Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 9 af 12 FørsteFørste ... 6789101112 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha Jaa. Men dog irriterende for vores ranglistepoint!
    Som rødt oksekød eller billige weekendflyveture til udlandet er glæden ved Brøndby tilbagevendende europæiske nedture en ting, som nogle vælger fra.

    Men hvilket liv er det – uden store glæder? Det koster ikke engang på CO2-regnskabet, når de brager ud et sted i Sydeuropa.

    Kun på et regnskab over landepoints, der betyder minimalt ved siden af de klubpoints som BIF har muligheden for at spare op, så de kan opnå seedning, flere runder, i sidste ende vellykket kvalifikation til Europa League, masser af penge fra UEFA, gode nye spillere, og i sidste ende guld i superligaen.

    Lær at elske Brøndbys skuffelser. Der er intet usundt i den gryderet! Og den vil gøre livskvaliteten langt bedre.


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Øhh. Spiller de ikke "Jump"?

    Jo som indgang men synes også at have hørt den anden derude. De har jo en svaghed for 80er rock.
    FORZA L'EQUIPE FC

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Som rødt oksekød eller billige weekendflyveture til udlandet er glæden ved Brøndby tilbagevendende europæiske nedture en ting, som nogle vælger fra.

    Men hvilket liv er det – uden store glæder? Det koster ikke engang på CO2-regnskabet, når de brager ud et sted i Sydeuropa.

    Kun på et regnskab over landepoints, der betyder minimalt ved siden af de klubpoints som BIF har muligheden for at spare op, så de kan opnå seedning, flere runder, i sidste ende vellykket kvalifikation til Europa League, masser af penge fra UEFA, gode nye spillere, og i sidste ende guld i superligaen.

    Lær at elske Brøndbys skuffelser. Der er intet usundt i den gryderet! Og den vil gøre livskvaliteten langt bedre.
    Haha. Inden du kommer alt for godt i gang, så mind dig selv om at netop de point Brøndby går og taber faktisk går udover andre i sidste ende, inklusiv os. Jeg elsker når de taber, men jeg elsker ikke at de potentielt ødelægger at vi som klub risikere at skulle starte vores kvalkampe tidligere end nødvendigt. Som f.eks. det var tilfældet i sidste sæson. Havde man bare formået at få et kryds eller sejr mod Panathinaikos hjemme, ja så havde vi minsandten trådt ind 1 runde senere i næste sæsons CHL kval. Nu skal vi så igennem 4 runder i stedet for de nuværende 3.

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha. Inden du kommer alt for godt i gang, så mind dig selv om at netop de point Brøndby går og taber faktisk går udover andre i sidste ende, inklusiv os. Jeg elsker når de taber, men jeg elsker ikke at de potentielt ødelægger at vi som klub risikere at skulle starte vores kvalkampe tidligere end nødvendigt. Som f.eks. det var tilfældet i sidste sæson. Havde man bare formået at få et kryds eller sejr mod Panathinaikos hjemme, ja så havde vi minsandten trådt ind 1 runde senere i næste sæsons CHL kval. Nu skal vi så igennem 4 runder i stedet for de nuværende 3.
    Jeg kan kun gentage det der er nævnt ovenover – eller vende det om:

    Det vi taber, når de ryger ud, er en brøkdel af hvad de selv taber.

    Og selv om det skulle betyde en lille bitte smule for Danmarks femårsregnskab at Brøndby taber en bestemt kvalkamp i stedet for at vinde den, og der ryger 0.125-0.25 point til årets landekoefficient – et tal der skal divideres med fem – så er det ligemeget:

    Jeg har nemlig ikke en knap, hvor jeg kan slukke for foragten for dem, bare fordi det er torsdag.

    Så ligemeget hvad det måtte betyde for antallet af kvalifikationskampe om et par år, vil det altid være en kilde til bundløs fryd at de ryger ud. Naturligvis.


  5. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg kan kun gentage det der er nævnt ovenover – eller vende det om:

    Det vi taber, når de ryger ud, er en brøkdel af hvad de selv taber.

    Og selv om det skulle betyde en lille bitte smule for Danmarks femårsregnskab at Brøndby taber en bestemt kvalkamp i stedet for at vinde den, og der ryger 0.125-0.25 point til landekoefficienten eller hvad det er, så er det ligemeget:

    Jeg har nemlig ikke en knap, hvor jeg kan slukke for foragten for dem, bare fordi det er torsdag.

    Så ligemeget hvad det måtte betyde for antallet af kvalifikationskampe om et par år, vil det altid være en kilde til bundløs fryd at de ryger ud. Naturligvis.
    Haha. Du har tydeligvis mistet jordforbindelsen kammerat. Det kan vist aldrig nogensinde være godt for os at andre hold som f.eks. BIF ødelægger vores seedninger, uanset hvor meget foragt man end måtte have for dem!

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Haha. Du har tydeligvis mistet jordforbindelsen kammerat. Det kan vist aldrig nogensinde være godt at andre hold som f.eks. BIF ødelægger vores seedninger, uanset hvor meget foragt man end måtte have for dem!
    Nah, jeg tror snarere det er dig, der har mistet kontakten til den del af fodbold, der har med følelse at gøre. Selvfølgelig kan det være godt, at Brøndby taber – alene af den enkle grund at man bliver glad helt ned i tæerne.

    Og så vil jeg tillade mig at være fløjtende ligeglad med vores seedning i den forbindelse. Den er ikke det mindste i fare. Hvordan er du blevet nervøs for at det spolerer vores seedning? Landekoefficienten, der udregnes over fem år, påvirkes så ekstremt lidt af ét nederlag i kvalifikationen, at det ikke kan rokke det mindste ved den seedning vi selv tjener points op til ved at vinde kampe.

    Næste år fjernes lande-inputtet endda totalt fra ranglisten for stort set alle holds vedkommende. Så spiller landekoefficienten kun en rolle når det gælder hvor mange hold fra hvert land der kan være med, og hvornår de kommer ind i turneringen. Det gør den reelt også kun nu, for vores vedkommende.


  7. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Det gøre den jo lige præcis netop ikke søde ven. Syntes du skal tjekke op på den endelige rangliste fra sidste sæson der så vil gælde fra næste sæson. Der blev deres nederlag bla. medvirkende til at vi lige præcis ikke nåede forbi Rumænien og derfor skal igennem 4 kvalrunder for at nå CHL. Du kan hade Brøndby så meget du vil, det ændre bare ikke på at deres nederlag bla. er medvirkende til det der. Du er meget snæversynet og tydeligvis fanatiker tankende til det rystende. Tag du ud på Peter Bangs Vej og spørg hvilken som helst FCK'er du kan få fat i, om det ikke ville havde været rart hvis man undgik 4 kvalrunder.

    Som sagt er jeg pisse ligeglad med BIF og jeg elsker når de taber, bare ikke når det går udover vores (FCK) seedninger. De går jo og ødelægger det for os!

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg napper hellere end gerne et par walkover kampe i en tidligere kvalrunde, for at slippe for at se brøndby skrabe penge og selvtillid til sig på den europæiske scene.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  9. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det gøre den jo lige præcis netop ikke søde ven. Syntes du skal tjekke op på den endelige rangliste fra sidste sæson der så vil gælde fra næste sæson. Der blev deres nederlag bla. medvirkende til at vi lige præcis ikke nåede forbi Rumænien og derfor skal igennem 4 kvalrunder for at nå CHL. Du kan hade Brøndby så meget du vil, det ændre bare ikke på at deres nederlag bla. er medvirkende til det der. Du er meget snæversynet og tydeligvis fanatiker tankende til det rystende. Tag du ud på Peter Bangs Vej og spørg hvilken som helst FCK'er du kan få fat i, om det ikke ville havde været rart hvis man undgik 4 kvalrunder.

    Som sagt er jeg pisse ligeglad med BIF og jeg elsker når de taber, bare ikke når det går udover vores (FCK) seedninger. De går jo og ødelægger det for os!
    Så er det jo godt, at det ikke er os, der skal spille CL kval næste år...

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Tænker at hvis Brøndby vandt ligaen i år, og derefter CL fem år i tæk. Det ville vel være helt vildt godt for vores landekoefficient, og dermed vores chancer for at springe en runde eller to over. Det er måske værd at overveje, og jeg er sikker på de deler min opfattelse ude på Peter Bangs vej.


  11. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)


  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Tænker at hvis Brøndby vandt ligaen i år, og derefter CL fem år i tæk. Det ville vel være helt vildt godt for vores landekoefficient, og dermed vores chancer for at springe en runde eller to over. Det er måske værd at overveje, og jeg er sikker på de deler min opfattelse ude på Peter Bangs vej.

    Plus at skulle de vinde CL 5 år i træk, ville de være automatisk kvalificeret til CL, hvilket ville gøre det nemmere for nummer 2 at komme i CL!! *jebler hysterisk*
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Det tydeligt at mange herinde ikke har hjernekapacitet udover det sædvanlige når man finder trang til at kommentere på en eller andet ligegyldig kommentar som det reelt var. Man skal åbenbart hade modstanderen. Jeg hader ikke modstanderen, jeg hader generelt ikke. Det betyder dog ikke at jeg ikke kan fryde mig når de taber, hvilket jeg gør ivørigt, det er herligt. Og det er herligt når de tager til Aarhus og får stryg af slikmund og co. på søndag. Jeg vil elske det. Jeg kan og vil dog aldrig nogensinde elske at Brøndby og ANDRE klubber ødelægger det for de danske holds muligheder. Sådan er det bare og det er min holdning omkring det. Færdig slut.
    Sidst redigeret af Romme : 09.08.17 kl. 19:19

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Romme : er du bif Troll ?

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Romme : er du bif Troll ?
    Nej, tror bare det er sådan han er. Jeg lagde først mærke til det i forbindelse med Ajax-kampene og det er ikke blevet bedre siden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •