsson smutter snart.
    -Højre back, pga. Ankersens og Høglis skade. Boilesen er ikke noget godt alternativ på denne plads.
    -Offensiv central midt. Dem vi har på pladsen, er ikke offensive nok.
    -Angriber, backup til de 3 vi har. Nok ønsketænkning fra min side.

    Hvem synes I, vi skulle hente?
    Nu har Ståle selv været ude at sige der ikke bliver handlet, måske man så skulle kigge på det taktiske i stedet.
    måske det er her vores største problem reelt er.

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Nu har Ståle selv været ude at sige der ikke bliver handlet, måske man så skulle kigge på det taktiske i stedet.
    måske det er her vores største problem reelt er.
    Han har dog åbnet lidt op for, at der bliver handlet, hvis vi kommer i gruppespil.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    -Midterforsvarer, backup til Erik J. og Lüftner. Tror Antonsson smutter snart.
    Antonsson er 36 år og har kontraktudløb om et år. Han smutter ingen steder. Men der er stadig behov for en ny centerforsvarer.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vi da helt enige i. Men det kan skade mere end gøre godt at smide ham ind lige nu, især i Europa. Roerslev skal nok få spilletid, men det skal være på et hold, der fungerer. Ikke på et hold i krise.
    Jeg er til dels enig, men er talentet stort nok bør det ikke være noget problem at smide ham ind nu.. Problemet er nok snarere, at Roerslev ikke er god nok endnu, og dermed heller ikke et større talent end nogle forsøger at gøre ham til.. Derfor ville det også være syndt at smide ham for løverne nu, hvor spillet i forvejen ikke fungerer. Jeg så alle 3 kampe fra træningslejren i Østrig, hvor han fik en del spilletid, og det så ikke alt for godt ud det han præsterede der..

    Som også nævnt ovenfor gad jeg dog virkelig godt at man forsøgte en omskoling af Danny Amankwaa.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er til dels enig, men er talentet stort nok bør det ikke være noget problem at smide ham ind nu.. Problemet er nok snarere, at Roerslev ikke er god nok endnu, og dermed heller ikke et større talent end nogle forsøger at gøre ham til.. Derfor ville det også være syndt at smide ham for løverne nu, hvor spillet i forvejen ikke fungerer. Jeg så alle 3 kampe fra træningslejren i Østrig, hvor han fik en del spilletid, og det så ikke alt for godt ud det han præsterede der..

    Som også nævnt ovenfor gad jeg dog virkelig godt at man forsøgte en omskoling af Danny Amankwaa.
    Var der da nogen som så god ud i træningskampene?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Danny Amankwaa skal ikke være back :-( men jeg er vild med knægten. Han kæmper virkelig og jagter bolden når de andre står stille. så man kan håbe at han snart får lidt mere spilletid på midten, så han kan få lidt kampe i sine ben. Han kan gådt gå hen og blive fremtidens spiller.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Truppens mangler - sommeren 2017

    Det mest bekymrende ved vores hold i øjeblikket er, at de to der skal skabe mest stabilitet på vores hold, Kvist og Johansson (vores to anførere!!!), er dem der skaber mest usikkerhed. Hmmm...

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Truppens sammensæning. Relevant?
    By Jønch in forum Transferforum
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 11.09.10, 16:38
  2. Truppens kontraktudløb
    By mickeyfar in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 12.11.08, 12:54
  3. Brøndby truppens værdi...
    By Outpatient in forum Diverse
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 00:06
  4. Truppens størrelse...
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.04.04, 02:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •