Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
95. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    30 31.58%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    48 50.53%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    2 2.11%
  • FK Vardar Sejr, men avancement til KBH!

    3 3.16%
  • FK Vardar Sejr og samlet nederlag til KBH!

    12 12.63%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 150 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Ja, vi er lort, og ja vi ryger måske ud til det her hold. Men vores hold er ikke til mere end maks EL-gruppespil. Så hvis vi komme i det - enten den ene eller vej, er det fint. Vi skal ikke ha det her hold i CL. Så bliver det pinligt at se på.
    Godt, der er vi så uenige. Jeg vil bare i Champions League, om det bliver på den mest skramlede og ufortjente måde i mands minde. Vi har i år den måske nemmeste vej til Champions League, siden mesterskabet gav direkte kvalifikation. Og CL-aftener i København ER bare noget andet end EL. Selv om vi er lort. I 2013 havde vi også et hold i opløsning i Champions League, og jeg rangerer stadig hjemmekampene mod Juventus, Galatasaray og Real Madrid meget højt i min bog. Fantastiske aftener og så ringe gik det trods alt heller ikke med tanke på, hvor elendige vi også var dengang.


  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Godt, der er vi så uenige. Jeg vil bare i Champions League, om det bliver på den mest skramlede og ufortjente måde i mands minde. Vi har i år den måske nemmeste vej til Champions League, siden mesterskabet gav direkte kvalifikation. Og CL-aftener i København ER bare noget andet end EL. Selv om vi er lort. I 2013 havde vi også et hold i opløsning i Champions League, og jeg rangerer stadig hjemmekampene mod Juventus, Galatasaray og Real Madrid meget højt i min bog. Fantastiske aftener og så ringe gik det trods alt heller ikke med tanke på, hvor elendige vi også var dengang.

    Enig. Ej at forglemme de 200 millioner kr. vi får ud af det. Vi ville så have tjent tæt på en halv milliard på to sæsoner - det kan da kun være godt for os fremadrettet. Og derfor håber jeg spillerne tager sig sammen og går ud og smadre det her Vardar hold. Angrib fra start af, ikke nogen kontrolleret offensiv, så må det briste eller bære og forhåbentlig bære!

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Godt, der er vi så uenige. Jeg vil bare i Champions League, om det bliver på den mest skramlede og ufortjente måde i mands minde. Vi har i år den måske nemmeste vej til Champions League, siden mesterskabet gav direkte kvalifikation. Og CL-aftener i København ER bare noget andet end EL. Selv om vi er lort. I 2013 havde vi også et hold i opløsning i Champions League, og jeg rangerer stadig hjemmekampene mod Juventus, Galatasaray og Real Madrid meget højt i min bog. Fantastiske aftener og så ringe gik det trods alt heller ikke med tanke på, hvor elendige vi også var dengang.
    EL kampe kan nu også være mindeværdige. Lens hjemme står stadig lysende klart for mig, omend det var en kval kamp var det stadig en formidabel aften.

    Spøg til side - Helt enig. Den hype og spænding der er op til CL er jo bare så meget federe som fan - Kriblen i kroppen i flere uger op til hver enkelt kamp. CL fremfor alt uanset hvor ringe forfatning vi så er i.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    EL kampe kan nu også være mindeværdige. Lens hjemme står stadig lysende klart for mig, omend det var en kval kamp var det stadig en formidabel aften.

    Spøg til side - Helt enig. Den hype og spænding der er op til CL er jo bare så meget federe som fan - Kriblen i kroppen i flere uger op til hver enkelt kamp. CL fremfor alt uanset hvor ringe forfatning vi så er i.
    Europa League efter jul er jo så fint nok selvfølgelig :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    EL kampe kan nu også være mindeværdige. Lens hjemme står stadig lysende klart for mig, omend det var en kval kamp var det stadig en formidabel aften.

    Spøg til side - Helt enig. Den hype og spænding der er op til CL er jo bare så meget federe som fan - Kriblen i kroppen i flere uger op til hver enkelt kamp. CL fremfor alt uanset hvor ringe forfatning vi så er i.
    Jeg er glad for at du mindede mig om den kamp, den var helt fantastisk :-)

    Men selvfølgelig skal vi gå efter CL, og det har Varde-hold skal vi simpelthen kunne slå over to kampe, selv med 1-0 i den første, ellers hører vi ganske enkelt ikke til i CL!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg er meget nervøs for returkampen. Er der nogen der har odds på om vi går videre?
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Pt ligger odds imellem 1,40 og 1,48 på FCK sejr (og således på oddset på FCK går samlet videre være i det niveau, en lille smule højere)

    Der er således value på at spille imod os selv :) på oddset.

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Pt ligger odds imellem 1,40 og 1,48 på FCK sejr (og således på oddset på FCK går samlet videre være i det niveau, en lille smule højere)

    Der er således value på at spille imod os selv :) på oddset.
    Hos Unibet hedder den 1.60 på FCK videre og 2.20 på Vardar videre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    På danske spil hedder den 1,85 på både FCK og Vadar med samlet sejr.

    Jeg fatter ikke helt, at vi ifølge bookmakere har så stor chance for at gå videre. Det må være noget med danskervinklen. Jeg tror på sejr, men tror ikke vi vinder med mere end et mål. Og vi holder næppe nullet.

    Måske skulle man spille lidt på samlet sejr til Vadar, når Oddset imo er alt for højt. Så er der råd til gravøl, hvis/når vi ryger ud.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På danske spil hedder den 1,85 på både FCK og Vadar med samlet sejr.

    Jeg fatter ikke helt, at vi ifølge bookmakere har så stor chance for at gå videre. Det må være noget med danskervinklen. Jeg tror på sejr, men tror ikke vi vinder med mere end et mål. Og vi holder næppe nullet.

    Måske skulle man spille lidt på samlet sejr til Vadar, når Oddset imo er alt for højt. Så er der råd til gravøl, hvis/når vi ryger ud.
    Oddset skal også korrigerer for en skævhed i hvordan der spilles. Der er flere der spiller på de danske hold generelt, og det er derfor "dyrt" for oddset når det går godt for danske hold. Det er med til at give kunstigt lave odds. Hvordan ser statistikken egentlig ud når man har tabt 1-0 ude og er seedet. 1-0 nederlag ude i første kamp gav generelt at 40% gik videre efter hjemmekampen. Men er der taget højde for om det er det seedet eller useedet hold der har tabt første kamp?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Oddset skal også korrigerer for en skævhed i hvordan der spilles. Der er flere der spiller på de danske hold generelt, og det er derfor "dyrt" for oddset når det går godt for danske hold. Det er med til at give kunstigt lave odds. Hvordan ser statistikken egentlig ud når man har tabt 1-0 ude og er seedet. 1-0 nederlag ude i første kamp gav generelt at 40% gik videre efter hjemmekampen. Men er der taget højde for om det er det seedet eller useedet hold der har tabt første kamp?
    Historisk set giver 1-0 sejr hjemme i første kamp avancement i 61% af opgørene (1090 opgør siden 1957), men der har generelt været et lille skifte gennem tiden, så hold generelt er blevet bedre til at bevare føringer og lukke ned (den forklaring jeg gætter på), så siden 2000 hedder den 67% chance for avancement (ud af 434 opgør).

    Det skal så i øvrigt tages med, at man starter med ca. 46% chance som hjemmehold, fordi det er bedst at slutte ude. Så 1-0 er et relativt godt resultat.

    Hvis vi kun ser på seedede hold, der taber første opgør ude med 0-1, så er det præcis 50/50 i 145 opgør siden 2000 (eller naturligvis ikke HELT præcist, men 72/73).

    De tal siger dog ikke så meget om vores specifikke chance, da vi jo ikke aner om vores kamp i repræsentativ for hverken den ene eller den anden gruppe af kampe. Statistik har det jo svært med at sige noget om enkelt-observationer :-)

    Alle danske klubber har i øvrigt følgende historisk baserede sandsynligheder: (alle kampe, siden 2000)

    Hold Siden 1955 Siden 2000
    Midtjylland (2-3 ude) 56% ud af 189 kampe 50% ud af 58 kampe
    Lyngby (1-2 ude) 48% ud af 657 kampe 42% ud af 270 kampe
    København (0-1 ude) 39% ud af 1090 kampe 33% ud af 434 kampe
    Brøndby (0-0 hjemme) 34% ud af 765 kampe 39% ud af 353 kampe
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser

    Alle danske klubber har i øvrigt følgende historisk baserede sandsynligheder: (alle kampe, siden 2000)

    Hold Siden 1955 Siden 2000
    Midtjylland (2-3 ude) 56% ud af 189 kampe 50% ud af 58 kampe
    Lyngby (1-2 ude) 48% ud af 657 kampe 42% ud af 270 kampe
    København (0-1 ude) 39% ud af 1090 kampe 33% ud af 434 kampe
    Brøndby (0-0 hjemme) 34% ud af 765 kampe 39% ud af 353 kampe
    Fedt med lidt tal på de statistiske muligheder. Tak for det. Og vi kan så konstatere, at det ser relativt svært ud for de danske hold - ikke mindst for os, der har lavest sandsynlighed for videre avancement (kigger kun på 2000-tallene).. Sæsonen er kun lige begyndt, og der er allerede nervepirrende.. Puha :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Oddset skal også korrigerer for en skævhed i hvordan der spilles. Der er flere der spiller på de danske hold generelt, og det er derfor "dyrt" for oddset når det går godt for danske hold. Det er med til at give kunstigt lave odds. Hvordan ser statistikken egentlig ud når man har tabt 1-0 ude og er seedet. 1-0 nederlag ude i første kamp gav generelt at 40% gik videre efter hjemmekampen. Men er der taget højde for om det er det seedet eller useedet hold der har tabt første kamp?
    Odds markedet er temmelig meget selv regulerende da folk der oddser jo strømmer imod de steder der giver de bedste odds, og man finder aldrig store variationer iblandt bookmakerne. De andre odds firmaer giver da også samme odds, så det har ikke noget at gøre med at det er et dansk hold. Det er det samme når de andre danske hold spiller, det er den samme odds fordeling hos tips som hos bwin, bet24 osv.

    den gennemsnitlige chance for at gå videre er måske 35 % efter 0-1 ude, men styrkeforholdet FCK-Vardar vurderes nok som 65-35 - hvilket giver en 50-50 chance. Virker fornuftigt synes jeg fra en bookmakers synsvinkel

    Odds er en god måde at få en vurdering på chancerne, da de er nødt til at være forholdsvist præcise inden for 5-10 % - ellers kunne sportseksperter blive millionærer på odds (hvilket aldrig er tilfældet)
    Sidst redigeret af pouljensen : 28.07.17 kl. 18:41

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Odds markedet er temmelig meget selv regulerende da folk der oddser jo strømmer imod de steder der giver de bedste odds, og man finder aldrig store variationer iblandt bookmakerne. De andre odds firmaer giver da også samme odds, så det har ikke noget at gøre med at det er et dansk hold. Det er det samme når de andre danske hold spiller, det er den samme odds fordeling hos tips som hos bwin, bet24 osv.
    Med den forskel, at der er ret stor bias i hvem der spiller hos Danske Spil. Der er systematisk lavere odds på danske hold hos dem - og ja, jeg har data der viser det :-)

    Odds er en god måde at få en vurdering på chancerne, da de er nødt til at være forholdsvist præcise inden for 5-10 % - ellers kunne sportseksperter blive millionærer på odds (hvilket aldrig er tilfældet)
    Aldrig er et kraftigt udsagn. Matthew Benham er et ret godt eksempel på, at det kan man GODT blive millionær på :-)

    Men i øvrigt er jeg helt enig :-)

    Og så skal jeg i øvrigt nok undlade at snakke mere om chancer inden det stikker af for mig ligesom det plejer ;-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    En anden mulighed for lidt optimisme er at se på vores egen statistik i den type kamp, som venter os onsdag.

    I Champions League-kval-sammenhæng i nyere tid (2001 og frem) er det ellevte gang, at vi slutter hjemme. Flest gange er vi faktisk sluttet ude.

    Men af de ti forrige opgør med ude først er vi seks gange kommet til Parken med et godt resultat, dvs. en udesejr eller en uafgjort med udebanescoring. Fire gange før er vi kommet til Parken med et mere tvivlsomt resultat, herunder regner jeg også 0-0, som efterlader én skrøbelig mod udebanemål fra modstanderen.

    De fire opgør med et svagt resultat er: Benfica 2007 (1-2 ude), BATE 2010 (0-0 ude), Rosenborg 2010 (1-2 ude) og endelig Dnipro 2014 (0-0) ude. Af de fire kampe var det som bekendt kun mod Benfica, at vi ikke gik videre. Men de øvrige tre gange med ryggen helt eller halvt mod muren har vi magtet opgaven. Alle gange var i øvrigt med Ståle som træner. Det giver da et lille håb.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  2. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •