Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og samlet avancement!

    43 36.44%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    15 12.71%
  • Uafgjort!

    27 22.88%
  • FK Vardar Sejr!

    33 27.97%
Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 172

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    FC København vs. FK Vardar Skopje

    Officiel optakt:
    Optakt fra UEFA
    Optakt fra bold.dk

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01 Stephan Andersen
    25 Robin Olsen

    03 Pierre Bengtsson
    05 Erik Johansson
    15 Mikael Antonsson
    18 Mads Roerslev
    27 Michael Lüftner

    06 William Kvist
    07 Benjamin Verbič
    08 Uroš Matić
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    17 Kasper Kusk
    24 Youssef Toutouh
    32 Danny Amankwaa

    09 Federico Santander
    11 Andrija Pavlović
    28 Pieros Sotiriou
    40 Carlo Holse

    Karantæner: Ingen
    Skader: Rasmus Falk, Nicolai Boilesen, Peter Ankersen og Tom Høgli.

    FK Vardar Skopje:Ikke fundet, men formentlig truppen fra først kamp
    01 Igor Aleksovski
    90 Filip Gacevski

    05 Visar Musliu
    06 Boban Grncarov
    19 Hovhannes Hambardzumyan
    21 Yevgeni Novak
    77 Vladica Brdarovski

    08 Stefan Spirovski
    09 Dejan Blazevski
    10 Damir Kojasevic
    11 Tigran Barseghyan
    16 Nikola Gligorov
    20 Boban Nikolov
    23 Besir Demiri
    33 Besar Iseni
    70 Juan Felipe

    32 Darko Glisic
    89 Jonathan Balotelli

    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Robin Olsen
    Nicolaj Thomsen – Michael Lüftner – Erik Johansson – Pierre Bengtsson
    Benjamin Verbič – Ján Gregus – William Kvist – Youssef Toutouh
    Federico Santander – Pieros Sotiriou

    Statistik for Europæiske kampe:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 84 39 19 26 130 89 +41 136 1,62 1,55
    Ude 85 28 21 36 109 114 -5 105 1,24 1,28
    Total 169 67 40 63 239 203 +36 241 1,43 1,41

    Link til nipserstat.dk

    Seneste kamp:
    25. Juli 2017 FK Vardar Skopje – FC København 1-0
    65' 1-0 Jonathan Balotelli

    http://uk.youtube.com/v/PlmDbSA00wE
    Robin Olsen
    Nicolai Boilesen – Michael Lüftner – Erik Johansson – Pierre Bengtsson
    Benjamin Verbič – Ján Gregus – William Kvist – Youssef Toutouh
    Andrija Pavlovic – Federico Santander

    Dommeren:
    Skotske John Beaton dømmer i Parken.

    Se kampen:
    I Parken.
    Den vises også på TV3+ med optakt fra kl.19.

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – FK Vardar: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 60,1% - 23,9% - 16,0%

    FCK kvalificerer sig til Champions League gruppespillet 2017/18: 2,80
    FCK kvalificerer sig ikke til Champions League gruppespillet 2017/18: 1,40

    Vejret: Se denne side på dmi.

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    Alle mand i Parken!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 02.08.17 kl. 09:23

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Især med de oplevelser, vi har haft i Parken hidtil i sæsonen (nederlag mod Zilina og heldige uafgjorte mod to af de formodede bundhold i ligaen), er det svært at finde den store optimisme frem til onsdagens kamp. Uanset hvad får vi en højre back at se, der ikke er i kampform, men i det mindste må man gå ud fra, at det bliver en højrefodet :-)

    I defensiven er der tre store problemer:
    1) Dårligst afstemt pres mellem midtbanen og angriberne.
    2) Personlige fejl fra især de rystende usikre Bengtsson og Johansson.
    3) Manglende aftaler mellem midterforsvaret og Kvist om modstanderne i mellemrummet mellem forsvar og midtbane. Gang på gang bliver den spillet ind mellem de tre, der står som saltstøtter og forventer, at en af de andre tager manden.

    Offensivt mangler der idéer, og vi satser kun på enkeltmandspræstationer, som Verbic er alene om at levere. Angriberne får ikke noget brugbart at arbejde med. Indlæg kommer stort set kun fra Bengtsson.
    Desuden angriber vi med for få folk. Kvist kommer aldrig i nærheden af feltet, Matic og Gregus kun sjældent og højre back har også været usynlig i form af Boilesen og Høgli.

    Skader og dårlig form gør, at Ståle ikke har så meget at arbejde med, men man må da håbe, at han har indset det mest åbenlyse: Toutouh skal bare ikke spille. Han gør mere skade end gavn, idet han taber bolden, træffer forkerte beslutninger og tilmed tilsyneladende er i elendig fysisk form. Ud på bænken og farvel og tak.

    Thomsen ligner heller ikke en spiller i topform, men hvis Ståles udtalelser står til troende, er Ankersen ikke klar til at starte, og når nu Amankwaa ser ud til at være langt fra holdet, giver det vel sig selv med den backplads. I angrebet håber jeg, det bliver Pieros, da jeg stadig ikke har den store fidus til Pavlovic, selvom man da heldigvis kan se, at han spiller med mere selvtillid end i sine første ni måneder i klubben.

    Muligvis sådan her:

    Olsen
    Thomsen - Lüftner - Johansson - Bengtsson
    Kusk - Kvist - Gregus - Verbic
    Sotiriou - Santander

    Det kunne dog også tænkes, at Gregus ryger ud på kanten for at give plads til Matic og ikke give Ståle for mange nervøse trækninger over en højreside med Kusk og Thomsen. Uanset hvad har jeg svært ved at se os lave de formentlig mindst tre mål, der skal til for at gå videre. Et clean sheet til os har jeg ikke fantasi til at forestille mig.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg er meget enig med ACE i betragtninger og forslag til opstilling.

    Derudover kan tilføjes, at dette er en af de vigtigste kampe meget længe. Vi SKAL som klub i et europæisk gruppespil, og ryger vi ud til Vadar, kan der nemt vente en endnu sværere modstander i knald eller fald kampe for EL. Kommer vi til gengæld ved et eller andet mirakel forbi Vadar, så kan vi være heldig med en forholdsvis overkommelig modstander til CL, hvis alt flasker sig.

    Her er lidt grunde til, at et gruppespil ikke må kikse:
    1) økonomi -giver sig selv, idet budgetterer med dette. Da vi for to år siden kiksede mod Jablonec blev et salg af Amartey nødvendigt
    2) indkøb - skal Ståles ord stå til troende, så er der udelukkende chance for at styrke truppen, hvis vi når et gruppespil. Og det trænger vi i den grad til.
    3) ry - det er yderst vigtigt at være en klub fast i Europa mht at tiltrække spillere og sponsorer.

    Og der er sikkert mange flere gode grunde.

    Jeg vil derfor videregive opfordringen fra bla S12 om at møde op og STØTTE holdet. Holdet har brug for et massivt fremmøde og ikke mindst følelsen af, at vi står bag dem. Jeg håber derfor, at vi som fans kan lade være med at pifte, buhe og andre udtryk for frustration såsom bannere med krav til succes osv. før og under kampen. Spiller og ledelse kender godt kravene til holdet og ved godt, at der ikke præsteres lige nu. De har ikke brug for mere pres fra vores side. Går tingene ikke vores vej i morgen, så vent venligt til kampen er fløjtet af med at give udtryk for frustrationerne.

    God kamp.

    Forsa FC.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Da jeg er arbejdsramt i Manchester i morgen aften - er der nogen herinde, der har erfaring med barer i Manchester, hvor man kan se FCK kampe?

    Mvh,
    Bechs

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil derfor videregive opfordringen fra bla S12 om at møde op og STØTTE holdet. Holdet har brug for et massivt fremmøde og ikke mindst følelsen af, at vi står bag dem. Jeg håber derfor, at vi som fans kan lade være med at pifte, buhe og andre udtryk for frustration såsom bannere med krav til succes osv. før og under kampen. Spiller og ledelse kender godt kravene til holdet og ved godt, at der ikke præsteres lige nu. De har ikke brug for mere pres fra vores side. Går tingene ikke vores vej i morgen, så vent venligt til kampen er fløjtet af med at give udtryk for frustrationerne.
    Jeg møder op og støtter som udgangspunkt holdet. Men jeg forbeholder mig ret til at give udtryk for min mishag og utilfredshed, hvis jeg undervejs føler, at det er berettiget. Du og andre har naturligvis samme ret til at klappe, uanset hvad der foregår på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,560

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Jeg frygter desværre at vi endnu engang spiller fodbold som om vi har to offensivt stærke backs på banen.

    Det er for mig at se der vores offensive kvaler starter - Vi har simpelthen ikke formået at omstille os.

    Det ville klæde Ståle at erkende at back materialet pt er ikke eksisterende og at vi derfor måske skal gribe kampen lidt anderledes and en vi tidligere har gjort. Vi kan ikke forvente at en uprøvet højre back og en Pierre i dårlig form på venstre kan levere de antal kvalitets indlæg som der skal til for at vi får to mål.

    Vi spiller pt. som vi hele tiden har gjort men med et materiale der er dårligere end vi plejer. Så Ståle vågn op og spil efter forholdende. Så tror jeg vi kan have en chance.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg frygter desværre at vi endnu engang spiller fodbold som om vi har to offensivt stærke backs på banen.

    Det ville klæde Ståle at erkende at back materialet pt er ikke eksisterende og at vi derfor måske skal gribe kampen lidt anderledes and en vi tidligere har gjort. Vi kan ikke forvente at en uprøvet højre back og en Pierre i dårlig form på venstre kan levere de antal kvalitets indlæg som der skal til for at vi får to mål.
    Håber faktisk på en gentagelse med Thomsen på højre. Syntes faktisk, at vores højre side blev bedre med ham og Kusk mod Hobro. Det kunne være et frækt offensivt bud i hvert fald - så det ender næppe sådan.-


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Synes sgu bare det lyder lidt selvmodsigende når Ståle fremhæver at vi skal spille hurtigere mens vi samtidigt skal minimere tekniske fejl. Eller hvad?

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg møder op og støtter som udgangspunkt holdet. Men jeg forbeholder mig ret til at give udtryk for min mishag og utilfredshed, hvis jeg undervejs føler, at det er berettiget. Du og andre har naturligvis samme ret til at klappe, uanset hvad der foregår på banen.
    Det er du jo også i din fulde ret til. Men som nævnt hjælper det bare ikke på situationen, som den ser ud nu med en enorm mangel på selvtillid hos spillerne. Er vi utålmodige i morgen, pifter efter et par fejlafleveringer osv, så kan vi risikere at gøre tingene endnu værre og endnu sværere. Brug hellere krudtet på at pifte af Vadar, når de har bolden, og af dommeren hvis han ikke dømmer vores vej. Det kan gøre en forskel.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Med alt det klubben har givet de seneste år, så bør vi da kunne give vores støtte nu hvor behovet er størst, det da det mindste vi kan gøre.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af hvasaahva Se meddelelser
    Med alt det klubben har givet de seneste år, så bør vi da kunne give vores støtte nu hvor behovet er størst, det da det mindste vi kan gøre.
    Asså, udover at betale tusindvis af kroner for sæsonkort, øl og hotdogs hvert år? Vi betaler spillernes og Ståles fyrstelige lønninger. Jeg skylder dem ikke blind støtte. Om det gør tingene værre eller bedre, mener jeg er ret irrelevant i den forbindelse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Asså, udover at betale tusindvis af kroner for sæsonkort, øl og hotdogs hvert år? Vi betaler spillernes og Ståles fyrstelige lønninger. Jeg skylder dem ikke blind støtte. Om det gør tingene værre eller bedre, mener jeg er ret irrelevant i den forbindelse.
    Nej du/vi skylder dem bestemt ikke noget. Men jeg tænker, at det er i din egen interesse at støtte eller i hvert fald ikke det modsatte indtil kampen er færdig.
    Helt grundlæggende ønsker vi jo alle det samme. Og at pifte osv undervejs (hvilket du sagtens kan være ret til) hjælper næppe på det fælles mål.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Nedre C bliver nødt til at støtte op om spillerne, ellers sender Erik J. nok onde blikke op til os igen!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej du/vi skylder dem bestemt ikke noget. Men jeg tænker, at det er i din egen interesse at støtte eller i hvert fald ikke det modsatte indtil kampen er færdig.
    Helt grundlæggende ønsker vi jo alle det samme. Og at pifte osv undervejs (hvilket du sagtens kan være ret til) hjælper næppe på det fælles mål.
    Hvis vi endelig skal betragte det rationelt, kunne man jo godt argumentere for, at det ikke nødvendigvis skadede i et længere perspektiv, at ledelsen kunne mærke, at tilhængerne var utilfredse med tingenes tilstand. Men grundlæggende handler det om følelser, og jeg gider ikke at stå og skulle bide min frustration i mig, når jeg står i Parken. Ligesom at jeg også giver udtryk for min glæde, når jeg bliver begejstret i Parken. Men fair nok, hvis man har det anderledes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FK Vardar Skopje(02.08.17 kl.20 CL-kval 3.runde)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi endelig skal betragte det rationelt, kunne man jo godt argumentere for, at det ikke nødvendigvis skadede i et længere perspektiv, at ledelsen kunne mærke, at tilhængerne var utilfredse med tingenes tilstand. Men grundlæggende handler det om følelser, og jeg gider ikke at stå og skulle bide min frustration i mig, når jeg står i Parken. Ligesom at jeg også giver udtryk for min glæde, når jeg bliver begejstret i Parken. Men fair nok, hvis man har det anderledes.
    Det handler om man tror på pisken eller guleroden - jeg er godt klar over, ag dry kan være svært st holde igen, når følelserne er med og dem der pifter, de har bestemt ikke færre følelser end dem der klapper, men jeg mener også det er tid til uforbeholden støtte. Tid til at vise st vi kan gøre en forskel og det gør vi ikke ved st pifte fra første fejlafleveringer.

    Hvis vi nu støtter helt vildt i 90 min og så viser vores mening, hvis vi mislykkedes, så synes jeg det er fedt. Pifter man fra start, så synes jeg faktisk ikke tidspunktet er det samme - det er jo ren curling-opførsel haha

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 149
    Sidste Meddelelse: 28.07.17, 22:22
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •