Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
95. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    30 31.58%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    0 0%
  • Uafgjort og samlet avancement!

    48 50.53%
  • Uafgjort og samlet nederlag!

    2 2.11%
  • FK Vardar Sejr, men avancement til KBH!

    3 3.16%
  • FK Vardar Sejr og samlet nederlag til KBH!

    12 12.63%
Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    FK Vardar Skopje vs. FC København

    Optakt:
    Kampen spilles (som EinarGonzalez skriver) på Philip II Arena i Skopje og (som de fleste nok ved) har man været nødsaget til at bytte om på ude- og hjemmekampen på grund af at der skal spilles Europæisk SuperCup på Philip II Arena den 8. august.

    Officiel optakt:
    FCK.DK: 2 dominerende mandskaber.
    Optakt fra UEFA
    Optakt fra bold.dk

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01 Stephan Andersen
    25 Robin Olsen
    41 Kim Christensen

    03 Pierre Bengtsson
    05 Erik Johansson
    15 Mikael Antonsson
    18 Mads Roerslev
    20 Nicolai Boilesen
    27 Michael Lüftner

    06 William Kvist
    07 Benjamin Verbič
    08 Uroš Matić
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    17 Kasper Kusk
    24 Youssef Toutouh
    32 Danny Amankwaa

    09 Federico Santander
    11 Andrija Pavlović
    28 Pieros Sotiriou

    Karantæner: Ingen
    Skader: Rasmus Falk, Peter Ankersen og Tom Høgli.

    FK Vardar:Ikke fundet, men truppen mod Malmö
    01 Igor Aleksovski
    90 Filip Gacevski

    05 Visar Musliu
    06 Boban Grncarov
    19 Hovhannes Hambardzumyan
    21 Yevgeni Novak
    77 Vladica Brdarovski

    08 Stefan Spirovski
    09 Dejan Blazevski
    10 Damir Kojasevic
    11 Tigran Barseghyan
    16 Nikola Gligorov
    20 Boban Nikolov
    23 Besir Demiri
    70 Juan Felipe

    32 Darko Glisic
    89 Jonathan Balotelli


    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Robin Olsen
    Nicolai Boilesen – Michael Lüftner – Erik Johansson – Pierre Bengtsson
    Youssef Toutouh – Ján Gregus – William Kvist – Benjamin Verbič
    Andrija Pavlovic – Federico Santander

    Statistik for Europæiske kampe:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 84 39 19 26 130 89 +41 136 1,62 1,55
    Ude 84 28 21 35 109 113 -4 105 1,25 1,30
    Total 168 67 40 61 239 202 +37 241 1,43 1,42

    Link til nipserstat.dk

    Dommeren:
    Tyske Daniel Siebert dømmer udekampen mod Vardar.

    Se kampen:
    Er du ikke en af de heldige der flyver med klubben eller befinder dig i Skopje, så vises kampen også på TV3+ med optakt fra kl.19.30.

    Oddset:
    FK Vardar – FC København: 1 - X – 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 20,5% - 25,8% - 53,7%


    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    FC København skal videre til den sjove play-off-runde! God Kamp!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.07.17 kl. 18:29

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Kampen spilles på Philip II Arena, som har en kapacitet på ca. 33000 tilskuere. På grund af ombygninger af lounges, etc. i forberedelse af UEFAs Super Cup er kapaciteten dog reduceret til under det halve.

    To af Vardars vigtigste spillere vil få karantæne i København, hvis de får et gult kort i Skopje. Det gælder målmanden Gacevski og Juan Filipe, som spiller på den centrale midtbane og skaber meget af deres offensive spil.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Det er værd at bemærke at Varda ikke normalt får en røvfuld i Europa. 4 tætte kampe mod henholdsvis Zagreb og APOEL indenfor de sidste par år.

    Den primære grund til at Zilina altså er rangeret højere på ranglisten end Varda skyldes at Zilina har spillet Europa League kampe indenfor de sidste 5 år. Her er det væsentlig nemmere at indsamle point til ranglisten.

    Figur viser Vardas resultater i CL-kval de sidste par år.
    2015–16 Champions League QR2 APOEL 1–1 0–0 1–1 (a)
    2016–17 Champions League QR2 Dinamo Zagreb 1–2 2–3 3–5
    2017–18 Champions League QR2 Malmö 3–1 1–1 4–2

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Godt for selvtilliden at vi fik en sejr mod Randers, omend det stadigvæk så vaklende ud til tider. Jeg ved ikke rigtig om jeg tror på at vi kan køre en klassisk EC udekamp, med en 0-0 eller 1-1. Selv med en uafgjort dernede er jeg ikke særlig positiv stemt da vi lige nu heller ikke ser særligt stærke ud på hjemmebane. Jeg tror det bliver tæt. Hvis vi kan få stabiliseret forsvaret, og Erik + Lüftner kan eliminere de personlige fejl er vi kommet et godt stykke.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Hvis man som jeg ikke aner noget om Vardar, så læs evt her: https://twitter.com/MacedonianFooty/...42792714784769

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Med tanke på kampen mod Vardar, vil det være en katastrofe hvis ikke vi går videre samlet set. Uanset hvilke "flotte" resultater de har haft mod andre hold. Jeg lan leve med vi spiller uafgjort "dernede" også lukker den i på hjemmebane. Men vi SKAL kunne klare dem.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Med tanke på kampen mod Vardar, vil det være en katastrofe hvis ikke vi går videre samlet set. Uanset hvilke "flotte" resultater de har haft mod andre hold. Jeg lan leve med vi spiller uafgjort "dernede" også lukker den i på hjemmebane. Men vi SKAL kunne klare dem.
    Nu siger tidligere resultater jo ikke alt, men hvis vi ryster i bukserne over Vardars europæiske historie, hvad skal de så sige til vores. Jeg kunne tænke mig lidt mere attitude og lidt mindre rysten i bukserne, helt seriøst vi er store favoritter også selvom vi har haft en spillemæssig lortestart, vi skal simpelthen vinde og videre. Derfor skal de stadig tages seriøst og vi skal stadig stramme op og stoppe med alle de uduelige fejl i forsvaret, men nu skal der altså vises vilje, på banen, bænken og tribunen.

    Vi kunne stille med er forsvar, hvor alle spiller på deres naturlige plads og Boilesen som alt muligmand på bænken som backup. Vi kan stille op i en 3-5-2, der er stadig muligheder i den skrøbelige trup og selvom jeg er enig med Ståle at man ikke bare kan købe, hver gang en spiller bliver skadet, så ville det være mere end oplagt at leje Erik S med købsoption, eventuelt ham svenske Linus og sende Roerslev den anden vej på udlejning, hvis man ikke stoler på ham.... hele klubben skal bare stramme op, ahhhhh altid godt st råbe lidt Sanders-style!

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg så kampen, Vardar - Malmø.
    Jeg må indrømme, uanset det nærmer sig utilladeligt jinx og at vi ikke er godt kørende pt, at jeg ikke anser Vardar for værende på højere niveau end det vi møder i suppen til dagligt (omend den bedre halvdel). Jeg så rigtig mange dårlige forsvarsindgreb, relativt forudsigeligt angrebsspil samt mande der spiller individulet mere end holdfokuseret. Det bør vores organisation stå i mod. Jeg forventer de - selvom de er på hjemmebane - vil stå lavt og ikke forcere spillet, men satse på hurtige omstillinger/kontra spil. Det er vi vant til fra suppen, så igen, det bør vi kunne håndtere.
    Ydermere synes jeg det er lidt af en medgangshold, der var ikke meget struktur mm over deres spil indtil de kommer på 1-1 og Malmø (som også spillede en ret dårlig kamp) ikke rigtig ved om de skal satse eller forsvare.
    I min verden går vi videre hvis flg overholdes
    1) Ingen dumme personlige fejl i bagerste kæde som vi så i Randers
    2) Kontrolleret, tålmodigt spil med fuld fokus på struktur og sammenhæng mellem vores kæder.
    3) Opertholde et vis flow/tempo i kampen, så vil der helt sikkert opstå situationer deres forsvar ikke kan håndtere.

    De er dygtige individualister, men som hold anser jeg vores for en klasse bedre.

    Mvh Jake

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Jake Se meddelelser
    Jeg så kampen, Vardar - Malmø.
    Jeg må indrømme, uanset det nærmer sig utilladeligt jinx og at vi ikke er godt kørende pt, at jeg ikke anser Vardar for værende på højere niveau end det vi møder i suppen til dagligt (omend den bedre halvdel). Jeg så rigtig mange dårlige forsvarsindgreb, relativt forudsigeligt angrebsspil samt mande der spiller individulet mere end holdfokuseret. Det bør vores organisation stå i mod. Jeg forventer de - selvom de er på hjemmebane - vil stå lavt og ikke forcere spillet, men satse på hurtige omstillinger/kontra spil. Det er vi vant til fra suppen, så igen, det bør vi kunne håndtere.
    Ydermere synes jeg det er lidt af en medgangshold, der var ikke meget struktur mm over deres spil indtil de kommer på 1-1 og Malmø (som også spillede en ret dårlig kamp) ikke rigtig ved om de skal satse eller forsvare.
    I min verden går vi videre hvis flg overholdes
    1) Ingen dumme personlige fejl i bagerste kæde som vi så i Randers
    2) Kontrolleret, tålmodigt spil med fuld fokus på struktur og sammenhæng mellem vores kæder.
    3) Opertholde et vis flow/tempo i kampen, så vil der helt sikkert opstå situationer deres forsvar ikke kan håndtere.

    De er dygtige individualister, men som hold anser jeg vores for en klasse bedre.

    Mvh Jake
    Overstående 3 ting er meget at bede om, med tanke på hvordan de første kampe er forløbet.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Ej at forglemme at man inden Malmø sejren ikke havde vundet en Europæisk kamp siden 2004, hverken hjemme eller ude. Vi skal simpelthen klare den her opgave over to kampe - "nyt" hold eller ej.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Hvis vi kan lukke Juan Felipe ned, er meget vundet. Han var IMO deres klart bedste spiller mod Malmø.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Da jeg er ramt af Spejdernes Lejr, ville jeg høre om nogen kender en god sportsbar i Sønderborg?

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Sportsbaren på Jernbanegade 4 plejer at vise en del fodbold.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champ...dre-end-vardar

    Johan Wiland tror, at FCK går videre.

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FK Vardar Skopje – FC København (25.07.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    En smule off topic.
    Jeg jobber på Langelandsfestivalen denne uge og er derfor i Rudkøbing.
    Er der nogen som kender til en bar i byen som viser kampen i aften?
    På forhånd tak.
    Sidst redigeret af SYKE : 25.07.17 kl. 14:21
    BAH!
    SYKE's Avatar

Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 20.07.17, 13:57
  2. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 07.08.16, 12:25
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 03.08.11, 21:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 28.07.11, 22:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •